quote:21. Ronde 07.02.2021 14:30 U FC Groningen
22. Ronde 14.02.2021 14:30 T Willem II
23. Ronde 21.02.2021 12:15 U FC Twente
24. Ronde 28.02.2021 16:45 U AZ Alkmaar
25. Ronde 06.03.2021 16:30 T VVV-Venlo
26. Ronde 14.03.2021 14:30 U PSV
27. Ronde 20.03.2021 20:00 T FC Emmen
28. Ronde 04.04.2021 16:45 T Fortuna Sittard
29. Ronde 11.04.2021 12:15 U FC Utrecht
30. Ronde 25.04.2021 16:45 T Vitesse
31. Ronde 02.05.2021 12:15 U ADO Den Haag
32. Ronde 09.05.2021 14:30 T AFC Ajax
33. Ronde 13.05.2021 14:30 U Heracles Almelo
34. Ronde 16.05.2021 14:30 T RKC Waalwijk
quote:Op maandag 1 februari 2021 12:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
@Bombvis , @fetX , @Caland , @ThePlaneteer , @Erasmus en @Bottendaal weten weer waar ze staan.
Niet op het doekje in ieder geval
Ja, het hoog druk zetten lijkt hem te liggen.quote:
Ik ben inmiddels al overenthousiast over Milamboquote:Op zaterdag 17 juli 2021 12:24 schreef fetX het volgende:
Spelen dus ook een aantal basisspelers mee he bij Werder. En wij met ons jeugdelftal.
Milambo ook genot hoor. Dat is er wel eentje.
Echt hoor. Zelfs in dit jeugdelftal de dissonantquote:Op zaterdag 17 juli 2021 12:25 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja, het hoog druk zetten lijkt hem te liggen.
Diemers daarentegen, mijn god. Die heeft echt nog nooit van ‘versnellen’ gehoord he
Zelfde geld eigenlijk voor Texeira. Zonde want die kan wél voetballen.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 12:27 schreef fetX het volgende:
[..]
Echt hoor. Zelfs in dit jeugdelftal de dissonant
Ja eens. Die is ook niet best. Vind Milambo, Bannis, Hartjes, Hendriks en Hall wel echt lekker spelen.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 12:29 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Zelfde geld eigenlijk voor Texeira. Zonde want die kan wél voetballen.
Tja als je alles op een paar tempo’s trager doet dan de rest hoor je niet op dit niveau thuis. Met alleen een mooie techniek red je het niet en Teixeira is daar echt wel het schoolvoorbeeld vanquote:Op zaterdag 17 juli 2021 12:29 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Zelfde geld eigenlijk voor Texeira. Zonde want die kan wél voetballen.
Wel precies de spelers waar je dat ook echt van wil. Met name van Hartjes en Milambo ben ik blij dat ze goed mee ballen. Daar zie ik wel echt toekomstige basisspelers in.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 12:31 schreef fetX het volgende:
[..]
Ja eens. Die is ook niet best. Vind Milambo, Bannis, Hartjes, Hendriks en Hall wel echt lekker spelen.
Oh ze spelen 2x, dat had ik gemist. Dan heb ik niks gezegd.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 12:15 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nouja, feit dat ie vandaag bij de reservers speelt en niet vanmiddag in de Kuip zal ook wel wat zeggen denk ik. Maar het zal wel dicht bij elkaar zitten, Bozenik en hij.
Volgende duwtje was Burger en AEB op het middenveld geweest, en met twee echte cv’s spelenquote:Op zaterdag 17 juli 2021 12:33 schreef Scrummie het volgende:
Mooi dat Diemers ook bij deze wedstrijd basisspeler is overigens, misschien weer een duwtje richting de uitgang.
als je dat niet overleefd dan kan je beter stoppen met betaald voetbalquote:Op zaterdag 17 juli 2021 12:36 schreef Pleun2011 het volgende:
Allemaal leuk en aardig maar de echte test komt tegen Drita
Eens, waarom spelen we vandaag eigenlijk ook. Wat een onzin.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 12:36 schreef Pleun2011 het volgende:
Zal wel, maar toch leuk om te zien dat die jeugdspelers het best goed doen tegen Werder dat wel met een aantal basisspelers speelt.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 12:36 schreef Pleun2011 het volgende:
Dat is alsof je een bekerwedstrijd tegen Kozakken Boys een echte test noemtquote:Op zaterdag 17 juli 2021 12:36 schreef Pleun2011 het volgende:
Ik las ergens dat Slot de spelers wil laten wennen aan structureel 2 wedstrijden per week spelen. Dus donderdag, zondag, donderdag, zondag.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 12:38 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Eens, waarom spelen we vandaag eigenlijk ook. Wat een onzin.
Was sarcasme van Scrummiequote:Op zaterdag 17 juli 2021 12:44 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik las ergens dat Slot de spelers wil laten wennen aan structureel 2 wedstrijden per week spelen. Dus donderdag, zondag, donderdag, zondag.
Dat moet de spelersgroep een heel seizoen kunnen volhouden van hem.
Daarom wellicht deze voorbereiding.
Ik hoopte dat het cynisme/sarcasme van die post af zou druipen maar het was schijnbaar niet genoegquote:Op zaterdag 17 juli 2021 12:44 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik las ergens dat Slot de spelers wil laten wennen aan structureel 2 wedstrijden per week spelen. Dus donderdag, zondag, donderdag, zondag.
Dat moet de spelersgroep een heel seizoen kunnen volhouden van hem.
Daarom wellicht deze voorbereiding.
Toch fijn dat we na een jaar hem niet zien spelen wegens blessures nu eindelijk kunnen concluderen dat ie niet kan voetballenquote:
Het was ook een grapje. Om eerlijk te zijn vind ik het huidige spelersmateriaal volkomen kut en het zal mij verbazen als het de middenmoot gaat ontstijgen. Maar misschien valt het mee en weet Slot er íets van te makenquote:Op zaterdag 17 juli 2021 12:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
als je dat niet overleefd dan kan je beter stoppen met betaald voetbal
Je overdrijft nu heel erg. Als er nog een cv komt heb je al een prima selectie staan die mee moet doen om plek 3. Haal je dan ook nog een spits en/of een 6 heb je een leukere selectie dan vorig jaar.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 12:57 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Het was ook een grapje. Om eerlijk te zijn vind ik het huidige spelersmateriaal volkomen kut en het zal mij verbazen als het de middenmoot gaat ontstijgen. Maar misschien valt het mee en weet Slot er íets van te maken
Wilde net in de supermarkt azijn kopen maar alles was op, denk dat jij langs bent geweest.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 12:57 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Het was ook een grapje. Om eerlijk te zijn vind ik het huidige spelersmateriaal volkomen kut en het zal mij verbazen als het de middenmoot gaat ontstijgen. Maar misschien valt het mee en weet Slot er íets van te maken
Mwah, heb liever niet dat ze spelers halen bij de joden.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met pijn en moeite derde
Míjn enige hoop is dat sommige spelers zich ontwikkelen en met de nieuwelingen is het even afwachten. Dat jeugdspelers het goed doen in een oefenwedstrijd zegr me weinig. Bannis.. nee dat ia het gewoon niet.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 12:58 schreef fetX het volgende:
[..]
Je overdrijft nu heel erg. Als er nog een cv komt heb je al een prima selectie staan die mee moet doen om plek 3. Haal je dan ook nog een spits en/of een 6 heb je een leukere selectie dan vorig jaar.
Afscheid van nemen staat met alleen maar jeugd in het team en voegt zelfs nu niks toe.quote:
Het Feyenoord van vorig seizoen heeft niet mijn harr gestolen. De enige speler met iets extra's is weg. Het gros van de middelmaat zit er nog. Dus idd..ik ben negatief..klopt. Maar ik hoop dat het meevaltquote:Op zaterdag 17 juli 2021 12:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wilde net in de supermarkt azijn kopen maar alles was op, denk dat jij langs bent geweest.
Het is weer tijd voor de antidepressiva pleun.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 12:57 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Nee joh.. Feyenoord boeit me niet heel veel op dit moment. Mening heeft niet met humeur te makenquote:Op zaterdag 17 juli 2021 13:23 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Het is weer tijd voor de antidepressiva pleun.
Voor de breedte wel een prima speler denk ik. Voor de lange termijn hebben we Geertruida natuurlijk als RCV al (mits hij wil bijtekenen).quote:
Dan heb je een flopmening.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 13:36 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Nee joh.. Feyenoord boeit me niet heel veel op dit moment. Mening heeft niet met humeur te maken
Heerlijke ventquote:Op zaterdag 17 juli 2021 13:46 schreef Scrummie het volgende:
[ afbeelding ]
WillemGOAT
Even lekker op Varkenoord zijn Feyenoord aan het bekijken met een Call of Duty Black Ops petje.
Gewoon nooit meer opstaan met een doel of ambitie. Veilig in je huis wachten op het einde der tijden, want waar hebben we het allemaal eigenlijk voor gedaan?quote:
gaat ie goed stinho?quote:Op zaterdag 17 juli 2021 13:48 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Gewoon nooit meer opstaan met een doel of ambitie. Veilig in je huis wachten op het einde der tijden, want waar hebben we het allemaal eigenlijk voor gedaan?
Absoluut, makker. Net gegeten, zo de buitenlucht trotseren.quote:
Daar vat je wel @Pleun2011 zijn mentaliteit aangaande Feyenoord mee samen ja.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 13:48 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Gewoon nooit meer opstaan met een doel of ambitie. Veilig in je huis wachten op het einde der tijden, want waar hebben we het allemaal eigenlijk voor gedaan?
quote:Op zaterdag 17 juli 2021 13:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Daar vat je wel @:pleun2011 zijn mentaliteit aangaande Feyenoord mee samen ja.
Nehquote:
ook primaquote:Op zaterdag 17 juli 2021 13:50 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Absoluut, makker. Net gegeten, zo de buitenlucht trotseren.
En jij?
Leuk dat Diemers er niet tussen staat. Die is wel klaar bij Feyenoord vermoed ikquote:Op zaterdag 17 juli 2021 13:27 schreef Scrummie het volgende:
[ twitter ]
Deze spelers die eruit gaan zullen vanmiddag ook nog wel speeltijd krijgen dus.
Groningen, Heerenveen, dat soort clubjes lijkt me wel wat.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 14:13 schreef fetX het volgende:
[..]
Leuk dat Diemers er niet tussen staat. Die is wel klaar bij Feyenoord vermoed ik![]()
Maar ja, wie wil hem hebben?
Met een beetje geluk kan je een kleine transfersom vragen en dat gebruiken om de rest van zijn salaris af te betalen.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 14:14 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Groningen, Heerenveen, dat soort clubjes lijkt me wel wat.
Maar ja, ook Diemers zal wel een aardig salaris krijgen.
Linssen gaat een hoop van zijn gegarandeerde 15 doelpunten maken tegen Dritaquote:Op zaterdag 17 juli 2021 14:19 schreef fetX het volgende:
Jammer trouwens dat Jahanbaksh nog niet beschikbaar is tegen Drita.
Laten we het hopen. Aanvallend vind ik het vooralsnog erg pover.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 14:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Linssen gaat een hoop van zijn gegarandeerde 15 doelpunten maken tegen Drita
Is al een tijdje niet gebruikt dacht ik.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 15:52 schreef De_Kraam het volgende:
Kökcü krijgt nummer 10.
Geen idee wie dat nummer daarvoor had.
Berghuis tochquote:Op zaterdag 17 juli 2021 15:52 schreef De_Kraam het volgende:
Kökcü krijgt nummer 10.
Tonnyquote:Op zaterdag 17 juli 2021 15:52 schreef De_Kraam het volgende:
Kökcü krijgt nummer 10.
Tja daarvoor had Lexie hem, het is dus niet een nummer wat je zomaar weggeeft.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 16:06 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Vilhena is toch alweer de laatste die rugnummer 10 gebruikt heeft.
Bizar dat we al zolang zonder spelen zeg.
Tonny is wel een echte Feyenoorder.
Toch een winnaar van de Zilveren schoen.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 16:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Tja daarvoor had Lexie hem, het is dus niet een nummer wat je zomaar weggeeft.
Hij is weer vrijgelaten hequote:
Ja het spel is best wel prima inderdaad en zoveel leuker naar te kijken.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 16:28 schreef H.FR het volgende:
Best wel goed eigenlijk, tot nu toe. En vermakelijk.
Tja, wie niet. Hopelijk snel nog een CV erbij.quote:
*Ferdientquote:Op zaterdag 17 juli 2021 16:34 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Weinig ferstand inderdaad. Ferdiend ook veel te veel.
Wat een kneusquote:Op zaterdag 17 juli 2021 19:42 schreef Zipportal het volgende:
Stukje pauper staat nu ook op Dumpert.
https://www.dumpert.nl/filmpjes?selectedId=100004826_9595768c
Als je je als 'volwassen' vent druk gaat maken om een voetbalshirt ben je al een enorme droeftoeter, maar zeker als dat shirtje niet eens voor jou was bedoeld.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 19:42 schreef Zipportal het volgende:
Gelijk heeft ie.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 19:42 schreef Zipportal het volgende:
Hoe hij dat kind toen omhelsdequote:Op zaterdag 17 juli 2021 19:51 schreef Scrummie het volgende:
Voor ieders geruststelling en omdat Dumpert dat niet laat zien; shirtje is uiteindelijk wel naar dat kleine mannetje gegaan.
Maar die gozer is wel een droeftoeter natuurlijk.
Ja, belachelijk triest.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 19:53 schreef fetX het volgende:
[..]
Hoe hij dat kind toen omhelsde![]()
Alsof het allang de bedoeling van hem was haha
Jahanbakhsh toch?quote:Op zaterdag 17 juli 2021 19:54 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Mag toch hopen dat Sini niet stuk is.
Aanvallend is het allemaal al om te janken. Mag echt nog wel wat bij. :S
Gewoon Milambo opstellen donderdag, Sinisterra kan je beter sparen voor zo’n wedstrijd als ie twijfelachtig isquote:Op zaterdag 17 juli 2021 19:56 schreef fetX het volgende:
Op basis van wat ik in de voorbereiding heb gezien zou ik in ieder geval Bannis opstellen donderdag. Hopelijk is Sini fit want anders wordt het wel extreem armoedig voorin.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 17 juli 2021 20:21 schreef Pistolero het volgende:
Volgens het AD kost Jahanbakhsh maar iets meer 1 miljoen euro. Bizarre deal als dat waar is.
ArnesengodSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Volgens het AD kost Jahanbakhsh maar iets meer 1 miljoen euro. Bizarre deal als dat waar is.
ArnesengodDan is het wel een top transfer hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
ArnesengodDat is potentieel echt een erg lekkere deal.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
Zo ongeveer wel ja. De Engelse van Geel.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 22:05 schreef Irritatie100 het volgende:
Technisch-directeur-van-Brighton-god
Vroeg toch ook eerst 10 miljoen aan PSV voor die Pröpper die uiteindelijk alleen voor een bonus is vertrokken maar in de basis dus geheel gratis was?
Heeft ook Veltman naar Engeland gehaaldquote:Op zaterdag 17 juli 2021 22:08 schreef fetX het volgende:
[..]
Zo ongeveer wel ja. De Engelse van Geel.
Gelukkig gaf ie em uiteindelijk wel af, weer een reden waarom je die bordjes niet moet gaan belonen. Je schaamt je toch kapotquote:Op zaterdag 17 juli 2021 22:19 schreef 3rr0r het volgende:
[ afbeelding ]
(Feyenoord vs Werder Bremen)
toernooi er onder, dus het derde toernooi van europaquote:Op zondag 18 juli 2021 00:09 schreef Dr.Mikey het volgende:
Is de Conference league de nieuwe uefa league of nog minder?
De Uefa League was vroeger veel sterker, de Europa cup 2 was het zwakke broertje, maar nog altijd prestigieuzer en beter bezet dan de Conference league.quote:Op zondag 18 juli 2021 00:09 schreef Dr.Mikey het volgende:
Is de Conference league de nieuwe uefa league of nog minder?
Pfftquote:Op zondag 18 juli 2021 00:34 schreef aTypisch het volgende:
[..]
toernooi er onder, dus het derde toernooi van europa
Feyenoordpubliek in a nutshellquote:Op zaterdag 17 juli 2021 22:19 schreef 3rr0r het volgende:
[ afbeelding ]
Het ligt daar belastingtechnisch ook wat anders schijnt en het voordeel van de enorme tv gelden in de PL dat ze wat makkelijker kunnen afschrijven.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 22:05 schreef Irritatie100 het volgende:
Technisch-directeur-van-Brighton-god
Vroeg toch ook eerst 10 miljoen aan PSV voor die Pröpper die uiteindelijk alleen voor een bonus is vertrokken maar in de basis dus geheel gratis was?
quote:Op zaterdag 17 juli 2021 22:19 schreef 3rr0r het volgende:
[ afbeelding ]
Volwassen mannen in voetbalshirts zijn al intens treurig, laat staan als ze Diemers achterop hebben staanquote:Op zondag 18 juli 2021 11:16 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ twitter ]
Die BLM naast hem werd ook helemaal nat van het bier.
Jazeker, denk ook wel dat ie komt. Lijkt mij een prima CV voor Feyenoord.quote:Op zondag 18 juli 2021 12:30 schreef Scrummie het volgende:
[ twitter ]
Dit klinkt best redelijk eigenlijk.
Rond de 1mln klinkt ook als een koopje.quote:Op zondag 18 juli 2021 12:30 schreef Scrummie het volgende:
[ twitter ]
Dat gold ook voor Spajic natuurlijkquote:Op zondag 18 juli 2021 12:30 schreef Scrummie het volgende:
[ twitter ]
Ik had liever die jonge Kroaat maar dit is wel een speler die er direct staat. Als hij de leiding kan nemen dan komt Senesi ook beter tot zijn recht.quote:Op zondag 18 juli 2021 12:42 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat gold ook voor Spajic natuurlijk
Maar lijkt me een prima toevoeging inderdaad.
Kale stewardgodquote:Op zondag 18 juli 2021 11:16 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ twitter ]
Die BLM naast hem werd ook helemaal nat van het bier.
Is er eigenlijk concrete interesse, voor de Jurk?quote:Op zondag 18 juli 2021 15:11 schreef Scrummie het volgende:
Jahanbakhsh krijgt overigens nummer 9, van Jorgensen.
Volgens mij zei Arnesen dat er zich nog geen club aangeklopt had. En ook dat ze nog een week of 2 wachten en dan transfervrij laten gaan.quote:Op zondag 18 juli 2021 15:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Is er eigenlijk concrete interesse, voor de Jurk?
Van Geeledquote:Op zondag 18 juli 2021 15:14 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Volgens mij zei Arnesen dat er zich nog geen club aangeklopt had. En ook dat ze nog een week of 2 wachten en dan transfervrij laten gaan.
3.quote:Op zondag 18 juli 2021 15:32 schreef LordVoldermort het volgende:
Wat een werelddeal met die Jahanbasch. Voor hoeveel jaar komt die?
Sommige nemen alles iets te serieus.quote:
Ik lees helemaal nergens dat die speler van het seizoen was. Dat was ene Daka als ik zo kijk.quote:Op zondag 18 juli 2021 12:30 schreef Scrummie het volgende:
[ twitter ]
Niet afgelopen seizoen, maar het seizoen ervoor.quote:Op zondag 18 juli 2021 19:30 schreef CR7 het volgende:
[..]
Ik lees helemaal nergens dat die speler van het seizoen was. Dat was ene Daka als ik zo kijk.
Watquote:Op zondag 18 juli 2021 20:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
Feyenoord heeft 1 miljoen geboden voor de Oostenrijker club wil 7 miljoen gaat hem niet worden dus.
Toch maar die Kroaat proberen dan.quote:Op zondag 18 juli 2021 20:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
Feyenoord heeft 1 miljoen geboden voor de Oostenrijker club wil 7 miljoen gaat hem niet worden dus.
Bron?quote:Op zondag 18 juli 2021 20:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
Lol, dat zou ik ook niet betalen. Dan eerder die Vuskovic halen.quote:Op zondag 18 juli 2021 20:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
Laten we hopen Kroatië om die Vuskovic op te halen. Vliegt ‘ie daarna door naar Kosovoquote:Op zondag 18 juli 2021 20:11 schreef Scrummie het volgende:
Frank Arnesen zit in elk geval in het vliegtuig op weg naar....?
https://www.google.nl/amp/s/m.fcupdate.nl/ampartikel/%3fid=387769quote:
Bron?quote:Op zondag 18 juli 2021 20:11 schreef Scrummie het volgende:
Frank Arnesen zit in elk geval in het vliegtuig op weg naar....?
Dan bende echt niet goed hoor.quote:
quote:
Niet op hun eigen insta pagina. En dan kan jij niet even bedenken dat het dus geen originele bron is. Los van dat het een onzinnig bedrag is. Komt niet eens in de buurt van hun transferrecord.quote:Op zondag 18 juli 2021 20:29 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
https://www.google.nl/amp/s/m.fcupdate.nl/ampartikel/%3fid=387769
Op insta stond volledige bericht waar ze het hebben over 7 miljoen weet niet hoe ik dat terug moet vinden.
Bod van 1 miljoen is sowieso afgewezen.quote:Op zondag 18 juli 2021 22:23 schreef CR7 het volgende:
[..]
Niet op hun eigen insta pagina. En dan kan jij niet even bedenken dat het dus geen originele bron is. Los van dat het een onzinnig bedrag is. Komt niet eens in de buurt van hun transferrecord.
Dat klopt inderdaad wel. Maar dat ze 7 miljoen zouden vragen is natuurlijk belachelijk. Hun duurste uitgaande transfer ooit was blijkbaar 3,5 miljoen, en buiten dat hebben ze nog nooit spelers verkocht voor meer dan 1/1,5 miljoen.quote:Op zondag 18 juli 2021 22:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Bod van 1 miljoen is sowieso afgewezen.
quote:Op zondag 18 juli 2021 23:41 schreef TLC het volgende:
Het goed praten van een ziek spandoekdan ben je net zo ziek in je hoofd
Ze hebben de afgelopen 3 jaar ook wel een stuk beter gepresteerd dan daarvoor toch?quote:Op zondag 18 juli 2021 22:44 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Dat klopt inderdaad wel. Maar dat ze 7 miljoen zouden vragen is natuurlijk belachelijk. Hun duurste uitgaande transfer ooit was blijkbaar 3,5 miljoen, en buiten dat hebben ze nog nooit spelers verkocht voor meer dan 1/1,5 miljoen.
En dan zouden ze nu opeens 7 miljoen gaan vragen..?
Zeker.quote:Op zondag 18 juli 2021 23:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik vind het een leuk spandoek. Een geintje moet kunnen toch?
Eens dit gaat te ver net als toen met die Vermeer pop.quote:Op zondag 18 juli 2021 23:41 schreef TLC het volgende:
Het goed praten van een ziek spandoekdan ben je net zo ziek in je hoofd
Het is de aanvoerder en (ex)internationaal die ook in Europese wedstrijden goed gepresteerd heeft prijs zou nog wel omlaag gaan maar dat ze hoog inzetten is niet zo gek.quote:Op zondag 18 juli 2021 22:44 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Dat klopt inderdaad wel. Maar dat ze 7 miljoen zouden vragen is natuurlijk belachelijk. Hun duurste uitgaande transfer ooit was blijkbaar 3,5 miljoen, en buiten dat hebben ze nog nooit spelers verkocht voor meer dan 1/1,5 miljoen.
En dan zouden ze nu opeens 7 miljoen gaan vragen..?
Met dit soort teksten zullen de eventueel geinteresseerde clubs massaal gaan bieden nu natuurlijk.quote:Op zondag 18 juli 2021 15:14 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Volgens mij zei Arnesen dat er zich nog geen club aangeklopt had. En ook dat ze nog een week of 2 wachten en dan transfervrij laten gaan.
Is dit serieus?quote:Op zondag 18 juli 2021 23:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik vind het een leuk spandoek. Een geintje moet kunnen toch?
Dat zit je wel dwars he?quote:Op maandag 19 juli 2021 09:05 schreef aTypisch het volgende:
ja, hij is nogal vervelend uit een appgroepje gegaan
alleen FC Luzern matigquote:Op maandag 19 juli 2021 09:18 schreef hhh38 het volgende:
[ twitter ]
Volgende ronde misschien tegen dat cluppie van Wehrmann
Ja, dat gaat ons miljoenen kosten. Wat een gek die Frank.quote:Op maandag 19 juli 2021 08:45 schreef Rocket Ride het volgende:
[..]
Met dit soort teksten zullen de eventueel geinteresseerde clubs massaal gaan bieden nu natuurlijk.
je kunt mee hoorquote:Op maandag 19 juli 2021 10:04 schreef Tjacka het volgende:
[..]
alleen FC Luzern matig
wat een tripjes voor de rest
Ik ben jaloers
Over jezelf praten in de derde persoonquote:Op maandag 19 juli 2021 10:08 schreef Scrummie het volgende:
Zolderkamerautist zegt dat Turken interesse in Jorgensen en Fer hebben.
Die eerste twee rondes moet je normaal gesproken makkelijk door komen al zijn die wedstrijden van Feyenoord tegen dat soort clubjes altijd een leuke rubriek.quote:Op maandag 19 juli 2021 09:18 schreef hhh38 het volgende:
[ twitter ]
De volgende ronde is waarschijnlijk al beter dan niveau Trencin.quote:Op maandag 19 juli 2021 10:22 schreef fetX het volgende:
[..]
Die eerste twee rondes moet je normaal gesproken makkelijk door komen al zijn die wedstrijden van Feyenoord tegen dat soort clubjes altijd een leuke rubriek.
Die laatste play off ronde kan nog wel eens lastig worden dacht ik toch?
Santa Colomaquote:Op maandag 19 juli 2021 09:18 schreef hhh38 het volgende:
[ twitter ]
Hoop zelf niet op Luzern. De rest mag allemaal wel.quote:Op maandag 19 juli 2021 09:18 schreef hhh38 het volgende:
[ twitter ]
Vanwege de kwaliteit of de awayday?quote:Op maandag 19 juli 2021 10:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hoop zelf niet op Luzern. De rest mag allemaal wel.
Ja.quote:
Gaat nog wel een opgave worden dusquote:Op maandag 19 juli 2021 10:34 schreef hhh38 het volgende:
[..]
De volgende ronde is waarschijnlijk al beter dan niveau Trencin.
In de PO komen er clubs bij die net onder onze coëfficient zitten, dus dat kan wel pittig zijn inderdaad.
Edit: Bert KassiesGod heeft al een prognose staan: oa Bate Borisov, Molde, Rosenborg, Union Berlin en Rijeka.
https://kassiesa.net/uefa/seedecl2021.html
Er zijn tijden geweest dat we voor het echie in de sjampionliek speelden tegen Rosenborg....quote:Op maandag 19 juli 2021 10:34 schreef hhh38 het volgende:
[..]
De volgende ronde is waarschijnlijk al beter dan niveau Trencin.
In de PO komen er clubs bij die net onder onze coëfficient zitten, dus dat kan wel pittig zijn inderdaad.
Edit: Bert KassiesGod heeft al een prognose staan: oa Bate Borisov, Molde, Rosenborg, Union Berlin en Rijeka.
https://kassiesa.net/uefa/seedecl2021.html
en nog doorkwamen naar de 2e ronde CL ook.quote:Op maandag 19 juli 2021 11:53 schreef Rocket Ride het volgende:
[..]
Er zijn tijden geweest dat we voor het echie in de sjampionliek speelden tegen Rosenborg....
Eigenlijk wel dubbel.. velen krijgen weer een goed gevoel van de ontwikkelingen bij Feyenoord, maar bij het eerste het beste potje met een beetje fatsoenlijke tegenstander is er geen enkel vertrouwenquote:
is hij wedstrijdfit?quote:Op maandag 19 juli 2021 11:43 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Vanaf de volgende ronde is Jankebas erbij, geen probleem
Het één sluit het ander niet uit. Ik heb bijvoorbeeld zin in de leukere speelstijl onder Arne Slot. Maar aan de andere kant hebben we nog steeds een erg smalle selectie, en is het ook nog maar afwachten hoe de speelstijl uitpakt tegen tegenstanders die massaal inzakken en de bal aan Feyenoord laten, dan missen we wellicht toch nog steeds creativiteit. Al is Jahanbakshs een welkome aanvulling wat dat betreft.quote:Op maandag 19 juli 2021 12:25 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Eigenlijk wel dubbel.. velen krijgen weer een goed gevoel van de ontwikkelingen bij Feyenoord, maar bij het eerste het beste potje met een beetje fatsoenlijke tegenstander is er geen enkel vertrouwen
Ziet er veelbelovend uit!quote:
Ben nu ook wel nieuwsgierig. Gekkie Marsman was mad.quote:Op maandag 19 juli 2021 12:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wat heb ik hier ongelooflijk zin in
Het is Luzern geworden.quote:Op maandag 19 juli 2021 10:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hoop zelf niet op Luzern. De rest mag allemaal wel.
Nummer 5 van Zwitserland. Ook gewoon een rukploeg.quote:Op maandag 19 juli 2021 14:18 schreef Caland het volgende:
Goftedomme, ze zeiden dat dit een makkelijk toernooitje zou worden
Drita met 10-0?quote:Op maandag 19 juli 2021 14:31 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Luzern pakken we gewoon in met 5-0
Gezien onze recente Europese prestaties kunnen we moeilijk zeggen dat we die even pakken natuurlijk, maar we laten we ook niet doen alsof dat Luzern zo goed is. Precies wat jij zegt, dat is niveau Groningen oid. Nummer van 5 van Zwitserland. Die spelen hier gewoon om plek 6-9.quote:Op maandag 19 juli 2021 14:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Naja van Luzern moet je wel gewoon winnen. Niveau Groningen. Maar het is geen walk-over.
Vergeet niet dat de Zwitserse competitie maar 10 teams heeft en die over het algemeen nog minder staat aangeschreven dan de Eredivisie. Ik denk zelfs dat het niveau Heracles is ofzoquote:Op maandag 19 juli 2021 15:08 schreef fetX het volgende:
[..]
Gezien onze recente Europese prestaties kunnen we moeilijk zeggen dat we die even pakken natuurlijk, maar we laten we ook niet doen alsof dat Luzern zo goed is. Precies wat jij zegt, dat is niveau Groningen oid. Nummer van 5 van Zwitserland. Die spelen hier gewoon om plek 6-9.
Eerst Drita uberhaupt pakken.
Als je naar de recente prestaties van Luzern kijkt Europees is het ook weinig soeps, hebben één keer gewonnen van een clubje uit de Faeröer Eilanden en verder gaan ze er altijd direct uit in de eerste voorronde.quote:Op maandag 19 juli 2021 15:08 schreef fetX het volgende:
[..]
Gezien onze recente Europese prestaties kunnen we moeilijk zeggen dat we die even pakken natuurlijk, maar we laten we ook niet doen alsof dat Luzern zo goed is. Precies wat jij zegt, dat is niveau Groningen oid. Nummer van 5 van Zwitserland. Die spelen hier gewoon om plek 6-9.
Eerst Drita uberhaupt pakken.
Je hebt eigenlijk ook niks te zoeken in Europa als je daar al niet van zou kunnen winnen.quote:Op maandag 19 juli 2021 15:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Als je naar de recente prestaties van Luzern kijkt Europees is het ook weinig soeps, hebben één keer gewonnen van een clubje uit de Faeröer Eilanden en verder gaan ze er altijd direct uit in de eerste voorronde.
Komt goed. In Slot we trust.
Dat is toch hetzelfde als Groningen, lol.quote:Op maandag 19 juli 2021 15:28 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Vergeet niet dat de Zwitserse competitie maar 10 teams heeft en die over het algemeen nog minder staat aangeschreven dan de Eredivisie. Ik denk zelfs dat het niveau Heracles is ofzo
Niet echt. Heracles speelde geen play offs. Ik had ook Fortuna of Twente kunnen zeggen.quote:Op maandag 19 juli 2021 17:21 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Dat is toch hetzelfde als Groningen, lol.
Het is vooral dat we een goedkope en degelijke centrale verdediger nodig hebben die er meteen staat, hij klinkt als een ideale keus.quote:Op maandag 19 juli 2021 18:00 schreef Caland het volgende:
Iedereen is blijkbaar lyrisch omdat het bijna dertigjarige broertje van Ten Hag die nog nooit een stap buiten Oostenrijk heeft gezet wordt aangetrokken
Het zal mij benieuwen
Ja ik ben ook niet echt enthousiast, maar oké. Echt veel ervaren spelers hebben we ook niet (meer) al vind ik dat eigenlijk ook niet per se nodig.quote:Op maandag 19 juli 2021 18:00 schreef Caland het volgende:
Iedereen is blijkbaar lyrisch omdat het bijna dertigjarige broertje van Ten Hag die nog nooit een stap buiten Oostenrijk heeft gezet wordt aangetrokken
Het zal mij benieuwen
Als ie tegenvalt staat over enkele maanden Geertgod weer op die plek. Ik zie weinig problemen met Trauner halen, een redelijke CV is ontzettend welkom.quote:Op maandag 19 juli 2021 18:00 schreef Caland het volgende:
Het zal mij benieuwen
Gelukkig. Alhoewel ik voorstander ben van Milambo laten starten.quote:Op maandag 19 juli 2021 18:07 schreef fetX het volgende:
Blessure Sinisterra valt blijkbaar mee, aldus AD. Speelt waarschijnlijk gewoon donderdag.
Waarom wil je een 16 jarig mannetje laten debuteren op een positie die niet zijn positie is?quote:Op maandag 19 juli 2021 18:08 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Gelukkig. Alhoewel ik voorstander ben van Milambo laten starten.
Ik dacht dat hij een buitenspeler was eigenlijk 😅quote:Op maandag 19 juli 2021 18:10 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Waarom wil je een 16 jarig mannetje laten debuteren op een positie die niet zijn positie is?
Dat is waar ja, ik had het onbegrijpelijker gevonden als je nu flink wat geld had stukgeslagen op een rcvquote:Op maandag 19 juli 2021 18:05 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Het is vooral dat we een goedkope en degelijke centrale verdediger nodig hebben die er meteen staat, hij klinkt als een ideale keus.
quote:
Ik heb niet het hele artikel gelezen, maar klinkt alsof daar wel meer aan de hand moet zijn geweest.quote:
Dit artikel ook niet gelezen, maar volgens ooggetuigen was er niets aan de hand. Maarja, ooggetuigen.quote:Op maandag 19 juli 2021 19:17 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik heb niet het hele artikel gelezen, maar klinkt alsof daar wel meer aan de hand moet zijn geweest.
Kan me niet voorstellen dat je (vooral op vakantie) zo triest bent
Een groep vervelende lui die al diverse discotheken waren uitgezet waren op oorlogspad, blijkbaar fan van Ajax,kwamen er achter dat het slachtoffer uit de buurt van Rotterdam kwam en schopten op hem en 3 vrienden van hem in, uit het niets. Heel triest.quote:Op maandag 19 juli 2021 19:17 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik heb niet het hele artikel gelezen, maar klinkt alsof daar wel meer aan de hand moet zijn geweest.
Jezusquote:Op maandag 19 juli 2021 19:33 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Een groep vervelende lui die al diverse discotheken waren uitgezet waren op oorlogspad, kwamen er achter dat het slachtoffer uit de buurt van Rotterdam kwam en schopten op hem en 3 vrienden van hem in, uit het niets. Heel triest.
(zo staat het in het artikel althans)
Die verhalen wel vaker gehoord dat het in die uitgaansgebieden uit de hand loopt tussen 'supporters', ga lekker vakantie vieren. Triest dit weer. Rivaliteit prima maar om nou te gaan vechten, triest.quote:Op maandag 19 juli 2021 19:17 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Op Mallorca zitten ook heel veel Duitsers en dat was altijd super gezellig. Overal supporters door elkaar en verschillende wedstrijden op groot scherm.quote:Op maandag 19 juli 2021 20:06 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Die verhalen wel vaker gehoord dat het in die uitgaansgebieden uit de hand loopt tussen 'supporters', ga lekker vakantie vieren. Triest dit weer. Rivaliteit prima maar om nou te gaan vechten, triest.
Terwijl Waddinxveen van oudsher juist een enorm jodendorp is.quote:Op maandag 19 juli 2021 19:33 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Een groep vervelende lui die al diverse discotheken waren uitgezet waren op oorlogspad, blijkbaar fan van Ajax,kwamen er achter dat het slachtoffer uit de buurt van Rotterdam kwam en schopten op hem en 3 vrienden van hem in, uit het niets. Heel triest.
(zo staat het in het artikel althans)
Zlatan??quote:Op maandag 19 juli 2021 21:21 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Daar kom je nu pas achter?
[ afbeelding ]
Lama. Dubbel.quote:Op maandag 19 juli 2021 20:33 schreef Elan het volgende:
[..]
Terwijl Waddinxveen van oudsher juist een enorm jodendorp is.
Zal wel om een shirtje gegaan zijn dan.
-doe normaal-quote:Op maandag 19 juli 2021 21:21 schreef PSVCL het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat is Sjonny Berghuis zijn halfbroer.quote:Op maandag 19 juli 2021 21:21 schreef PSVCL het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dump Jorgensen maar.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 08:22 schreef Tomatenboer het volgende:
Hoe is jullie Italiaans?
Volgens Gazzetta dello Sport is Feyenoord bezig met een transfervrije terugkeer van Pelle.
Wel al 36 hé....quote:Op dinsdag 20 juli 2021 08:25 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dump Jorgensen maar.
PELLEE
Zal behoorlijke salaris eisen hebben lijkt mij.quote:
Zie het hem zelf vooral niet doen, die pakte in zijn Feyenoordperiode al op elke vrije dag het vliegtuig naar de zon. Blijft lekker in Italië.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 08:33 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Zal behoorlijke salaris eisen hebben lijkt mij.
Maar denk ook niet dat hij nog enige fatsoenlijke snelheid heeft überhaupt op zijn leeftijd. Lijkt me niet bepaald geschikt voor het systeem van afjagen en hoog druk zetten onder Arne Slot.
Ja ben er om die reden ook niet echt een voorstander van, maar toch: in wedstrijden waar je veelal op de helft van de tegenstander speelt kan hij nog best van waarde zijn.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 10:09 schreef Irritatie100 het volgende:
PelGod was natuurlijk een enorme held, maar dit kan alleen maar tegenvallen.
we hebben aan types als Huntelaar gezien dat je als pure spits in de Eredivisie gewoon van waarde kunt zijnquote:Op dinsdag 20 juli 2021 10:09 schreef Irritatie100 het volgende:
Precies koester gewoon die herinneringen en laat het voor wat het is.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 10:09 schreef Irritatie100 het volgende:
je kunt het ook los zienquote:Op dinsdag 20 juli 2021 10:30 schreef Elan het volgende:
[..]
Precies koester gewoon die herinneringen en laat het voor wat het is.
Til is wel een betere uitvoering van Immersquote:Op dinsdag 20 juli 2021 10:34 schreef Scrummie het volgende:
Pelle, vooral op deze leeftijd, lijkt me in e geen enkel opzicht een spits voor het voetbal van Slot.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |