Wel voor hoe we de laatste tijd speelden met Geertruida meer als extra middenvelder.quote:Op vrijdag 1 april 2022 11:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Naja, Pedersen in de basis dus. Dat is op rechtsback geen verzwakking.
3e na 2 wedstrijden. Dus dat kan nog wel.quote:Op vrijdag 1 april 2022 11:52 schreef PietjePuk2000 het volgende:
@:Halcon Hoe staat Jong Feyenoord er voor? Deze competitie wel op promotiekoers?
Kan weer nergens een fatsoenlijke ranking vinden.quote:Op vrijdag 1 april 2022 11:54 schreef Halcon het volgende:
[..]
3e na 2 wedstrijden. Dus dat kan nog wel.
Het antwoord bij die beloften is altijd Transfermarktquote:Op vrijdag 1 april 2022 11:54 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Kan weer nergens een fatsoenlijke ranking vinden.
Dank, heb het gevonden. Ga ze in de gaten houden. Competitie van maar 14 potjes.quote:Op vrijdag 1 april 2022 11:57 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Het antwoord bij die beloften is altijd Transfermarkt
@onlogisch @fetXquote:Op vrijdag 1 april 2022 11:54 schreef Halcon het volgende:
[..]
3e na 2 wedstrijden. Dus dat kan nog wel.
Ja.quote:Op vrijdag 1 april 2022 12:09 schreef hhh38 het volgende:
Was Van Deelen de speler die rood pakte bij z'n debuut (en dus enige wedstrijd)?
Lekker boeiend thuis tegen Willem II. Ik ben inmiddels wel op het punt dat ik daar wel vertrouwen in heb.quote:Op vrijdag 1 april 2022 11:51 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Wel voor hoe we de laatste tijd speelden met Geertruida meer als extra middenvelder.
Jammer dat Auassar uiteindelijk nog tot drie is gekomen.quote:Op vrijdag 1 april 2022 12:06 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Deze komt ook 1 keer in de paar jaar voorbij.Jesper Hoogendoorn, elk jaar een paar kilo dikker die mag vertellen over die ene uitwedstrijd tegen Heerenveen. Toch wel vermakelijk.
In deze video ook Raymond Victoria en Ronald Graafland. En in deel 2 Wouter Artz, Jordy van Deelen en Barry Dubbeldeman.
Met silver toch alsnog? Dan was je direct aan de beurt zowat.quote:Op zaterdag 2 april 2022 09:10 schreef Caland het volgende:
Alsnog kaarten voor het uitvak in Praag kunnen regelen, genieten.
Ja, ik ken iemand die regelmatig in kaarten handelt (de grote HMF, voor intimi). Die slingert iets van 7 PC’s aan en gaat dan met een tabje of 40-45 in die wachtrij staan. Kom je er vaak wel doorheen.quote:Op zaterdag 2 april 2022 09:59 schreef patje_ het volgende:
[..]
Met silver toch alsnog? Dan was je direct aan de beurt zowat.
Was er ook zo bij, maar alleen de busreis nog over.
Is kijken hoe dat bevalt, ondanks dat ik al vliegtickets had.
Die man kan ook alles.quote:Op zaterdag 2 april 2022 10:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, ik ken iemand die regelmatig in kaarten handelt (de grote HMF, voor intimi). Die slingert iets van 7 PC’s aan en gaat dan met een tabje of 40-45 in die wachtrij staan. Kom je er vaak wel doorheen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |