abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 31 maart 2022 @ 09:35:17 #121
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_204280874
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2022 08:11 schreef Scrummie het volgende:
Nelson nog een seizoen, wat vinden jullie? Laatste paar wedstrijden begin ik toch te twijfelen, maar daarvoor was het echt helemaal niets.
Moeilijk. Hij heeft door zijn snelheid altijd iets dreigends in zijn spel, wat erg prettig is, maar rond de 16 gaat het wel erg vaak fout bij hem. Weet niet zo goed of het een gebrek aan rust (wat met de tijd kan komen) of overzicht (wat moeilijk aan te leren valt) is. Hij zal de rest van het seizoen basisspeler blijven verwacht ik, in combinatie met Geert is dat ook prima, dus dan zullen we wel een goed oordeel kunnen vellen. Het gaat in ieder geval beter dan eerst, maar Blind was een erg makkelijke directe tegenstander.
Met pijn en moeite derde
  donderdag 31 maart 2022 @ 09:39:50 #122
474254 GurneyIsBestOke
pi_204280897
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2022 09:04 schreef Scrummie het volgende:

[..]
Conclusie is sowieso wel denk ik dat je dat soort jongens (talentvol/hoog aangeschreven en bij grote clubs spelen) wel even de tijd moet geven en minimaal 2 jaar zou moeten huren.
Nelson is sowieso een gevalletje apart, die deed het een paar maanden geweldig bij Hoffenheim (wat CL speelde) toen hij 18 was en daarna is het ingekakt. Voor een 22-jarige speler is ie niet bijster talentvol meer.
Met pijn en moeite derde
  donderdag 31 maart 2022 @ 09:40:27 #123
131800 Tarado
capô de fusca
pi_204280905
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2022 09:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Moeilijk. Hij heeft door zijn snelheid altijd iets dreigends in zijn spel, wat erg prettig is, maar rond de 16 gaat het wel erg vaak fout bij hem. Weet niet zo goed of het een gebrek aan rust (wat met de tijd kan komen) of overzicht (wat moeilijk aan te leren valt) is. Hij zal de rest van het seizoen basisspeler blijven verwacht ik, in combinatie met Geert is dat ook prima, dus dan zullen we wel een goed oordeel kunnen vellen. Het gaat in ieder geval beter dan eerst, maar Blind was een erg makkelijke directe tegenstander.
sowieso krijg je in de topwedstrijden wat meer ruimte als voorhoedespeler, helaas zijn daar niet zoveel van in NL
pi_204282492
De hebt de (jongere en talentvollere) opvolgers van Til en Nelson al in huis gehaald. Waarom zou je dan zo veel moeite doe om die twee alsnog te behouden na dit seizoen? Je gaat er dan sowieso te veel voor betalen, en zo goed en onmisbaar zijn ze nou ook weer niet..
pi_204282651
VI heeft een beoordeling van De Kuip gedaan:

Na een lange coronasluiting gingen de stadions weer open. Direct stroomden de supporters weer massaal toe. Maar hoe sfeervol, modern en publieksvriendelijk is een bezoek aan de vaderlandse voetbalelite eigenlijk? VI onderwierp de achttien stadions in de Eredivisie aan een grondige inspectie. Lees hier waarom die machtig mooie Kuip toch maar twaalfde is geworden.

EINDCIJFER: 5,8
Stadion bezocht Feyenoord-RKC Waalwijk op 16 oktober 2021

TOEGANKELIJKHEID: 2

Parkeren We proberen anderhalf uur voor de aftrap bij De Kuip te zijn, dat wordt uiteindelijk twintig minuten. Het voelt alsof we de auto dwars door Parijs sturen. Een paar dagen eerder, bij een duel van Oranje, liepen we tegen hetzelfde probleem aan toen we P&R Beverwaard probeerden. Het OV is het enige juiste alternatief.

Wachttijden Wie dacht dat het parkeren veel tijd kost, moet eens proberen drinken te kopen in De Kuip. Er is niet één, maar er zijn twee rijen. Eerst moeten we naar de andere kant van het vak lopen om munten te kopen, vervolgens staan we nog een kwartier in de rij om diezelfde munten in te ruilen voor wat lekkers. Het is een middagje wachten. In de auto, bij de friettent en op de winnende treffer van de thuisclub.

ENTERTAINMENT: 6

Rustactiviteit Wie graag een kwartier kijkt naar mannen die met een riek in het gras wroeten, zit goed. Het enige voordeel van de wachttijden bij de horeca is dat je niets hoeft te missen van welke show dan ook.

FACILITEITEN: 4

Wifi Wifi? Je hebt toch je eigen databundel? Niks van dat alles in De Kuip.

UITSTRALING: 8

Overig Hoelang doet de huidige Kuip nog mee in de VI Stadiontest? We durven het op de tribunes nauwelijks te vragen. De mensen om ons heen hopen dat Feyenoord hier nog honderd jaar speelt. Maar financieel en dus sportief kan het eigenlijk niet meer. Ook de stadionbeleving moet beter. Beter dat we er niks over zeggen vanmiddag. Het gelijkspel tegen RKC doet al pijn genoeg.

SFEER: 9

Voor het eerst in anderhalf jaar zit De Kuip weer vol. Nadeel is dat Feyenoord en RKC al om 16.30 uur aftrappen. Er gaat natuurlijk niks boven een goede avondwedstrijd in De Kuip, maar het blijft een voetbalfeestje.
  donderdag 31 maart 2022 @ 12:29:03 #126
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_204282742
Wat een matige beoordeling qua beargumentatie. De faciliteiten zijn ronduit slecht, maar dan gaan ze over wifi beginnen :')
pi_204282780
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2022 12:29 schreef fetX het volgende:
Wat een matige beoordeling qua beargumentatie. De faciliteiten zijn ronduit slecht, maar dan gaan ze over wifi beginnen :')
Ook de toiletten zijn meegenomen. (Maar wilde niet alles posten vanwege potentieel gedoe met VI.)

Toiletten Ook hier een lange rij. Eenmaal binnen staan we in andermans urine. Dat is toch het verschil met een moderner stadion.
  donderdag 31 maart 2022 @ 12:33:00 #128
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_204282803
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2022 12:31 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Ook de toiletten zijn meegenomen. (Maar wilde niet alles posten vanwege potentieel gedoe met VI.)

Toiletten Ook hier een lange rij. Eenmaal binnen staan we in andermans urine. Dat is toch het verschil met een moderner stadion.
Ah, ok. Ik dacht dat dit alles was.
  donderdag 31 maart 2022 @ 12:33:12 #129
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_204282807
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2022 12:29 schreef fetX het volgende:
Dit is ook maar een klein stukje van de beoordeling. Bij Cambuur begonnen ze ook al over de wifi!! Lekker boeiend.
pi_204282817
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2022 12:21 schreef PietjePuk2000 het volgende:
VI heeft een beoordeling van De Kuip gedaan:

Na een lange coronasluiting gingen de stadions weer open. Direct stroomden de supporters weer massaal toe. Maar hoe sfeervol, modern en publieksvriendelijk is een bezoek aan de vaderlandse voetbalelite eigenlijk? VI onderwierp de achttien stadions in de Eredivisie aan een grondige inspectie. Lees hier waarom die machtig mooie Kuip toch maar twaalfde is geworden.

EINDCIJFER: 5,8
Stadion bezocht Feyenoord-RKC Waalwijk op 16 oktober 2021

TOEGANKELIJKHEID: 2

Parkeren We proberen anderhalf uur voor de aftrap bij De Kuip te zijn, dat wordt uiteindelijk twintig minuten. Het voelt alsof we de auto dwars door Parijs sturen. Een paar dagen eerder, bij een duel van Oranje, liepen we tegen hetzelfde probleem aan toen we P&R Beverwaard probeerden. Het OV is het enige juiste alternatief.

Wachttijden Wie dacht dat het parkeren veel tijd kost, moet eens proberen drinken te kopen in De Kuip. Er is niet één, maar er zijn twee rijen. Eerst moeten we naar de andere kant van het vak lopen om munten te kopen, vervolgens staan we nog een kwartier in de rij om diezelfde munten in te ruilen voor wat lekkers. Het is een middagje wachten. In de auto, bij de friettent en op de winnende treffer van de thuisclub.

ENTERTAINMENT: 6

Rustactiviteit Wie graag een kwartier kijkt naar mannen die met een riek in het gras wroeten, zit goed. Het enige voordeel van de wachttijden bij de horeca is dat je niets hoeft te missen van welke show dan ook.

FACILITEITEN: 4

Wifi Wifi? Je hebt toch je eigen databundel? Niks van dat alles in De Kuip.

UITSTRALING: 8

Overig Hoelang doet de huidige Kuip nog mee in de VI Stadiontest? We durven het op de tribunes nauwelijks te vragen. De mensen om ons heen hopen dat Feyenoord hier nog honderd jaar speelt. Maar financieel en dus sportief kan het eigenlijk niet meer. Ook de stadionbeleving moet beter. Beter dat we er niks over zeggen vanmiddag. Het gelijkspel tegen RKC doet al pijn genoeg.

SFEER: 9

Voor het eerst in anderhalf jaar zit De Kuip weer vol. Nadeel is dat Feyenoord en RKC al om 16.30 uur aftrappen. Er gaat natuurlijk niks boven een goede avondwedstrijd in De Kuip, maar het blijft een voetbalfeestje.
Toegankelijkheid 2 -> als je weet waar je moet parkeren is het op zich wel prima, maar als je er nog nooit geweest bent kan ik me dit wel voorstellen ja.

Verder niet zo gek toch. De stadiondirectie heeft nagenoeg niks aan de Kuip gedaan de afgelopen jaren. PSV 1e geworden met een stadion dat nog veel ouder is, dus het kan allemaal prima met een beetje goede wil.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_204282837
quote:
10s.gif Op donderdag 31 maart 2022 12:33 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Dit is ook maar een klein stukje van de beoordeling. Bij Cambuur begonnen ze ook al over de wifi!! Lekker boeiend.
De neutrale fan wil toch even op insta tijdens de wedstrijd he.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_204282869
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2022 12:33 schreef H.FR het volgende:

[..]
Toegankelijkheid 2 -> als je weet waar je moet parkeren is het op zich wel prima, maar als je er nog nooit geweest bent kan ik me dit wel voorstellen ja.

Verder niet zo gek toch. De stadiondirectie heeft nagenoeg niks aan de Kuip gedaan de afgelopen jaren. PSV 1e geworden met een stadion dat nog veel ouder is, dus het kan allemaal prima met een beetje goede wil.
Zo heel slecht zijn die catacomben onder de eerste ring toch ook niet toegankelijk? Daar valt volgens mij qua inrichting best wat meer van te maken. Op de hogere tribunes weet ik eigenlijk niet hoe de horeca en toiletten zijn.

Als het over de faciliteiten gaat hoor ik altijd gezeik over de toiletten en horeca maar dat lijkt me toch echt een onderdeel wat prima verbeterbaar is.

Wat betreft toegankelijkheid: Gewoon niet met de auto komen.
  donderdag 31 maart 2022 @ 12:37:30 #133
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_204282884
twitter
pi_204282898
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2022 12:37 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
  donderdag 31 maart 2022 @ 12:41:11 #135
474254 GurneyIsBestOke
pi_204282943
Tja de faciliteiten en eetvoorzieningen in de Kuip zijn gewoon belabberd. Dat weet iedereen, het is een voetbalstadion pur sang. Heb de afgelopen jaren vaak genoeg lopen kankeren daarover, met Feyenoord-NAC voor de coronabreak als dieptepunt, gelukkig kan je sindsdien kaartjes van je mobiel scannen.

Maar de argumenten hier, lol. Het is nou niet dat ik Wi-Fi mis ofzo. En entertainment in de rust, ik hoef echt geen kutshowtje dan te zien ofzo :'). Af en toe een optreden vooraf van HHB of Paul Elstak is meer dan genoeg.
Met pijn en moeite derde
pi_204282976
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2022 12:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Tja de faciliteiten en eetvoorzieningen in de Kuip zijn gewoon belabberd. Dat weet iedereen, het is een voetbalstadion pur sang. Heb de afgelopen jaren vaak genoeg lopen kankeren daarover, met Feyenoord-NAC voor de coronabreak als dieptepunt, gelukkig kan je sindsdien kaartjes van je mobiel scannen.

Maar de argumenten hier, lol. Het is nou niet dat ik Wi-Fi mis ofzo. En entertainment in de rust, ik hoef echt geen kutshowtje dan te zien ofzo :'). Af en toe een optreden vooraf van HHB of Paul Elstak is meer dan genoeg.
Maar juist die faciliteiten zijn toch prima op te knappen?
  donderdag 31 maart 2022 @ 12:44:12 #137
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_204282987
quote:

Als je het hele stuk leest is het wel wat genuanceerder hoor, ze hebben veel facetten meegenomen. Niet iedereen heeft dezelfde behoeftes natuurlijk. (ik hoef geen kindershow in de rust ofzo maar de ander vindt het wel leuk)
pi_204283018
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2022 12:37 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Is gewoon de best mogelijke loting geweest. Matige tegenstander die ook nog eens het halve elftal mist.

Geen enkel excuus, hiertegen moet je gewoon doorgaan.
pi_204283025
quote:

Dit, als je denk op 2 meter van de Kuip te parkeren ben je wel naïef. Gewoon een goede p+r gebruiken. Er ligt een tram en trein station voor de Kuip. Dus dom punt. Net als Wifi, waar gaat het over. 4g heeft iedereen en net alsof je moet facebooken tijdens de wedstrijd. Entertainment tijdens de rust? Wie zit er te wachten op een showtje, het is een VOETBAL wedstrijd. In de rust haal je bier en koude kroketten en ouwehoer je met je maten.

Verder wel eens, eten is kut, wachtrij ook en toiletten komen uit het jaar kruik. Maar het stadion is qua zichtlijnen perfect, het ademt voetbal. Dit is gemeten op niveau theater publiek
pi_204283221
Ik kom al meer dan 20 jaar met de auto, als je weet waar je moet parkeren valt het allemaal goed mee. Moet je wel bereid zijn om 20-25 minuten te wandelen, maar ik ben altijd binnen een uur weer thuis (woon in Vlaardingen, dus niet echt ver weg, maar ook niet dat je zegt "waarom kom je niet op de fiets?"). Dat is nog altijd sneller en veel comfortabeler dan mezelf met 200 man in een tram proppen.
  donderdag 31 maart 2022 @ 13:18:07 #141
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_204283437
Goed nieuws voor @Caland en de rest van de liefhebbers, mogen wél uitsupporters bij.

twitter
  donderdag 31 maart 2022 @ 13:21:03 #142
474254 GurneyIsBestOke
pi_204283478
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2022 13:18 schreef maxi-mus het volgende:
Goed nieuws voor @:caland en de rest van de liefhebbers, mogen wél uitsupporters bij.

[ twitter ]
Mooi, hopen dat we die eventuele schorsing dan pakken tegen Marseille, bespaart ook weer wat gedoe.
Met pijn en moeite derde
pi_204283529
Parkeerplaatsen en wi-fi. Stukje van Krabby zeker?
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
  donderdag 31 maart 2022 @ 13:27:01 #144
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_204283537
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2022 13:25 schreef De_Kraam het volgende:
Stef de Bont en het illustere duo Knipping en van Duren.
  donderdag 31 maart 2022 @ 13:29:01 #145
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_204283555
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2022 12:36 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Zo heel slecht zijn die catacomben onder de eerste ring toch ook niet toegankelijk? Daar valt volgens mij qua inrichting best wat meer van te maken. Op de hogere tribunes weet ik eigenlijk niet hoe de horeca en toiletten zijn.

Als het over de faciliteiten gaat hoor ik altijd gezeik over de toiletten en horeca maar dat lijkt me toch echt een onderdeel wat prima verbeterbaar is.

Wat betreft toegankelijkheid: Gewoon niet met de auto komen.
Toegankelijkheid is niet alleen bereikbaarheid, neem aan dat het ook gaat over gehandicapten en mensen die slecht ter been zijn. Daar zijn weinig faciliteiten voor
pi_204283573
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2022 13:29 schreef hhh38 het volgende:

[..]
Toegankelijkheid is niet alleen bereikbaarheid, neem aan dat het ook gaat over gehandicapten en mensen die slecht ter been zijn. Daar zijn weinig faciliteiten voor
Die motte niet zeike. Zitten doe je thuis!!!
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
  donderdag 31 maart 2022 @ 13:35:17 #147
474254 GurneyIsBestOke
pi_204283605
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2022 12:46 schreef alopio het volgende:

[..]
Dit, als je denk op 2 meter van de Kuip te parkeren ben je wel naïef. Gewoon een goede p+r gebruiken. Er ligt een tram en trein station voor de Kuip. Dus dom punt. Net als Wifi, waar gaat het over. 4g heeft iedereen en net alsof je moet facebooken tijdens de wedstrijd. Entertainment tijdens de rust? Wie zit er te wachten op een showtje, het is een VOETBAL wedstrijd. In de rust haal je bier en koude kroketten en ouwehoer je met je maten.

Verder wel eens, eten is kut, wachtrij ook en toiletten komen uit het jaar kruik. Maar het stadion is qua zichtlijnen perfect, het ademt voetbal. Dit is gemeten op niveau theater publiek
Precies dit is echt niveau 'dagjesvolk on tour', moet zeggen dat de Kuip ook gewoon niet zo geschikt is als leuk dagje uit met het gezin, tenzij je echt supporter bent van de club. Maar meestal doe ik voor of achteraf ergens een biertje, vlieg ik kort van te voren het stadion in om een plastic beker piswater weg te werken en na de wedstrijd ben ik vaak snel weg. Je komt voor het voetbal en de sfeer, verder niets anders.

Merk dat het meeste dagjesvolk wat ik mee neem als mijn pa niet kan juist enorm onder de indruk is van de Kuip, hangt toch een niet te evenaren voetbalsfeer bij ons. Ga je naar het Nederlands elftal bijvoorbeeld, dan is iedereen met randzaken bezig, in de hoofdstad wordt er zelfs op commando gezongen op basis van trommelgeluid en een halfnaakte gek met een luidspreker, in de Kuip wordt er vooral gereageerd op wat er op het veld gebeurd en anders kijk je stil. Dat is toch iets moois om te beleven, de sfeer van de Kuip voel je veel meer in het stadion.
Met pijn en moeite derde
pi_204283630
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2022 13:25 schreef De_Kraam het volgende:
quote:
Door Stef de Bont Stef de Bont
Door Iwan van Duren Iwan van Duren
Door Tom Knipping Tom Knipping
  donderdag 31 maart 2022 @ 13:45:48 #149
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_204283699
twitter
pi_204283845
Feyenoord wil Nelson graag langer aan zich binden. Heeft slechts een eenjarig contract bij Arsenal hierna, dus goede kansen om hem voor een zacht prijsje over te nemen.

Zeker na die uitstekende pot in de Arena zie ik er wel wat in. Zou het doen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')