Aan jou nu de glorie, het dal is voorbij.quote:Op maandag 28 maart 2022 11:34 schreef Caland het volgende:
Woordle 282 4/6
⬛⬛⬛⬛🟩
🟨⬛🟩⬛🟩
🟩⬛🟩🟨🟩
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 78 6/6
⬛🟨⬛⬛⬛⬛
🟨⬛🟨⬛🟨⬛
⬛⬛🟨⬛🟨🟨
🟨🟨⬛🟩🟨⬛
⬛⬛⬛🟩🟩🟨
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Dat was spannend zeg!
Gefeliciteerd makker. Erg benieuwd naar wat je die dag hebt gegeten.quote:Op maandag 28 maart 2022 11:43 schreef KingRoland het volgende:
@:maxi-mus thanks vriendvoor het niet vergeten van mijn verjaardag. ik zal je een dm sturen wat ik voor mijn verjaardag heb gekregen
Gefeliciteerd maatquote:Op maandag 28 maart 2022 11:43 schreef KingRoland het volgende:
@:maxi-mus thanks vriendvoor het niet vergeten van mijn verjaardag. ik zal je een dm sturen wat ik voor mijn verjaardag heb gekregen
Ik heb kingroland verteld dat ik niet op foto's van zijn piemel zit te wachten. Maar fijn dat het jou wel bevalt.quote:
Doe dit maar niet meerquote:Op maandag 28 maart 2022 11:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb kingroland verteld dat ik niet op foto's van zijn piemel zit te wachten. Maar fijn dat het jou wel bevalt.
Het was donderdag.quote:Op maandag 28 maart 2022 11:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gefeliciteerd maat
Maak er een mooie dag van
Mijn vrouw moet een nieuwe auto Coco. Wat zou jij - enorme autokenner die jij bent - aanraden?quote:Op maandag 28 maart 2022 11:59 schreef Coco het volgende:
Ik ben niet iemand die lukraak om DM's vraagt, maar het zou leuk zijn als ik wist wat @:Kingroland voor zijn verjaardag heeft gekregen
Waar gaat ze die auto voornamelijk voor gebruiken?quote:Op maandag 28 maart 2022 12:01 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Mijn vrouw moet een nieuwe auto Coco. Wat zou jij - enorme autokenner die jij bent - aanraden?
Ik klap niet uit de school.quote:Op maandag 28 maart 2022 11:59 schreef Coco het volgende:
Ik ben niet iemand die lukraak om DM's vraagt, maar het zou leuk zijn als ik wist wat @:Kingroland voor zijn verjaardag heeft gekregen
Ze gaat er met name in rijden.quote:Op maandag 28 maart 2022 12:01 schreef Coco het volgende:
[..]
Waar gaat ze die auto voornamelijk voor gebruiken?
Ik sla even over vanavond sorryquote:Op maandag 28 maart 2022 12:02 schreef Coco het volgende:
Er schijnt enige wrijving te zijn tussen user @:scrummie en user @:3rr0r
Hopelijk is dit voor de avonduurtjes gekalmeerd.
Begin daar niet aan!quote:Op maandag 28 maart 2022 12:04 schreef Scrummie het volgende:
[..]
wtf
Zeg niet dat dit door Elden Ring komt.
Triangle Strategy waarschijnlijk.quote:Op maandag 28 maart 2022 12:04 schreef Scrummie het volgende:
[..]
wtf
Zeg niet dat dit door Elden Ring komt.
Ik begreep dat jij user @3rr0r een enorme debiel vindt?quote:
Soms.quote:Op maandag 28 maart 2022 12:07 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik begreep dat jij user @:3rr0r een enorme debiel vindt?
Geen probleem verder hè.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |