Ben jij team Will Smith of Team Chris Rock?quote:Op maandag 28 maart 2022 12:11 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Geen probleem verder hè.
'Je kunt niet met iedereen getrouwd zijn'
Jaquote:Op maandag 28 maart 2022 12:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ben jij team Will Smith of Team Chris Rock?
Mensen die naar de Oscars kijken hebben een ontzettend kleine piemel.quote:Op maandag 28 maart 2022 12:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
ja dit gaat helemaal misquote:Op maandag 28 maart 2022 12:11 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Geen probleem verder hè.
'Je kunt niet met iedereen getrouwd zijn'
Poeh, goeie vraag. Ik vond het niet heel sterk van WIll Smith eerlijk gezegd. Dit gaat hem mogelijk nog lange tijd achtervolgen. Maar ik vind Chris Rock wel een enorme imbeciel. Met zijn geschreeuw en zo.quote:Op maandag 28 maart 2022 12:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die vrouw keek echt doodongeluk.quote:Op maandag 28 maart 2022 12:19 schreef Caland het volgende:
Ik vond het vooral leuk dat Will Smith eerst moet lachen om de grap en toen naar zijn vrouw keek blijkbaar.
Dan ben je ook wel een natte tosti.
Ja ze heeft blijkbaar een ziekte!quote:Op maandag 28 maart 2022 12:21 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Die vrouw keek echt doodongeluk.
Vroeger was dat overigens best een knappe deerne, maar nu is ze kaal.
Heb begrepen dat die vrouw ook al jaren aan het rondneuken is en hij daar wat zielig naast zat tijdens een interview.quote:Op maandag 28 maart 2022 12:19 schreef Caland het volgende:
Ik vond het vooral leuk dat Will Smith eerst moet lachen om de grap en toen naar zijn vrouw keek blijkbaar.
Dan ben je ook wel een natte tosti.
Nee echt?quote:
Ze heeft alleen rondgeneukt toen ze even uit elkaar waren. Iets wat ieder weldenkend mens denk ik zou doen.quote:Op maandag 28 maart 2022 12:22 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Heb begrepen dat die vrouw ook al jaren aan het rondneuken is en hij daar wat zielig naast zat tijdens een interview.
Of zoals @:poepz0r zou zeggen: CUCKED
Dat heb ik precies net op.quote:Op maandag 28 maart 2022 12:26 schreef onlogisch het volgende:
Ik verorber momenteel 500 gram magere kwark
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |