Ik vind het nog steeds een medium speler eigenlijk. In de ArenA krijg je ruimte en met Blind heb je ook niet echt een snelle tegenstander. Daarnaast moet hij echt leren afwerken. Zelfs Botteghin kon dat beter (bij wijze van spreken).quote:Op donderdag 31 maart 2022 14:01 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Feyenoord wil Nelson graag langer aan zich binden. Heeft slechts een eenjarig contract bij Arsenal hierna, dus goede kansen om hem voor een zacht prijsje over te nemen.
Zeker na die uitstekende pot in de Arena zie ik er wel wat in. Zou het doen.
Niet eens bij wijze van spreken. Botteghin kon prima afwerkenquote:Op donderdag 31 maart 2022 14:47 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik vind het nog steeds een medium speler eigenlijk. In de ArenA krijg je ruimte en met Blind heb je ook niet echt een snelle tegenstander. Daarnaast moet hij echt leren afwerken. Zelfs Botteghin kon dat beter (bij wijze van spreken).
Laat het nog maar zien die laatste 10 wedstrijden.
Zijn rendement is bijzonder matig tot nu toe ja. Maar als je in Amsterdam zo'n wereldpot speelt dan kun je wel wat. Inderdaad wel met ruimte, en dat is niet altijd het Slotvoetbal. Maar denk dat je hem goed kunt gebruiken.quote:Op donderdag 31 maart 2022 14:47 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik vind het nog steeds een medium speler eigenlijk. In de ArenA krijg je ruimte en met Blind heb je ook niet echt een snelle tegenstander. Daarnaast moet hij echt leren afwerken. Zelfs Botteghin kon dat beter (bij wijze van spreken).
Laat het nog maar zien die laatste 10 wedstrijden.
We staan zeker bovenaan wat dat betreft?quote:Op donderdag 31 maart 2022 15:14 schreef ThePlaneteer het volgende:
We hebben inmiddels 1 Aursnes aan boetes.
Wordt die Conference League nog op de Coolsingel gevierd als Feyenoord zou winnen eigenlijk?quote:Op donderdag 31 maart 2022 15:17 schreef fetX het volgende:
[..]
We staan zeker bovenaan wat dat betreft?
#coolsingel
Erg jammer dat daar geen ranglijst van is. Wil wel zien hoe we dat doen tov Marseille en die Servische en Turkse clubs.quote:Op donderdag 31 maart 2022 15:17 schreef fetX het volgende:
[..]
We staan zeker bovenaan wat dat betreft?
#coolsingel
Of 1 Pratto.quote:Op donderdag 31 maart 2022 15:14 schreef ThePlaneteer het volgende:
We hebben inmiddels 1 Aursnes aan boetes.
Afgelopen zomer vroeg Feyenoord 11 miljoen toen Club Brugge langskwam. 12 miljoen is al het overwegen waard, 15+ moet je direct doen natuurlijk.quote:Op donderdag 31 maart 2022 17:47 schreef fetX het volgende:
Lyon wil voor 12+ miljoen Malacia wellicht ophalen. Rond de 14/15 eindigen lijkt mij een prima bedrag.
Het is top dat hij zo'n wereldpot speelde tegen Duitsland. Dat tikt aan.quote:Op donderdag 31 maart 2022 17:47 schreef fetX het volgende:
Lyon wil voor 12+ miljoen Malacia wellicht ophalen. Rond de 14/15 eindigen lijkt mij een prima bedrag.
Kort onbedoeld kleedkamerfilmpje van KarimGOAT waarop wat O21 spelers tegen elkaar vertelden dat die nieuwe keeper (waarschijnlijk die Roemeen) er echt geen reet van kan.quote:
Teringquote:Op donderdag 31 maart 2022 19:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Kort onbedoeld kleedkamerfilmpje van KarimGOAT waarop wat O21 spelers tegen elkaar vertelden dat die nieuwe keeper (waarschijnlijk die Roemeen) er echt geen reet van kan.
Lekker bezig weer speelt die jeugdspeler die vorig jaar die groepsapp lekte eigenlijk nog aangepakt ?quote:Op donderdag 31 maart 2022 19:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Kort onbedoeld kleedkamerfilmpje van KarimGOAT waarop wat O21 spelers tegen elkaar vertelden dat die nieuwe keeper (waarschijnlijk die Roemeen) er echt geen reet van kan.
Die speelde laatst tegen RKC toch? Is volgens mij geen heel groot talentquote:Op donderdag 31 maart 2022 20:14 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Lekker bezig weer speelt die jeugdspeler die vorig jaar die groepsapp lekte eigenlijk nog aangepakt ?
Sven Valk. Die kan er niet zoveel van nee.quote:Op donderdag 31 maart 2022 20:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Die speelde laatst tegen RKC toch? Is volgens mij geen heel groot talent
Naujoks blijkbaar. Het is ook echt lullig, Karim maakt een filmpje van zijn nieuwe schoenen en op de achtergrond hoor je die gast precies zeggen ‘die keeper kan er helemaal niks van’quote:Op donderdag 31 maart 2022 19:55 schreef Caland het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |