Maar dan kun je het toch beter eerst bij sancties houden en afwachten wat het effect gaat zijn van de eerste wapenleveringen? Oekraïne boekt nu al aardig wat winst. Uiteindelijk moeten ze er zelf uitkomen met Rusland.quote:
Nee, moest overwerken. Maar altijd energie genoeg om jouw posts te duiden voor wat ze zijn. Ter lering en vermaak voor de rest.quote:Op woensdag 23 maart 2022 20:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ah, de woemibo is ook weer voorbij zie ik.
Hij lult gewoon vaak maar wat joh. Dat is toch zo klaar als een klontje?quote:Op woensdag 23 maart 2022 20:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik verdedig Trump niet. Ik verbeter iemand die denkt een enorme blunder van Trump denkt te hebben gevonden, als enige.
Ik zeg nergens dat ik het met hem eens ben verder.
quote:“It was challenging for me,” he said, “coming from the disciplined, highly process-oriented Exxon Mobil corporation, to go to work for a man who is pretty undisciplined, doesn’t like to read, doesn’t read briefing reports, doesn’t like to get into the details of a lot of things, but rather just kind of says, ‘This is what I believe.’ ”
Gast, als iemand dreigt met een voertuig, wat voor voertuig dan ook, dan dreigt hij niet met de aandrijving. Dan kan je wel heel technisch gaan zitten neuzelen hier, in een normaal gesprek weet elke native speaker dat hij met nuclear subs gewoon onderzeeers met kernwapens bedoelt. Klaar.quote:Op woensdag 23 maart 2022 20:13 schreef AchJa het volgende:
[..]
Bij jou is ook alles een "tank" zeker?
Het ging erom dat volgens die persoon "niemand in Rusland wil wonen' en "iedereen in het westen wil leven". Ergens "willen leven" heeft veel meer redenen dan alleen de rijkdom van een land.quote:Op woensdag 23 maart 2022 19:45 schreef wpor het volgende:
[..]
Ja dat je wieg er staat is een goede reden, maar dat is vanwege die wieg, niet vanwege het land. Een leven oke vinden is ook een reden ja. Ik bedoel eigenlijk, wat maakt Rusland zo tof dat Europa niet heeft. Voor de neutrale baby.
Dat kan je zeggen, maar dat is dom. Voorstellen met nucleair bewapende onderzeeërs opzichtig te gaan dreigen is alleen nóg dommer. Dus linksom of rechtsom: niet heel slim allemaal.quote:Op woensdag 23 maart 2022 20:16 schreef wpor het volgende:
Alsof je onderzeeërs met kernwapens niet gewoon nuclear subs kan noemen.
Trump is een idioot maar om nou te doen dat je hem helemaal te pakken hebt omdat hij iets compleet doms zegt
Nah, wel geleerd hoe je sommigen met een opmerking over Trump volledig uit de plaat kan laten gaan, dat is ook wel wat waard natuurlijk.quote:Op woensdag 23 maart 2022 20:13 schreef sp3c het volgende:
ik ga wel wat eten jongons, dit gaat net als die tweet van Trump echt he-le-maal nergens over
have fun
Vooral de mate van vrijheid inderdaad, waarom ook miljoenen elk jaar naar het Westen willen.quote:Op woensdag 23 maart 2022 20:16 schreef Repentless het volgende:
[..]
Het ging erom dat volgens die persoon "niemand in Rusland wil wonen' en "iedereen in het westen wil leven". Ergens "willen leven" heeft veel meer redenen dan alleen de rijkdom van een land.
Het gaat er ook niet om wat Europa beter maakt dan Rusland of andersom. "De neutrale baby" bestaat niet en daar is onmogelijk iets zinnigs over te zeggen, omdat er zoveel factoren meespelen die uiteindelijk bepalen hoe iemands leven eruit ziet.
Ja het is een idioot. Duimen dat ie voor 2024 de pijp uit gaat.quote:Op woensdag 23 maart 2022 20:17 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Dat kan je zeggen, maar dat is dom. Voorstellen met nucleair bewapende onderzeeërs opzichtig te gaan dreigen is alleen nóg dommer. Dus linksom of rechtsom: niet heel slim allemaal.
Zeg niets ten nadele van Trump of Baudet; je hebt direct de Spaanse Inquisitie op je dak.quote:Op woensdag 23 maart 2022 20:18 schreef AchJa het volgende:
[..]
Nah, wel geleerd hoe je sommigen met een opmerking over Trump volledig uit de plaat kan laten gaan, dat is ook wel wat waard natuurlijk.
Stanislav Petrov, The man who saved the worldquote:Op woensdag 23 maart 2022 19:18 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Ik meen me te herinneren dat 'ie juist totaal niet als een held behandeld is.
Ja. Iemand die misbruikt wordt kan ook nog jarenlang in hetzelfde gezin blijven wonen omdat diegene bang is alles kwijt te raken als hij er werk van maakt. Dat betekent niet dat hij niet weg wil.quote:Op woensdag 23 maart 2022 20:16 schreef Repentless het volgende:
[..]
Het ging erom dat volgens die persoon "niemand in Rusland wil wonen' en "iedereen in het westen wil leven". Ergens "willen leven" heeft veel meer redenen dan alleen de rijkdom van een land.
Het gaat er ook niet om wat Europa beter maakt dan Rusland of andersom. "De neutrale baby" bestaat niet en daar is onmogelijk iets zinnigs over te zeggen, omdat er zoveel factoren meespelen die uiteindelijk bepalen hoe iemands leven eruit ziet.
Ja, doe je dat dan blijf je bezig.quote:Op woensdag 23 maart 2022 20:16 schreef wpor het volgende:
Trump is een idioot maar om nou te doen dat je hem helemaal te pakken hebt omdat hij iets compleet doms zegt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Van Thillo bedelmuur.quote:Op woensdag 23 maart 2022 19:55 schreef Ronald het volgende:
Dit is wel een interessant artikel over de huidige toestand van het Russische leger. Zelfs de voedsel voorraden worden door corrupte oligarchen verzorgd, waardoor die het meeste geld in hun zak steken.
https://www.trouw.nl/buit(...)ieprobleem~b237b427/
Als je dit soort dingen leest, kun je je zelfs afvragen of Rusland überhaupt nog wel een serieuze hoeveelheid kernraketten klaar heeft staan. Het meeste leger materiaal is ouwe zooi die niet direct gebruikt kan worden.
Tja, dat is inherent aan een boycot.quote:Op woensdag 23 maart 2022 20:24 schreef Discombobulate het volgende:
Wat me wel zwaar irriteert is dat cancellen van alles wat Russisch is, bijvoorbeeld die sporters. Of Russen die belaagt worden in Nederland. Straks mag je Dostojevski ook niet meer lezen.
Terecht, wat Rusland doet heeft nu eenmaal gevolgen.quote:Op woensdag 23 maart 2022 20:24 schreef Discombobulate het volgende:
Wat me wel zwaar irriteert is dat cancellen van alles wat Russisch is, bijvoorbeeld die sporters. Of Russen die belaagt worden in Nederland. Straks mag je Dostojevski ook niet meer lezen.
Veel willen niet naar het westen omdat ze die vrijheid of onze cultuur onderschrijven. Er is geld te verdienen door te werken of door gratis geld te ontvangen. Maar eenmaal hier willen veel vooral aan hun eigen cultuur vasthouden, hun waarden aan onze maatschappij opleggen en vooral ook zoveel mogelijk verbonden blijven met hun thuisland. Bijvoorbeeld door er jaarlijks lekker op vakantie of familiebezoek te gaan, een tweede huisje te kopen, natuurlijk ook daar begraven te willen worden en na 30 jaar nog geen woord van de taal spreken.quote:Op woensdag 23 maart 2022 20:18 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Vooral de mate van vrijheid inderdaad, waarom ook miljoenen elk jaar naar het Westen willen.
Nope.quote:Op woensdag 23 maart 2022 20:16 schreef HeatWave het volgende:
Gast, als iemand dreigt met een voertuig, wat voor voertuig dan ook, dan dreigt hij niet met de aandrijving. Dan kan je wel heel technisch gaan zitten neuzelen hier, in een normaal gesprek weet elke native speaker dat hij met nuclear subs gewoon onderzeeers met kernwapens bedoelt. Klaar.
De Ohio Klasse bv? Ja, dat is een met kernwapens bewapende onderzeeër...quote:Dan kan je wel door blijven drammen, met steeds andere dramgumenten, maar dat maakt het niet minder waar. JIJ snapt het als enige niet.Of wil gewoon niet toegeven, dat zal het eerder zijn.
Klasse.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |