Moeilijk. Hij heeft door zijn snelheid altijd iets dreigends in zijn spel, wat erg prettig is, maar rond de 16 gaat het wel erg vaak fout bij hem. Weet niet zo goed of het een gebrek aan rust (wat met de tijd kan komen) of overzicht (wat moeilijk aan te leren valt) is. Hij zal de rest van het seizoen basisspeler blijven verwacht ik, in combinatie met Geert is dat ook prima, dus dan zullen we wel een goed oordeel kunnen vellen. Het gaat in ieder geval beter dan eerst, maar Blind was een erg makkelijke directe tegenstander.quote:Op donderdag 31 maart 2022 08:11 schreef Scrummie het volgende:
Nelson nog een seizoen, wat vinden jullie? Laatste paar wedstrijden begin ik toch te twijfelen, maar daarvoor was het echt helemaal niets.
Nelson is sowieso een gevalletje apart, die deed het een paar maanden geweldig bij Hoffenheim (wat CL speelde) toen hij 18 was en daarna is het ingekakt. Voor een 22-jarige speler is ie niet bijster talentvol meer.quote:Op donderdag 31 maart 2022 09:04 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Conclusie is sowieso wel denk ik dat je dat soort jongens (talentvol/hoog aangeschreven en bij grote clubs spelen) wel even de tijd moet geven en minimaal 2 jaar zou moeten huren.
sowieso krijg je in de topwedstrijden wat meer ruimte als voorhoedespeler, helaas zijn daar niet zoveel van in NLquote:Op donderdag 31 maart 2022 09:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Moeilijk. Hij heeft door zijn snelheid altijd iets dreigends in zijn spel, wat erg prettig is, maar rond de 16 gaat het wel erg vaak fout bij hem. Weet niet zo goed of het een gebrek aan rust (wat met de tijd kan komen) of overzicht (wat moeilijk aan te leren valt) is. Hij zal de rest van het seizoen basisspeler blijven verwacht ik, in combinatie met Geert is dat ook prima, dus dan zullen we wel een goed oordeel kunnen vellen. Het gaat in ieder geval beter dan eerst, maar Blind was een erg makkelijke directe tegenstander.
Ook de toiletten zijn meegenomen. (Maar wilde niet alles posten vanwege potentieel gedoe met VI.)quote:Op donderdag 31 maart 2022 12:29 schreef fetX het volgende:
Wat een matige beoordeling qua beargumentatie. De faciliteiten zijn ronduit slecht, maar dan gaan ze over wifi beginnen
Ah, ok. Ik dacht dat dit alles was.quote:Op donderdag 31 maart 2022 12:31 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ook de toiletten zijn meegenomen. (Maar wilde niet alles posten vanwege potentieel gedoe met VI.)
Toiletten Ook hier een lange rij. Eenmaal binnen staan we in andermans urine. Dat is toch het verschil met een moderner stadion.
Dit is ook maar een klein stukje van de beoordeling. Bij Cambuur begonnen ze ook al over de wifi!! Lekker boeiend.quote:Op donderdag 31 maart 2022 12:29 schreef fetX het volgende:
Wat een matige beoordeling qua beargumentatie. De faciliteiten zijn ronduit slecht, maar dan gaan ze over wifi beginnen
Toegankelijkheid 2 -> als je weet waar je moet parkeren is het op zich wel prima, maar als je er nog nooit geweest bent kan ik me dit wel voorstellen ja.quote:Op donderdag 31 maart 2022 12:21 schreef PietjePuk2000 het volgende:
VI heeft een beoordeling van De Kuip gedaan:
Na een lange coronasluiting gingen de stadions weer open. Direct stroomden de supporters weer massaal toe. Maar hoe sfeervol, modern en publieksvriendelijk is een bezoek aan de vaderlandse voetbalelite eigenlijk? VI onderwierp de achttien stadions in de Eredivisie aan een grondige inspectie. Lees hier waarom die machtig mooie Kuip toch maar twaalfde is geworden.
EINDCIJFER: 5,8
Stadion bezocht Feyenoord-RKC Waalwijk op 16 oktober 2021
TOEGANKELIJKHEID: 2
Parkeren We proberen anderhalf uur voor de aftrap bij De Kuip te zijn, dat wordt uiteindelijk twintig minuten. Het voelt alsof we de auto dwars door Parijs sturen. Een paar dagen eerder, bij een duel van Oranje, liepen we tegen hetzelfde probleem aan toen we P&R Beverwaard probeerden. Het OV is het enige juiste alternatief.
Wachttijden Wie dacht dat het parkeren veel tijd kost, moet eens proberen drinken te kopen in De Kuip. Er is niet één, maar er zijn twee rijen. Eerst moeten we naar de andere kant van het vak lopen om munten te kopen, vervolgens staan we nog een kwartier in de rij om diezelfde munten in te ruilen voor wat lekkers. Het is een middagje wachten. In de auto, bij de friettent en op de winnende treffer van de thuisclub.
ENTERTAINMENT: 6
Rustactiviteit Wie graag een kwartier kijkt naar mannen die met een riek in het gras wroeten, zit goed. Het enige voordeel van de wachttijden bij de horeca is dat je niets hoeft te missen van welke show dan ook.
FACILITEITEN: 4
Wifi Wifi? Je hebt toch je eigen databundel? Niks van dat alles in De Kuip.
UITSTRALING: 8
Overig Hoelang doet de huidige Kuip nog mee in de VI Stadiontest? We durven het op de tribunes nauwelijks te vragen. De mensen om ons heen hopen dat Feyenoord hier nog honderd jaar speelt. Maar financieel en dus sportief kan het eigenlijk niet meer. Ook de stadionbeleving moet beter. Beter dat we er niks over zeggen vanmiddag. Het gelijkspel tegen RKC doet al pijn genoeg.
SFEER: 9
Voor het eerst in anderhalf jaar zit De Kuip weer vol. Nadeel is dat Feyenoord en RKC al om 16.30 uur aftrappen. Er gaat natuurlijk niks boven een goede avondwedstrijd in De Kuip, maar het blijft een voetbalfeestje.
De neutrale fan wil toch even op insta tijdens de wedstrijd he.quote:Op donderdag 31 maart 2022 12:33 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dit is ook maar een klein stukje van de beoordeling. Bij Cambuur begonnen ze ook al over de wifi!! Lekker boeiend.
Zo heel slecht zijn die catacomben onder de eerste ring toch ook niet toegankelijk? Daar valt volgens mij qua inrichting best wat meer van te maken. Op de hogere tribunes weet ik eigenlijk niet hoe de horeca en toiletten zijn.quote:Op donderdag 31 maart 2022 12:33 schreef H.FR het volgende:
[..]
Toegankelijkheid 2 -> als je weet waar je moet parkeren is het op zich wel prima, maar als je er nog nooit geweest bent kan ik me dit wel voorstellen ja.
Verder niet zo gek toch. De stadiondirectie heeft nagenoeg niks aan de Kuip gedaan de afgelopen jaren. PSV 1e geworden met een stadion dat nog veel ouder is, dus het kan allemaal prima met een beetje goede wil.
Maar juist die faciliteiten zijn toch prima op te knappen?quote:Op donderdag 31 maart 2022 12:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Tja de faciliteiten en eetvoorzieningen in de Kuip zijn gewoon belabberd. Dat weet iedereen, het is een voetbalstadion pur sang. Heb de afgelopen jaren vaak genoeg lopen kankeren daarover, met Feyenoord-NAC voor de coronabreak als dieptepunt, gelukkig kan je sindsdien kaartjes van je mobiel scannen.
Maar de argumenten hier, lol. Het is nou niet dat ik Wi-Fi mis ofzo. En entertainment in de rust, ik hoef echt geen kutshowtje dan te zien ofzo. Af en toe een optreden vooraf van HHB of Paul Elstak is meer dan genoeg.
Als je het hele stuk leest is het wel wat genuanceerder hoor, ze hebben veel facetten meegenomen. Niet iedereen heeft dezelfde behoeftes natuurlijk. (ik hoef geen kindershow in de rust ofzo maar de ander vindt het wel leuk)quote:Op donderdag 31 maart 2022 12:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Tja de faciliteiten en eetvoorzieningen in de Kuip zijn gewoon belabberd. Dat weet iedereen, het is een voetbalstadion pur sang. Heb de afgelopen jaren vaak genoeg lopen kankeren daarover, met Feyenoord-NAC voor de coronabreak als dieptepunt, gelukkig kan je sindsdien kaartjes van je mobiel scannen.
Maar de argumenten hier, lol. Het is nou niet dat ik Wi-Fi mis ofzo. En entertainment in de rust, ik hoef echt geen kutshowtje dan te zien ofzo. Af en toe een optreden vooraf van HHB of Paul Elstak is meer dan genoeg.
Is gewoon de best mogelijke loting geweest. Matige tegenstander die ook nog eens het halve elftal mist.quote:
Dit, als je denk op 2 meter van de Kuip te parkeren ben je wel naïef. Gewoon een goede p+r gebruiken. Er ligt een tram en trein station voor de Kuip. Dus dom punt. Net als Wifi, waar gaat het over. 4g heeft iedereen en net alsof je moet facebooken tijdens de wedstrijd. Entertainment tijdens de rust? Wie zit er te wachten op een showtje, het is een VOETBAL wedstrijd. In de rust haal je bier en koude kroketten en ouwehoer je met je maten.quote:Op donderdag 31 maart 2022 12:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Mooi, hopen dat we die eventuele schorsing dan pakken tegen Marseille, bespaart ook weer wat gedoe.quote:Op donderdag 31 maart 2022 13:18 schreef maxi-mus het volgende:
Goed nieuws voor @:caland en de rest van de liefhebbers, mogen wél uitsupporters bij.
[ twitter ]
Stef de Bont en het illustere duo Knipping en van Duren.quote:Op donderdag 31 maart 2022 13:25 schreef De_Kraam het volgende:
Parkeerplaatsen en wi-fi. Stukje van Krabby zeker?
Toegankelijkheid is niet alleen bereikbaarheid, neem aan dat het ook gaat over gehandicapten en mensen die slecht ter been zijn. Daar zijn weinig faciliteiten voorquote:Op donderdag 31 maart 2022 12:36 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Zo heel slecht zijn die catacomben onder de eerste ring toch ook niet toegankelijk? Daar valt volgens mij qua inrichting best wat meer van te maken. Op de hogere tribunes weet ik eigenlijk niet hoe de horeca en toiletten zijn.
Als het over de faciliteiten gaat hoor ik altijd gezeik over de toiletten en horeca maar dat lijkt me toch echt een onderdeel wat prima verbeterbaar is.
Wat betreft toegankelijkheid: Gewoon niet met de auto komen.
Die motte niet zeike. Zitten doe je thuis!!!quote:Op donderdag 31 maart 2022 13:29 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Toegankelijkheid is niet alleen bereikbaarheid, neem aan dat het ook gaat over gehandicapten en mensen die slecht ter been zijn. Daar zijn weinig faciliteiten voor
Precies dit is echt niveau 'dagjesvolk on tour', moet zeggen dat de Kuip ook gewoon niet zo geschikt is als leuk dagje uit met het gezin, tenzij je echt supporter bent van de club. Maar meestal doe ik voor of achteraf ergens een biertje, vlieg ik kort van te voren het stadion in om een plastic beker piswater weg te werken en na de wedstrijd ben ik vaak snel weg. Je komt voor het voetbal en de sfeer, verder niets anders.quote:Op donderdag 31 maart 2022 12:46 schreef alopio het volgende:
[..]
Dit, als je denk op 2 meter van de Kuip te parkeren ben je wel naïef. Gewoon een goede p+r gebruiken. Er ligt een tram en trein station voor de Kuip. Dus dom punt. Net als Wifi, waar gaat het over. 4g heeft iedereen en net alsof je moet facebooken tijdens de wedstrijd. Entertainment tijdens de rust? Wie zit er te wachten op een showtje, het is een VOETBAL wedstrijd. In de rust haal je bier en koude kroketten en ouwehoer je met je maten.
Verder wel eens, eten is kut, wachtrij ook en toiletten komen uit het jaar kruik. Maar het stadion is qua zichtlijnen perfect, het ademt voetbal. Dit is gemeten op niveau theater publiek
quote:Op donderdag 31 maart 2022 13:25 schreef De_Kraam het volgende:
Parkeerplaatsen en wi-fi. Stukje van Krabby zeker?
quote:Door Stef de Bont Stef de Bont
Door Iwan van Duren Iwan van Duren
Door Tom Knipping Tom Knipping
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |