Dat hele topic is leuk om terug te lezen, blijkbaar was PSV de favorietquote:Op donderdag 7 april 2022 01:30 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Fok begint inmiddels een leuk geschiedeniscanon te worden![]()
Echt zin in morgen
Ik ga nu vanuit kantoor direct door met de auto, dus dat zit er sowieso niet inquote:Op donderdag 7 april 2022 09:06 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ja verschrikkelijk, geen tijd voor PMDS
Normaliter op zich wel, maar helaas niet in de eerste 5-6 werkdagen van de maand als je op een financiële afdeling werktquote:Op donderdag 7 april 2022 09:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Juist op kantoor kan je een half dagje vrij pakken en die uren later weer goedmaken toch.
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:
Dat meen je?quote:Op donderdag 7 april 2022 08:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat boeit jou dat nou, je bent voor AZ.
quote:Op donderdag 7 april 2022 00:14 schreef fetX het volgende:
[..]
Liever tegen de PECs, de Heerenveens en de Utrechts van deze wereld inderdaad.Tegenstanders waren tot nu toe niet van een veel hoger niveau. Pas in de halve finale kan het een keer interessant worden, dat zegt toch genoeg over de kwaliteit van het toernooi?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toernooitje is toch leuk man. Vermakelijk. En best wat prima ploegen over nu. We hadden zelfs geen onaardige poule.
Daarbij vormt het een potentiële bedreiging (blessures, vermoeidheid) in de strijd voor plek 2. Terwijl die plek juist het verschil kan maken voor hoe de komende jaren er sportief en financieel uit gaan zien. Niet de conference liek winnen.blablablabla
PLEASE DONT TAKE ME HOMEgodenquote:Op donderdag 7 april 2022 09:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Een nieuwe take me home.
@:Caland geniet hier nu al van.
PEC, Heerenveen en waarschijnlijk ook Utrecht waren gewoon laatste geworden in onze groep hoorquote:Op donderdag 7 april 2022 10:55 schreef Elan het volgende:
[..]
Tegenstanders waren tot nu toe niet van een veel hoger niveau. Pas in de halve finale kan het een keer interessant worden, dat zegt toch genoeg over de kwaliteit van het toernooi?
Daarbij vormt het een potentiële bedreiging (blessures, vermoeidheid) in de strijd voor plek 2. Terwijl die plek juist het verschil kan maken voor hoe de komende jaren er sportief en financieel uit gaan zien. Niet de conference liek winnen.
Ik denk dat Feyenoord juist voor de conference league een vrij pittig programma heeft gehad als je Slavia Praag en Union Berlin in de groepsfase treft.quote:Op donderdag 7 april 2022 10:55 schreef Elan het volgende:
[..]
Tegenstanders waren tot nu toe niet van een veel hoger niveau. Pas in de halve finale kan het een keer interessant worden, dat zegt toch genoeg over de kwaliteit van het toernooi?
Daarbij vormt het een potentiële bedreiging (blessures, vermoeidheid) in de strijd voor plek 2. Terwijl die plek juist het verschil kan maken voor hoe de komende jaren er sportief en financieel uit gaan zien. Niet de conference liek winnen.
meidquote:Op donderdag 7 april 2022 10:55 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat dan ook gelijk alles zegt over het niveau van dat toernooitje.quote:Op donderdag 7 april 2022 10:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik denk dat Feyenoord juist voor de conference league een vrij pittig programma heeft gehad als je Slavia Praag en Union Berlin in de groepsfase treft.
Denk dat je ook wel onderschat wat zo'n speelschema doet voor de spelers. Is goed voor die gasten.quote:Op donderdag 7 april 2022 11:04 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat dan ook gelijk alles zegt over het niveau van dat toernooitje.
Waar je blij mee kan zijn
Zeker, echt een toptoernooi. Geweldige tripjes, leuke tegenstanders, mogelijkheid om ver te komen.quote:Op donderdag 7 april 2022 11:04 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat dan ook gelijk alles zegt over het niveau van dat toernooitje.
Waar je blij mee kan zijn
Onze poule was in de EL niet gek geweest en zoals de rest al zei zouden de eerder genoemde ploegen waarschijnlijk stijf onderaan zijn geëindigd.quote:Op donderdag 7 april 2022 10:55 schreef Elan het volgende:
[..]
Totaal niet eigenlijk en juist daar maak ik me zorgen om. Die tweede plek is best haalbaar maar met onze smalle selectie is het wachten op puntverlies tegen Heracles.quote:Op donderdag 7 april 2022 11:06 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Denk dat je ook wel onderschat wat zo'n speelschema doet voor de spelers. Is goed voor die gasten.En voor Slotgod ook.
Eens. Voor clubs als AZ, Vitesse en Feyenoord is dit ook gewoon hartstikke leuk. Dat negatieve gedoe altijd is wel een beetje vermoeiend.quote:Op donderdag 7 april 2022 11:21 schreef maxi-mus het volgende:
De Conference Leauge is echt een toptoevoeging, en toch een hele leuke competitie gebleken? (zowel voor AZ, Vitesse als Feyenoord) En na de voorrondes waren de tegenstanders ook helemaal niet zo slecht.
Maar wat zou jij dan graag willen zien? Het was voor jou een beter scenario geweest als er na de winter geen Europees voetbal meer was ?quote:Op donderdag 7 april 2022 11:27 schreef Elan het volgende:
[..]
Totaal niet eigenlijk en juist daar maak ik me zorgen om. Die tweede plek is best haalbaar maar met onze smalle selectie is het wachten op puntverlies tegen Heracles.
Mocht het je onverhoopt lukken om die groepsfase van de CL te halen (of PSV) zou dat een veel grotere financiële en dus sportieve impact hebben op de komende jaren dan zelfs dit toernooitje winnen.
Misschien wel feestelijk om wat historisch perspectief hiertegenover te zetten. In 2002 leverde een Uefa Cup-winst net als nu de Conference League geen Champions League op. Toch kwalificeerde Feyenoord zich voor de Champions League van 2002-2003 maar dat was via de competitie en een voorronde tegen Fenerbahce.quote:Op donderdag 7 april 2022 11:08 schreef Scrummie het volgende:
Waar is @:Pietjepuk2000 ik ben wat feeststemming nodig na die drek van Elan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |