Hij is wel van allemaal statistieken.quote:Op maandag 28 maart 2022 16:28 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Is dit het neefje van Pieter Zwart?
Verdedigt sinds 1 juni 2016 de kleuren van VI na een eerder verblijf bij NUsport. Schrijft veel over lotingen en coëfficiënten, maar deinst ook niet terug voor een historisch verhaal. Heeft een hekel aan eerste kerstdag en eerste dagen van interlandperiodes, omdat er dan bijna nergens op aarde wordt gevoetbald.quote:Op maandag 28 maart 2022 16:28 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Is dit het neefje van Pieter Zwart?
Wat gaat ie nu doen?quote:Op maandag 28 maart 2022 16:34 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Verdedigt sinds 1 juni 2016 de kleuren van VI na een eerder verblijf bij NUsport. Schrijft veel over lotingen en coëfficiënten, maar deinst ook niet terug voor een historisch verhaal. Heeft een hekel aan eerste kerstdag en eerste dagen van interlandperiodes, omdat er dan bijna nergens op aarde wordt gevoetbald.
Mannetje van de polonaise en statistieken.
Nou ja, hij wordt wel de Arno Vermeulen van Nu.nl/quote:Op maandag 28 maart 2022 16:35 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Wat gaat ie nu doen?
Ah terug naar Nu.
Rare keuze.
Chef Sport van zo'n grote site zal wel een stuk beter verdienen schat ik zo in, en hij wil weer meer sporten doen dan voetbal.quote:Op maandag 28 maart 2022 16:35 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Wat gaat ie nu doen?
Ah terug naar Nu.
Rare keuze.
Een echte sportmanquote:
Dat dacht ik eigenlijk ook.quote:Op maandag 28 maart 2022 16:45 schreef Caland het volgende:
Ik dacht dat nu.nl alleen ctrl c ctrl v deed
Ik doe gezellig met je mee.quote:Op maandag 28 maart 2022 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe rijst met kip.
Kip met gebakken piepers en een salade.quote:Op maandag 28 maart 2022 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wraps met kip.quote:Op maandag 28 maart 2022 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Nog gefeliciteerd met je verjaardag!quote:
Dankjewel Nielsiequote:Op maandag 28 maart 2022 18:10 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Nog gefeliciteerd met je verjaardag!
Lekker man, voor de wedstrijd speciaal biertjes scoren in the Nightingale.quote:Op maandag 28 maart 2022 19:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Zo, tickets voor Aston Villa - Tottenham gescoord met mijn pa
Hadden niet eens een neppistool bij zich blijkbaar.quote:Op maandag 28 maart 2022 19:59 schreef Caland het volgende:
In de categorie nog dommere Marokkanen dan @:psvcl presenteer ik u vandaag:
[ twitter ]
Ik heb nooit zoveel met Dijkshoorn.quote:Op maandag 28 maart 2022 20:13 schreef Scrummie het volgende:
Genot, morgen weer Dijkshoorn bij Dickvoormekaar.
Ik ook niet, behalve bij die podcast.quote:Op maandag 28 maart 2022 20:16 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik heb nooit zoveel met Dijkshoorn.
& als hij aanschuift bij de Hard Gras podcast.quote:Op maandag 28 maart 2022 20:18 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik ook niet, behalve bij die podcast.
Het is bijzonder jammer dat ze zo’n 80 jaar geleden Henk Spaan zijn vergeten.quote:Op maandag 28 maart 2022 20:19 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
& als hij aanschuift bij de Hard Gras podcast.
Volgens mij komt het ook door hem dat bij de hardgras podcast altijd van die a-sexy wijven aanschuiven.quote:Op maandag 28 maart 2022 20:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is bijzonder jammer dat ze zo’n 80 jaar geleden Henk Spaan zijn vergeten.
quote:Op maandag 28 maart 2022 20:28 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Volgens mij komt het ook door hem dat bij de hardgras podcast altijd van die a-sexy wijven aanschuiven.
Nico is een enorme teringlul, met zijn voorspelbare kolums.quote:Op maandag 28 maart 2022 20:16 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik heb nooit zoveel met Dijkshoorn.
Dit vervelende sujet bellen ze steeds mee met de Pak Schaal podcast en hij wil Stront Larsen naar Ajax hebben. (lol)quote:
Sierd de Vos heeft ooit nog eens een mooie column over hem geschreven.quote:Op maandag 28 maart 2022 21:38 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nico is een enorme teringlul, met zijn voorspelbare kolums.
Dit is leukquote:Op maandag 28 maart 2022 19:59 schreef Caland het volgende:
In de categorie nog dommere Marokkanen dan @:psvcl presenteer ik u vandaag:
[ twitter ]
3fm is een poel van narigheid.quote:Op maandag 28 maart 2022 21:56 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Uit welk universum komt dit@:de_boswachter
ENG ENG ENGquote:
Geen herhalingsgevaarquote:Op maandag 28 maart 2022 21:56 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Uit welk universum komt dit@:de_boswachter
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |