Het is vooral dat we een goedkope en degelijke centrale verdediger nodig hebben die er meteen staat, hij klinkt als een ideale keus.quote:Op maandag 19 juli 2021 18:00 schreef Caland het volgende:
Iedereen is blijkbaar lyrisch omdat het bijna dertigjarige broertje van Ten Hag die nog nooit een stap buiten Oostenrijk heeft gezet wordt aangetrokken
Het zal mij benieuwen
Ja ik ben ook niet echt enthousiast, maar oké. Echt veel ervaren spelers hebben we ook niet (meer) al vind ik dat eigenlijk ook niet per se nodig.quote:Op maandag 19 juli 2021 18:00 schreef Caland het volgende:
Iedereen is blijkbaar lyrisch omdat het bijna dertigjarige broertje van Ten Hag die nog nooit een stap buiten Oostenrijk heeft gezet wordt aangetrokken
Het zal mij benieuwen
Als ie tegenvalt staat over enkele maanden Geertgod weer op die plek. Ik zie weinig problemen met Trauner halen, een redelijke CV is ontzettend welkom.quote:Op maandag 19 juli 2021 18:00 schreef Caland het volgende:
Het zal mij benieuwen
Gelukkig. Alhoewel ik voorstander ben van Milambo laten starten.quote:Op maandag 19 juli 2021 18:07 schreef fetX het volgende:
Blessure Sinisterra valt blijkbaar mee, aldus AD. Speelt waarschijnlijk gewoon donderdag.
Waarom wil je een 16 jarig mannetje laten debuteren op een positie die niet zijn positie is?quote:Op maandag 19 juli 2021 18:08 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Gelukkig. Alhoewel ik voorstander ben van Milambo laten starten.
Ik dacht dat hij een buitenspeler was eigenlijk 😅quote:Op maandag 19 juli 2021 18:10 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Waarom wil je een 16 jarig mannetje laten debuteren op een positie die niet zijn positie is?
Dat is waar ja, ik had het onbegrijpelijker gevonden als je nu flink wat geld had stukgeslagen op een rcvquote:Op maandag 19 juli 2021 18:05 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Het is vooral dat we een goedkope en degelijke centrale verdediger nodig hebben die er meteen staat, hij klinkt als een ideale keus.
quote:
Ik heb niet het hele artikel gelezen, maar klinkt alsof daar wel meer aan de hand moet zijn geweest.quote:
Dit artikel ook niet gelezen, maar volgens ooggetuigen was er niets aan de hand. Maarja, ooggetuigen.quote:Op maandag 19 juli 2021 19:17 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik heb niet het hele artikel gelezen, maar klinkt alsof daar wel meer aan de hand moet zijn geweest.
Kan me niet voorstellen dat je (vooral op vakantie) zo triest bent
Een groep vervelende lui die al diverse discotheken waren uitgezet waren op oorlogspad, blijkbaar fan van Ajax,kwamen er achter dat het slachtoffer uit de buurt van Rotterdam kwam en schopten op hem en 3 vrienden van hem in, uit het niets. Heel triest.quote:Op maandag 19 juli 2021 19:17 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik heb niet het hele artikel gelezen, maar klinkt alsof daar wel meer aan de hand moet zijn geweest.
Jezusquote:Op maandag 19 juli 2021 19:33 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Een groep vervelende lui die al diverse discotheken waren uitgezet waren op oorlogspad, kwamen er achter dat het slachtoffer uit de buurt van Rotterdam kwam en schopten op hem en 3 vrienden van hem in, uit het niets. Heel triest.
(zo staat het in het artikel althans)
Die verhalen wel vaker gehoord dat het in die uitgaansgebieden uit de hand loopt tussen 'supporters', ga lekker vakantie vieren. Triest dit weer. Rivaliteit prima maar om nou te gaan vechten, triest.quote:Op maandag 19 juli 2021 19:17 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Op Mallorca zitten ook heel veel Duitsers en dat was altijd super gezellig. Overal supporters door elkaar en verschillende wedstrijden op groot scherm.quote:Op maandag 19 juli 2021 20:06 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Die verhalen wel vaker gehoord dat het in die uitgaansgebieden uit de hand loopt tussen 'supporters', ga lekker vakantie vieren. Triest dit weer. Rivaliteit prima maar om nou te gaan vechten, triest.
Terwijl Waddinxveen van oudsher juist een enorm jodendorp is.quote:Op maandag 19 juli 2021 19:33 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Een groep vervelende lui die al diverse discotheken waren uitgezet waren op oorlogspad, blijkbaar fan van Ajax,kwamen er achter dat het slachtoffer uit de buurt van Rotterdam kwam en schopten op hem en 3 vrienden van hem in, uit het niets. Heel triest.
(zo staat het in het artikel althans)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |