Ik heb van jou nog nooit een inhoudelijke post gelezen hier dus het kan moeilijk kutter zijn dan jij.quote:Op woensdag 6 april 2022 08:20 schreef aTypisch het volgende:
[..]
echt heel erg kut die user
bring back klaasgod
heb je daar ook een youtubefilmpje over gekeken?quote:Op woensdag 6 april 2022 08:23 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ik heb van jou nog nooit een inhoudelijke post gelezen hier dus het kan moeilijk kutter zijn dan jij.
Nee maar ik vind het gewoon niet zo leuk hoe je reageert.quote:Op woensdag 6 april 2022 08:36 schreef aTypisch het volgende:
[..]
heb je daar ook een youtubefilmpje over gekeken?
quote:Op woensdag 6 april 2022 08:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Hoho. Hij heeft wat doelpunten van hem bekeken op youtube!
Het winter wk valt wel gunstig om hem nog een seizoen langer te kunnen behouden met de garantie op een basisplaats.quote:Op woensdag 6 april 2022 07:58 schreef tong80 het volgende:
linksback Tyrell Malacia is klaar voor de volgende stap. Dat stellen Giovanni van Bronckhorst en Ruud Heus, twee van zijn voorgangers in De Kuip. Zij denken dat Malacia een mooie transfer kan maken.
Afgelopen zomer was Club Brugge in de race voor de 22-jarige Malacia, maar de Belgische topclub is inmiddels kansloos. Clubs van een 'groter kaliber' volgen de Oranje-international aandachtig, bevestigt zaakwaarnemer Ali Dursun aan Voetbal International.
Van Bronckhorst acht Malacia rijp voor een stap hogerop. "Als je zo tegen Duitsland kan spelen, kan je natuurlijk een hoger niveau aan", zegt hij tegen VI. De voormalig Feyenoord-trainer ziet Malacia een soortgelijke route als hemzelf afleggen bij Feyenoord. "Hij zit nu al lang bij Feyenoord, op een gegeven moment voel je dat de tijd rijp is. Dan ga je op een hoger niveau spelen met betere medespelers en pik je zelf aan op dat niveau. Zo deed hij het al bij het Nederlands elftal. Dus als je mij vraagt of Tyrell klaar is voor een stap hogerop, zeg ik: honderd procent."
Ook Heus twijfelt niet aan Malacia. "Ik vind Daley Blind aan de bal fantastisch, maar verdedigend wordt-ie steeds weggelopen. Daarom zeg ik dat Tyrell Malacia de toekomst is, samen met Owen Wijndal van AZ. Zij zijn gewoon de linkervleugelverdedigers voor de komende jaren in Nederland. Het liefst zie ik 'm nog een jaar bij Feyenoord, dat-ie dan het WK speelt en vervolgens voor veel geld wordt verkocht. Voor hem en de club beter. Feyenoord kan het geld goed gebruiken en Tyrell is dan toe aan een niveau hoger dan Feyenoord. Want dat kan-ie aan. Hij is het goudmijntje van Feyenoord."
Blijft natuurlijk wel de vraag of hij daar gaat spelen, er is best wat concurrentie en daar steekt hij nou ook weer niet bovenuit imo.quote:Op woensdag 6 april 2022 13:36 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Het winter wk valt wel gunstig om hem nog een seizoen langer te kunnen behouden met de garantie op een basisplaats.
Al dachten we dat ook met Jorgensen maar ook niet echt te vergelijken die twee.
Weet niet of hij veel gaat spelen hoor. Beetje stuivertje wisselen met Wijndal en Blind zal af en toe ook nog spelen (helaas). Als je hem voor 12+ kunt verkopen zoals aan Lyon dan moet je dat gewoon doen.quote:Op woensdag 6 april 2022 13:36 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Het winter wk valt wel gunstig om hem nog een seizoen langer te kunnen behouden met de garantie op een basisplaats.
Al dachten we dat ook met Jorgensen maar ook niet echt te vergelijken die twee.
Gisteren stond bij City Ak op linksback, dat is voor Loewie ook nog wel een optie gok ik.quote:Op woensdag 6 april 2022 13:44 schreef fetX het volgende:
[..]
Weet niet of hij veel gaat spelen hoor. Beetje stuivertje wisselen met Wijndal en Blind zal af en toe ook nog spelen (helaas). Als je hem voor 12+ kunt verkopen zoals aan Lyon dan moet je dat gewoon doen.
Ik hoop dat Blind en Ak gewoon als linkercentrale worden gezien in het systeem met 5 verdedigers. Al is dat systeem voor Malacia niet echt een voordeel gezien zijn aanvallende kwaliteiten. Tegen Duitsland is hij handig, maar in die groepsfasepotjes moet je een vleugelback hebben die aanvallend sterk is.quote:Op woensdag 6 april 2022 13:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Gisteren stond bij City Ak op linksback, dat is voor Loewie ook nog wel een optie gok ik.
Hij heeft al gezegd dat dat de enige twee opties zijn voor die plek ja. Maargoed, wat hier ook wordt gezegd, als je ergens tussen de 12 en 16 miljoen kan pakken voor een linksback moet je dat altijd doen. Zo ontzettend belangrijk is Malacia ook weer niet voor je (zoals Karsdorp bijvoorbeeld eigenlijk gewoon de spelverdeler was in het kampioensjaar of ArnoldGod nu bij Liverpool).quote:Op woensdag 6 april 2022 13:50 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik hoop dat Blind en Ak gewoon als linkercentrale worden gezien in het systeem met 5 verdedigers. Al is dat systeem voor Malacia niet echt een voordeel gezien zijn aanvallende kwaliteiten. Tegen Duitsland is dat handig, maar in die groepsfasepotjes moet je een vleugelback hebben die aanvallend sterk is.
Over Karsdorp gesproken. Bizar dat hij berhaupt nog nooit een voorselectie heeft gehaald, en een keer is meegenomen met wat oefeninterlands. Is onomstreden bij Roma en zal in dit systeem bij oranje prima renderen.quote:Op woensdag 6 april 2022 13:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij heeft al gezegd dat dat de enige twee opties zijn voor die plek ja. Maargoed, wat hier ook wordt gezegd, als je ergens tussen de 12 en 16 miljoen kan pakken voor een linksback moet je dat altijd doen. Zo ontzettend belangrijk is Malacia ook weer niet voor je (zoals Karsdorp bijvoorbeeld eigenlijk gewoon de spelverdeler was in het kampioensjaar of ArnoldGod nu bij Liverpool).
Tegen Man moet je hem altijd opstellen natuurlijk, dan frustreer je de beste speler van Senegal.quote:Op woensdag 6 april 2022 13:50 schreef hhh38 het volgende:
Tegen Duitsland is hij handig, maar in die groepsfasepotjes moet je een vleugelback hebben die aanvallend sterk is.
Maar Man speelt volgens mij vaak centraal bij Senegal.quote:Op woensdag 6 april 2022 14:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Tegen Man moet je hem altijd opstellen natuurlijk, dan frustreer je de beste speler van Senegal.
Het wisselt een beetje zo te zien. Maar ook tegen Sarr zou ik hem opstellen. Senegal heeft een uitstekende voorhoede.quote:Op woensdag 6 april 2022 14:30 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Maar Man speelt volgens mij vaak centraal bij Senegal.
Opritje leggen in Praag. @de_boswachterquote:Op woensdag 6 april 2022 14:55 schreef Caland het volgende:
Mikos vindt het maar raar dat Slot op zijn vrije dag afgelopen zondag naar Praag is gegaan om de wedstrijd te bekijken, want je hebt er toch al tegen gespeeld.
Mikos weet vast niet dat je daar een paar uitstekende palendansverenigingen hebt.
Stukje landingsbaan achter het gordijn.quote:Op woensdag 6 april 2022 14:58 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Opritje leggen in Praag. @:de_boswachter
Ik hoop vooral dat al die mongolen bij dat legioenzaal outdoor daarna weer gewoon terug naar hun eigen land ehh vak gaan!quote:Op woensdag 6 april 2022 17:23 schreef Grifte het volgende:
Begint toch wel te kriebelen voor morgen
Wel jammer dat het eerst thuis is, zo'n do-or-die wedstrijd in De Kuip zou genieten zijn. Hebben we tegen Partizan totaal niet gehad.
Weersvoorspelling ziet er voor de uren voor en tijdens de wedstrijd wel goed uit #feestelijknieuws
quote:Feyenoord Transfermarkt voegt toe dat ook de naam van Sam Lammers valt in Rotterdam. De 24-jarige spits stapte in de zomer van 2020 voor zeven miljoen euro over van PSV naar Atalanta, maar heeft het in Itali niet kunnen waarmaken. Dit seizoen speelt Lammers op huurbasis voor Eintracht Frankfurt, waar hij zijn aanvankelijke basisplaats gaandeweg het seizoen verloor. De laatste maanden mag Lammers, dit seizoen goed voor 2 goals in 22 officile duels, hooguit nog in de slotfase invallen. De voormalig Jong Oranje-international ligt hierna nog slechts n jaar vast bij Atalanta, waardoor een transfer zeker bespreekbaar zal zijn.
Ja, ontzettend balen zeg.quote:Op woensdag 6 april 2022 21:16 schreef Elan het volgende:
Blijft toch eeuwig zonde dat we hem niet hebben kunnen houden .
Stukje onderschatting.quote:Op woensdag 6 april 2022 21:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Heb echt veel vertrouwen in morgen. Slavia met poep in de broek naar ons toe.
Stelt echt geen reet voor dat Slavia, die bovendien kampen met blessuregevallen.quote:
Klopt, beter komen we gewoon niet opdagen morgen.quote:Op woensdag 6 april 2022 21:46 schreef Elan het volgende:
[..]
Stelt echt geen reet voor dat Slavia, die bovendien kampen met blessuregevallen.
Snap overigens echt niet dat mensen heel enthousiast worden van dit toernooi. De KNVB beker heeft nog meer aanzien.
Wat een onzin zeg.quote:Op woensdag 6 april 2022 21:46 schreef Elan het volgende:
[..]
Stelt echt geen reet voor dat Slavia, die bovendien kampen met blessuregevallen.
Snap overigens echt niet dat mensen heel enthousiast worden van dit toernooi. De KNVB beker heeft nog meer aanzien.
Nee, ik heb oprecht veel vertrouwen in morgen, en denk dat Slavia wel enige poep in de broek heeft na de eerste helft de vorige keer en alle afwezigen bij hen. Dat gaat weer een magische sfeer worden morgenavond (feestelijk, zelfs!).quote:
Beetje laat alleen gezien de finale van volgende week.quote:Op woensdag 6 april 2022 22:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Elan probeert iets uit te lokken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |