Zlatan??quote:Op maandag 19 juli 2021 21:21 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Daar kom je nu pas achter?
[ afbeelding ]
Lama. Dubbel.quote:Op maandag 19 juli 2021 20:33 schreef Elan het volgende:
[..]
Terwijl Waddinxveen van oudsher juist een enorm jodendorp is.
Zal wel om een shirtje gegaan zijn dan.
-doe normaal-quote:Op maandag 19 juli 2021 21:21 schreef PSVCL het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat is Sjonny Berghuis zijn halfbroer.quote:Op maandag 19 juli 2021 21:21 schreef PSVCL het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dump Jorgensen maar.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 08:22 schreef Tomatenboer het volgende:
Hoe is jullie Italiaans?
Volgens Gazzetta dello Sport is Feyenoord bezig met een transfervrije terugkeer van Pelle.
Wel al 36 hé....quote:Op dinsdag 20 juli 2021 08:25 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dump Jorgensen maar.
PELLEE
Zal behoorlijke salaris eisen hebben lijkt mij.quote:
Zie het hem zelf vooral niet doen, die pakte in zijn Feyenoordperiode al op elke vrije dag het vliegtuig naar de zon. Blijft lekker in Italië.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 08:33 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Zal behoorlijke salaris eisen hebben lijkt mij.
Maar denk ook niet dat hij nog enige fatsoenlijke snelheid heeft überhaupt op zijn leeftijd. Lijkt me niet bepaald geschikt voor het systeem van afjagen en hoog druk zetten onder Arne Slot.
Ja ben er om die reden ook niet echt een voorstander van, maar toch: in wedstrijden waar je veelal op de helft van de tegenstander speelt kan hij nog best van waarde zijn.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 10:09 schreef Irritatie100 het volgende:
PelGod was natuurlijk een enorme held, maar dit kan alleen maar tegenvallen.
we hebben aan types als Huntelaar gezien dat je als pure spits in de Eredivisie gewoon van waarde kunt zijnquote:Op dinsdag 20 juli 2021 10:09 schreef Irritatie100 het volgende:
Precies koester gewoon die herinneringen en laat het voor wat het is.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 10:09 schreef Irritatie100 het volgende:
je kunt het ook los zienquote:Op dinsdag 20 juli 2021 10:30 schreef Elan het volgende:
[..]
Precies koester gewoon die herinneringen en laat het voor wat het is.
Til is wel een betere uitvoering van Immersquote:Op dinsdag 20 juli 2021 10:34 schreef Scrummie het volgende:
Pelle, vooral op deze leeftijd, lijkt me in e geen enkel opzicht een spits voor het voetbal van Slot.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |