Lekker man, voor de wedstrijd speciaal biertjes scoren in the Nightingale.quote:Op maandag 28 maart 2022 19:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Zo, tickets voor Aston Villa - Tottenham gescoord met mijn pa
Hadden niet eens een neppistool bij zich blijkbaar.quote:Op maandag 28 maart 2022 19:59 schreef Caland het volgende:
In de categorie nog dommere Marokkanen dan @:psvcl presenteer ik u vandaag:
[ twitter ]
Ik heb nooit zoveel met Dijkshoorn.quote:Op maandag 28 maart 2022 20:13 schreef Scrummie het volgende:
Genot, morgen weer Dijkshoorn bij Dickvoormekaar.
Ik ook niet, behalve bij die podcast.quote:Op maandag 28 maart 2022 20:16 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik heb nooit zoveel met Dijkshoorn.
& als hij aanschuift bij de Hard Gras podcast.quote:Op maandag 28 maart 2022 20:18 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik ook niet, behalve bij die podcast.
Het is bijzonder jammer dat ze zo’n 80 jaar geleden Henk Spaan zijn vergeten.quote:Op maandag 28 maart 2022 20:19 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
& als hij aanschuift bij de Hard Gras podcast.
Volgens mij komt het ook door hem dat bij de hardgras podcast altijd van die a-sexy wijven aanschuiven.quote:Op maandag 28 maart 2022 20:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is bijzonder jammer dat ze zo’n 80 jaar geleden Henk Spaan zijn vergeten.
quote:Op maandag 28 maart 2022 20:28 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Volgens mij komt het ook door hem dat bij de hardgras podcast altijd van die a-sexy wijven aanschuiven.
Nico is een enorme teringlul, met zijn voorspelbare kolums.quote:Op maandag 28 maart 2022 20:16 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik heb nooit zoveel met Dijkshoorn.
Dit vervelende sujet bellen ze steeds mee met de Pak Schaal podcast en hij wil Stront Larsen naar Ajax hebben. (lol)quote:
Sierd de Vos heeft ooit nog eens een mooie column over hem geschreven.quote:Op maandag 28 maart 2022 21:38 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nico is een enorme teringlul, met zijn voorspelbare kolums.
Dit is leukquote:Op maandag 28 maart 2022 19:59 schreef Caland het volgende:
In de categorie nog dommere Marokkanen dan @:psvcl presenteer ik u vandaag:
[ twitter ]
3fm is een poel van narigheid.quote:Op maandag 28 maart 2022 21:56 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Uit welk universum komt dit@:de_boswachter
ENG ENG ENGquote:
Geen herhalingsgevaarquote:Op maandag 28 maart 2022 21:56 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Uit welk universum komt dit@:de_boswachter
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |