abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator woensdag 23 maart 2022 @ 20:13:27 #51
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_204195679
ik ga wel wat eten jongons, dit gaat net als die tweet van Trump echt he-le-maal nergens over

have fun :W
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_204195682
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2022 20:07 schreef Ulx het volgende:

[..]
Ja dat kan.
Maar dan kun je het toch beter eerst bij sancties houden en afwachten wat het effect gaat zijn van de eerste wapenleveringen? Oekraïne boekt nu al aardig wat winst. Uiteindelijk moeten ze er zelf uitkomen met Rusland.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  woensdag 23 maart 2022 @ 20:14:22 #53
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_204195698
quote:
10s.gif Op woensdag 23 maart 2022 20:12 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Ah, de woemibo is ook weer voorbij zie ik :').
Nee, moest overwerken. Maar altijd energie genoeg om jouw posts te duiden voor wat ze zijn. Ter lering en vermaak voor de rest.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_204195711
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2022 20:10 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Ik verdedig Trump niet. Ik verbeter iemand die denkt een enorme blunder van Trump denkt te hebben gevonden, als enige :').

Ik zeg nergens dat ik het met hem eens ben verder :).
Hij lult gewoon vaak maar wat joh. Dat is toch zo klaar als een klontje?

Als voorbeeld, was ooit gerapporteerd dat de ex CEO van Exxon en zijn eerste minister van buitenlandse zaken, Rex Tillerson hem een (fucking?) "moron" genoemd zou hebben, waar hij in een publiek interview wat diplomatischer zei over Trump:
quote:
“It was challenging for me,” he said, “coming from the disciplined, highly process-oriented Exxon Mobil corporation, to go to work for a man who is pretty undisciplined, doesn’t like to read, doesn’t read briefing reports, doesn’t like to get into the details of a lot of things, but rather just kind of says, ‘This is what I believe.’ ”
pi_204195721
Alsof je onderzeeërs met kernwapens niet gewoon nuclear subs kan noemen.

Trump is een idioot maar om nou te doen dat je hem helemaal te pakken hebt omdat hij iets compleet doms zegt :')
  woensdag 23 maart 2022 @ 20:16:33 #56
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_204195724
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2022 20:13 schreef AchJa het volgende:

[..]
Bij jou is ook alles een "tank" zeker?
Gast, als iemand dreigt met een voertuig, wat voor voertuig dan ook, dan dreigt hij niet met de aandrijving. Dan kan je wel heel technisch gaan zitten neuzelen hier, in een normaal gesprek weet elke native speaker dat hij met nuclear subs gewoon onderzeeers met kernwapens bedoelt. Klaar.

Dan kan je wel door blijven drammen, met steeds andere dramgumenten, maar dat maakt het niet minder waar. JIJ snapt het als enige niet.Of wil gewoon niet toegeven, dat zal het eerder zijn.

Klasse.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Fry Palestine!!
  woensdag 23 maart 2022 @ 20:16:36 #57
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_204195725
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2022 19:45 schreef wpor het volgende:

[..]
Ja dat je wieg er staat is een goede reden, maar dat is vanwege die wieg, niet vanwege het land. Een leven oke vinden is ook een reden ja. Ik bedoel eigenlijk, wat maakt Rusland zo tof dat Europa niet heeft. Voor de neutrale baby.
Het ging erom dat volgens die persoon "niemand in Rusland wil wonen' en "iedereen in het westen wil leven". Ergens "willen leven" heeft veel meer redenen dan alleen de rijkdom van een land.

Het gaat er ook niet om wat Europa beter maakt dan Rusland of andersom. "De neutrale baby" bestaat niet en daar is onmogelijk iets zinnigs over te zeggen, omdat er zoveel factoren meespelen die uiteindelijk bepalen hoe iemands leven eruit ziet.
  woensdag 23 maart 2022 @ 20:17:31 #58
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_204195731
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2022 20:16 schreef wpor het volgende:
Alsof je onderzeeërs met kernwapens niet gewoon nuclear subs kan noemen.

Trump is een idioot maar om nou te doen dat je hem helemaal te pakken hebt omdat hij iets compleet doms zegt :')
Dat kan je zeggen, maar dat is dom. Voorstellen met nucleair bewapende onderzeeërs opzichtig te gaan dreigen is alleen nóg dommer. Dus linksom of rechtsom: niet heel slim allemaal.
Huilen dan.
  woensdag 23 maart 2022 @ 20:18:07 #59
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_204195745
quote:
88s.gif Op woensdag 23 maart 2022 20:13 schreef sp3c het volgende:
ik ga wel wat eten jongons, dit gaat net als die tweet van Trump echt he-le-maal nergens over

have fun :W
Nah, wel geleerd hoe je sommigen met een opmerking over Trump volledig uit de plaat kan laten gaan, dat is ook wel wat waard natuurlijk.
  woensdag 23 maart 2022 @ 20:18:19 #60
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_204195748
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2022 20:16 schreef Repentless het volgende:

[..]
Het ging erom dat volgens die persoon "niemand in Rusland wil wonen' en "iedereen in het westen wil leven". Ergens "willen leven" heeft veel meer redenen dan alleen de rijkdom van een land.

Het gaat er ook niet om wat Europa beter maakt dan Rusland of andersom. "De neutrale baby" bestaat niet en daar is onmogelijk iets zinnigs over te zeggen, omdat er zoveel factoren meespelen die uiteindelijk bepalen hoe iemands leven eruit ziet.
Vooral de mate van vrijheid inderdaad, waarom ook miljoenen elk jaar naar het Westen willen.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_204195755
quote:
7s.gif Op woensdag 23 maart 2022 20:17 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Dat kan je zeggen, maar dat is dom. Voorstellen met nucleair bewapende onderzeeërs opzichtig te gaan dreigen is alleen nóg dommer. Dus linksom of rechtsom: niet heel slim allemaal.
Ja het is een idioot. Duimen dat ie voor 2024 de pijp uit gaat.
  woensdag 23 maart 2022 @ 20:19:09 #62
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_204195760
quote:
10s.gif Op woensdag 23 maart 2022 20:18 schreef AchJa het volgende:

[..]
Nah, wel geleerd hoe je sommigen met een opmerking over Trump volledig uit de plaat kan laten gaan, dat is ook wel wat waard natuurlijk.
Zeg niets ten nadele van Trump of Baudet; je hebt direct de Spaanse Inquisitie op je dak.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_204195777
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2022 20:09 schreef TheJanitor het volgende:

[..]
Garpjes zijn verboten hier.
pi_204195785
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2022 20:16 schreef Repentless het volgende:

[..]

Ja. Iemand die misbruikt wordt kan ook nog jarenlang in hetzelfde gezin blijven wonen omdat diegene bang is alles kwijt te raken als hij er werk van maakt. Dat betekent niet dat hij niet weg wil.

Ik kan met los van familie etc. (je wieg dus uiteindelijk) geen enkele reden bedenken waarom je liever in Rusland wilt wonen. Ofwel, wat in Rusland beter zou kunnen zijn.
pi_204195797
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2022 20:16 schreef wpor het volgende:

Ja, doe je dat dan blijf je bezig.
pi_204195806
De buurjongen die met zijn moeder uit Oekraine hier naartoe is gevlucht was erg blij met de lego set :7
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_204195823
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2022 19:55 schreef Ronald het volgende:
Dit is wel een interessant artikel over de huidige toestand van het Russische leger. Zelfs de voedsel voorraden worden door corrupte oligarchen verzorgd, waardoor die het meeste geld in hun zak steken.

https://www.trouw.nl/buit(...)ieprobleem~b237b427/

Als je dit soort dingen leest, kun je je zelfs afvragen of Rusland überhaupt nog wel een serieuze hoeveelheid kernraketten klaar heeft staan. Het meeste leger materiaal is ouwe zooi die niet direct gebruikt kan worden.
Van Thillo bedelmuur.
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
pi_204195844
Wat me wel zwaar irriteert is dat cancellen van alles wat Russisch is, bijvoorbeeld die sporters. Of Russen die belaagt worden in Nederland. Straks mag je Dostojevski ook niet meer lezen.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_204195860
twitter
pi_204195882
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2022 20:24 schreef Discombobulate het volgende:
Wat me wel zwaar irriteert is dat cancellen van alles wat Russisch is, bijvoorbeeld die sporters. Of Russen die belaagt worden in Nederland. Straks mag je Dostojevski ook niet meer lezen.
Tja, dat is inherent aan een boycot.
Maar Russische sporters waren toch vaak al uitgesloten wegens chronisch valsspelen en doping.
  woensdag 23 maart 2022 @ 20:28:49 #72
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_204195903
Mensen uitsluiten puur op basis van vaststaande eigenschappen, zoals etniciteit, is altijd, in alle gevallen FOUT. Geen of en maren. Dat geldt dus ook voor Russen.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_204195912
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2022 20:24 schreef Discombobulate het volgende:
Terecht, wat Rusland doet heeft nu eenmaal gevolgen.
Russen belagen gaat uiteraard te ver
Die 50k Noord-Koreaanse levens gaan evengoed Oekraïense levens vernietigen. Het is de zoveelste meesterzet van Russische president - phpmystyle
  woensdag 23 maart 2022 @ 20:30:31 #74
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_204195928
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2022 20:18 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Vooral de mate van vrijheid inderdaad, waarom ook miljoenen elk jaar naar het Westen willen.
Veel willen niet naar het westen omdat ze die vrijheid of onze cultuur onderschrijven. Er is geld te verdienen door te werken of door gratis geld te ontvangen. Maar eenmaal hier willen veel vooral aan hun eigen cultuur vasthouden, hun waarden aan onze maatschappij opleggen en vooral ook zoveel mogelijk verbonden blijven met hun thuisland. Bijvoorbeeld door er jaarlijks lekker op vakantie of familiebezoek te gaan, een tweede huisje te kopen, natuurlijk ook daar begraven te willen worden en na 30 jaar nog geen woord van de taal spreken.

Jij weet precies waar ik het over heb, want ik zie jou daar ook geregeld tegen ageren (gevoed vanuit je eigen RK-overtuiging). Dus laten we wat mij betreft niet doen alsof het de grote wens van de hele wereld is om hier te wonen omdat ze onze manier van leven en vrijheid zo geweldig vinden en graag van die maatschappij deel willen uitmaken.
  woensdag 23 maart 2022 @ 20:31:03 #75
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_204195939
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2022 20:16 schreef HeatWave het volgende:

Gast, als iemand dreigt met een voertuig, wat voor voertuig dan ook, dan dreigt hij niet met de aandrijving. Dan kan je wel heel technisch gaan zitten neuzelen hier, in een normaal gesprek weet elke native speaker dat hij met nuclear subs gewoon onderzeeers met kernwapens bedoelt. Klaar.
Nope.

Net zo min dat hier in Nederland met een "kernonderzeeër" een met nukes bewapende sub wordt bedoeld.

quote:
Dan kan je wel door blijven drammen, met steeds andere dramgumenten, maar dat maakt het niet minder waar. JIJ snapt het als enige niet.Of wil gewoon niet toegeven, dat zal het eerder zijn.

Klasse.
De Ohio Klasse bv? Ja, dat is een met kernwapens bewapende onderzeeër... :D

Anyway, de VS heeft 69 nucleaire subs waarvan 14 (SSBN's, onderdeel van de nuclear-deterrent triad) bewapend zijn met nucleaire missiles.

Dus dan mag je je termen echt wel juist gebruiken hoor als voormalig Commander-in-Chief...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')