Ik heb tegenwoordig mijn eigen kantoor genot.quote:Op maandag 28 maart 2022 12:32 schreef onlogisch het volgende:
Er hebben 3 nieuwe collega's hun intrek genomen in ons kantoor waar we voorheen met z'n 3e zaten.
Ik ben woedend.
Dan blok je me toch, net als die onzekere meneer in Friesland die denkt dat hij zelf wél heel interessant is.quote:Op maandag 28 maart 2022 11:18 schreef Scrummie het volgende:
Maar ik loop ook niet te zaniken over de zoveelste kut post van @:3rr0r over weet ik veel wat voor fucking oninteressant nieuwtje. Laat hem dan ook zijn bek houden over wat woordle posts, waar mensen nog wél plezier uit halen ipv dat oninteressante geneuzel van hem.
/meltdown
Je verwacht het niet.quote:Op maandag 28 maart 2022 12:32 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/politie(...)-onderzoek~a42a58ac/
Dat lijkt me heerlijk.quote:Op maandag 28 maart 2022 12:33 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik heb tegenwoordig mijn eigen kantoor genot.
Mr Big star.quote:Op maandag 28 maart 2022 12:33 schreef Coco het volgende:
[..]
Beers boysquote:Op maandag 28 maart 2022 12:33 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Dan blok je me toch, net als die onzekere meneer in Friesland die denkt dat hij zelf wél heel interessant is.
Oh look at Mr. Fancy pantsquote:Op maandag 28 maart 2022 12:33 schreef Coco het volgende:
[..]
Gewoon kwark vreten, die gewichten heffen en verder niet zo janken.quote:Op maandag 28 maart 2022 12:36 schreef Oriente het volgende:
Iemand ervaring met supplement l-citrulline? @:Caland @:GGMM @:Onlogisch en weet ik veel wie er nog meer wel eens een gewichtje tillen
Gewoon alleen creatine, de rest kan je prima uit je eigen voeding en leefstijl halen.quote:Op maandag 28 maart 2022 12:36 schreef Oriente het volgende:
Iemand ervaring met supplement l-citrulline? @:Caland @:GGMM @:Onlogisch en weet ik veel wie er nog meer wel eens een gewichtje tillen
BREEK DE TENT AFquote:Op maandag 28 maart 2022 12:37 schreef onlogisch het volgende:
de schijven vanzelf door het dak. Ja toch niet dan @Caland
Ik crosspost deze even maar helaas komt er weer ouderwets tyfusweer aan. Was dit weekend wel echt genieten, gister lekker op het terras van de voetbalclub gezeten in het zonnetje.quote:
@Oriente gaat ooit nog T zitten spuitenquote:Op maandag 28 maart 2022 12:36 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Gewoon kwark vreten, die gewichten heffen en verder niet zo janken.
@maxi-mus is wel interessant ja.quote:Op maandag 28 maart 2022 12:33 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Dan blok je me toch, net als die onzekere meneer in Friesland die denkt dat hij zelf wél heel interessant is.
zelfs creatine is niet echt nodig en sowieso al die supplementen zijn onnodig voor de huis tuin en keuken fitnessersquote:Op maandag 28 maart 2022 12:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Gewoon alleen creatine, de rest kan je prima uit je eigen voeding en leefstijl halen.
gr gr
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |