Ik las ergens dat Slot de spelers wil laten wennen aan structureel 2 wedstrijden per week spelen. Dus donderdag, zondag, donderdag, zondag.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 12:38 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Eens, waarom spelen we vandaag eigenlijk ook. Wat een onzin.
Was sarcasme van Scrummiequote:Op zaterdag 17 juli 2021 12:44 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik las ergens dat Slot de spelers wil laten wennen aan structureel 2 wedstrijden per week spelen. Dus donderdag, zondag, donderdag, zondag.
Dat moet de spelersgroep een heel seizoen kunnen volhouden van hem.
Daarom wellicht deze voorbereiding.
Ik hoopte dat het cynisme/sarcasme van die post af zou druipen maar het was schijnbaar niet genoegquote:Op zaterdag 17 juli 2021 12:44 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik las ergens dat Slot de spelers wil laten wennen aan structureel 2 wedstrijden per week spelen. Dus donderdag, zondag, donderdag, zondag.
Dat moet de spelersgroep een heel seizoen kunnen volhouden van hem.
Daarom wellicht deze voorbereiding.
Toch fijn dat we na een jaar hem niet zien spelen wegens blessures nu eindelijk kunnen concluderen dat ie niet kan voetballenquote:
Het was ook een grapje. Om eerlijk te zijn vind ik het huidige spelersmateriaal volkomen kut en het zal mij verbazen als het de middenmoot gaat ontstijgen. Maar misschien valt het mee en weet Slot er íets van te makenquote:Op zaterdag 17 juli 2021 12:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
als je dat niet overleefd dan kan je beter stoppen met betaald voetbal
Je overdrijft nu heel erg. Als er nog een cv komt heb je al een prima selectie staan die mee moet doen om plek 3. Haal je dan ook nog een spits en/of een 6 heb je een leukere selectie dan vorig jaar.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 12:57 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Het was ook een grapje. Om eerlijk te zijn vind ik het huidige spelersmateriaal volkomen kut en het zal mij verbazen als het de middenmoot gaat ontstijgen. Maar misschien valt het mee en weet Slot er íets van te maken
Wilde net in de supermarkt azijn kopen maar alles was op, denk dat jij langs bent geweest.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 12:57 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Het was ook een grapje. Om eerlijk te zijn vind ik het huidige spelersmateriaal volkomen kut en het zal mij verbazen als het de middenmoot gaat ontstijgen. Maar misschien valt het mee en weet Slot er íets van te maken
Mwah, heb liever niet dat ze spelers halen bij de joden.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Makkelijk eerste
Míjn enige hoop is dat sommige spelers zich ontwikkelen en met de nieuwelingen is het even afwachten. Dat jeugdspelers het goed doen in een oefenwedstrijd zegr me weinig. Bannis.. nee dat ia het gewoon niet.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 12:58 schreef fetX het volgende:
[..]
Je overdrijft nu heel erg. Als er nog een cv komt heb je al een prima selectie staan die mee moet doen om plek 3. Haal je dan ook nog een spits en/of een 6 heb je een leukere selectie dan vorig jaar.
Afscheid van nemen staat met alleen maar jeugd in het team en voegt zelfs nu niks toe.quote:
Het Feyenoord van vorig seizoen heeft niet mijn harr gestolen. De enige speler met iets extra's is weg. Het gros van de middelmaat zit er nog. Dus idd..ik ben negatief..klopt. Maar ik hoop dat het meevaltquote:Op zaterdag 17 juli 2021 12:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wilde net in de supermarkt azijn kopen maar alles was op, denk dat jij langs bent geweest.
Het is weer tijd voor de antidepressiva pleun.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 12:57 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Nee joh.. Feyenoord boeit me niet heel veel op dit moment. Mening heeft niet met humeur te makenquote:Op zaterdag 17 juli 2021 13:23 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Het is weer tijd voor de antidepressiva pleun.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |