Een reden waarom ik niet van voetbal hou is dat er constant tv-programma's voor worden verplaatstquote:Op zaterdag 26 maart 2022 21:01 schreef Yesse het volgende:
[..]
Protest dat ze nu geen Heel Holland Bakt uitzenden
Kusje d’r op?quote:Op zaterdag 26 maart 2022 21:04 schreef H_T het volgende:
[..]
Een reden waarom ik niet van voetbal hou is dat er constant tv-programma's voor worden verplaatst
Nu welquote:
Jaquote:
Die heeft nu inderdaad Flekken om zijn gezicht.quote:
Er is geen Koeman zo bont, of er zit wel een Flekken in de selectie.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 21:07 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die heeft nu inderdaad Flekken om zijn gezicht.
Die had daar wel uit moeten komen ja. En Blind had wat beter mogen verdedigen.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 21:06 schreef Fred_B het volgende:
1 kans en meteen de kool van de Denen. Flekken zag er niet echt goed uit daar.
Nee hier gaat het wel goed!quote:Op zaterdag 26 maart 2022 21:07 schreef Em31 het volgende:
Ik zie nu allemaal cijfers in plaats van hartjes
We need @:Cyan9
Ja, normaal zag ik ze altijd welquote:Op zaterdag 26 maart 2022 21:08 schreef Meke het volgende:
[..]
Nee hier gaat het wel goed!
Jij hebt zeker een iphone ofzo?
Blind mag iets fanatieker in dit soort situaties zijn inderdaad.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 21:08 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die had daar wel uit moeten komen ja. En Blind had wat beter mogen verdedigen.
quote:
Probeer eens een refreshquote:Op zaterdag 26 maart 2022 21:09 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja, normaal zag ik ze altijd welof jullie dan niet,
Oh ik zie het al, in het overzicht zijn ze er gewoon, maar niet als je nu hier in het topic zelf bent. Dat was altijd al zoquote:
Aan korfbaltalent geen gebrek lees ik.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 21:21 schreef Em31 het volgende:
Mijn neefje van 5 scoorde vandaag 3 keer, dus ben er vrij zeker van dat we over 20 jaar naar hem zitten te kijken in oranje.
Goed gedaan neefje van Emquote:Op zaterdag 26 maart 2022 21:21 schreef Em31 het volgende:
Mijn neefje van 5 scoorde vandaag 3 keer, dus ben er vrij zeker van dat we over 20 jaar naar hem zitten te kijken in oranje.
quote:Op zaterdag 26 maart 2022 21:22 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Aan korfbaltalent geen gebrek lees ik.
Dat wij alleen maar kwaliteit leverenquote:Op zaterdag 26 maart 2022 21:23 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Ik maakte deze grap elders ook al. Wat zegt dat over ons?
Ja ik ookquote:Op zaterdag 26 maart 2022 21:09 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja, normaal zag ik ze altijd welof jullie dan niet,
Dat dit niet voor niets de slechte grappen SC isquote:Op zaterdag 26 maart 2022 21:23 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Ik maakte deze grap elders ook al. Wat zegt dat over ons?
Bij een Deens eigen doelpunt juichen we gewoon weer.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 21:59 schreef Strani het volgende:
Laatste keer dat we applaudisseren voor een tegenspeler
Hm dus je had ook een half uur geleden gewoon 'weer thuis' kunnen posten? Waarom nou weer zo omslachtig?quote:Op zaterdag 26 maart 2022 22:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Nu weer een half uurtje thuis.
Had gekund. Maar toen was ik nog even praten met mijn ouders over hoe de dag was verlopen.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 22:25 schreef Strani het volgende:
[..]
Hm dus je had ook een half uur geleden gewoon 'weer thuis' kunnen posten? Waarom nou weer zo omslachtig?
Misschien was hij foto's van zijn shuttle aan het versturenquote:Op zaterdag 26 maart 2022 22:25 schreef Strani het volgende:
[..]
Hm dus je had ook een half uur geleden gewoon 'weer thuis' kunnen posten? Waarom nou weer zo omslachtig?
Het scheelt ook wel dat het twee teams zijn die allebei willen voetballen.quote:
Ik had geen shuttle toernooi, maar Magic toernooi.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 22:29 schreef H_T het volgende:
[..]
Misschien was hij foto's van zijn shuttle aan het versturen
Edit: ah, niet dus
En was dat naar ieders tevredenheid?quote:Op zaterdag 26 maart 2022 22:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Had gekund. Maar toen was ik nog even praten met mijn ouders over hoe de dag was verlopen.
Aha. Hoe ging dat?quote:Op zaterdag 26 maart 2022 22:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik had geen shuttle toernooi, maar Magic toernooi.
Behalve naar die van jou, denk ik.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 22:31 schreef Strani het volgende:
[..]
En was dat naar ieders tevredenheid?
1x gewonnen, 1x gelijk en 3x verloren. Dus ik heb nog wel wat te leren. Maar het was sowieso leuk om eens tegen onbekenden te spelen.quote:
Nou ja dat weet ik niet, ik was niet bij het gesprekquote:Op zaterdag 26 maart 2022 22:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Behalve naar die van jou, denk ik.![]()
Alleen bij een hersenschudding zou dat mogen.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 22:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Hoezo mogen de Denen niet meer wisselen voor een hoofdwond.
Nou dat leek me hier toch ook wel van toepassing.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 22:36 schreef Redefine het volgende:
[..]
Alleen bij een hersenschudding zou dat mogen.
Die moet nog wel even wennen ja.quote:
Is ook wat raar inderdaad. Beter laten ze die kinderen zélf die shirtjes halen.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 22:45 schreef Redefine het volgende:
Dat veld oprennen voor shirtjes mogen die ouders van die kinderen wel wat aan doen. Zo laat je zien dat het ok is om te doen puur omdat het kinderen zijn.
En eigenlijk ook die borden.. grote kans dat je kind teleurgesteld gaat worden.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 22:45 schreef Redefine het volgende:
Dat veld oprennen voor shirtjes mogen die ouders van die kinderen wel wat aan doen. Zo laat je zien dat het ok is om te doen puur omdat het kinderen zijn.
Nee, beter laten ze die kinderen gewoon op de tribune.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 22:51 schreef Strani het volgende:
[..]
Is ook wat raar inderdaad. Beter laten ze die kinderen zélf die shirtjes halen.
Oké alsnog even serieus reageren: Natuurlijk is het een raar verschijnsel. Laat die spelers lekker zelf beslissen in plaats van dit soort emotionele chantage.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 22:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, beter laten ze die kinderen gewoon op de tribune.
En dan meteen een miljoenmiljard streamsquote:Op zaterdag 26 maart 2022 22:56 schreef TheVulture het volgende:
Dat Kris Kros Amsterdam is toch wel de vleesgeworden teloorgang van de Nederlandse popmuziek he, die kunnen alleen maar een beatje onder een bestaande klassieker of sampel zetten, zo'n luie ongeïnspireerde baggermuziek
Zo, hoe is het hier verder?
Kris Kross Amsterdam zijn drie neven van Henny Huisman. Dus het is allemaal de schuld van Henny.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 22:56 schreef TheVulture het volgende:
Dat Kris Kros Amsterdam is toch wel de vleesgeworden teloorgang van de Nederlandse popmuziek he, die kunnen alleen maar een beatje onder een bestaande klassieker of sampel zetten, zo'n luie ongeïnspireerde baggermuziek
Zo, hoe is het hier verder?
En Bulletje. En Snuitje.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 23:04 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Kris Kross Amsterdam zijn drie neven van Henny Huisman. Dus het is allemaal de schuld van Henny.
Het zijn maar 2 neven, en een Indoquote:Op zaterdag 26 maart 2022 23:04 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Kris Kross Amsterdam zijn drie neven van Henny Huisman. Dus het is allemaal de schuld van Henny.
Het rare is dat onder De Boer tegen Italië wél goed werd gespeeld in het 5-3-2 systeem. Het gaat meer om wie je opstelt en welke opdracht je ze meegeeft, dan of het nou 4-3-3 of 5-3-2 is. Wat er vandaag op het veld stond was eigenlijk een zeer aanvallende ploeg, veel aanvallender dan een 4-3-3 met bv. De Roon erin.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 22:56 schreef ijs_beer het volgende:
Kortom, Van Gaal kan wel een systeem in een ploeg krijgen op een dusdanige wijze dat er wél variatie en dynamiek in het spel zit. Blijkt het toch niet aan dat 3-5-2 te liggen, maar aan prutster de Boer.
Voor wie het interessant vindt, analyse van Pieter Zwart: https://www.vi.nl/pro/ana(...)-geflopte-ek-systeem
Ik weet toevallig dat Henny ook familie heeft in Indonesië.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 23:05 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het zijn maar 2 neven, en een Indo
Exact .quote:Op zaterdag 26 maart 2022 23:06 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Het rare is dat onder De Boer tegen Italië wél goed werd gespeeld in het 5-3-2 systeem. Het gaat meer om wie je opstelt en welke opdracht je ze meegeeft, dan of het nou 4-3-3 of 5-3-2 is. Wat er vandaag op het veld stond was eigenlijk een zeer aanvallende ploeg, veel aanvallender dan een 4-3-3 met bv. De Roon erin.
Ja. En dat is alleen maar erger geworden na afgelopen jaar. Toen begonnen ze met zo'n bord voor een kind dat ziek was en het shirt kreeg. Daar was het nog mooi en terecht, maar nu zie je tig van die bordjes.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 22:51 schreef Em31 het volgende:
[..]
En eigenlijk ook die borden.. grote kans dat je kind teleurgesteld gaat worden.
Ja. En je ziet ook wel dat het per trainer verschilt hoe vergelijkbare spelers heel anders kunnen spelen. Uiteindelijk zijn het de spelers die het doen. Maar de kracht van de trainer wordt nogal eens onderschat.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 22:56 schreef ijs_beer het volgende:
Kortom, Van Gaal kan wel een systeem in een ploeg krijgen op een dusdanige wijze dat er wél variatie en dynamiek in het spel zit. Blijkt het toch niet aan dat 3-5-2 te liggen, maar aan prutster de Boer.
Voor wie het interessant vindt, analyse van Pieter Zwart: https://www.vi.nl/pro/ana(...)-geflopte-ek-systeem
Kwam ook wel omdat De Boer het net voor het EK wilde doen. Weliswaar al een keer eerder tegen Italië, maar daarna nooit meer gebruikt. Zo kort voor een toernooi ga je niet opeens wat anders doen. Daar worden weinig spelers enthousiast van.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 23:26 schreef Em31 het volgende:
Van Dijk is nog steeds geen fan, maar dan zie je ook verschil in respect. Bij Van Gaal luisteren ze en gebeurt het gewoon, bij De Boer kregen ze voor elkaar dat ze niet in een ander systeem gingen spelen.
Waar zouden we moeten zitten dan?quote:
Wilde jij niet gaan slapen?quote:Op zaterdag 26 maart 2022 23:31 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja kom er ook bij joh, 1993 is zo lang geleden. Leef nu!
Ah. Ik kijk nooit mee, dus nu ook nietquote:Op zaterdag 26 maart 2022 23:30 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Sableheart en ik zitten helemaal alleen in 1993
Dat zei die alleen om jou te ontlopenquote:
TIJD VOOR DISCOTEQUE!quote:Op zaterdag 26 maart 2022 23:35 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee nog niet. Ik heb zelfs net een blik cola zero opengetrokken
Ik dacht zelf aan Flight Simulator. Ik vlieg nu van Zaragoza naar Toulouse. Maar geen zorgen, de automatische piloot staat aan dus ik kan gewoon FOK!ken.quote:
quote:Op zaterdag 26 maart 2022 23:35 schreef NailQueen het volgende:
Jullie hebben gewoon een fantatisch optreden van Ruth Jacott gemist
Je kan ook een langere vlucht starten en dan op automagische piloot zetten en dan gaan slapen en wanneer je dan de volgende ochtend wakker wordt, dat je dan bijna bij de plaats van bestemming bent.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 23:37 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik dacht zelf aan Flight Simulator. Ik vlieg nu van Zaragoza naar Toulouse. Maar geen zorgen, de automatische piloot staat aan dus ik kan gewoon FOK!ken.
Ja en dan eerst lekker chillen in bed met TV en nog wat te snacken en doen alsof ik first class vliegquote:Op zaterdag 26 maart 2022 23:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Je kan ook een langere vlucht starten en dan op automagische piloot zetten en dan gaan slapen en wanneer je dan de volgende ochtend wakker wordt, dat je dan bijna bij de plaats van bestemming bent.
quote:Op zaterdag 26 maart 2022 23:41 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja en dan eerst lekker chillen in bed met TV en nog wat te snacken en doen alsof ik first class vlieg
Die heb ik live nog gezien, dus wie is hier nu de cultuurbarbaarquote:
Die jouw bed of stoel dan een paar keer en weer schud om turbulentie te simuleren?quote:Op zaterdag 26 maart 2022 23:44 schreef Strani het volgende:
[..]
Alleen even een oplossing vinden ter simulatie van een first class flight attendant.
Let's Discoteque in een vliegtuig!quote:Op zaterdag 26 maart 2022 23:37 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik dacht zelf aan Flight Simulator. Ik vlieg nu van Zaragoza naar Toulouse. Maar geen zorgen, de automatische piloot staat aan dus ik kan gewoon FOK!ken.
Men heeft nog nooit een vliegtuig zo ritmisch turbulentie zien hebben, Redefine.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 23:44 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die jouw bed of stoel dan een paar keer en weer schud om turbulentie te simuleren?
Hiervoor moet ik even de luchtvaartregelgeving raadplegenquote:Op zaterdag 26 maart 2022 23:50 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Let's Discoteque in een vliegtuig!
Ja anders is de experience niet compleet natuurlijk.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 23:44 schreef Strani het volgende:
[..]
Alleen even een oplossing vinden ter simulatie van een first class flight attendant.
Deze mag ook hoor. Als je dat liever hebt.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 23:51 schreef Strani het volgende:
[..]
Hiervoor moet ik even de luchtvaartregelgeving raadplegen
Dan was mijn suggestie wel wat beterquote:Op zaterdag 26 maart 2022 23:52 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Deze mag ook hoor. Als je dat liever hebt.
quote:
Vooruit. Mocht je ook naar Ibiza kunnen vliegen, dan weet je wel welke je moet opzetten natuurlijk.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 23:59 schreef Strani het volgende:
[..]
Het is een compromis. Hiermee is iederéén ontevreden.
Omdat er zeker geen spaans deel in zit?quote:
Je hoeft ook nog niet!quote:
Ik heb The Simpsons aan staan. Een kerstaflevering, want dat was de eerstvolgende in de playlistquote:
We kunnen toch ook gewoon praten?quote:Op zondag 27 maart 2022 00:17 schreef NailQueen het volgende:
Ik zet voor dat we Festival di San Remo opzetten
Zó laat wilde ik het niet maken vandaagquote:Op zondag 27 maart 2022 00:17 schreef NailQueen het volgende:
Ik zet voor dat we Festival di San Remo opzetten
Interessant. Opvallend ook. Ik was er niet zo door geschokt geloof ik. Maar dat lied en zijn zang waren zo goed dat het eigenlijk niet uitmaakte wat hij aanhad.quote:Op zondag 27 maart 2022 00:22 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Praten over San Remo? Wat vond jij van de trui van Irama?
Heb je nog nachtmerries van het spook van de opera?quote:Op zondag 27 maart 2022 00:28 schreef Strani het volgende:
[..]
Interessant. Opvallend ook. Ik was er niet zo door geschokt geloof ik. Maar dat lied en zijn zang waren zo goed dat het eigenlijk niet uitmaakte wat hij aanhad.
Neequote:Op zondag 27 maart 2022 00:33 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Heb je nog nachtmerries van het spook van de opera?
Nee sorry ik snap er niks meer van, maar ik heb die musical dan ook nog nooit gezien.quote:Op zondag 27 maart 2022 00:37 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Soms spookt Chimica nog wel eens door m'n hoofd
Zullen we die nu bekijken?quote:Op zondag 27 maart 2022 00:39 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee sorry ik snap er niks meer van, maar ik heb die musical dan ook nog nooit gezien.
Nah, ik lig inmiddels in bedquote:
Kan je best een keer doen, maar sla het vervolg Love Never Dies met een gerust hart overquote:Op zondag 27 maart 2022 00:39 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee sorry ik snap er niks meer van, maar ik heb die musical dan ook nog nooit gezien.
Oké, ik kom eraan. Weliswaar met covid, vind je dat oké?quote:Op zondag 27 maart 2022 01:13 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Hij staat al een kwartier aan. Nouja, opnieuw dan maar.
Wie is Covid en waarom breng je hem mee?quote:Op zondag 27 maart 2022 01:17 schreef Strani het volgende:
[..]
Oké, ik kom eraan. Weliswaar met covid, vind je dat oké?
Zonde! 1993 was best een leuk jaarquote:Op zaterdag 26 maart 2022 23:30 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Sableheart en ik zitten helemaal alleen in 1993
Hee Bill, Jij wil ook nog niet slapen?quote:Op zondag 27 maart 2022 01:22 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Zonde! 1993 was best een leuk jaarBeter dan 2003 volgende week.
Mja iemand die vorige week ineens bij me introk. Maar ik zal hem buiten laten staan. Ik ben ook wel een beetje klaar met hem.quote:Op zondag 27 maart 2022 01:19 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Wie is Covid en waarom breng je hem mee?
Ik ben net thuis en lees iets over ijsjes en heb der meteen zin inquote:Op zondag 27 maart 2022 01:24 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Hee Bill, Jij wil ook nog niet slapen?
Er zijn wel een paar aangebrand.quote:Op zondag 27 maart 2022 01:27 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik ben net thuis en lees iets over ijsjes en heb der meteen zin in
Te lang in de vriezer gelegen. Maar dat zwarte kan ook chocola zijn. Proef maar even.quote:Op zondag 27 maart 2022 01:30 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ai, dat had ik dan weer niet verwacht. Waarom dat?
Ik ben ook nog moequote:Op zondag 27 maart 2022 07:49 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik nu![]()
Ben nog moe![]()
Ga nog proberen te slapen.
In Bacardi Lemon?quote:
Mij welquote:Op zondag 27 maart 2022 07:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik ben ook nog moeMaar slapen lukt niet meer.
Geen actieve herinneringen aan mijn dromen.quote:
Je hebt dadelijk ook ramadan, misschien daarom ingeslagen voor het geval datquote:Op zondag 27 maart 2022 11:43 schreef AgnesGru het volgende:
Ik heb wat gemist geloof ik, wil bloem bestellen, maar is uitverkocht 🧐
Is daar net zo’n run op geweest als op zonnebloemolie?
Al bij de bloemist geweest?quote:Op zondag 27 maart 2022 11:43 schreef AgnesGru het volgende:
Wat een wild leven heb jij toch ook hèquote:Op zondag 27 maart 2022 10:28 schreef Hamlapjes het volgende:
Zit vanochtend in de kerk te streamen. Een uur in de uitzending komen er plots een aantal extra kijkers bij
Ze verbouwen nogal wat graan in Oekraïne en Rusland, dus er werd al een tekort en stijgende prijzen voorspeldquote:Op zondag 27 maart 2022 11:43 schreef AgnesGru het volgende:
Ah jij kijkt zeker ook voor de "goede verhaallijnen"quote:Op zondag 27 maart 2022 12:26 schreef Cyan9 het volgende:
Zit je rustig een paar aflevering van Bridgerton te kijken, is het opeens half 5.
Goedemorgen!
We mochten toch niet hamsterenquote:Op zondag 27 maart 2022 12:31 schreef H_T het volgende:
[..]
Ze verbouwen nogal wat graan in Oekraïne en Rusland, dus er werd al een tekort en stijgende prijzen voorspeldAls iedereen dan snel inkoopt voor het op is, is het extra snel op
minstens een SC en/of code roodquote:Op zondag 27 maart 2022 10:03 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Heerlijk, have fun!
Wat verwacht je van de F1 vandaag?
Ik ben jaloers. Ik moet wachten tot 9 aprilquote:Op zondag 27 maart 2022 03:35 schreef molloot200 het volgende:
Ik ben gewoon weer een keer uit geweest wat een genot![]()
![]()
Zijn er volgende week de hamsterweken?quote:
Maar dan wordt het ook EPISCHquote:Op zondag 27 maart 2022 12:58 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik ben jaloers. Ik moet wachten tot 9 april
quote:Op zondag 27 maart 2022 03:35 schreef molloot200 het volgende:
Ik ben gewoon weer een keer uit geweest wat een genot![]()
![]()
De kroegen zijn er elke avond voor je!quote:Op zondag 27 maart 2022 12:58 schreef NailQueen het volgende:
[..]
De kroegen hier in de omgeving zijn best saai. Geen optredens, geen karaokequote:Op zondag 27 maart 2022 13:30 schreef Strani het volgende:
[..]
De kroegen zijn er elke avond voor je!
Oh maar gewoon met vrienden wat drinken?quote:Op zondag 27 maart 2022 13:37 schreef NailQueen het volgende:
[..]
De kroegen hier in de omgeving zijn best saai. Geen optredens, geen karaoke![]()
Ik hou het wel allemaal in de gaten, voor het geval dat er iets leuks komt.
De ene heeft covid en de andere heeft een kapotte autoquote:Op zondag 27 maart 2022 13:39 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh maar gewoon met vrienden wat drinken?
Oké ja dan wordt het lastig!quote:Op zondag 27 maart 2022 13:40 schreef NailQueen het volgende:
[..]
De ene heeft covid en de andere heeft een kapotte auto
Nee. ZEKER NIET. Je hoeft dus niet in de struiken te gaan liggen om deze meet te aanschouwen, nérgens voor nodig want er komt GEEN MEET.quote:Op zondag 27 maart 2022 13:30 schreef Strani het volgende:
[..]
Gaan jullie eigenlijk nog meeten rondom dat concert?
Hmm nee ik ga gewoon lekker op m'n vaste plekje liggen met m'n verrekijker, dit vertrouw ik nietquote:Op zondag 27 maart 2022 13:45 schreef Meke het volgende:
[..]
Nee. ZEKER NIET. Je hoeft dus niet in de struiken te gaan liggen om deze meet te aanschouwen, nérgens voor nodig want er komt GEEN MEET.
Je hoeft ook niet naar iemand z'n nagels te kijken of daar kroontjes op staan. Er valt niets te zien!quote:Op zondag 27 maart 2022 13:47 schreef Strani het volgende:
[..]
Hmm nee ik ga gewoon lekker op m'n vaste plekje liggen met m'n verrekijker, dit vertrouw ik niet
Staat genoteerdquote:Op zondag 27 maart 2022 13:51 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Je hoeft ook niet naar iemand z'n nagels te kijken of daar kroontjes op staan. Er valt niets te zien!
NIETS TE ZIEN HIERquote:Op zondag 27 maart 2022 13:45 schreef Meke het volgende:
[..]
Nee. ZEKER NIET. Je hoeft dus niet in de struiken te gaan liggen om deze meet te aanschouwen, nérgens voor nodig want er komt GEEN MEET.
Iedereen moet doen waar die goed in is. En in de bosjes liggen is jouw kracht. Dus goed planquote:Op zondag 27 maart 2022 13:47 schreef Strani het volgende:
[..]
Hmm nee ik ga gewoon lekker op m'n vaste plekje liggen met m'n verrekijker, dit vertrouw ik niet
50 minuten wachttijd bij de Rise Like A Python nu zie ik, dus vandaag was sowieso geen goede dag geweest.quote:Op zondag 27 maart 2022 14:45 schreef Hamlapjes het volgende:
Over meets gesproken, die ESFtelingmeet moet ook nog een keer komen, hè?
Mee eens!quote:Op zondag 27 maart 2022 14:45 schreef Hamlapjes het volgende:
Ik kijk vooral uit naar de karaoke-meet, maar deze is ook leukquote:Op zondag 27 maart 2022 14:45 schreef Hamlapjes het volgende:
quote:Op zondag 27 maart 2022 14:45 schreef Hamlapjes het volgende:
Wat moet mij daarbij voorstellen?quote:Op zondag 27 maart 2022 14:45 schreef Hamlapjes het volgende:
Daarom ga ik ook graag op een doordeweekse dag buiten de vakanties omquote:Op zondag 27 maart 2022 14:53 schreef Fred_B het volgende:
[..]
50 minuten wachttijd bij de Rise Like A Python nu zie ik, dus vandaag was sowieso geen goede dag geweest.
Weekdagen buiten vakantiesquote:Op zondag 27 maart 2022 14:59 schreef H_T het volgende:
[..]
Daarom ga ik ook graag op een doordeweekse dag buiten de vakanties omDie rust is me zeker een vrije dag waard
Ja, al valt het met de wachttijden nog best tegen doordeweeks de laatste tijd. Ik hou het een beetje bij omdat wij ook willen, en het is toch regelmatig een half uur wachten voor de populairste attracties op een gemiddelde dinsdagmiddag ofzoquote:Op zondag 27 maart 2022 14:59 schreef H_T het volgende:
[..]
Daarom ga ik ook graag op een doordeweekse dag buiten de vakanties omDie rust is me zeker een vrije dag waard
Ik verwacht dit jaar ook wel veel inhaalschoolreisjes en zo, dat zorgt altijd wel voor extra drukte (en vervelende snotjochies die voor willen kruipen) wanneer ze met z’n allen ongeveer tegelijk in dezelfde attracties gaanquote:Op zondag 27 maart 2022 15:04 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, al valt het met de wachttijden nog best tegen doordeweeks de laatste tijd. Ik hou het een beetje bij omdat wij ook willen, en het is toch regelmatig een half uur wachten voor de populairste attracties op een gemiddelde dinsdagmiddag ofzo
Fijnquote:Op zondag 27 maart 2022 15:07 schreef Strani het volgende:
Even naar buiten geweest netging goed. Gewoon even bij het gemeenschappelijke zwembad gezeten. Zon brak wonder boven wonder ook opeens door de wolken.
De tijd vliegt. Ik weet nog steeds niet of ik 9 april ga redden maar ik voel er wel heel veel excitement voor dit is bij mezelf, dus ik hoop dat ik het ga reddenquote:Op zondag 27 maart 2022 12:58 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Hier was gisteravond Duitse avond. Met de meerderheid niet Duitse muziekquote:Op zondag 27 maart 2022 13:37 schreef NailQueen het volgende:
[..]
De kroegen hier in de omgeving zijn best saai. Geen optredens, geen karaoke![]()
Ik hou het wel allemaal in de gaten, voor het geval dat er iets leuks komt.
Atemlos durch die nacht of was het in lederhosen op Anton Aus Tirol?quote:Op zondag 27 maart 2022 15:17 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Hier was gisteravond Duitse avond. Met de meerderheid niet Duitse muziek(maar wel bier uit pullen)
Zélfs niet in lederhosenquote:Op zondag 27 maart 2022 15:26 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Atemlos durch die nacht of was het in lederhosen op Anton Aus Tirol?
Een meet van ESF in de Efteling, verder is er nog weinig vastgelegdquote:
JA JA JA JA IK GA MEE!!quote:Op zondag 27 maart 2022 16:02 schreef H_T het volgende:
[..]
Een meet van ESF in de Efteling, verder is er nog weinig vastgelegd
JAquote:Op zondag 27 maart 2022 14:45 schreef Hamlapjes het volgende:
Die willen allemaal een rijke Spanjaard aan de haak slaan.quote:Op zondag 27 maart 2022 17:36 schreef Strani het volgende:
Trouwens een vreemd gegeven natuurlijk maar ik merk de laatste week dat op de dating apps veel meer vrouwen uit Oekraine verschijnen. Veelzeggend.
Oh ik ben niet Spaans en ook niet rijk dus no chance danquote:Op zondag 27 maart 2022 18:19 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die willen allemaal een rijke Spanjaard aan de haak slaan.
Maar jij hebt dan natuurlijk weer andere kwaliteitenquote:Op zondag 27 maart 2022 18:24 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh ik ben niet Spaans en ook niet rijk dus no chance dan
Maar serieus, het valt wel echt op. Het zal in Nederland niet anders zijn.
Echt raar ja. Ik spreek er nu net eentje die hier drie dagen geleden is aangekomen. Kwam uit Kyiv, ging naar het zuid-westen maar toen het daar ook foutging toch maar met kinderen naar Spanje vertrokken.quote:Op zondag 27 maart 2022 18:36 schreef Em31 het volgende:
Hier zijn al meerdere kinderen op de basisschool. Toch ook bizar hoe snel zoiets gaat, 4 weken geleden nog gewoon je normale leven in Oekraïne, nu al hier op school.
Is Max nog steeds niet met pensioen?quote:Op zondag 27 maart 2022 18:49 schreef Strani het volgende:
Nou, ook even over naar de orde van de dag; F1.
Autootje rijden is geen sport.quote:Op zondag 27 maart 2022 18:49 schreef Strani het volgende:
Nou, ook even over naar de orde van de dag; F1.
Maar jij doelde natuurlijk op de F1 op je toetsenbord. @Strani Erg nuttig knopje wel.quote:Op zondag 27 maart 2022 18:53 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Autootje rijden is geen sport.
*Wegduikt*
Ja zoiets gaat heel snel. Altijd raar om dat zo te beseffen.quote:Op zondag 27 maart 2022 18:36 schreef Em31 het volgende:
Hier zijn al meerdere kinderen op de basisschool. Toch ook bizar hoe snel zoiets gaat, 4 weken geleden nog gewoon je normale leven in Oekraïne, nu al hier op school.
En elke keer hetzelfde rondjequote:Op zondag 27 maart 2022 18:53 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
*Wegduikt*
Ik hoop van niet neequote:Op zondag 27 maart 2022 18:53 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Is Max nog steeds niet met pensioen?
Toch zitten die jongens tegenwoordig best veel in de sportschoolquote:Op zondag 27 maart 2022 18:53 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
*Wegduikt*
Dat is allemaal esthetischquote:Op zondag 27 maart 2022 18:57 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik hoop van niet nee
[..]
Toch zitten die jongens tegenwoordig best veel in de sportschool
Nou het zit 'm vooral in het trainen van de nek-spieren om met de G-krachten om te gaanquote:
Dat is wat al dat binnenzitten met je doet.quote:Op zondag 27 maart 2022 19:00 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou het zit 'm vooral in het trainen van de nek-spieren om met de G-krachten om te gaan
* Reageert gewoon serieus op alles
Lijkt mij niet heel gezellig om in de sportschool te gaan zittenquote:Op zondag 27 maart 2022 18:57 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik hoop van niet nee
[..]
Toch zitten die jongens tegenwoordig best veel in de sportschool
*trekt den ijsbeer onder de tafel vandaanquote:Op zondag 27 maart 2022 18:53 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
*Wegduikt*
Ja en dan train je sowieso je biceps met al dat bier-liftenquote:Op zondag 27 maart 2022 19:31 schreef Redefine het volgende:
[..]
Lijkt mij niet heel gezellig om in de sportschool te gaan zittenPak dan een terras.
Ah daar komt de term 'halve liters klappen' vandaan.quote:Op zondag 27 maart 2022 19:33 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja en dan train je sowieso je biceps met al dat bier-liften
Uitstekende verhaallijnen inderdaad!quote:Op zondag 27 maart 2022 12:33 schreef Meke het volgende:
[..]
Ah jij kijkt zeker ook voor de "goede verhaallijnen"
Muhuh.quote:Op zondag 27 maart 2022 19:32 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
*trekt den ijsbeer onder de tafel vandaan![]()
Ik kan me vergissen, maar volgens mij is het fysiek en mentaal een flinke uitputtingsslag (zeker als het warm is) en trainen ze zich suf, niet alleen de nek.
Alsof de tijd verschoven is!quote:
Dat was 24 uur terug ook zoquote:
quote:Op zondag 27 maart 2022 19:42 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Muhuh.
(je hebt ook gelijk, maar dat ga ik niet toegeven)![]()
Zomertijdquote:Op zondag 27 maart 2022 19:45 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat was 24 uur terug ook zo![]()
Maar Zomertijd >>> Wintertijd uiteraard
Dat houdt vlag wapperend Nederland bij het schaatsen niet tegenquote:
NEINquote:Op zondag 27 maart 2022 20:01 schreef Strani het volgende:
[..]
Jij bent niet zo van langer licht 's avonds?
Lekker belangrijk of het wel of geen sport isquote:Op zondag 27 maart 2022 18:53 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
*Wegduikt*
Hoef je van mij niet te vinden hoorquote:Op zondag 27 maart 2022 20:16 schreef ijs_beer het volgende:
Oke oke ik geef het maar ik vind F1 ook een sport.
(Hier gaat de kans op een potentiële rel)
JAWEL DAT MOET WEL VAN JE.quote:
* Slaat d'n Beer op z'n neusquote:Op zondag 27 maart 2022 20:19 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
JAWEL DAT MOET WEL VAN JE.
(Hoop op relletje nieuw leven in blaast)
quote:Op zondag 27 maart 2022 20:11 schreef Strani het volgende:
[..]
Elke keer als ik denk dat we nou alle rare dingen over jou wel weten...
quote:
WIL JE VECHTENquote:Op zondag 27 maart 2022 20:19 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
JAWEL DAT MOET WEL VAN JE.
(Hoop op relletje nieuw leven in blaast)
Kom dan!quote:
Ik wil wel vechten, maar niet met jouquote:
Ga je handtas halen danquote:Op zondag 27 maart 2022 20:22 schreef ijs_beer het volgende:
[..]![]()
Momentje, even m'n nagels aanscherpen.
*Krabt over gezicht.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |