denk dat je die eerder moet slijten aan een erediviseclub helaasquote:Op woensdag 21 juli 2021 20:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Overigens wil die club van Erdogan na Jørgensen ook Fer hebben.
Kunnen we die gasten niet net zo goed Diemers mee geven nu ze toch bezig zijn?
Diemers kan dat spel van Slot ook totaal niet aan. Misschien wil Groningen hem nog hebben?quote:Op woensdag 21 juli 2021 20:14 schreef aTypisch het volgende:
[..]
denk dat je die eerder moet slijten aan een erediviseclub helaas
Dat ze spelers goedkoop verkopen?quote:Op woensdag 21 juli 2021 20:27 schreef Scrummie het volgende:
Als Fer ook nog vertrekt (en ik zie dat wel gebeuren eigenlijk) is het wel echt een heel ander team straks, vooral qua hiërarchie. Eigenlijk is er geen linie over van vorig jaar, en dat zou best knap zijn zonder geld.
Guus Til, alireza en die oostenrijkse knakker halen voor een appel en een ei is inderdaad knap.quote:Op woensdag 21 juli 2021 20:27 schreef Scrummie het volgende:
Als Fer ook nog vertrekt (en ik zie dat wel gebeuren eigenlijk) is het wel echt een heel ander team straks, vooral qua hiërarchie. Eigenlijk is er geen linie over van vorig jaar, en dat zou best knap zijn zonder geld.
Diemers,Fer, Die Portugees en Haps mogen van mij ook nog wel weg.quote:Op woensdag 21 juli 2021 20:36 schreef Adames het volgende:
[..]
Guus Til, alireza en die oostenrijkse knakker halen voor een appel en een ei is inderdaad knap.
En dan misschien blijkt die antonucci nog wat te zijn.
en dan kijken of je kelly in iemands bagage kan stoppenquote:Op woensdag 21 juli 2021 20:38 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Diemers,Fer, Die Portugees en Haps mogen van mij ook nog wel weg.
En Azarkan en Vente ook.
Oja die was ik al weer vergeten.quote:Op woensdag 21 juli 2021 20:40 schreef Adames het volgende:
[..]
en dan kijken of je kelly in iemands bagage kan stoppen
Nee, die spelers vervangen uiteraard. Kom op, een beetje nadenken graag.quote:Op woensdag 21 juli 2021 20:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat ze spelers goedkoop verkopen?
quote:Op woensdag 21 juli 2021 20:40 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Oja die was ik al weer vergeten.
Ja, oké.quote:Op woensdag 21 juli 2021 20:57 schreef Duveldrinker het volgende:
Het altijd vervelende Psv speelt nu tegen Orange man Babel en Co.
Veteranen mogen weer spelen?quote:Op woensdag 21 juli 2021 20:57 schreef Duveldrinker het volgende:
Het altijd vervelende Psv speelt nu tegen Orange man Babel en Co.
Straks die Oostenrijker wel gok ik. "Ein, zwei alles AUSRADIEREN!"quote:Op woensdag 21 juli 2021 19:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
ja voor nu, maar mag hopen dat Fer aankomend seizoen geen basisspeler is.
Ergens wel een punt hoor. Weinig coachende spelers in de beoogde basiself. Eigenlijk alleen Til die af en toe zijn bek open trekt.
Nwah nee. Lost ie goed op. Gaf ook aan die eerst verder borduurt op de keuzes van vorig seizoen en zijn eigen keuze later bekend maakt.quote:Op woensdag 21 juli 2021 21:17 schreef Dr.Mikey het volgende:
Fer voorlopig aanvoerder eerste foutje van Slot.
Pellequote:Op woensdag 21 juli 2021 22:23 schreef Scrummie het volgende:
Een nieuwe speler als aanvoerder kan toch ook gewoon? Als zo’n nieuwkomer de boel goed neer kan zetten in het veld en ook van nature een leider is lijkt me dat ook prima.
Misschien dat Slot daarom wacht tot alles binnen is.
Ik vind dat meer wishful thinking. Senesi aanvoerder maken in de hoop dat het goed uitpakt, maar eigenlijk is het nergens op gebaseerd. Wel een uitdaging voor de speler zelf om stappen te maken.quote:Op woensdag 21 juli 2021 21:42 schreef Dr.Mikey het volgende:
Als Senesi blijft zie ik daar wel een aanvoerder in.
Senesi moet zich eerst maar eens op zijn eigen spel concentreren. Heeft nog te vaak een foutje of dat hij verkeerd gepositioneerd staat iedere wedstrijd.quote:Op donderdag 22 juli 2021 00:14 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik vind dat meer wishful thinking. Senesi aanvoerder maken in de hoop dat het goed uitpakt, maar eigenlijk is het nergens op gebaseerd. Wel een uitdaging voor de speler zelf om stappen te maken.
Zeker. Ze lijken daar altijd een voorkeur te hebben voor spelers die al minimaal een jaar of 3 over hoogtepunt heen zijn.quote:Op woensdag 21 juli 2021 21:07 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Fer zie ik nog wel vertrekken naar Turkije. Ongekend.
Wat een prachtland is het toch eigenlijk.
Ik zou die Sinistera ook ergens slijten.quote:Op woensdag 21 juli 2021 23:40 schreef fetX het volgende:
Och, wat heerlijk als Fer ook vertrekt. Dan Diemers, Vente, Azarkan en Haps nog. Dan ben je prima puin aan het ruimen. Nog 2 spelertjes ervoor terughalen, lekker man.
quote:Op donderdag 22 juli 2021 09:29 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Ik zou die Sinistera ook ergens slijten.
Die is een maandje nuttig in een seizoen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |