quote:21. Ronde 07.02.2021 14:30 U FC Groningen
22. Ronde 14.02.2021 14:30 T Willem II
23. Ronde 21.02.2021 12:15 U FC Twente
24. Ronde 28.02.2021 16:45 U AZ Alkmaar
25. Ronde 06.03.2021 16:30 T VVV-Venlo
26. Ronde 14.03.2021 14:30 U PSV
27. Ronde 20.03.2021 20:00 T FC Emmen
28. Ronde 04.04.2021 16:45 T Fortuna Sittard
29. Ronde 11.04.2021 12:15 U FC Utrecht
30. Ronde 25.04.2021 16:45 T Vitesse
31. Ronde 02.05.2021 12:15 U ADO Den Haag
32. Ronde 09.05.2021 14:30 T AFC Ajax
33. Ronde 13.05.2021 14:30 U Heracles Almelo
34. Ronde 16.05.2021 14:30 T RKC Waalwijk
Hoeveel jaar is dat inmiddels geleden? Hij is nu 36 en met dat Italiaanse temperament zal hij met een plekje op de bank ook maar moeilijk genoegen nemen. Op een gegeven moment is iets klaar.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 10:33 schreef aTypisch het volgende: [..] je kunt het ook los zien toen was hij de beste spits van de competitie, nu komt hij misschien terug als extraatje/stok achter de deur al zal hij dat laatste niet zo zien als ik hem een beetje in kan schatten
![]()
Die heeft net 15 miljoen per jaar netto naar binnen geharkt inderdaad, dan zou ik lekker een serie B/C clubje uitzoeken in een mooie plaats als ik hem was.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 10:45 schreef Rocket Ride het volgende:
Dat hele Pelle verhaal doet me denken aan toen we Pi-Air in zijn nadagen nog even terughaalden als pinchhitter. Dat werd niet bepaald een succes. Nu is Pi-Air natuurlijk een hele vervelende gozer, die het eigenlijk helemaal niet aankon om op de bank te zitten.
Maar goed, waarom zou Pelle dit überhaupt doen? Voor het geld zal het vast niet zijn, hij zal elders zeker nog meer kunnen verdienen, als hij dat nog nodig vindt.
Kan zijn dat vrouw en kinderen goed kunnen aarden in Nederland ? Of een andere club wil hem eenvoudigweg niet meer..... Maar laten we hopen dat het het eerste is, en tevens voor Feijenoord dat het niet zo;n recalcitrant mannetje als van Hooijdonk is. Volgens mij kan Pelle in de eredivisie nog best wel mee.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 10:45 schreef Rocket Ride het volgende:
Maar goed, waarom zou Pelle dit überhaupt doen? Voor het geld zal het vast niet zijn, hij zal elders zeker nog meer kunnen verdienen, als hij dat nog nodig vindt.
Daar zat ie al toch? Parma is gedegradeerd afgelopen seizoen.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 10:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Die heeft net 15 miljoen per jaar netto naar binnen geharkt inderdaad, dan zou ik lekker een serie B/C clubje uitzoeken in een mooie plaats als ik hem was.
Hoe bedoel je, uitstekend gescout door de zoon van Koemanquote:Op dinsdag 20 juli 2021 11:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat was het de vorige keer al toen hij gehaald werd al pakte dat nog wel aardig uit
Lekker met zijn knappe vrouwtje genieten van al het moois van Rotterdam lekker toch.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 10:45 schreef Rocket Ride het volgende:
Dat hele Pelle verhaal doet me denken aan toen we Pi-Air in zijn nadagen nog even terughaalden als pinchhitter. Dat werd niet bepaald een succes. Nu is Pi-Air natuurlijk een hele vervelende gozer, die het eigenlijk helemaal niet aankon om op de bank te zitten.
Hij heeft toch afgelopen seizoen zo’n 10 minuten op het tweede niveau van Japan gespeeld? Dan kan je zo mee in de Eredivisie ja @Scrummiequote:Op dinsdag 20 juli 2021 12:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Misschien lijntje uitleggen bij Shinji Ono, die speelt nog steeds.
Schijnt het prima te doen daar.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 12:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Misschien lijntje uitleggen bij Shinji Ono, die speelt nog steeds.
Haha!quote:Op dinsdag 20 juli 2021 13:32 schreef Rocket Ride het volgende:
Zou de Tuinman Cruz nog een beetje fit zijn?
Waar blijkt dat eerste uit dan?quote:Op dinsdag 20 juli 2021 13:46 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Slot lijkt overigens niet veel vertrouwen te hebben in Bozenik, dus een extra spits kan welkom zijn, zeker als Bozenik in de eerste weken van het seizoen onvoldoende rendeert.
Gokken op Bannis kan ook wel, maar misschien is het het beste voor zijn ontwikkeling als hij ergens anders een heel seizoen veel minuten maakt.
https://feyenoord.support(...)lende-versterking%27quote:
het is niet gek om een grote transfer een rugnummer te geven die ergens op lijkt ipv een random getal boven de 12quote:Op dinsdag 20 juli 2021 13:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
https://feyenoord.support(...)lende-versterking%27
AD
Denk eigenlijk dat Bozenik ook wel nr9 had gekregen als hij overtuigde. In principe wel vreemd dat Jahanbakhsh dat nummer kreeg
Het blijft natuurlijk Krabby, maar die gaf in dat podcastje al aan dat Bozenik geen goede indruk maakte op het trainingskamp. Naar voren als hij naar achteren werd gecoacht door Slot en vice versa.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 13:46 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Slot lijkt overigens niet veel vertrouwen te hebben in Bozenik, dus een extra spits kan welkom zijn, zeker als Bozenik in de eerste weken van het seizoen onvoldoende rendeert.
Gokken op Bannis kan ook wel, maar misschien is het het beste voor zijn ontwikkeling als hij ergens anders een heel seizoen veel minuten maakt.
Ah oke, gemist.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 13:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
https://feyenoord.support(...)lende-versterking%27
AD
Denk eigenlijk dat Bozenik ook wel nr9 had gekregen als hij overtuigde. In principe wel vreemd dat Jahanbakhsh dat nummer kreeg
Maar dat zei hij ook over Sinisterra geloof ik, dus sja. Maar ja, het ziet er niet goed uit voor Bozegod.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 13:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Het blijft natuurlijk Krabby, maar die gaf in dat podcastje al aan dat Bozenik geen goede indruk maakte op het trainingskamp. Naar voren als hij naar achteren werd gecoacht door Slot en vice versa.
BelarbiGOD er achteraanquote:Op dinsdag 20 juli 2021 13:53 schreef fetX het volgende:
Zou ook wel het ideale plaatje zijn. Bannis die nog een jaar kan rijpen bij een andere club en wij huren een spits. Verdediger erbij kopen en misschien nog een cvm al zal dat laatste ergens onderaan de prioriteiten staan.
Dat zie je toch ook in de wedstrijden. Hij rent als een kip zonder kop over het veld en aan de bal lijkt het wel of hij klompen draagt. Met een fatsoenlijke rcv/cvm/spits staat er best een leuk team.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 13:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Het blijft natuurlijk Krabby, maar die gaf in dat podcastje al aan dat Bozenik geen goede indruk maakte op het trainingskamp. Naar voren als hij naar achteren werd gecoacht door Slot en vice versa.
Tweede helft niet/half gekeken, dus niet echt opgevallen. Proefspeler, weet jij waar hij vandaan komt?quote:Op dinsdag 20 juli 2021 13:57 schreef fetX het volgende:
Is iemand trouwens die Karim Dermane opgevallen in de tweede helft tegen Werder? (wedstrijd van 12:00)
Lees overal hele positieve berichten, maar ik heb het zelf niet gezien.
Ik vond hem eigenlijk best goed druk zetten als hij inviel, alleen was hij vaak de enige omdat onder Advocaat hoog druk zetten nauwelijks gebeurde, dus dan heeft het niet zo zin. Maar goed nu wordt er hoog druk gezet en als hij de instructies niet goed volgt houdt het snel op.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 14:00 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Dat zie je toch ook in de wedstrijden. Hij rent als een kip zonder kop over het veld en aan de bal lijkt het wel of hij klompen draagt. Met een fatsoenlijke rcv/cvm/spits staat er best een leuk team.
Ja, had wat goede intercepties, won wat duels en had wat prima versnellingen van het spel.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 13:57 schreef fetX het volgende:
Is iemand trouwens die Karim Dermane opgevallen in de tweede helft tegen Werder? (wedstrijd van 12:00)
Lees overal hele positieve berichten, maar ik heb het zelf niet gezien.
Zou die het nog allemaal kunnen belopen denk je? Zijn gebrek aan snelheid hoeft geen probleem te zijn, maar ben benieuwd of hij de intensiteit nog zal aankunnen.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 14:15 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Pelle zou je beste spits zijn in deze selectie. Ook meteen het aanvoerdersprobleem opgelost.
Lekker man. PelGod.
Ik dacht juist dat Pi-Air juist op cruciale momenten zijn afstandskogels erin kegelde, en samen met Thomassen beslissend was voor Feyenoord destijds.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 10:45 schreef Rocket Ride het volgende:
Hij kwam nog een keer terugquote:Op dinsdag 20 juli 2021 15:29 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Ik dacht juist dat Pi-Air juist op cruciale momenten zijn afstandskogels erin kegelde, en samen met Thomassen beslissend was voor Feyenoord destijds.
Past ook helemaal niet bij de ambities van de club.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 14:58 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Pelle heeft al hoeveel jaar niet op niveau gespeeld dat moet je toch niet willen.
Dom gelul.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 15:40 schreef Elan het volgende:
[..]
Past ook helemaal niet bij de ambities van de club.
Prima. Jou neem ik al helemaal niet serieus.Jij hebt de komst van Pratto ook goed zitten praten destijds. Gewoon weer geld wat in de Maas gekk is en wat we niet meer zouden doen.quote:
ik heb thomassen nog wel eens stom dronken meisjes zien betasten in de skihutquote:Op dinsdag 20 juli 2021 15:29 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Ik dacht juist dat Pi-Air juist op cruciale momenten zijn afstandskogels erin kegelde, en samen met Thomassen beslissend was voor Feyenoord destijds.
quote:
quote:Op dinsdag 20 juli 2021 15:50 schreef Elan het volgende:
[..]
Prima. Jou neem ik al helemaal niet serieus.Jij hebt de komst van Pratto ook goed zitten praten destijds. Gewoon weer geld wat in de Maas gekk is en wat we niet meer zouden doen.
Die meisjes wisten waarschijnlijk ook niet hoe ze zijn naam moesten spellen.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 15:56 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik heb thomassen nog wel eens stom dronken meisjes zien betasten in de skihut
einde bericht
sinds wanneer is dat nodig?quote:Op dinsdag 20 juli 2021 15:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Die meisjes wisten waarschijnlijk ook niet hoe ze zijn naam moesten spellen.
quote:Op dinsdag 20 juli 2021 15:50 schreef Elan het volgende:
[..]
Prima. Jou neem ik al helemaal niet serieus.Jij hebt de komst van Pratto ook goed zitten praten destijds. Gewoon weer geld wat in de Maas gekk is en wat we niet meer zouden doen.
Geef hem eens ongelijk. Als ik speler van Feyenoord zou zijn zou ik elk weekend dronken meisjes betasten in de stad.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 15:56 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik heb thomassen nog wel eens stom dronken meisjes zien betasten in de skihut
einde bericht
ja, kijk anders even in de post die ik quotequote:Op dinsdag 20 juli 2021 16:07 schreef fetX het volgende:
[..]
Wat zou je ervan vinden als iemand bidcoin typt?
Thomassen
hij was toen al een tijdje geen speler meerquote:Op dinsdag 20 juli 2021 16:07 schreef XSbig het volgende:
[..]
Geef hem eens ongelijk. Als ik speler van Feyenoord zou zijn zou ik elk weekend dronken meisjes betasten in de stad.
Ik heb mijn full support shirt nog steeds niet binnen. WANBELEIDquote:Op dinsdag 20 juli 2021 16:23 schreef Erasmus het volgende:
Zojuist in de fanshop het uitshirt gescoord. Straks ermee flexen in de technotenten van Berlijn.
Zin in.
Dit keer geen naam laten drukken. @:Caland @:Gurneyisbestoke @:fetX
Lekker toch, geen supporters dus zijn tere zieltje kan ook niet gekwetst worden. Wereldstad, lekker salaris. Jorgod.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 16:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Naar Kasimpasa om in het Erdogan stadion te spelen. Oké.
Wut, echt? Die kreeg ik een maand geleden binnen met bedrukking. Ik zou op zijn Karens de klantenservice bellen en de manager wensen te spreken. Geen idee of ze een lijst afwerken of het random lijken te doen.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 16:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb mijn full support shirt nog steeds niet binnen. WANBELEID
Wellicht omdat ik er wel een naam op heb laten drukken
Berghuis?quote:Op dinsdag 20 juli 2021 16:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb mijn full support shirt nog steeds niet binnen. WANBELEID
Wellicht omdat ik er wel een naam op heb laten drukken
Welke club uit Istanbul heeft die clubkleuren? Zegt mij niets. Qua clubs uit Istanbul kom ik sowieso niet verder dan de traditionele top 3 + Basaksehir, dat oranje clubje van Erdolf.quote:
Niet met long island vest in het stadion zitten.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 16:37 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Wut, echt? Die kreeg ik een maand geleden binnen met bedrukking. Ik zou op zijn Karens de klantenservice bellen en de manager wensen te spreken. Geen idee of ze een lijst afwerken of het random lijken te doen.
Het is trouwens dat het uitshirt van komend/dit seizoen dusdanig hip is qua kleuren en stijl dat je hem (mits je geen tokkie/Braddie figuur hebt en enigzins een sportieve figuur hebt) prima in een technoclub kan dragen en kan combineren met jeans of shorts. Full support bewaar ik voor in het stadion.
Njah; wacht wel tot eind augustus ofzo. Heeft ook geen haast want draag die dingen niet op sporadisch een voetbaltraining na.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 16:37 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Wut, echt? Die kreeg ik een maand geleden binnen met bedrukking. Ik zou op zijn Karens de klantenservice bellen en de manager wensen te spreken. Geen idee of ze een lijst afwerken of het random lijken te doen.
Het is trouwens dat het uitshirt van komend/dit seizoen dusdanig hip is qua kleuren en stijl dat je hem (mits je geen tokkie/Braddie figuur hebt en enigzins een sportieve figuur hebt) prima in een technoclub kan dragen en kan combineren met jeans of shorts. Full support bewaar ik voor in het stadion.
Kasimpasa.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 16:39 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Welke club uit Istanbul heeft die clubkleuren? Zegt mij niets. Qua clubs uit Istanbul kom ik sowieso niet verder dan de traditionele top 3 + Basaksehir, dat oranje clubje van Erdolf.
Kunnen we die niet gewoon in dat Coentjepak hijsenquote:Op dinsdag 20 juli 2021 16:41 schreef fetX het volgende:
Heerlijk zeg. Als we Diemers nou ook nog kunnen slijten.
En oh ja, Kelly is er ook nog
Volgens mij past ie zo’n pak nietquote:Op dinsdag 20 juli 2021 16:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Kunnen we die niet gewoon in dat Coentjepak hijsen
Dan heb je twee Kelly's nodig. Of bedoel je Diemers? In dat geval uitstekend ideequote:Op dinsdag 20 juli 2021 16:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Kunnen we die niet gewoon in dat Coentjepak hijsen
De geruchten over Senesi komen ook weer op gang, als die vertrekt krijgen we misschien alsnog die Vuskovicquote:Op dinsdag 20 juli 2021 16:48 schreef fetX het volgende:
Ergens baal ik. Had graag die Vuskovic gezien. Die zal wel te duur zijn geweest.
Het is (het geluk?) dat we Adidas als supplier hebben. Naast het merk zelf komen ze weleens met dit soort (in de streetware) modieuze shirts die in dat soort informele casual gelegenheden gedragen kunnen worden.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 16:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Njah; wacht wel tot eind augustus ofzo. Heeft ook geen haast want draag die dingen niet op sporadisch een voetbaltraining na.
Ook wel een beetje WANBELEID om die voor 5 (?) te halen als je daar De Geert wil neer gaan zetten.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 16:48 schreef fetX het volgende:
Ergens baal ik. Had graag die Vuskovic gezien. Die zal wel te duur zijn geweest.
Klopt, dat zou dan een prima vervanger zijn.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 16:50 schreef hhh38 het volgende:
[..]
De geruchten over Senesi komen ook weer op gang, als die vertrekt krijgen we misschien alsnog die Vuskovic
Daar heb je wel gelijk in, ja. Alsnog zitten we niet ruim in de cv’s.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 16:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Ook wel een beetje WANBELEID om die voor 5 (?) te halen als je daar De Geert wil neer gaan zetten.
Denk dat het nog een boeiende transferzomer gaat worden hoor, helemaal als die investeerders nog een pot beschikbaar stellen.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 16:53 schreef fetX het volgende:
[..]
Daar heb je wel gelijk in, ja. Alsnog zitten we niet ruim in de cv’s.
Laten we hopen dat in ieder geval Haps en Diemers nog vertrekken. Wellicht dat je zelfs dan al wat kan. Die Bjorkan zal dan sowieso wel komen.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 16:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Denk dat het nog een boeiende transferzomer gaat worden hoor, helemaal als die investeerders nog een pot beschikbaar stellen.
Ben benieuwdquote:Op dinsdag 20 juli 2021 17:04 schreef fetX het volgende:
[ twitter ]
Constant roepen dat je geen geld hebt. Krijg je dit soort prijsjes.
Gernot.
Eerst maar eens kijken of Geert wel wil bijtekenen.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 16:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Ook wel een beetje WANBELEID om die voor 5 (?) te halen als je daar De Geert wil neer gaan zetten.
Haps maakte een slechte indruk tijdens de Gold Cup. Veel persoonlijke fouten, zelfs als het Surinaams elftal op momenten speelden alsof dit hun 10de deelname was aan de Noord-Amerikaanse kampioenschappen. Zelfs de slechtste MLS-teams zouden hem niet eens willen hebben.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 16:57 schreef fetX het volgende:
[..]
Laten we hopen dat in ieder geval Haps en Diemers nog vertrekken. Wellicht dat je zelfs dan al wat kan. Die Bjorkan zal dan sowieso wel komen.
Qua kapitaal zit het wel goed in ieder geval. Senesi, Kokcu, Malacia, Geertruida, Bijlow, Sinisterra. Daar achter in ieder geval Milambo en Hartjes. Begint er op te lijken.
GENôHOOOTquote:Op dinsdag 20 juli 2021 17:20 schreef Slobeend het volgende:
Dankzij Gernot ga ik nu altijd dat liedje in m'n hoofd hebben.
daar is ook wat mee gebeurd vorig seizoen, was hij ineens een tijdje verdwenenquote:Op dinsdag 20 juli 2021 17:20 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Haps maakte een slechte indruk tijdens de Gold Cup. Veel persoonlijke fouten, zelfs als het Surinaams elftal op momenten speelden alsof dit hun 10de deelname was aan de Noord-Amerikaanse kampioenschappen. Zelfs de slechtste MLS-teams zouden hem niet eens willen hebben.
Ik denk dat hij daardoor tegen ons zin in blijft. Jammer dat Haps niet meer de oude snelle dribbelkoning in vorm is.
Er komt hopelijk salaris vrij via Fer en Jorgensen. Dan kun je hem verlengen.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 17:18 schreef H.FR het volgende:
[..]
Eerst maar eens kijken of Geert wel wil bijtekenen.
Was begin vorig seizoen zelfs een van onze beste spelers, maar na zijn gevangenisbezoekje was het echt niks meerquote:Op dinsdag 20 juli 2021 17:23 schreef aTypisch het volgende:
[..]
daar is ook wat mee gebeurd vorig seizoen, was hij ineens een tijdje verdwenen
daarna een paar potjes als linksbuiten mogen spelen (of daar invallen), niet echt een basis om te shinen op een toernooi
Lekker hoorquote:Op dinsdag 20 juli 2021 17:04 schreef fetX het volgende:
[ twitter ]
Constant roepen dat je geen geld hebt. Krijg je dit soort prijsjes.
Gernot.
Kan Mikos morgen weer een artikel tikken.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 17:15 schreef ThePlaneteer het volgende:
Nu de Jurk nog ff slijten in Istanbul en we worden weer heel vrolijk allemaal.
Daarom.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 17:13 schreef Adames het volgende:
[..]
Ben benieuwd
Voor dat geld koop je in Nederland nog net Van der Maarel.
Misschien kijk ik wel een beetje met dedain neer op Noord-/Centraal-Amerikaanse teams. Maar dan zou je alsnog, komende uit de “Hollandse School”, wat veel minder balverlies moeten lijden en minder aanvallers laten doorglippen.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 17:23 schreef aTypisch het volgende:
[..]
daar is ook wat mee gebeurd vorig seizoen, was hij ineens een tijdje verdwenen
daarna een paar potjes als linksbuiten mogen spelen (of daar invallen), niet echt een basis om te shinen op een toernooi
Ben benieuwd of we daar ooit nog iets meer over te weten komen, blijft toch een vaag verhaalquote:Op dinsdag 20 juli 2021 17:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Was begin vorig seizoen zelfs een van onze beste spelers, maar na zijn gevangenisbezoekje was het echt niks meer
wie is mikosquote:Op dinsdag 20 juli 2021 17:28 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Kan Mikos morgen weer een artikel tikken.
Met een aantal goede transfers lijkt het alsof Feyenoord weer op de goede weg is, maar hoogmoed komt vaak voor de val
oh, dat lees ik nietquote:Op dinsdag 20 juli 2021 17:37 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Die lul van het AD met z'n negatieve kutstukjes
Je hebt een leuk bruin Feyenoord-kroegje aan de Oranjeboomstraat, pal naast station Zuid.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 20:39 schreef exile79 het volgende:
Wat zijn nog leuke pmds kroegjes op Zuid? Schuimspaan schijnt niet echt meer een lekker Feyenoordsfeertje te hebben.
Wijkrestaurant onder de oranjeboom?quote:Op dinsdag 20 juli 2021 21:04 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Je hebt een leuk bruin Feyenoord-kroegje aan de Oranjeboomstraat, pal naast station Zuid.
Tenminste, als Aboutaleb dat niet dicht heeft geflikkerd inmiddels.
Beste verdediging van de Eredivisie.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 17:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Prima versterking. Trauner gaat mondjes snoeren.
Nee, dat is nieuw. Bruin kroeg aan de Oranjeboomstraat bestaat dus niet meer. Jammer.quote:
Daar gaat @kapiteintje over.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 23:05 schreef Boussaadia het volgende:
[..]
Beste verdediging van de Eredivisie.
GERNOTquote:Op dinsdag 20 juli 2021 23:05 schreef Boussaadia het volgende:
[..]
Beste verdediging van de Eredivisie.
Hoek Oranjeboomstraat - Roentgenstraat zit cafe Nieuw Feyenoord, ben er zelf nooit binnen geweest.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 20:39 schreef exile79 het volgende:
Wat zijn nog leuke pmds kroegjes op Zuid? Schuimspaan schijnt niet echt meer een lekker Feyenoordsfeertje te hebben.
Mention doet het niet.quote:Op woensdag 21 juli 2021 01:22 schreef Caland het volgende:
guusGOD heeft het niet zo op moffen
@:zipportal
Trianon is altijd wel leuk, beetje een oud bruin kroegje aan de groene hilledijk waar ook wel normaal volk komt altijd. Stukje verder heb je cosy’s corner die ook altijd wel druk is (en flesjes hertog jan)quote:Op dinsdag 20 juli 2021 20:39 schreef exile79 het volgende:
Mooizo. Door die ene blessure hou ik continu mijn hart vast als er iets met hem aan de hand isquote:
Hall?quote:Op woensdag 21 juli 2021 11:06 schreef fetX het volgende:
Selectie Feyenoord:
1. Justin Bijlow
2. Marcus Holmgren Pedersen
4. Marcos Senesi
6. Mark Diemers
7. Luis Sinisterra
8. Leroy Fer
10. Orkun Kökcü
11. Bryan Linssen
15. Tyrell Malacia
16. Franco Antonucci
19. Róbert Bozeník
21. Ofir Marciano
24. Naoufal Bannis
25. Ramon Hendriks
26. Guus Til
27. Christian Conteh
28. Jens Toornstra
30. Thijs Jansen
35. Wouter Burger
45. Lennard Hartjes
48. Antoni Milambo
Milambo en Hartjes lijken ook definitief bij het eerste te zitten zo te zien. AEB er nog niet bij ivm privé omstandigheden en Jahanbaksh uiteraard nog niet speelgerechtigd.
In principe is Pedersen nu ook de enige rechterverdediger die mee is, das ook wel vreemd.quote:
Viel mij niet eens op eigenlijk dat Teixeira er niet bij zitquote:Op woensdag 21 juli 2021 11:18 schreef Caland het volgende:
Ook geen Texeira, hopelijk kunnen we die nog slijten
Heftige Luigi Bruins vibes bij die gozer
Mention ontvangen, over.quote:Op woensdag 21 juli 2021 09:16 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Mention doet het niet.
Mario Been zit morgen bij ESPN. @:de_kraam
Gewoon.
Thanks, staat genoteerd!quote:Op woensdag 21 juli 2021 06:25 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
[..]
Hoek Oranjeboomstraat - Roentgenstraat zit cafe Nieuw Feyenoord, ben er zelf nooit binnen geweest.
Niet naar de nieuwe pijp dusquote:Op woensdag 21 juli 2021 10:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Trianon is altijd wel leuk, beetje een oud bruin kroegje aan de groene hilledijk waar ook wel normaal volk komt altijd. Stukje verder heb je cosy’s corner die ook altijd wel druk is (en flesjes hertog jan)
Als je van snuiven en kansloos volk houdt moet je naar de nieuwe pijp.
Dit inderdaadquote:Op woensdag 21 juli 2021 11:11 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mooizo. Door die ene blessure hou ik continu mijn hart vast als er iets met hem aan de hand is
Ik dacht even dat ze een speler gekocht hadden voor zoveel geldquote:Op woensdag 21 juli 2021 12:16 schreef aTypisch het volgende:
we vroegen ons af hoe zo'n Club Brugge op Malacia kan bieden
Club Brugge verpulvert clubrecord met transfer van bijna 30 miljoen
daar is nu ook echt geld, met een beetje pech gaat dat ventje nog weg dus :-
Echt ziek hoe goed ze daar bezig zijn de laatste jaren ook gewoon nog met Vormer als aanvoerder.quote:Op woensdag 21 juli 2021 12:16 schreef aTypisch het volgende:
we vroegen ons af hoe zo'n Club Brugge op Malacia kan bieden
Club Brugge verpulvert clubrecord met transfer van bijna 30 miljoen
daar is nu ook echt geld, met een beetje pech gaat dat ventje nog weg dus :-
In een competitie van lammen en blinden is CL halen bijna een garantie. En elk jaar dat je daarin slaagt is de kans op prolongatie in het daarop volgende seizoen weer groter omdat je gigantische bedragen binnen harkt. Zelfde wat Ajax hier doet eigenlijk.quote:Op woensdag 21 juli 2021 12:20 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Echt ziek hoe goed ze daar bezig zijn de laatste jaren ook gewoon nog met Vormer als aanvoerder.
Wel respect voor.
Feyenoord had 4 jaar geleden de kans er wat van te maken, dat hebben ze verprutstquote:Op woensdag 21 juli 2021 12:24 schreef Elan het volgende:
[..]
In een competitie van lammen en blinden is CL halen bijna een garantie. En elk jaar dat je daarin slaagt is de kans op prolongatie in het daarop volgende seizoen weer groter omdat je gigantische bedragen binnen harkt. Zelfde wat Ajax hier doet eigenlijk.
Ergens hoop ik voor de spanning in de competities dat dat soort clubs nog een keer hun eigen superleague krijgen. Want de verschillen zullen alleen maar groter worden.
quote:Op woensdag 21 juli 2021 12:24 schreef Elan het volgende:
[..]
In een competitie van lammen en blinden is CL halen bijna een garantie. En elk jaar dat je daarin slaagt is de kans op prolongatie in het daarop volgende seizoen weer groter omdat je gigantische bedragen binnen harkt. Zelfde wat Ajax hier doet eigenlijk.
Ergens hoop ik voor de spanning in de competities dat dat soort clubs nog een keer hun eigen superleague krijgen. Want de verschillen zullen alleen maar groter worden.
Mwah, toen had ajax al heel veel jonge gasten die enorm veel waarde hadden.quote:Op woensdag 21 juli 2021 12:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
Feyenoord had 4 jaar geleden de kans er wat van te maken, dat hebben ze verprutst
Maar je had toen wel een stuk meer aan kunnen haken, dat is inderdaad nagelaten al zijn die CL miljoenen deels nog wel goed terechtgekomen met een compleet nieuw complex voor de jeugd en het eerste.quote:Op woensdag 21 juli 2021 12:35 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Mwah, toen had ajax al heel veel jonge gasten die enorm veel waarde hadden.
Feyenoord had Kuyt, Elia, Berghuis (huur), Toornstra, vd Heijden, Botteghin , El Ahamdi allemaal jongens waarvan je wist dat je daar geen geld aan zou gaan verdienen.
en winst gemaakt op st juste!quote:Op woensdag 21 juli 2021 12:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Maar je had toen wel een stuk meer aan kunnen haken, dat is inderdaad nagelaten al zijn die CL miljoenen deels nog wel goed terechtgekomen met een compleet nieuw complex voor de jeugd en het eerste.
quote:Op woensdag 21 juli 2021 12:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
Feyenoord had 4 jaar geleden de kans er wat van te maken, dat hebben ze verprutst
ja en, dat ligt toch aan je eigen beleid, zolang AZ boven Feyenoord staat sowieso geen recht van sprekenquote:Op woensdag 21 juli 2021 12:35 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Mwah, toen had ajax al heel veel jonge gasten die enorm veel waarde hadden.
Feyenoord had Kuyt, Elia, Berghuis (huur), Toornstra, vd Heijden, Botteghin , El Ahamdi allemaal jongens waarvan je wist dat je daar geen geld aan zou gaan verdienen.
Einde tijdperk. Toornstra nu nog de enige speler van het kampioensjaar.quote:Op woensdag 21 juli 2021 13:11 schreef Maastoren het volgende:
Volgens Deense media heeft Jorgensen voor 3 jaar getekend bij Kasimpasa.
Mooi, het was een fantastisch jaarquote:Op woensdag 21 juli 2021 13:11 schreef Maastoren het volgende:
Leuke naam heeft het stadion van die club.quote:Op woensdag 21 juli 2021 13:11 schreef Maastoren het volgende:
Over een jaar of twee gaat de Toorn ook gratis terug naar ADO.quote:Op woensdag 21 juli 2021 13:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Einde tijdperk. Toornstra nu nog de enige speler van het kampioensjaar.
Waarom? Hij heeft toch gelijk? We hadden veel dichterbij in ieder geval PSV kunnen staan, maar we hebben daar de boot wel gemist. We zijn nu weer een paar jaar teruggeworpen in de tijd.quote:
Heel gezond!quote:Op woensdag 21 juli 2021 13:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Einde tijdperk. Toornstra nu nog de enige speler van het kampioensjaar.
Rustig Martin.quote:Op woensdag 21 juli 2021 13:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
https://www.voetbalzone.nl/inbeeld.asp?uid=391278
Zijn een paar jongens gratis op te halen.
Denk dat van Aanholt en Willems teveel willen verdienen, maar een Bruma moet toch haalbaar zijn. Zou hij nog goed genoeg zijn?
Ik dacht dat Erdolf alleen Istanbul Basaksehir onder zijn duim had.quote:Op woensdag 21 juli 2021 13:15 schreef Elan het volgende:
[..]
Leuke naam heeft het stadion van die club.
Het ging over structureel CL spelen dus doorpakken op Ajax. Daar is natuurlijk nooit enige sprake van geweest. Te meer omdat 40/45% van die CL inkomsten in allerlei achterstallig onderhoud gepompt is en Ajax al een paar absurd getalenteerde jeugdspelers had lopen die een veelvoud gingen opleveren.quote:Op woensdag 21 juli 2021 13:15 schreef fetX het volgende:
[..]
Waarom? Hij heeft toch gelijk? We hadden veel dichterbij in ieder geval PSV kunnen staan, maar we hebben daar de boot wel gemist. We zijn nu weer een paar jaar teruggeworpen in de tijd.
Creatievere scouting had een hoop kunnen schelen natuurlijk. 25 miljoen verdampen aan een stel redelijke Eredivisie-spelers is wel echt zonde geweest.quote:Op woensdag 21 juli 2021 13:24 schreef Elan het volgende:
[..]
Het ging over structureel CL spelen dus doorpakken op Ajax. Daar is natuurlijk nooit enige sprake van geweest. Te meer omdat 40/45% van die CL inkomsten in allerlei achterstallig onderhoud gepompt is en Ajax al een paar absurd getalenteerde jeugdspelers had lopen die een veelvoud gingen opleveren.
Je had er uiteindelijk wel meer mee kunnen en misschien wel moeten doen dan Van Geel maar achteraf is het allemaal zo makkelijk lullen
En dat jullie al die beperkte spelers zoals Botteghin en Toornstra nog een extra contractverlenging gaven ipv profiteren van het kampioensjaar en ze te slijten.quote:Op woensdag 21 juli 2021 13:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Creatievere scouting had een hoop kunnen schelen natuurlijk. 25 miljoen verdampen aan een stel redelijke Eredivisie-spelers is wel echt zonde geweest.
Eens hoor, we hadden sneller door moeten selecteren en niet inderdaad allemaal middelmaat uit de Eredivisie moeten halen. Wat dat betreft wel fijn dat onze hele scouting op de schop is gegaanquote:Op woensdag 21 juli 2021 13:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En dat jullie al die beperkte spelers zoals Botteghin en Toornstra nog een extra contractverlenging gaven ipv profiteren van het kampioensjaar en ze te slijten.
Alhoewel ik ook nog weet dat in die zomer Feyenoord gewoon favoriet was voor de landstitel omdat het bij PSV en Ajax een chaos was.
Zeker, eigenlijk komt het er op neer dat je Van Geel met z'n trackrecord nooit de beschikking had moeten geven over die CL inkomsten. Aan de andere kant waren er ook best wat mensen (waaronder ik zelf) die van mening waren dat je met de aankopen die gedaan werden na het kampioenschap leuk mee zou kunnen doen met in elk geval PSV.quote:Op woensdag 21 juli 2021 13:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Creatievere scouting had een hoop kunnen schelen natuurlijk. 25 miljoen verdampen aan een stel redelijke Eredivisie-spelers is wel echt zonde geweest.
Ja die scouts moet je dan al maanden van tevoren hebben aangesteld natuurlijk wil je daarvoor kiezen en zo'n Martin van Geel was daar toch niet toe in staat. Dus met die beleidsbepalers zat het er ook gewoon niet om door te groeien.quote:Op woensdag 21 juli 2021 13:43 schreef fetX het volgende:
[..]
Eens hoor, we hadden sneller door moeten selecteren en niet inderdaad allemaal middelmaat uit de Eredivisie moeten halen. Wat dat betreft wel fijn dat onze hele scouting op de schop is gegaan
samenvatting van deze post: ajax heeft een goede jeugdopleiding, feyenoord doet matige aankopenquote:Op woensdag 21 juli 2021 13:44 schreef Elan het volgende:
[..]
Zeker, eigenlijk komt het er op neer dat je Van Geel met z'n trackrecord nooit de beschikking had moeten geven over die CL inkomsten. Aan de andere kant waren er ook best wat mensen (waaronder ik zelf) die van mening waren dat je met de aankopen die gedaan werden na het kampioenschap leuk mee zou kunnen doen met in elk geval PSV.
Ajax is en was natuurlijk een verhaal apart. Die hadden twee talenten van potentiële wereldklasse uit hun eigen opleiding die voor 100+ miljoen verkocht zijn.
Waarbij je het verwijt kunt maken dat dat geen toeval is omdat hun jeugdopleiding en faciliteiten beter waren maar daar is dus ook flink in geïnvesteerd toen dat mogelijk was.
Tja zakelijk gezien zou dat de beste keuze zijn geweest maar op dat moment dachten we echt dat de kern gewoon goed stond. Ik kan mij herinneren dat E.c van Feyenoord Netwerk (wie kent hem niet) direct na het kampioenschap riep dat we direct moesten doorselecteren op posities als die van vdHeijden en die werd compleet belachelijk gemaakt, terwijl hij eigenlijk gewoon gelijk had.quote:Op woensdag 21 juli 2021 13:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En dat jullie al die beperkte spelers zoals Botteghin en Toornstra nog een extra contractverlenging gaven ipv profiteren van het kampioensjaar en ze te slijten.
Alhoewel ik ook nog weet dat in die zomer Feyenoord gewoon favoriet was voor de landstitel omdat het bij PSV en Ajax een chaos was.
Zo'n Larsson vond ik altijd al een vreemde aankoop, dat was bij Heerenveen al een speler die eens in de tien potjes iets leuks deed en voor de rest onzichtbaar was. De kans dat hij dat patroon dan op een hoger niveau wel weet te doorbreken is vrij klein.quote:Op woensdag 21 juli 2021 13:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Tja zakelijk gezien zou dat de beste keuze zijn geweest maar op dat moment dachten we echt dat de kern gewoon goed stond. Ik kan mij herinneren dat E.c van Feyenoord Netwerk (wie kent hem niet) direct na het kampioenschap riep dat we direct moesten doorselecteren op posities als die van vdHeijden en die werd compleet belachelijk gemaakt, terwijl hij eigenlijk gewoon gelijk had.
Toch, creatievere scouting had denk ik het grootste verschil gemaakt. Van Larsson, stJuste, Haps, Boëtius en Amrabat bijvoorbeeld is er geen enkele echt slecht gebleken (en we hebben geen verlies gemaakt op dat vijftal) maar je kan achteraf ook niet zeggen dat één van hen een duidelijke versterking is geweest en vooral dat ze op Haps na ook niet echt bij de spelopvatting van Feyenoord bleken te passen.
Dan hebben we nog mazzel gehad dat Luckassen niet wilde want anders hadden we die gehaald ipv stJuste bijvoorbeeld. Daartegenover werd Tagliafico juist weer afgewezen. Er was nooit een duidelijke lijn te bekennen in wat voor spelers we wilden halen.
Ok ok we willen door. Haps nog weg voor wat centen en een leuke CV.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 17:15 schreef ThePlaneteer het volgende:
Nu de Jurk nog ff slijten in Istanbul en we worden weer heel vrolijk allemaal.
Zeker mooi. Gun hem het allerbeste. Maar het zou me zwaar verbazen als hij nu opeens zijn blessuregevoeligheid achter zich zal laten.quote:Op woensdag 21 juli 2021 14:00 schreef Scrummie het volgende:
Mooi dat Jorgensen weg is. En toch ook wel een beetje nieuwsgierig hoe hij het daar gaat doen.
Hij kwam uit die wijk en was zelf voetballer, dus misschien heeft ie er verder weinig mee te makenquote:Op woensdag 21 juli 2021 13:21 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ik dacht dat Erdolf alleen Istanbul Basaksehir onder zijn duim had.
Weer wat geleerd.
Hoezo? Gewoon de betere voetballer.quote:Op woensdag 21 juli 2021 15:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Bannis krijgt de voorkeur boven Bozenik morgen naar het schijnt.
Das wel pijnlijk.
Dat Bozenik anderhalf jaar na ¤4 miljoen voor hem betaald te hebben niet eens de concurrentiestrijd weet te winnen van Bannis is in principe best pijnlijk.quote:
wacht anders gewoon een paar potjes af?quote:Op woensdag 21 juli 2021 15:11 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat Bozenik anderhalf jaar na ¤4 miljoen voor hem betaald te hebben niet eens de concurrentiestrijd weet te winnen van Bannis is in principe best pijnlijk.
?quote:Op woensdag 21 juli 2021 15:12 schreef aTypisch het volgende:
[..]
wacht anders gewoon een paar potjes af?
quote:Op woensdag 21 juli 2021 15:11 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat Bozenik anderhalf jaar na ¤4 miljoen voor hem betaald te hebben niet eens de concurrentiestrijd weet te winnen van Bannis is in principe best pijnlijk.
Nog niet definitief, maar schrik er wel van dat het eerste (semi-serieuze) potje Bannis al de voorkeur krijgt, zeker als je de signalen over Bozenik hoorde in de voorbereiding. Het zal wel een terechte keuze zijn (Bannis draait een veel betere voorbereiding) maar ik had eigenlijk niet verwacht dat het überhaupt een strijd zou worden.quote:Op woensdag 21 juli 2021 15:16 schreef aTypisch het volgende:
[..]
er is nog helemaal geen strijd gewonnen door bannis
Als mensen op jou zo reageren ga je direct met kanker schelden, dus doe eens even niet.quote:
Ongelofelijk woest. Misschien kan je nog even klagen in het FB topic om het af te maken?quote:Op woensdag 21 juli 2021 15:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Als mensen op jou zo reageren ga je direct met kanker schelden, dus doe eens even niet.
quote:Op woensdag 21 juli 2021 15:24 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ongelofelijk woest. Misschien kan je nog even klagen in het FB topic om het af te maken?
Gastquote:Op woensdag 21 juli 2021 15:24 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ongelofelijk woest. Misschien kan je nog even klagen in het FB topic om het af te maken?
Krijgt wel nadrukkelijk de voorkeur in de voorbereiding van Slot, maar inderdaad.quote:Op woensdag 21 juli 2021 15:16 schreef aTypisch het volgende:
[..]
er is nog helemaal geen strijd gewonnen door bannis
Ja klopt, toen Bozenik nog op vakantie was. Elangod.quote:Op woensdag 21 juli 2021 15:27 schreef Elan het volgende:
[..]
Krijgt wel nadrukkelijk de voorkeur in de voorbereiding van Slot, maar inderdaad.
Hij kan ook een TR zetten, maar het is altijd de vraag of daar wat mee wordt gedaan.quote:Op woensdag 21 juli 2021 15:24 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Mja, dat zit (nog) niet in mijn takenpakket, anders had ik 'm af kunnen vinken.quote:Op woensdag 21 juli 2021 15:29 schreef fetX het volgende:
[..]
Hij kan ook een TR zetten, maar het is altijd de vraag of daar wat mee wordt gedaan.
@:maxi-mus
ik denk niet dat jij een goede mod zou zijnquote:Op woensdag 21 juli 2021 15:30 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Mja, dat zit (nog) niet in mijn takenpakket, anders had ik 'm af kunnen vinken.
Slechter dan @onlogisch kan het ook niet zijnquote:Op woensdag 21 juli 2021 15:31 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik denk niet dat jij een goede mod zou zijn
Misschien, maar laten we het hier ontopic houdenquote:Op woensdag 21 juli 2021 15:31 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Ik heb heel graag @Scrummie als mod als dat er voor zorgt dat jij hier minder postquote:Op woensdag 21 juli 2021 15:31 schreef aTypisch het volgende:
[..]
als Scrummie mod wordt post ik nooit meer in VBLquote:Op woensdag 21 juli 2021 15:33 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik heb heel graag @:scrummie als mod als dat er voor zorgt dat jij hier minder post
Ter info.
@GGMMquote:Op woensdag 21 juli 2021 15:34 schreef aTypisch het volgende:
[..]
als Scrummie mod wordt post ik nooit meer in VBL
Tegen Gent ja. Feit dat hij er 4 gescoord heeft en jouw vriend Bozenik 0 zal ongetwijfeld ook bijgedragen hebben.quote:Op woensdag 21 juli 2021 15:27 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja klopt, toen Bozenik nog op vakantie was. Elangod.
Toedelsquote:Op woensdag 21 juli 2021 15:34 schreef aTypisch het volgende:
[..]
als Scrummie mod wordt post ik nooit meer in VBL
Ik weet niet wat je nu probeert, ik zeg nergens dat Bozenik een wereldspits is of dat Bannis niet beter is (of kan zijn).quote:Op woensdag 21 juli 2021 15:37 schreef Elan het volgende:
[..]
Tegen Gent ja. Feit dat hij er 4 gescoord heeft en jouw vriend Bozenik 0 zal ongetwijfeld ook bijgedragen hebben.
[ twitter ]
Bozenik kan er niks van.
Oh maar niet zozeer specifiek ten opzichte van Bozenik hij had ook een ander kunnen opstellen. Bozenik was tegen Werder wel heel matig, toen hij trouwens wel de voorkeur genoot in de basis.quote:Op woensdag 21 juli 2021 15:41 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je nu probeert, ik zeg nergens dat Bozenik een wereldspits is of dat Bannis niet beter is (of kan zijn).
Jij zegt alleen dat het wel wat zegt dat Bannis de voorkeur kreeg in de voorbereiding en ik zeg dat dat vrij logisch is omdat Bozenik nog op vakantie was. Meer niet.
Nee eens, hij laat het gewoon niet zien tot nu toe. En het is ook een bijzonder matige voetballer.quote:Op woensdag 21 juli 2021 15:51 schreef Elan het volgende:
[..]
Oh maar niet zozeer specifiek ten opzichte van Bozenik hij had ook een ander kunnen opstellen. Bozenik was tegen Werder wel heel matig, toen hij trouwens wel de voorkeur genoot in de basis.
Hoop alsnog dat hij het gaat redden hoor maar vind hem alleen echt een bijzonder matige voetballer.
Het begint een lastig verhaal te worden ja, ik had eigenlijk gehoopt dat Bozenik nu een paar wedstrijden op rij basis zou spelen omdat de alternatieven nou ook niet geweldig zijn, maar als hij het spel van Slot niet lijkt te begrijpen zoals in dat podcastje gesuggereerd werd heeft zelfs dat niet zo zin.quote:Op woensdag 21 juli 2021 15:51 schreef Elan het volgende:
[..]
Oh maar niet zozeer specifiek ten opzichte van Bozenik hij had ook een ander kunnen opstellen. Bozenik was tegen Werder wel heel matig, toen hij trouwens wel de voorkeur genoot in de basis.
Hoop alsnog dat hij het gaat redden hoor maar vind hem alleen echt een bijzonder matige voetballer.
Spits huren. Hopen dat er nog wat grut vertrekt en dan een cvm halen. Of nog een cv.quote:Op woensdag 21 juli 2021 16:00 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het begint een lastig verhaal te worden ja, ik had eigenlijk gehoopt dat Bozenik nu een paar wedstrijden op rij basis zou spelen omdat de alternatieven nou ook niet geweldig zijn, maar als hij het spel van Slot niet lijkt te begrijpen zoals in dat podcastje gesuggereerd werd heeft zelfs dat niet zo zin.
Het seizoen met Bannis (of met Linssen…) starten als eerste spits zou ook wel een zwaktebod zijn, dus een laatste aanvallende versterking halen is misschien toch wel het beste.
Volgens de berichten vertrekt ie transfervrij.quote:Op woensdag 21 juli 2021 16:04 schreef fetX het volgende:
Zouden we nog wat krijgen voor de Jorg? #dtv
Ah, oke. Dan bespaar je wel mooi 1,7 miljoen (lol).quote:Op woensdag 21 juli 2021 16:04 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Volgens de berichten vertrekt ie transfervrij.
Sjaakgod.quote:Op woensdag 21 juli 2021 16:06 schreef fetX het volgende:
[..]
Ah, oke. Dan bespaar je wel mooi 1,7 miljoen (lol).
Kelly ook nog toch?quote:Op woensdag 21 juli 2021 16:26 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Sjaakgod.
Eigenlijk zijn de puinhopen van Sjaak zo wel een beetje opgelost. Alleen Toornstra is er nog die ook in die tijd een verlenging kreeg dacht ik. Maar ja, die blijft toch wel tot zijn pensioen.
Mja oke, wel gekomen in die tijd ja. Maar dat zie ik meer als een fout van Jaap dan van Sjaak. Zonder Jaap was Kelly niet gekomen.quote:
Toornstra kreeg inderdaad een verlenging met een salaris waar hij zelf schijnbaar verrast over was, maar dit is samen met Kelly het laatste te hoge contract van Troost wat nog geldig is. Puinhopen zijn opgelost maar er zijn wel tientallen miljoenen aan salarisgeld aan verdampt natuurlijk.quote:Op woensdag 21 juli 2021 16:26 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Sjaakgod.
Eigenlijk zijn de puinhopen van Sjaak zo wel een beetje opgelost. Alleen Toornstra is er nog die ook in die tijd een verlenging kreeg dacht ik. Maar ja, die blijft toch wel tot zijn pensioen.
Tientallen miljoenen is ook overdreven hoorquote:Op woensdag 21 juli 2021 16:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Toornstra kreeg inderdaad een verlenging met een salaris waar hij zelf schijnbaar verrast over was, maar dit is samen met Kelly het laatste te hoge contract van Troost wat nog geldig is. Puinhopen zijn opgelost maar er zijn wel tientallen miljoenen aan salarisgeld aan verdampt natuurlijk.
Het blijft apart dat deze mongool nog een functie heeft bij onze club. Een controlerende ook. Topsport klimaat.quote:Op woensdag 21 juli 2021 16:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Toornstra kreeg inderdaad een verlenging met een salaris waar hij zelf schijnbaar verrast over was, maar dit is samen met Kelly het laatste te hoge contract van Troost wat nog geldig is. Puinhopen zijn opgelost maar er zijn wel tientallen miljoenen aan salarisgeld aan verdampt natuurlijk.
Dat zou je denkenquote:Op woensdag 21 juli 2021 16:40 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Tientallen miljoenen is ook overdreven hoor
Het gaat om 2 seizoenen waar een aantal spelers een minder hoog contract of geen contract had moeten krijgen
Jij had met een selectie van 15 spelers willen spelen? Berghuis, Toornstra en Fer hebben bijna alle wedstrijden gespeeld en een belangrijke bijdrage geleverd, je kan niet hun volledige salaris als verspilling afschrijven. 10-15 miljoen is misschien wel een aardige inschatting, alsnog echt waardeloos natuurlijk.quote:Op woensdag 21 juli 2021 16:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat zou je denken
Kelly, Narsingh en Jørgensen is al 7.5 miljoen aan salarissen bij elkaar wat echt weggegooid geld bleek. Tel daar de hoge (huur)contracten van Berghuis, Toornstra, Fer, Ié en Karsdorp bij op en je komt op een vrij hoog getal uit.
Dat zeg ik niet. Gaat meer om een som aan salarissen die is uitgegeven aan spelers die in de tussentijd niet in waarde zijn gestegen. Je kan hun (verhoogde) salaris in principe dus als een volledige afschrijving beschouwen.quote:Op woensdag 21 juli 2021 16:53 schreef hhh38 het volgende:
Jij had met een selectie van 15 spelers willen spelen? Berghuis, Toornstra en Fer hebben bijna alle wedstrijden gespeeld en een belangrijke bijdrage geleverd, je kan niet hun volledige salaris als verspilling afschrijven. 10-15 miljoen is misschien wel een aardige inschatting, alsnog echt waardeloos natuurlijk.
Maar iemand als Van Geel had die spelers waarschijnlijk ook een verlenging gegeven, alleen was wat zuiniger geweest. Dat is het verschil wat een TD had kunnen maken tov wat Sjaak allemaal uitspookte die zomer.quote:Op woensdag 21 juli 2021 17:02 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet. Gaat meer om een som aan salarissen die is uitgegeven aan spelers die in de tussentijd niet in waarde zijn gestegen. Je kan hun (verhoogde) salaris in principe dus als een volledige afschrijving beschouwen.
Los daarvan heeft een deel van de spelers gelukkig wel hun sportieve bijdrage gehad (met name Berghuis), maar daar heb je dus wel flink voor betaald.
Geloof dat Bannis het echt kan gaan maken. Dit seizoen zie je voor het eerst ook weer een beetje voetbal in het team en goede combinaties. Stiekem had ik De Jurk ook nog wel eens willen zien onder Slot, volledig begrijpelijk dat hij opgerot is maar hij stond ook wel wat wedstrijden compleet op een eiland gepositioneerd zeg maar.quote:Op woensdag 21 juli 2021 16:00 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het begint een lastig verhaal te worden ja, ik had eigenlijk gehoopt dat Bozenik nu een paar wedstrijden op rij basis zou spelen omdat de alternatieven nou ook niet geweldig zijn, maar als hij het spel van Slot niet lijkt te begrijpen zoals in dat podcastje gesuggereerd werd heeft zelfs dat niet zo zin.
Het seizoen met Bannis (of met Linssen…) starten als eerste spits zou ook wel een zwaktebod zijn, dus een laatste aanvallende versterking halen is misschien toch wel het beste.
de jorg had prima gekund met slot ja, al is hij ook niet echt een werkerquote:Op woensdag 21 juli 2021 17:14 schreef Elan het volgende:
[..]
Geloof dat Bannis het echt kan gaan maken. Dit seizoen zie je voor het eerst ook weer een beetje voetbal in het team en goede combinaties. Stiekem had ik De Jurk ook nog wel eens willen zien onder Slot, volledig begrijpelijk dat hij opgerot is maar hij stond ook wel wat wedstrijden compleet op een eiland gepositioneerd zeg maar.
Helemaal eens, al moet ik ook toegeven dat hij in de voorbereiding het echt prima doet.quote:Op woensdag 21 juli 2021 17:16 schreef aTypisch het volgende:
[..]
de jorg had prima gekund met slot ja, al is hij ook niet echt een werker
ik ben benieuwd naar bannis, die paar keer dat ik hem heb gezien bij dordt en feyenoord vond ik het niet zoveel
Je kan veel over vGeel roepen maar hij was wel een goede onderhandelaar inderdaad. Troost wist echt totaal niet wat ie deed. Ook met zo’n Senesi, ik ben blij dat ie is gekomen maar het is natuurlijk een heel vreemde gang van zaken geweest dat zowel de TD als de trainer bij zo’n belangrijke transfer totaal niet betrokken werden eigenlijk.quote:Op woensdag 21 juli 2021 17:09 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Maar iemand als Van Geel had die spelers waarschijnlijk ook een verlenging gegeven, alleen was wat zuiniger geweest. Dat is het verschil wat een TD had kunnen maken tov wat Sjaak allemaal uitspookte die zomer.
Er was geen scouting, dus goede aankopen die wel in waarde zouden stijgen ipv Kelly en Narsingh waren waarschijnlijk niet gekomen. Maar zo'n hoog salaris geven aan zulke middelmatige spelers was gewoon onverantwoord.
De Jorg had totaal niet gekund met Slot. Die kan dat helemaal niet opbrengen.quote:Op woensdag 21 juli 2021 17:16 schreef aTypisch het volgende:
[..]
de jorg had prima gekund met slot ja, al is hij ook niet echt een werker
ik ben benieuwd naar bannis, die paar keer dat ik hem heb gezien bij dordt en feyenoord vond ik het niet zoveel
Die logge vrachtwagen zekerquote:Op woensdag 21 juli 2021 17:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
Jorgenson weg nu hopelijk Fer ook snel weg
Bannis is ook wat meer een voetballer dan een pure spits. Speelde in de jeugd ook regelmatig op 10 geloof ik.quote:Op woensdag 21 juli 2021 17:16 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Helemaal eens, al moet ik ook toegeven dat hij in de voorbereiding het echt prima doet.
Ah, dat zou het wel verklaren ja. We gaan het morgen zien.quote:Op woensdag 21 juli 2021 18:51 schreef fetX het volgende:
[..]
Bannis is ook wat meer een voetballer dan een pure spits. Speelde in de jeugd ook regelmatig op 10 geloof ik.
Senesi vind ik qua spel wel een aanvoerder maar die zal wellicht ook niet lang meer blijven en geen idee hoe hij buiten het veld is eigenlijk. Toornstra is ook wel eens (reserve)aanvoerder geweest toch?quote:Op woensdag 21 juli 2021 19:20 schreef aTypisch het volgende:
bij feyenoord loopt ook echt niemand nu die je aanvoerder wil maken
bijlow op termijn misschien, maar dat is ook niet echt een leider in het team geloof ik
announce veteraan met enige status
Fer komt met name vrij onstabiel over.quote:Op woensdag 21 juli 2021 19:25 schreef Caland het volgende:
Fer is wel een natuurlijke leider. Dat heeft Toornstra echt totaal niet, Senesi is ook een veel te rustige jongen. Bijlow kan je ook wel aanvoerder maken inderdaad
Voetballend zeker. Verder was hij vorig seizoen toch vaak de enige die nog een poging tot coachen deed, vrij timide groepje is het verder. Volgens mij ligt hij ook wel heel goed in de groep dus de keuze is wel te begrijpen.quote:Op woensdag 21 juli 2021 19:27 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Fer komt met name vrij onstabiel over.
Trauner is de captain van LASK, dus dat zou op termijn kunnen.quote:Op woensdag 21 juli 2021 19:20 schreef aTypisch het volgende:
bij feyenoord loopt ook echt niemand nu die je aanvoerder wil maken
bijlow op termijn misschien, maar dat is ook niet echt een leider in het team geloof ik
announce veteraan met enige status
Natuurlijke leider? Vind ik echt niet. Misschien bij het uitkiezen van nieuwe chihuahuas. Toornstra ook niet hoor, maar die lijkt me eerder in de basis te blijven staan dan Fer. Die vliegt eruit zodra die Oostenrijker een week heeft meegetraind.quote:Op woensdag 21 juli 2021 19:25 schreef Caland het volgende:
Fer is wel een natuurlijke leider. Dat heeft Toornstra echt totaal niet, Senesi is ook een veel te rustige jongen. Bijlow kan je ook wel aanvoerder maken inderdaad
Ik kan niet ontkennen dat Fer best een natuurlijke leider is, zeker op het veld. Denk dat juist dat natuurlijke ontzettend lang verbloemd heeft dat het maar een matige voetballer is.quote:Op woensdag 21 juli 2021 19:33 schreef H.FR het volgende:
[..]
Natuurlijke leider? Vind ik echt niet. Misschien bij het uitkiezen van nieuwe chihuahuas. Toornstra ook niet hoor, maar die lijkt me eerder in de basis te blijven staan dan Fer. Die vliegt eruit zodra die Oostenrijker een week heeft meegetraind.
Op het veld en in de groep ja. Maar dan baseer ik het meer op die trainingsbeelden die regelmatig uitkomen en wedstrijden. Toornstra coacht niet of nauwelijks, die moet je zelfs als tweede aanvoerder niet willen. Al moet je de rol van aanvoerder in het voetbal ook niet overschatten imo.quote:Op woensdag 21 juli 2021 19:33 schreef H.FR het volgende:
[..]
Natuurlijke leider? Vind ik echt niet. Misschien bij het uitkiezen van nieuwe chihuahuas. Toornstra ook niet hoor, maar die lijkt me eerder in de basis te blijven staan dan Fer. Die vliegt eruit zodra die Oostenrijker een week heeft meegetraind.
Die Oostenrijkers zijn vaak wel goede leiders.quote:Op woensdag 21 juli 2021 19:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Op het veld en in de groep ja. Maar dan baseer ik het meer op die trainingsbeelden die regelmatig uitkomen en wedstrijden. Toornstra coacht niet of nauwelijks, die moet je zelfs als tweede aanvoerder niet willen. Al moet je de rol van aanvoerder in het voetbal ook niet overschatten imo.
De vorige aanvoerder was bipolair en kreeg dat bandje puur om hem te pleasen om maar een voorbeeld te noemen.
Mwah, zo’n persoon is Botteghin niet echt.quote:Op woensdag 21 juli 2021 19:38 schreef Caland het volgende:
De vorige aanvoerder was bipolair en kreeg dat bandje puur om hem te pleasen om maar een voorbeeld te noemen.
En effectief tegen Joden.quote:Op woensdag 21 juli 2021 19:39 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Die Oostenrijkers zijn vaak wel goede leiders.
en omdat hij de beste speler isquote:Op woensdag 21 juli 2021 19:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Op het veld en in de groep ja. Maar dan baseer ik het meer op die trainingsbeelden die regelmatig uitkomen en wedstrijden. Toornstra coacht niet of nauwelijks, die moet je zelfs als tweede aanvoerder niet willen. Al moet je de rol van aanvoerder in het voetbal ook niet overschatten imo.
glimlachjequote:Op woensdag 21 juli 2021 19:39 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Die Oostenrijkers zijn vaak wel goede leiders.
Het is eigenlijk nooit leuk als iemand anders de grap min of meer gaat uitleggen of denkt te verbeteren.quote:Op woensdag 21 juli 2021 19:41 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
En effectief tegen Joden.
Op het randje, dit grapje. Ik weet het. Maar dacht, hier kan het wel.
Tja, jij zult het wel weten. Aangezien je expert bent in niet leuk zijn.quote:Op woensdag 21 juli 2021 19:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is eigenlijk nooit leuk als iemand anders de grap min of meer gaat uitleggen of denkt te verbeteren.
Hij coacht inderdaad wel veel ja, dus in die zin heb je een punt. Vervolgens vergeet hij zelf wel dat hij ook nog meedoet.quote:Op woensdag 21 juli 2021 19:38 schreef Caland het volgende:
[..]
als jens niet wil/kan kom je toch bij hem uitquote:Op woensdag 21 juli 2021 19:44 schreef H.FR het volgende:
[..]
Hij coacht inderdaad wel veel ja, dus in die zin heb je een punt. Vervolgens vergeet hij zelf wel dat hij ook nog meedoet.
ja voor nu, maar mag hopen dat Fer aankomend seizoen geen basisspeler is.quote:Op woensdag 21 juli 2021 19:51 schreef aTypisch het volgende:
[..]
als jens niet wil/kan kom je toch bij hem uit
denk dat je die eerder moet slijten aan een erediviseclub helaasquote:Op woensdag 21 juli 2021 20:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Overigens wil die club van Erdogan na Jørgensen ook Fer hebben.
Kunnen we die gasten niet net zo goed Diemers mee geven nu ze toch bezig zijn?
Diemers kan dat spel van Slot ook totaal niet aan. Misschien wil Groningen hem nog hebben?quote:Op woensdag 21 juli 2021 20:14 schreef aTypisch het volgende:
[..]
denk dat je die eerder moet slijten aan een erediviseclub helaas
Dat ze spelers goedkoop verkopen?quote:Op woensdag 21 juli 2021 20:27 schreef Scrummie het volgende:
Als Fer ook nog vertrekt (en ik zie dat wel gebeuren eigenlijk) is het wel echt een heel ander team straks, vooral qua hiërarchie. Eigenlijk is er geen linie over van vorig jaar, en dat zou best knap zijn zonder geld.
Guus Til, alireza en die oostenrijkse knakker halen voor een appel en een ei is inderdaad knap.quote:Op woensdag 21 juli 2021 20:27 schreef Scrummie het volgende:
Als Fer ook nog vertrekt (en ik zie dat wel gebeuren eigenlijk) is het wel echt een heel ander team straks, vooral qua hiërarchie. Eigenlijk is er geen linie over van vorig jaar, en dat zou best knap zijn zonder geld.
Diemers,Fer, Die Portugees en Haps mogen van mij ook nog wel weg.quote:Op woensdag 21 juli 2021 20:36 schreef Adames het volgende:
[..]
Guus Til, alireza en die oostenrijkse knakker halen voor een appel en een ei is inderdaad knap.
En dan misschien blijkt die antonucci nog wat te zijn.
en dan kijken of je kelly in iemands bagage kan stoppenquote:Op woensdag 21 juli 2021 20:38 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Diemers,Fer, Die Portugees en Haps mogen van mij ook nog wel weg.
En Azarkan en Vente ook.
Oja die was ik al weer vergeten.quote:Op woensdag 21 juli 2021 20:40 schreef Adames het volgende:
[..]
en dan kijken of je kelly in iemands bagage kan stoppen
Nee, die spelers vervangen uiteraard. Kom op, een beetje nadenken graag.quote:Op woensdag 21 juli 2021 20:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat ze spelers goedkoop verkopen?
quote:Op woensdag 21 juli 2021 20:40 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Oja die was ik al weer vergeten.
Ja, oké.quote:Op woensdag 21 juli 2021 20:57 schreef Duveldrinker het volgende:
Het altijd vervelende Psv speelt nu tegen Orange man Babel en Co.
Veteranen mogen weer spelen?quote:Op woensdag 21 juli 2021 20:57 schreef Duveldrinker het volgende:
Het altijd vervelende Psv speelt nu tegen Orange man Babel en Co.
Straks die Oostenrijker wel gok ik. "Ein, zwei alles AUSRADIEREN!"quote:Op woensdag 21 juli 2021 19:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
ja voor nu, maar mag hopen dat Fer aankomend seizoen geen basisspeler is.
Ergens wel een punt hoor. Weinig coachende spelers in de beoogde basiself. Eigenlijk alleen Til die af en toe zijn bek open trekt.
Nwah nee. Lost ie goed op. Gaf ook aan die eerst verder borduurt op de keuzes van vorig seizoen en zijn eigen keuze later bekend maakt.quote:Op woensdag 21 juli 2021 21:17 schreef Dr.Mikey het volgende:
Fer voorlopig aanvoerder eerste foutje van Slot.
Pellequote:Op woensdag 21 juli 2021 22:23 schreef Scrummie het volgende:
Een nieuwe speler als aanvoerder kan toch ook gewoon? Als zo’n nieuwkomer de boel goed neer kan zetten in het veld en ook van nature een leider is lijkt me dat ook prima.
Misschien dat Slot daarom wacht tot alles binnen is.
Ik vind dat meer wishful thinking. Senesi aanvoerder maken in de hoop dat het goed uitpakt, maar eigenlijk is het nergens op gebaseerd. Wel een uitdaging voor de speler zelf om stappen te maken.quote:Op woensdag 21 juli 2021 21:42 schreef Dr.Mikey het volgende:
Als Senesi blijft zie ik daar wel een aanvoerder in.
Senesi moet zich eerst maar eens op zijn eigen spel concentreren. Heeft nog te vaak een foutje of dat hij verkeerd gepositioneerd staat iedere wedstrijd.quote:Op donderdag 22 juli 2021 00:14 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik vind dat meer wishful thinking. Senesi aanvoerder maken in de hoop dat het goed uitpakt, maar eigenlijk is het nergens op gebaseerd. Wel een uitdaging voor de speler zelf om stappen te maken.
Zeker. Ze lijken daar altijd een voorkeur te hebben voor spelers die al minimaal een jaar of 3 over hoogtepunt heen zijn.quote:Op woensdag 21 juli 2021 21:07 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Fer zie ik nog wel vertrekken naar Turkije. Ongekend.
Wat een prachtland is het toch eigenlijk.
Ik zou die Sinistera ook ergens slijten.quote:Op woensdag 21 juli 2021 23:40 schreef fetX het volgende:
Och, wat heerlijk als Fer ook vertrekt. Dan Diemers, Vente, Azarkan en Haps nog. Dan ben je prima puin aan het ruimen. Nog 2 spelertjes ervoor terughalen, lekker man.
quote:Op donderdag 22 juli 2021 09:29 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Ik zou die Sinistera ook ergens slijten.
Die is een maandje nuttig in een seizoen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |