quote:Op woensdag 21 juli 2021 12:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
Feyenoord had 4 jaar geleden de kans er wat van te maken, dat hebben ze verprutst
ja en, dat ligt toch aan je eigen beleid, zolang AZ boven Feyenoord staat sowieso geen recht van sprekenquote:Op woensdag 21 juli 2021 12:35 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Mwah, toen had ajax al heel veel jonge gasten die enorm veel waarde hadden.
Feyenoord had Kuyt, Elia, Berghuis (huur), Toornstra, vd Heijden, Botteghin , El Ahamdi allemaal jongens waarvan je wist dat je daar geen geld aan zou gaan verdienen.
Einde tijdperk. Toornstra nu nog de enige speler van het kampioensjaar.quote:Op woensdag 21 juli 2021 13:11 schreef Maastoren het volgende:
Volgens Deense media heeft Jorgensen voor 3 jaar getekend bij Kasimpasa.
Mooi, het was een fantastisch jaarquote:Op woensdag 21 juli 2021 13:11 schreef Maastoren het volgende:
Leuke naam heeft het stadion van die club.quote:Op woensdag 21 juli 2021 13:11 schreef Maastoren het volgende:
Over een jaar of twee gaat de Toorn ook gratis terug naar ADO.quote:Op woensdag 21 juli 2021 13:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Einde tijdperk. Toornstra nu nog de enige speler van het kampioensjaar.
Waarom? Hij heeft toch gelijk? We hadden veel dichterbij in ieder geval PSV kunnen staan, maar we hebben daar de boot wel gemist. We zijn nu weer een paar jaar teruggeworpen in de tijd.quote:
Heel gezond!quote:Op woensdag 21 juli 2021 13:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Einde tijdperk. Toornstra nu nog de enige speler van het kampioensjaar.
Rustig Martin.quote:Op woensdag 21 juli 2021 13:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
https://www.voetbalzone.nl/inbeeld.asp?uid=391278
Zijn een paar jongens gratis op te halen.
Denk dat van Aanholt en Willems teveel willen verdienen, maar een Bruma moet toch haalbaar zijn. Zou hij nog goed genoeg zijn?
Ik dacht dat Erdolf alleen Istanbul Basaksehir onder zijn duim had.quote:Op woensdag 21 juli 2021 13:15 schreef Elan het volgende:
[..]
Leuke naam heeft het stadion van die club.
Het ging over structureel CL spelen dus doorpakken op Ajax. Daar is natuurlijk nooit enige sprake van geweest. Te meer omdat 40/45% van die CL inkomsten in allerlei achterstallig onderhoud gepompt is en Ajax al een paar absurd getalenteerde jeugdspelers had lopen die een veelvoud gingen opleveren.quote:Op woensdag 21 juli 2021 13:15 schreef fetX het volgende:
[..]
Waarom? Hij heeft toch gelijk? We hadden veel dichterbij in ieder geval PSV kunnen staan, maar we hebben daar de boot wel gemist. We zijn nu weer een paar jaar teruggeworpen in de tijd.
Creatievere scouting had een hoop kunnen schelen natuurlijk. 25 miljoen verdampen aan een stel redelijke Eredivisie-spelers is wel echt zonde geweest.quote:Op woensdag 21 juli 2021 13:24 schreef Elan het volgende:
[..]
Het ging over structureel CL spelen dus doorpakken op Ajax. Daar is natuurlijk nooit enige sprake van geweest. Te meer omdat 40/45% van die CL inkomsten in allerlei achterstallig onderhoud gepompt is en Ajax al een paar absurd getalenteerde jeugdspelers had lopen die een veelvoud gingen opleveren.
Je had er uiteindelijk wel meer mee kunnen en misschien wel moeten doen dan Van Geel maar achteraf is het allemaal zo makkelijk lullen
En dat jullie al die beperkte spelers zoals Botteghin en Toornstra nog een extra contractverlenging gaven ipv profiteren van het kampioensjaar en ze te slijten.quote:Op woensdag 21 juli 2021 13:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Creatievere scouting had een hoop kunnen schelen natuurlijk. 25 miljoen verdampen aan een stel redelijke Eredivisie-spelers is wel echt zonde geweest.
Eens hoor, we hadden sneller door moeten selecteren en niet inderdaad allemaal middelmaat uit de Eredivisie moeten halen. Wat dat betreft wel fijn dat onze hele scouting op de schop is gegaanquote:Op woensdag 21 juli 2021 13:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En dat jullie al die beperkte spelers zoals Botteghin en Toornstra nog een extra contractverlenging gaven ipv profiteren van het kampioensjaar en ze te slijten.
Alhoewel ik ook nog weet dat in die zomer Feyenoord gewoon favoriet was voor de landstitel omdat het bij PSV en Ajax een chaos was.
Zeker, eigenlijk komt het er op neer dat je Van Geel met z'n trackrecord nooit de beschikking had moeten geven over die CL inkomsten. Aan de andere kant waren er ook best wat mensen (waaronder ik zelf) die van mening waren dat je met de aankopen die gedaan werden na het kampioenschap leuk mee zou kunnen doen met in elk geval PSV.quote:Op woensdag 21 juli 2021 13:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Creatievere scouting had een hoop kunnen schelen natuurlijk. 25 miljoen verdampen aan een stel redelijke Eredivisie-spelers is wel echt zonde geweest.
Ja die scouts moet je dan al maanden van tevoren hebben aangesteld natuurlijk wil je daarvoor kiezen en zo'n Martin van Geel was daar toch niet toe in staat. Dus met die beleidsbepalers zat het er ook gewoon niet om door te groeien.quote:Op woensdag 21 juli 2021 13:43 schreef fetX het volgende:
[..]
Eens hoor, we hadden sneller door moeten selecteren en niet inderdaad allemaal middelmaat uit de Eredivisie moeten halen. Wat dat betreft wel fijn dat onze hele scouting op de schop is gegaan
samenvatting van deze post: ajax heeft een goede jeugdopleiding, feyenoord doet matige aankopenquote:Op woensdag 21 juli 2021 13:44 schreef Elan het volgende:
[..]
Zeker, eigenlijk komt het er op neer dat je Van Geel met z'n trackrecord nooit de beschikking had moeten geven over die CL inkomsten. Aan de andere kant waren er ook best wat mensen (waaronder ik zelf) die van mening waren dat je met de aankopen die gedaan werden na het kampioenschap leuk mee zou kunnen doen met in elk geval PSV.
Ajax is en was natuurlijk een verhaal apart. Die hadden twee talenten van potentiële wereldklasse uit hun eigen opleiding die voor 100+ miljoen verkocht zijn.
Waarbij je het verwijt kunt maken dat dat geen toeval is omdat hun jeugdopleiding en faciliteiten beter waren maar daar is dus ook flink in geïnvesteerd toen dat mogelijk was.
Tja zakelijk gezien zou dat de beste keuze zijn geweest maar op dat moment dachten we echt dat de kern gewoon goed stond. Ik kan mij herinneren dat E.c van Feyenoord Netwerk (wie kent hem niet) direct na het kampioenschap riep dat we direct moesten doorselecteren op posities als die van vdHeijden en die werd compleet belachelijk gemaakt, terwijl hij eigenlijk gewoon gelijk had.quote:Op woensdag 21 juli 2021 13:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En dat jullie al die beperkte spelers zoals Botteghin en Toornstra nog een extra contractverlenging gaven ipv profiteren van het kampioensjaar en ze te slijten.
Alhoewel ik ook nog weet dat in die zomer Feyenoord gewoon favoriet was voor de landstitel omdat het bij PSV en Ajax een chaos was.
Zo'n Larsson vond ik altijd al een vreemde aankoop, dat was bij Heerenveen al een speler die eens in de tien potjes iets leuks deed en voor de rest onzichtbaar was. De kans dat hij dat patroon dan op een hoger niveau wel weet te doorbreken is vrij klein.quote:Op woensdag 21 juli 2021 13:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Tja zakelijk gezien zou dat de beste keuze zijn geweest maar op dat moment dachten we echt dat de kern gewoon goed stond. Ik kan mij herinneren dat E.c van Feyenoord Netwerk (wie kent hem niet) direct na het kampioenschap riep dat we direct moesten doorselecteren op posities als die van vdHeijden en die werd compleet belachelijk gemaakt, terwijl hij eigenlijk gewoon gelijk had.
Toch, creatievere scouting had denk ik het grootste verschil gemaakt. Van Larsson, stJuste, Haps, Boëtius en Amrabat bijvoorbeeld is er geen enkele echt slecht gebleken (en we hebben geen verlies gemaakt op dat vijftal) maar je kan achteraf ook niet zeggen dat één van hen een duidelijke versterking is geweest en vooral dat ze op Haps na ook niet echt bij de spelopvatting van Feyenoord bleken te passen.
Dan hebben we nog mazzel gehad dat Luckassen niet wilde want anders hadden we die gehaald ipv stJuste bijvoorbeeld. Daartegenover werd Tagliafico juist weer afgewezen. Er was nooit een duidelijke lijn te bekennen in wat voor spelers we wilden halen.
Ok ok we willen door. Haps nog weg voor wat centen en een leuke CV.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 17:15 schreef ThePlaneteer het volgende:
Nu de Jurk nog ff slijten in Istanbul en we worden weer heel vrolijk allemaal.
Zeker mooi. Gun hem het allerbeste. Maar het zou me zwaar verbazen als hij nu opeens zijn blessuregevoeligheid achter zich zal laten.quote:Op woensdag 21 juli 2021 14:00 schreef Scrummie het volgende:
Mooi dat Jorgensen weg is. En toch ook wel een beetje nieuwsgierig hoe hij het daar gaat doen.
Hij kwam uit die wijk en was zelf voetballer, dus misschien heeft ie er verder weinig mee te makenquote:Op woensdag 21 juli 2021 13:21 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ik dacht dat Erdolf alleen Istanbul Basaksehir onder zijn duim had.
Weer wat geleerd.
Hoezo? Gewoon de betere voetballer.quote:Op woensdag 21 juli 2021 15:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Bannis krijgt de voorkeur boven Bozenik morgen naar het schijnt.
Das wel pijnlijk.
Dat Bozenik anderhalf jaar na ¤4 miljoen voor hem betaald te hebben niet eens de concurrentiestrijd weet te winnen van Bannis is in principe best pijnlijk.quote:
wacht anders gewoon een paar potjes af?quote:Op woensdag 21 juli 2021 15:11 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat Bozenik anderhalf jaar na ¤4 miljoen voor hem betaald te hebben niet eens de concurrentiestrijd weet te winnen van Bannis is in principe best pijnlijk.
?quote:Op woensdag 21 juli 2021 15:12 schreef aTypisch het volgende:
[..]
wacht anders gewoon een paar potjes af?
quote:Op woensdag 21 juli 2021 15:11 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat Bozenik anderhalf jaar na ¤4 miljoen voor hem betaald te hebben niet eens de concurrentiestrijd weet te winnen van Bannis is in principe best pijnlijk.
Nog niet definitief, maar schrik er wel van dat het eerste (semi-serieuze) potje Bannis al de voorkeur krijgt, zeker als je de signalen over Bozenik hoorde in de voorbereiding. Het zal wel een terechte keuze zijn (Bannis draait een veel betere voorbereiding) maar ik had eigenlijk niet verwacht dat het überhaupt een strijd zou worden.quote:Op woensdag 21 juli 2021 15:16 schreef aTypisch het volgende:
[..]
er is nog helemaal geen strijd gewonnen door bannis
Als mensen op jou zo reageren ga je direct met kanker schelden, dus doe eens even niet.quote:
Ongelofelijk woest. Misschien kan je nog even klagen in het FB topic om het af te maken?quote:Op woensdag 21 juli 2021 15:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Als mensen op jou zo reageren ga je direct met kanker schelden, dus doe eens even niet.
quote:Op woensdag 21 juli 2021 15:24 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ongelofelijk woest. Misschien kan je nog even klagen in het FB topic om het af te maken?
Gastquote:Op woensdag 21 juli 2021 15:24 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ongelofelijk woest. Misschien kan je nog even klagen in het FB topic om het af te maken?
Krijgt wel nadrukkelijk de voorkeur in de voorbereiding van Slot, maar inderdaad.quote:Op woensdag 21 juli 2021 15:16 schreef aTypisch het volgende:
[..]
er is nog helemaal geen strijd gewonnen door bannis
Ja klopt, toen Bozenik nog op vakantie was. Elangod.quote:Op woensdag 21 juli 2021 15:27 schreef Elan het volgende:
[..]
Krijgt wel nadrukkelijk de voorkeur in de voorbereiding van Slot, maar inderdaad.
Hij kan ook een TR zetten, maar het is altijd de vraag of daar wat mee wordt gedaan.quote:Op woensdag 21 juli 2021 15:24 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Mja, dat zit (nog) niet in mijn takenpakket, anders had ik 'm af kunnen vinken.quote:Op woensdag 21 juli 2021 15:29 schreef fetX het volgende:
[..]
Hij kan ook een TR zetten, maar het is altijd de vraag of daar wat mee wordt gedaan.
@:maxi-mus
ik denk niet dat jij een goede mod zou zijnquote:Op woensdag 21 juli 2021 15:30 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Mja, dat zit (nog) niet in mijn takenpakket, anders had ik 'm af kunnen vinken.
Slechter dan @onlogisch kan het ook niet zijnquote:Op woensdag 21 juli 2021 15:31 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik denk niet dat jij een goede mod zou zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |