Vorig seizoen matige statistieken bij Slavia Praag en Union Berlijn (lol). Verder ben ik na Teixeira huiverig voor spelers die plots een prima rendement tonen bij een Portugese subtopper/middenmoter.quote:
10 goals uit 8,24 xG genot. Niet slecht!quote:Op dinsdag 5 april 2022 19:00 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Zal ook wel een xG hebben van helemaal niks @:pietjepuk2000
Onze scouting is het dus unaniem eens: deze jongen kan er niks van.
Ja eens, dit klinkt als een gokje wat leuk uit kan pakken maar waar je zeker niet al je geld op moet zetten als je dringend een goede spits nodig hebt. 24 is ook niet echt heel jong. Dan nog veel liever Zirkzee.quote:Op dinsdag 5 april 2022 18:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Vorig seizoen matige statistieken bij Slavia Praag en Union Berlijn (lol). Verder ben ik na Teixeira huiverig voor spelers die plots een prima rendement tonen bij een Portugese subtopper/middenmoter.
Klinkt niet als iets wat we moeten.
Koningskoppel terwijl ze nooit samen spelen, ontzettende debiel.quote:Op dinsdag 5 april 2022 19:12 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Maar om eerlijk te zijn zie ik heel weinig aanknopingspunten dat deze speler beter is dan het koningskoppel Dessers/Linssen. (Samen goed voor 29 goals, meeste aantal goals op de spitspositie sinds 2004-2005)
PIETJEPUKKED.quote:Op dinsdag 5 april 2022 19:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Koningskoppel terwijl ze nooit samen spelen, ontzettende debiel.
Jezus wat kun jij toch naar reageren zeg!quote:Op dinsdag 5 april 2022 19:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Koningskoppel terwijl ze nooit samen spelen, ontzettende debiel.
stop er gewoon meequote:Op dinsdag 5 april 2022 19:16 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Jezus wat kun jij toch naar reageren zeg!
Geen geld, lekker wat huren net als dit jaar toch. En anders hebben we waarschijnlijk Sini oid verkocht en daarmee vermoedelijk wel e.e.a. te besteden. Dan zou ik voor 4mln eerder voor Dessers gaan dan voor een speler die het bij Slavia niet redt.quote:Op dinsdag 5 april 2022 19:36 schreef TweedeKlum het volgende:
Als we centjes hebben dan kunnen we uit een hogere categorie kopen, hebben we geen centjes dan kunnen we net zo goed met Linssen blijven spelen, maakt allemaal niet uit dan.
Inderdaad. Je hebt 0 garanties bij zo'n Musa. Beter dan Bozenik zal hij wel zijn maar veel beter dan Dessers zo te zien niet. Je zult ook echt nog wel 2 miljoen voor Musa neer moeten tellen trouwens.quote:Op dinsdag 5 april 2022 22:02 schreef H.FR het volgende:
[..]
Geen geld, lekker wat huren net als dit jaar toch. En anders hebben we waarschijnlijk Sini oid verkocht en daarmee vermoedelijk wel e.e.a. te besteden. Dan zou ik voor 4mln eerder voor Dessers gaan dan voor een speler die het bij Slavia niet redt.
Dit is echt knap. Je kent de speler?quote:Op woensdag 6 april 2022 08:13 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Inderdaad. Je hebt 0 garanties bij zo'n Musa. Beter dan Bozenik zal hij wel zijn maar veel beter dan Dessers zo te zien niet. Je zult ook echt nog wel 2 miljoen voor Musa neer moeten tellen trouwens.
Hoho. Hij heeft wat doelpunten van hem bekeken op youtube!quote:Op woensdag 6 april 2022 08:15 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Dit is echt knap. Je kent de speler?
echt heel erg kut die userquote:Op woensdag 6 april 2022 08:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Hoho. Hij heeft wat doelpunten van hem bekeken op youtube!
Reageer nou gewoon even serieus.quote:Op woensdag 6 april 2022 08:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Hoho. Hij heeft wat doelpunten van hem bekeken op youtube!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |