Aan jou nu de glorie, het dal is voorbij.quote:Op maandag 28 maart 2022 11:34 schreef Caland het volgende:
Woordle 282 4/6
⬛⬛⬛⬛🟩
🟨⬛🟩⬛🟩
🟩⬛🟩🟨🟩
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 78 6/6
⬛🟨⬛⬛⬛⬛
🟨⬛🟨⬛🟨⬛
⬛⬛🟨⬛🟨🟨
🟨🟨⬛🟩🟨⬛
⬛⬛⬛🟩🟩🟨
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Dat was spannend zeg!
Gefeliciteerd makker. Erg benieuwd naar wat je die dag hebt gegeten.quote:Op maandag 28 maart 2022 11:43 schreef KingRoland het volgende:
@:maxi-mus thanks vriendvoor het niet vergeten van mijn verjaardag. ik zal je een dm sturen wat ik voor mijn verjaardag heb gekregen
Gefeliciteerd maatquote:Op maandag 28 maart 2022 11:43 schreef KingRoland het volgende:
@:maxi-mus thanks vriendvoor het niet vergeten van mijn verjaardag. ik zal je een dm sturen wat ik voor mijn verjaardag heb gekregen
Ik heb kingroland verteld dat ik niet op foto's van zijn piemel zit te wachten. Maar fijn dat het jou wel bevalt.quote:
Doe dit maar niet meerquote:Op maandag 28 maart 2022 11:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb kingroland verteld dat ik niet op foto's van zijn piemel zit te wachten. Maar fijn dat het jou wel bevalt.
Het was donderdag.quote:Op maandag 28 maart 2022 11:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gefeliciteerd maat
Maak er een mooie dag van
Mijn vrouw moet een nieuwe auto Coco. Wat zou jij - enorme autokenner die jij bent - aanraden?quote:Op maandag 28 maart 2022 11:59 schreef Coco het volgende:
Ik ben niet iemand die lukraak om DM's vraagt, maar het zou leuk zijn als ik wist wat @:Kingroland voor zijn verjaardag heeft gekregen
Waar gaat ze die auto voornamelijk voor gebruiken?quote:Op maandag 28 maart 2022 12:01 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Mijn vrouw moet een nieuwe auto Coco. Wat zou jij - enorme autokenner die jij bent - aanraden?
Ik klap niet uit de school.quote:Op maandag 28 maart 2022 11:59 schreef Coco het volgende:
Ik ben niet iemand die lukraak om DM's vraagt, maar het zou leuk zijn als ik wist wat @:Kingroland voor zijn verjaardag heeft gekregen
Ze gaat er met name in rijden.quote:Op maandag 28 maart 2022 12:01 schreef Coco het volgende:
[..]
Waar gaat ze die auto voornamelijk voor gebruiken?
Ik sla even over vanavond sorryquote:Op maandag 28 maart 2022 12:02 schreef Coco het volgende:
Er schijnt enige wrijving te zijn tussen user @:scrummie en user @:3rr0r
Hopelijk is dit voor de avonduurtjes gekalmeerd.
Begin daar niet aan!quote:Op maandag 28 maart 2022 12:04 schreef Scrummie het volgende:
[..]
wtf
Zeg niet dat dit door Elden Ring komt.
Triangle Strategy waarschijnlijk.quote:Op maandag 28 maart 2022 12:04 schreef Scrummie het volgende:
[..]
wtf
Zeg niet dat dit door Elden Ring komt.
Ik begreep dat jij user @3rr0r een enorme debiel vindt?quote:
Soms.quote:Op maandag 28 maart 2022 12:07 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik begreep dat jij user @:3rr0r een enorme debiel vindt?
Geen probleem verder hè.quote:
Ben jij team Will Smith of Team Chris Rock?quote:Op maandag 28 maart 2022 12:11 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Geen probleem verder hè.
'Je kunt niet met iedereen getrouwd zijn'
Jaquote:Op maandag 28 maart 2022 12:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ben jij team Will Smith of Team Chris Rock?
Mensen die naar de Oscars kijken hebben een ontzettend kleine piemel.quote:Op maandag 28 maart 2022 12:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
ja dit gaat helemaal misquote:Op maandag 28 maart 2022 12:11 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Geen probleem verder hè.
'Je kunt niet met iedereen getrouwd zijn'
Poeh, goeie vraag. Ik vond het niet heel sterk van WIll Smith eerlijk gezegd. Dit gaat hem mogelijk nog lange tijd achtervolgen. Maar ik vind Chris Rock wel een enorme imbeciel. Met zijn geschreeuw en zo.quote:Op maandag 28 maart 2022 12:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die vrouw keek echt doodongeluk.quote:Op maandag 28 maart 2022 12:19 schreef Caland het volgende:
Ik vond het vooral leuk dat Will Smith eerst moet lachen om de grap en toen naar zijn vrouw keek blijkbaar.
Dan ben je ook wel een natte tosti.
Ja ze heeft blijkbaar een ziekte!quote:Op maandag 28 maart 2022 12:21 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Die vrouw keek echt doodongeluk.
Vroeger was dat overigens best een knappe deerne, maar nu is ze kaal.
Heb begrepen dat die vrouw ook al jaren aan het rondneuken is en hij daar wat zielig naast zat tijdens een interview.quote:Op maandag 28 maart 2022 12:19 schreef Caland het volgende:
Ik vond het vooral leuk dat Will Smith eerst moet lachen om de grap en toen naar zijn vrouw keek blijkbaar.
Dan ben je ook wel een natte tosti.
Nee echt?quote:
Ze heeft alleen rondgeneukt toen ze even uit elkaar waren. Iets wat ieder weldenkend mens denk ik zou doen.quote:Op maandag 28 maart 2022 12:22 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Heb begrepen dat die vrouw ook al jaren aan het rondneuken is en hij daar wat zielig naast zat tijdens een interview.
Of zoals @:poepz0r zou zeggen: CUCKED
Dat heb ik precies net op.quote:Op maandag 28 maart 2022 12:26 schreef onlogisch het volgende:
Ik verorber momenteel 500 gram magere kwark
Ik heb tegenwoordig mijn eigen kantoor genot.quote:Op maandag 28 maart 2022 12:32 schreef onlogisch het volgende:
Er hebben 3 nieuwe collega's hun intrek genomen in ons kantoor waar we voorheen met z'n 3e zaten.
Ik ben woedend.
Dan blok je me toch, net als die onzekere meneer in Friesland die denkt dat hij zelf wél heel interessant is.quote:Op maandag 28 maart 2022 11:18 schreef Scrummie het volgende:
Maar ik loop ook niet te zaniken over de zoveelste kut post van @:3rr0r over weet ik veel wat voor fucking oninteressant nieuwtje. Laat hem dan ook zijn bek houden over wat woordle posts, waar mensen nog wél plezier uit halen ipv dat oninteressante geneuzel van hem.
/meltdown
Je verwacht het niet.quote:Op maandag 28 maart 2022 12:32 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/politie(...)-onderzoek~a42a58ac/
Dat lijkt me heerlijk.quote:Op maandag 28 maart 2022 12:33 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik heb tegenwoordig mijn eigen kantoor genot.
Mr Big star.quote:Op maandag 28 maart 2022 12:33 schreef Coco het volgende:
[..]
Beers boysquote:Op maandag 28 maart 2022 12:33 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Dan blok je me toch, net als die onzekere meneer in Friesland die denkt dat hij zelf wél heel interessant is.
Oh look at Mr. Fancy pantsquote:Op maandag 28 maart 2022 12:33 schreef Coco het volgende:
[..]
Gewoon kwark vreten, die gewichten heffen en verder niet zo janken.quote:Op maandag 28 maart 2022 12:36 schreef Oriente het volgende:
Iemand ervaring met supplement l-citrulline? @:Caland @:GGMM @:Onlogisch en weet ik veel wie er nog meer wel eens een gewichtje tillen
Gewoon alleen creatine, de rest kan je prima uit je eigen voeding en leefstijl halen.quote:Op maandag 28 maart 2022 12:36 schreef Oriente het volgende:
Iemand ervaring met supplement l-citrulline? @:Caland @:GGMM @:Onlogisch en weet ik veel wie er nog meer wel eens een gewichtje tillen
BREEK DE TENT AFquote:Op maandag 28 maart 2022 12:37 schreef onlogisch het volgende:
de schijven vanzelf door het dak. Ja toch niet dan @Caland
Ik crosspost deze even maar helaas komt er weer ouderwets tyfusweer aan. Was dit weekend wel echt genieten, gister lekker op het terras van de voetbalclub gezeten in het zonnetje.quote:
@Oriente gaat ooit nog T zitten spuitenquote:Op maandag 28 maart 2022 12:36 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Gewoon kwark vreten, die gewichten heffen en verder niet zo janken.
@maxi-mus is wel interessant ja.quote:Op maandag 28 maart 2022 12:33 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Dan blok je me toch, net als die onzekere meneer in Friesland die denkt dat hij zelf wél heel interessant is.
zelfs creatine is niet echt nodig en sowieso al die supplementen zijn onnodig voor de huis tuin en keuken fitnessersquote:Op maandag 28 maart 2022 12:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Gewoon alleen creatine, de rest kan je prima uit je eigen voeding en leefstijl halen.
gr gr
Nouja voor sneller herstel is het wel bewezen een toevoeging. Kan je ook prima je hele leven blijven gebruiken.quote:Op maandag 28 maart 2022 12:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
zelfs creatine is niet echt nodig en sowieso al die supplementen zijn onnodig voor de huis tuin en keuken fitnessers
Nee dank je maat.quote:Op maandag 28 maart 2022 12:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik heb nog 2 kaarten over voor Feyenoord zaterdag, interesse?
je houdt wel meer vocht vast en met huis tuin en keuken bedoel ik mensen die af en toe ook een biertje drinken, dan zijn supplementen in principe meer een psychologische toevoeging en zonde van het geld.quote:Op maandag 28 maart 2022 12:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Nouja voor sneller herstel is het wel bewezen een toevoeging. Kan je ook prima je hele leven blijven gebruiken.
Ja eensquote:Op maandag 28 maart 2022 12:51 schreef Tarado het volgende:
[..]
je houdt wel meer vocht vast en met huis tuin en keuken bedoel ik mensen die af en toe ook een biertje drinken, dan zijn supplementen in principe meer een psychologische toevoeging en zonde van het geld.
Niks mis mee ouwe reus. Bohhh heerlijk hoor.quote:Op maandag 28 maart 2022 12:22 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Heb begrepen dat die vrouw ook al jaren aan het rondneuken is en hij daar wat zielig naast zat tijdens een interview.
Hij ging zelf toch ook vreemd?quote:Op maandag 28 maart 2022 12:22 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik zie het, zo goed zat ik niet in de materie.quote:Op maandag 28 maart 2022 13:10 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hij ging zelf toch ook vreemd?
https://www.newsweek.com/(...)rview-affair-1633327
#Boulevard
Ze speelde wel in een toffe film, Menace II Societyquote:Op maandag 28 maart 2022 13:13 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik zie het, zo goed zat ik niet in de materie.
Godverdomme wat was het afgelopen dagen heerlijk. Ben alleen maar in de zon geweest, veel terrasjes gepakt, genot.quote:Op maandag 28 maart 2022 12:38 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik crosspost deze even maar helaas komt er weer ouderwets tyfusweer aan. Was dit weekend wel echt genieten, gister lekker op het terras van de voetbalclub gezeten in het zonnetje.
Nog niet gezien maar gaat op de lijst.quote:Op maandag 28 maart 2022 13:19 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ze speelde wel in een toffe film, Menace II Society
Aanrader als je hem nog niet gezien hebt
Ik had een review gepost van True detective seizoen 1!quote:Op maandag 28 maart 2022 13:23 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nog niet gezien maar gaat op de lijst.
Ik had hem gelezen, mooi dat je ervan genoten hebt. Ga je nu verder met seizoen 2?quote:Op maandag 28 maart 2022 13:28 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik had een review gepost van True detective seizoen 1!
Wtfquote:Op maandag 28 maart 2022 11:55 schreef GGMM het volgende:
Van KingRoland
Voordat @:wereldgozer de kans weer aangrijpt om met mij in contact te komen.
Denk het wel, maar ik wil nu eerst andere dingen kijken. Nu eerst The Last Kingdom (niets bijzonders maar wil het even af hebben) en dan die serie die jij laatst adviseerde (iets met een moord en bovennatuurlijk oid).quote:Op maandag 28 maart 2022 13:29 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik had hem gelezen, mooi dat je ervan genoten hebt. Ga je nu verder met seizoen 2?
Stringer Bellquote:Op maandag 28 maart 2022 13:19 schreef onlogisch het volgende:
[..]
The outsider.quote:Op maandag 28 maart 2022 13:31 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Denk het wel, maar ik wil nu eerst andere dingen kijken. Nu eerst The Last Kingdom (niets bijzonders maar wil het even af hebben) en dan die serie die jij laatst adviseerde (iets met een moord en bovennatuurlijk oid).
Boyz n the Hood (1991) - IMDbquote:Op maandag 28 maart 2022 13:19 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Die heb ik wel gezien, 8/10.quote:Op maandag 28 maart 2022 13:35 schreef Coco het volgende:
[..]
Boyz n the Hood (1991) - IMDb
Die dan ook.
En dan krijg je gelijk zin in GTA SA.
Deze heb ik ook gezien. Maar ik vond Menace II Society beter.quote:Op maandag 28 maart 2022 13:35 schreef Coco het volgende:
[..]
Boyz n the Hood (1991) - IMDb
Die dan ook.
En dan krijg je gelijk zin in GTA SA.
Dim sumquote:Op maandag 28 maart 2022 11:57 schreef Lange_Lans het volgende:
Bedankt voor de like @:kingroland (nog steeds benieuwd wat je die dag hebt gegeten.)
Hier had ik nog nooit van gehoord.quote:Op maandag 28 maart 2022 11:40 schreef Lange_Lans het volgende:
https://www.vogelbescherm(...)n-t-raam-maar-waarom
Dit is dus de reden. (het zou ook zomaar een koolmees kunnen zijn)
Meteen iets tegen de binnenkant van de raam aangeplakt. Gestresste vogels kan ik er nu niet bij hebben.
@Lange_Lans komt regelmatig met leuke feitjes langs waar je wat aan hebt.quote:
Met deze arm zeker?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
quote:Op maandag 28 maart 2022 15:08 schreef Coco het volgende:
[..]
Met deze arm zeker?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jij kan wel feiten zeggen ipv factos maar je blijft alsnog een idioot.quote:Op maandag 28 maart 2022 15:55 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Feiten.
(idioten zeggen dan factos ofzoiets)
FACTOSquote:Op maandag 28 maart 2022 15:55 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Feiten.
(idioten zeggen dan factos ofzoiets)
Eens.quote:Op maandag 28 maart 2022 15:56 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Jij kan wel feiten zeggen ipv factos maar je blijft alsnog een idioot.
zo dan koekoekquote:Op maandag 28 maart 2022 15:56 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Jij kan wel feiten zeggen ipv factos maar je blijft alsnog een idioot.
Laat @JR-Style-93 met rustquote:Op maandag 28 maart 2022 15:57 schreef Oriente het volgende:
Erg jammer dat er vanavond geen haxpax is. JR vindt dit ook.
Hij is wel van allemaal statistieken.quote:Op maandag 28 maart 2022 16:28 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Is dit het neefje van Pieter Zwart?
Verdedigt sinds 1 juni 2016 de kleuren van VI na een eerder verblijf bij NUsport. Schrijft veel over lotingen en coëfficiënten, maar deinst ook niet terug voor een historisch verhaal. Heeft een hekel aan eerste kerstdag en eerste dagen van interlandperiodes, omdat er dan bijna nergens op aarde wordt gevoetbald.quote:Op maandag 28 maart 2022 16:28 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Is dit het neefje van Pieter Zwart?
Wat gaat ie nu doen?quote:Op maandag 28 maart 2022 16:34 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Verdedigt sinds 1 juni 2016 de kleuren van VI na een eerder verblijf bij NUsport. Schrijft veel over lotingen en coëfficiënten, maar deinst ook niet terug voor een historisch verhaal. Heeft een hekel aan eerste kerstdag en eerste dagen van interlandperiodes, omdat er dan bijna nergens op aarde wordt gevoetbald.
Mannetje van de polonaise en statistieken.
Nou ja, hij wordt wel de Arno Vermeulen van Nu.nl/quote:Op maandag 28 maart 2022 16:35 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Wat gaat ie nu doen?
Ah terug naar Nu.
Rare keuze.
Chef Sport van zo'n grote site zal wel een stuk beter verdienen schat ik zo in, en hij wil weer meer sporten doen dan voetbal.quote:Op maandag 28 maart 2022 16:35 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Wat gaat ie nu doen?
Ah terug naar Nu.
Rare keuze.
Een echte sportmanquote:
Dat dacht ik eigenlijk ook.quote:Op maandag 28 maart 2022 16:45 schreef Caland het volgende:
Ik dacht dat nu.nl alleen ctrl c ctrl v deed
Ik doe gezellig met je mee.quote:Op maandag 28 maart 2022 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe rijst met kip.
Kip met gebakken piepers en een salade.quote:Op maandag 28 maart 2022 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wraps met kip.quote:Op maandag 28 maart 2022 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Nog gefeliciteerd met je verjaardag!quote:
Dankjewel Nielsiequote:Op maandag 28 maart 2022 18:10 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Nog gefeliciteerd met je verjaardag!
Lekker man, voor de wedstrijd speciaal biertjes scoren in the Nightingale.quote:Op maandag 28 maart 2022 19:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Zo, tickets voor Aston Villa - Tottenham gescoord met mijn pa
Hadden niet eens een neppistool bij zich blijkbaar.quote:Op maandag 28 maart 2022 19:59 schreef Caland het volgende:
In de categorie nog dommere Marokkanen dan @:psvcl presenteer ik u vandaag:
[ twitter ]
Ik heb nooit zoveel met Dijkshoorn.quote:Op maandag 28 maart 2022 20:13 schreef Scrummie het volgende:
Genot, morgen weer Dijkshoorn bij Dickvoormekaar.
Ik ook niet, behalve bij die podcast.quote:Op maandag 28 maart 2022 20:16 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik heb nooit zoveel met Dijkshoorn.
& als hij aanschuift bij de Hard Gras podcast.quote:Op maandag 28 maart 2022 20:18 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik ook niet, behalve bij die podcast.
Het is bijzonder jammer dat ze zo’n 80 jaar geleden Henk Spaan zijn vergeten.quote:Op maandag 28 maart 2022 20:19 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
& als hij aanschuift bij de Hard Gras podcast.
Volgens mij komt het ook door hem dat bij de hardgras podcast altijd van die a-sexy wijven aanschuiven.quote:Op maandag 28 maart 2022 20:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is bijzonder jammer dat ze zo’n 80 jaar geleden Henk Spaan zijn vergeten.
quote:Op maandag 28 maart 2022 20:28 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Volgens mij komt het ook door hem dat bij de hardgras podcast altijd van die a-sexy wijven aanschuiven.
Nico is een enorme teringlul, met zijn voorspelbare kolums.quote:Op maandag 28 maart 2022 20:16 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik heb nooit zoveel met Dijkshoorn.
Dit vervelende sujet bellen ze steeds mee met de Pak Schaal podcast en hij wil Stront Larsen naar Ajax hebben. (lol)quote:
Sierd de Vos heeft ooit nog eens een mooie column over hem geschreven.quote:Op maandag 28 maart 2022 21:38 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nico is een enorme teringlul, met zijn voorspelbare kolums.
Dit is leukquote:Op maandag 28 maart 2022 19:59 schreef Caland het volgende:
In de categorie nog dommere Marokkanen dan @:psvcl presenteer ik u vandaag:
[ twitter ]
3fm is een poel van narigheid.quote:Op maandag 28 maart 2022 21:56 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Uit welk universum komt dit@:de_boswachter
ENG ENG ENGquote:
Geen herhalingsgevaarquote:Op maandag 28 maart 2022 21:56 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Uit welk universum komt dit@:de_boswachter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |