Hij is wel van allemaal statistieken.quote:Op maandag 28 maart 2022 16:28 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Is dit het neefje van Pieter Zwart?
Verdedigt sinds 1 juni 2016 de kleuren van VI na een eerder verblijf bij NUsport. Schrijft veel over lotingen en coëfficiënten, maar deinst ook niet terug voor een historisch verhaal. Heeft een hekel aan eerste kerstdag en eerste dagen van interlandperiodes, omdat er dan bijna nergens op aarde wordt gevoetbald.quote:Op maandag 28 maart 2022 16:28 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Is dit het neefje van Pieter Zwart?
Wat gaat ie nu doen?quote:Op maandag 28 maart 2022 16:34 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Verdedigt sinds 1 juni 2016 de kleuren van VI na een eerder verblijf bij NUsport. Schrijft veel over lotingen en coëfficiënten, maar deinst ook niet terug voor een historisch verhaal. Heeft een hekel aan eerste kerstdag en eerste dagen van interlandperiodes, omdat er dan bijna nergens op aarde wordt gevoetbald.
Mannetje van de polonaise en statistieken.
Nou ja, hij wordt wel de Arno Vermeulen van Nu.nl/quote:Op maandag 28 maart 2022 16:35 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Wat gaat ie nu doen?
Ah terug naar Nu.
Rare keuze.
Chef Sport van zo'n grote site zal wel een stuk beter verdienen schat ik zo in, en hij wil weer meer sporten doen dan voetbal.quote:Op maandag 28 maart 2022 16:35 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Wat gaat ie nu doen?
Ah terug naar Nu.
Rare keuze.
Een echte sportmanquote:
Dat dacht ik eigenlijk ook.quote:Op maandag 28 maart 2022 16:45 schreef Caland het volgende:
Ik dacht dat nu.nl alleen ctrl c ctrl v deed
Ik doe gezellig met je mee.quote:Op maandag 28 maart 2022 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe rijst met kip.
Kip met gebakken piepers en een salade.quote:Op maandag 28 maart 2022 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wraps met kip.quote:Op maandag 28 maart 2022 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Nog gefeliciteerd met je verjaardag!quote:
Dankjewel Nielsiequote:Op maandag 28 maart 2022 18:10 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Nog gefeliciteerd met je verjaardag!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |