Een reden waarom ik niet van voetbal hou is dat er constant tv-programma's voor worden verplaatstquote:Op zaterdag 26 maart 2022 21:01 schreef Yesse het volgende:
[..]
Protest dat ze nu geen Heel Holland Bakt uitzenden
Kusje d’r op?quote:Op zaterdag 26 maart 2022 21:04 schreef H_T het volgende:
[..]
Een reden waarom ik niet van voetbal hou is dat er constant tv-programma's voor worden verplaatst
Nu welquote:
Jaquote:
Die heeft nu inderdaad Flekken om zijn gezicht.quote:
Er is geen Koeman zo bont, of er zit wel een Flekken in de selectie.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 21:07 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die heeft nu inderdaad Flekken om zijn gezicht.
Die had daar wel uit moeten komen ja. En Blind had wat beter mogen verdedigen.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 21:06 schreef Fred_B het volgende:
1 kans en meteen de kool van de Denen. Flekken zag er niet echt goed uit daar.
Nee hier gaat het wel goed!quote:Op zaterdag 26 maart 2022 21:07 schreef Em31 het volgende:
Ik zie nu allemaal cijfers in plaats van hartjes
We need @:Cyan9
Ja, normaal zag ik ze altijd welquote:Op zaterdag 26 maart 2022 21:08 schreef Meke het volgende:
[..]
Nee hier gaat het wel goed!
Jij hebt zeker een iphone ofzo?
Blind mag iets fanatieker in dit soort situaties zijn inderdaad.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 21:08 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die had daar wel uit moeten komen ja. En Blind had wat beter mogen verdedigen.
quote:
Probeer eens een refreshquote:Op zaterdag 26 maart 2022 21:09 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja, normaal zag ik ze altijd welof jullie dan niet,
Oh ik zie het al, in het overzicht zijn ze er gewoon, maar niet als je nu hier in het topic zelf bent. Dat was altijd al zoquote:
Aan korfbaltalent geen gebrek lees ik.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 21:21 schreef Em31 het volgende:
Mijn neefje van 5 scoorde vandaag 3 keer, dus ben er vrij zeker van dat we over 20 jaar naar hem zitten te kijken in oranje.
Goed gedaan neefje van Emquote:Op zaterdag 26 maart 2022 21:21 schreef Em31 het volgende:
Mijn neefje van 5 scoorde vandaag 3 keer, dus ben er vrij zeker van dat we over 20 jaar naar hem zitten te kijken in oranje.
quote:Op zaterdag 26 maart 2022 21:22 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Aan korfbaltalent geen gebrek lees ik.
Dat wij alleen maar kwaliteit leverenquote:Op zaterdag 26 maart 2022 21:23 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Ik maakte deze grap elders ook al. Wat zegt dat over ons?
Ja ik ookquote:Op zaterdag 26 maart 2022 21:09 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja, normaal zag ik ze altijd welof jullie dan niet,
Dat dit niet voor niets de slechte grappen SC isquote:Op zaterdag 26 maart 2022 21:23 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Ik maakte deze grap elders ook al. Wat zegt dat over ons?
Bij een Deens eigen doelpunt juichen we gewoon weer.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 21:59 schreef Strani het volgende:
Laatste keer dat we applaudisseren voor een tegenspeler
Hm dus je had ook een half uur geleden gewoon 'weer thuis' kunnen posten? Waarom nou weer zo omslachtig?quote:Op zaterdag 26 maart 2022 22:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Nu weer een half uurtje thuis.
Had gekund. Maar toen was ik nog even praten met mijn ouders over hoe de dag was verlopen.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 22:25 schreef Strani het volgende:
[..]
Hm dus je had ook een half uur geleden gewoon 'weer thuis' kunnen posten? Waarom nou weer zo omslachtig?
Misschien was hij foto's van zijn shuttle aan het versturenquote:Op zaterdag 26 maart 2022 22:25 schreef Strani het volgende:
[..]
Hm dus je had ook een half uur geleden gewoon 'weer thuis' kunnen posten? Waarom nou weer zo omslachtig?
Het scheelt ook wel dat het twee teams zijn die allebei willen voetballen.quote:
Ik had geen shuttle toernooi, maar Magic toernooi.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 22:29 schreef H_T het volgende:
[..]
Misschien was hij foto's van zijn shuttle aan het versturen
Edit: ah, niet dus
En was dat naar ieders tevredenheid?quote:Op zaterdag 26 maart 2022 22:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Had gekund. Maar toen was ik nog even praten met mijn ouders over hoe de dag was verlopen.
Aha. Hoe ging dat?quote:Op zaterdag 26 maart 2022 22:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik had geen shuttle toernooi, maar Magic toernooi.
Behalve naar die van jou, denk ik.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 22:31 schreef Strani het volgende:
[..]
En was dat naar ieders tevredenheid?
1x gewonnen, 1x gelijk en 3x verloren. Dus ik heb nog wel wat te leren. Maar het was sowieso leuk om eens tegen onbekenden te spelen.quote:
Nou ja dat weet ik niet, ik was niet bij het gesprekquote:Op zaterdag 26 maart 2022 22:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Behalve naar die van jou, denk ik.![]()
Alleen bij een hersenschudding zou dat mogen.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 22:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Hoezo mogen de Denen niet meer wisselen voor een hoofdwond.
Nou dat leek me hier toch ook wel van toepassing.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 22:36 schreef Redefine het volgende:
[..]
Alleen bij een hersenschudding zou dat mogen.
Die moet nog wel even wennen ja.quote:
Is ook wat raar inderdaad. Beter laten ze die kinderen zélf die shirtjes halen.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 22:45 schreef Redefine het volgende:
Dat veld oprennen voor shirtjes mogen die ouders van die kinderen wel wat aan doen. Zo laat je zien dat het ok is om te doen puur omdat het kinderen zijn.
En eigenlijk ook die borden.. grote kans dat je kind teleurgesteld gaat worden.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 22:45 schreef Redefine het volgende:
Dat veld oprennen voor shirtjes mogen die ouders van die kinderen wel wat aan doen. Zo laat je zien dat het ok is om te doen puur omdat het kinderen zijn.
Nee, beter laten ze die kinderen gewoon op de tribune.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 22:51 schreef Strani het volgende:
[..]
Is ook wat raar inderdaad. Beter laten ze die kinderen zélf die shirtjes halen.
Oké alsnog even serieus reageren: Natuurlijk is het een raar verschijnsel. Laat die spelers lekker zelf beslissen in plaats van dit soort emotionele chantage.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 22:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, beter laten ze die kinderen gewoon op de tribune.
En dan meteen een miljoenmiljard streamsquote:Op zaterdag 26 maart 2022 22:56 schreef TheVulture het volgende:
Dat Kris Kros Amsterdam is toch wel de vleesgeworden teloorgang van de Nederlandse popmuziek he, die kunnen alleen maar een beatje onder een bestaande klassieker of sampel zetten, zo'n luie ongeïnspireerde baggermuziek
Zo, hoe is het hier verder?
Kris Kross Amsterdam zijn drie neven van Henny Huisman. Dus het is allemaal de schuld van Henny.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 22:56 schreef TheVulture het volgende:
Dat Kris Kros Amsterdam is toch wel de vleesgeworden teloorgang van de Nederlandse popmuziek he, die kunnen alleen maar een beatje onder een bestaande klassieker of sampel zetten, zo'n luie ongeïnspireerde baggermuziek
Zo, hoe is het hier verder?
En Bulletje. En Snuitje.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 23:04 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Kris Kross Amsterdam zijn drie neven van Henny Huisman. Dus het is allemaal de schuld van Henny.
Het zijn maar 2 neven, en een Indoquote:Op zaterdag 26 maart 2022 23:04 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Kris Kross Amsterdam zijn drie neven van Henny Huisman. Dus het is allemaal de schuld van Henny.
Het rare is dat onder De Boer tegen Italië wél goed werd gespeeld in het 5-3-2 systeem. Het gaat meer om wie je opstelt en welke opdracht je ze meegeeft, dan of het nou 4-3-3 of 5-3-2 is. Wat er vandaag op het veld stond was eigenlijk een zeer aanvallende ploeg, veel aanvallender dan een 4-3-3 met bv. De Roon erin.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 22:56 schreef ijs_beer het volgende:
Kortom, Van Gaal kan wel een systeem in een ploeg krijgen op een dusdanige wijze dat er wél variatie en dynamiek in het spel zit. Blijkt het toch niet aan dat 3-5-2 te liggen, maar aan prutster de Boer.
Voor wie het interessant vindt, analyse van Pieter Zwart: https://www.vi.nl/pro/ana(...)-geflopte-ek-systeem
Ik weet toevallig dat Henny ook familie heeft in Indonesië.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 23:05 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het zijn maar 2 neven, en een Indo
Exact .quote:Op zaterdag 26 maart 2022 23:06 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Het rare is dat onder De Boer tegen Italië wél goed werd gespeeld in het 5-3-2 systeem. Het gaat meer om wie je opstelt en welke opdracht je ze meegeeft, dan of het nou 4-3-3 of 5-3-2 is. Wat er vandaag op het veld stond was eigenlijk een zeer aanvallende ploeg, veel aanvallender dan een 4-3-3 met bv. De Roon erin.
Ja. En dat is alleen maar erger geworden na afgelopen jaar. Toen begonnen ze met zo'n bord voor een kind dat ziek was en het shirt kreeg. Daar was het nog mooi en terecht, maar nu zie je tig van die bordjes.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 22:51 schreef Em31 het volgende:
[..]
En eigenlijk ook die borden.. grote kans dat je kind teleurgesteld gaat worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |