Valt ook weinig over te zeggen. Juist als je denkt dat een patroon ontstaat (Heerenveen uit bijvoorbeeld was jarenlang een drama) dan win je zo'n uitwedstrijd weer jaren achtereen.quote:Op maandag 28 maart 2022 11:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vind vooral Heracles-uit een kutwedstrijd, maar goed. Fortuna-uit is ook altijd ellende. PEC en RKC waren dat ook en die wonnen we. Eigenlijk is iedere ploeg in het rechterrijtje uit voor ons altijd 'een traditioneel lastige kutwedstrijd' en uiteindelijk winnen we juist al die wedstrijden dit seizoen.
wordt het dan ook mooi weer?quote:Op maandag 28 maart 2022 12:13 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zaterdag is wel een heerlijk programma.
#SmilingFrankquote:Eljero Elia speelt momenteel voor zijn oude liefde ADO Den Haag in de Keuken Kampioen Divisie. Twee jaar geleden wilde hij graag terugkeren bij Feyenoord, maar zijn ervaringen met technisch directeur Frank Arnesen waren niet zo goed, waardoor hij daarvan afzag.
Nu al beter dan Jorrit.quote:Op maandag 28 maart 2022 15:20 schreef Caland het volgende:
Karim de GOAT.
Kwestie van tijd voordat die jongen zijn debuut gaat maken.
Dan krijg je bij deze een sticker.quote:Op maandag 28 maart 2022 17:34 schreef Pistolero het volgende:
Ja hallo, wat gaat iedereen hier opeens op de Dermane hypetrain springen. Ondergetekende was de eerste die het al zag zitten in die jongen
Bewijs?quote:Op maandag 28 maart 2022 17:34 schreef Pistolero het volgende:
Ja hallo, wat gaat iedereen hier opeens op de Dermane hypetrain springen. Ondergetekende was de eerste die het al zag zitten in die jongen
quote:
quote:Op dinsdag 4 januari 2022 13:02 schreef Pistolero het volgende:
Maar waarom doen we eigenlijk allemaal zo moeilijk over Veerman en Vilhena als we DermaneGod al hebben binnengehaald.
[ instagram ]
quote:Op dinsdag 4 januari 2022 13:11 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Zonder gekkigheid ben ik extreem enthousiast over die gozer, hoop dat hij volgend seizoen op zijn minst al een vaste invaller wordt.
Als zelfs jij positief bent moet het wel de beste voetballer ooit gaan worden.quote:Op maandag 28 maart 2022 17:34 schreef Pistolero het volgende:
quote:
quote:Op dinsdag 20 juli 2021 13:57 schreef fetX het volgende:
Is iemand trouwens die Karim Dermane opgevallen in de tweede helft tegen Werder? (wedstrijd van 12:00)
Lees overal hele positieve berichten, maar ik heb het zelf niet gezien.
Volgens mij wint @H.FR ditquote:Op dinsdag 20 juli 2021 14:44 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ja, had wat goede intercepties, won wat duels en had wat prima versnellingen van het spel.
quote:Op maandag 19 juli 2021 18:00 schreef Caland het volgende:
Iedereen is blijkbaar lyrisch omdat het bijna dertigjarige broertje van Ten Hag die nog nooit een stap buiten Oostenrijk heeft gezet wordt aangetrokken
Het zal mij benieuwen
Ja maar jij bent altijd enorm positief over Feyenoord.quote:Op maandag 28 maart 2022 17:34 schreef Pistolero het volgende:
Om de een of andere reden kan ik deze tweet niet zien.quote:
Zal wel al weggehaald zijn door de rechtenquote:Op dinsdag 29 maart 2022 15:30 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Om de een of andere reden kan ik deze tweet niet zien.
quote:Op dinsdag 29 maart 2022 15:30 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Om de een of andere reden kan ik deze tweet niet zien.
Met welke insteek/welk seizoen?quote:Op dinsdag 29 maart 2022 15:56 schreef Caland het volgende:
Krabby en Van Egmond gaan samen een boekje schrijven over Feyenoord, is zelfs al bijna af
Meer een soort algehele beschouwing, met waarom Feyenoord nou zoveel man blijft trekken en een klein deel over de transitie die momenteel gaande is. Zullen vooral veel anekdotes zijn gok ik, beetje zoals het podcastje. Krabbendam is ook zo ongeveer begonnen toen Van Egmond stopte. Dus daar zitten genoeg verhalen in.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |