Daar vat je wel @Pleun2011 zijn mentaliteit aangaande Feyenoord mee samen ja.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 13:48 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Gewoon nooit meer opstaan met een doel of ambitie. Veilig in je huis wachten op het einde der tijden, want waar hebben we het allemaal eigenlijk voor gedaan?
quote:Op zaterdag 17 juli 2021 13:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Daar vat je wel @:pleun2011 zijn mentaliteit aangaande Feyenoord mee samen ja.
Nehquote:
ook primaquote:Op zaterdag 17 juli 2021 13:50 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Absoluut, makker. Net gegeten, zo de buitenlucht trotseren.
En jij?
Leuk dat Diemers er niet tussen staat. Die is wel klaar bij Feyenoord vermoed ikquote:Op zaterdag 17 juli 2021 13:27 schreef Scrummie het volgende:
[ twitter ]
Deze spelers die eruit gaan zullen vanmiddag ook nog wel speeltijd krijgen dus.
Groningen, Heerenveen, dat soort clubjes lijkt me wel wat.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 14:13 schreef fetX het volgende:
[..]
Leuk dat Diemers er niet tussen staat. Die is wel klaar bij Feyenoord vermoed ik![]()
Maar ja, wie wil hem hebben?
Met een beetje geluk kan je een kleine transfersom vragen en dat gebruiken om de rest van zijn salaris af te betalen.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 14:14 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Groningen, Heerenveen, dat soort clubjes lijkt me wel wat.
Maar ja, ook Diemers zal wel een aardig salaris krijgen.
Linssen gaat een hoop van zijn gegarandeerde 15 doelpunten maken tegen Dritaquote:Op zaterdag 17 juli 2021 14:19 schreef fetX het volgende:
Jammer trouwens dat Jahanbaksh nog niet beschikbaar is tegen Drita.
Laten we het hopen. Aanvallend vind ik het vooralsnog erg pover.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 14:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Linssen gaat een hoop van zijn gegarandeerde 15 doelpunten maken tegen Drita
Is al een tijdje niet gebruikt dacht ik.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 15:52 schreef De_Kraam het volgende:
Kökcü krijgt nummer 10.
Geen idee wie dat nummer daarvoor had.
Berghuis tochquote:Op zaterdag 17 juli 2021 15:52 schreef De_Kraam het volgende:
Kökcü krijgt nummer 10.
Tonnyquote:Op zaterdag 17 juli 2021 15:52 schreef De_Kraam het volgende:
Kökcü krijgt nummer 10.
Tja daarvoor had Lexie hem, het is dus niet een nummer wat je zomaar weggeeft.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 16:06 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Vilhena is toch alweer de laatste die rugnummer 10 gebruikt heeft.
Bizar dat we al zolang zonder spelen zeg.
Tonny is wel een echte Feyenoorder.
Toch een winnaar van de Zilveren schoen.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 16:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Tja daarvoor had Lexie hem, het is dus niet een nummer wat je zomaar weggeeft.
Hij is weer vrijgelaten hequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |