Hoezo? Gewoon de betere voetballer.quote:Op woensdag 21 juli 2021 15:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Bannis krijgt de voorkeur boven Bozenik morgen naar het schijnt.
Das wel pijnlijk.
Dat Bozenik anderhalf jaar na ¤4 miljoen voor hem betaald te hebben niet eens de concurrentiestrijd weet te winnen van Bannis is in principe best pijnlijk.quote:
wacht anders gewoon een paar potjes af?quote:Op woensdag 21 juli 2021 15:11 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat Bozenik anderhalf jaar na ¤4 miljoen voor hem betaald te hebben niet eens de concurrentiestrijd weet te winnen van Bannis is in principe best pijnlijk.
?quote:Op woensdag 21 juli 2021 15:12 schreef aTypisch het volgende:
[..]
wacht anders gewoon een paar potjes af?
quote:Op woensdag 21 juli 2021 15:11 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat Bozenik anderhalf jaar na ¤4 miljoen voor hem betaald te hebben niet eens de concurrentiestrijd weet te winnen van Bannis is in principe best pijnlijk.
Nog niet definitief, maar schrik er wel van dat het eerste (semi-serieuze) potje Bannis al de voorkeur krijgt, zeker als je de signalen over Bozenik hoorde in de voorbereiding. Het zal wel een terechte keuze zijn (Bannis draait een veel betere voorbereiding) maar ik had eigenlijk niet verwacht dat het überhaupt een strijd zou worden.quote:Op woensdag 21 juli 2021 15:16 schreef aTypisch het volgende:
[..]
er is nog helemaal geen strijd gewonnen door bannis
Als mensen op jou zo reageren ga je direct met kanker schelden, dus doe eens even niet.quote:
Ongelofelijk woest. Misschien kan je nog even klagen in het FB topic om het af te maken?quote:Op woensdag 21 juli 2021 15:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Als mensen op jou zo reageren ga je direct met kanker schelden, dus doe eens even niet.
quote:Op woensdag 21 juli 2021 15:24 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ongelofelijk woest. Misschien kan je nog even klagen in het FB topic om het af te maken?
Gastquote:Op woensdag 21 juli 2021 15:24 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ongelofelijk woest. Misschien kan je nog even klagen in het FB topic om het af te maken?
Krijgt wel nadrukkelijk de voorkeur in de voorbereiding van Slot, maar inderdaad.quote:Op woensdag 21 juli 2021 15:16 schreef aTypisch het volgende:
[..]
er is nog helemaal geen strijd gewonnen door bannis
Ja klopt, toen Bozenik nog op vakantie was. Elangod.quote:Op woensdag 21 juli 2021 15:27 schreef Elan het volgende:
[..]
Krijgt wel nadrukkelijk de voorkeur in de voorbereiding van Slot, maar inderdaad.
Hij kan ook een TR zetten, maar het is altijd de vraag of daar wat mee wordt gedaan.quote:Op woensdag 21 juli 2021 15:24 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Mja, dat zit (nog) niet in mijn takenpakket, anders had ik 'm af kunnen vinken.quote:Op woensdag 21 juli 2021 15:29 schreef fetX het volgende:
[..]
Hij kan ook een TR zetten, maar het is altijd de vraag of daar wat mee wordt gedaan.
@:maxi-mus
ik denk niet dat jij een goede mod zou zijnquote:Op woensdag 21 juli 2021 15:30 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Mja, dat zit (nog) niet in mijn takenpakket, anders had ik 'm af kunnen vinken.
Slechter dan @onlogisch kan het ook niet zijnquote:Op woensdag 21 juli 2021 15:31 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik denk niet dat jij een goede mod zou zijn
Misschien, maar laten we het hier ontopic houdenquote:Op woensdag 21 juli 2021 15:31 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Ik heb heel graag @Scrummie als mod als dat er voor zorgt dat jij hier minder postquote:Op woensdag 21 juli 2021 15:31 schreef aTypisch het volgende:
[..]
als Scrummie mod wordt post ik nooit meer in VBLquote:Op woensdag 21 juli 2021 15:33 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik heb heel graag @:scrummie als mod als dat er voor zorgt dat jij hier minder post
Ter info.
@GGMMquote:Op woensdag 21 juli 2021 15:34 schreef aTypisch het volgende:
[..]
als Scrummie mod wordt post ik nooit meer in VBL
Tegen Gent ja. Feit dat hij er 4 gescoord heeft en jouw vriend Bozenik 0 zal ongetwijfeld ook bijgedragen hebben.quote:Op woensdag 21 juli 2021 15:27 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja klopt, toen Bozenik nog op vakantie was. Elangod.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |