ik snap de helft van deze zin niet manquote:Op woensdag 23 maart 2022 19:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Gewoon TDS, die man zegt niets raars maar er moet en zal iets gevonden worden om hem weer eens te ownen. Maar nee, degenen die dachten clever te zijn spreken gewoon geen Amerikaans engels.
Nee.quote:Op woensdag 23 maart 2022 19:37 schreef HeatWave het volgende:
Nee, als hij nuclear subs zegt weet elke Amerikaan dat je het over de wapens hebt,
Alles.quote:niet de aandrijving, wat zou de aandrijving in godsnaam uitmaken?.
Want een zooitje raketten op een steenworp afstand ipv 3000 km afstand is niet afschrikwekkend?quote:Op woensdag 23 maart 2022 19:45 schreef Ulx het volgende:
[..]
Ik vond het eerder bezopen dat Trump het voordeel van onderzeeërs -ze zijn lastig te detecteren- te niet wilde doen door ze pontificaal voor de kust te laten varen.
Want anders slaat zijn opmerking helemaal als een lul op een drumstel.
Ja.quote:
Denk dat Trump dit spelletje gewoon op een hoger niveau speelt dan jij begrijpt.quote:Op woensdag 23 maart 2022 19:36 schreef sp3c het volgende:
[..]
hij lijkt idd zo dom te zijn
of hij doet zich zo voor op twitter ... either way, lekker belangrijk
op een steenworp afstand kun je er stenen naar gooienquote:Op woensdag 23 maart 2022 19:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Want een zooitje raketten op een steenworp afstand ipv 3000 km afstand is niet afschrikwekkend?
OK, heb jij die dekselse trump ook al goed te pakken zeg.
dat is nauwelijks een compliment voor de manquote:Op woensdag 23 maart 2022 19:47 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Denk dat Trump dit spelletje gewoon op een hoger niveau speelt dan jij begrijpt.
En heb je met 2 sec een raket op je harses voor je afweer in kan grijpen.quote:Op woensdag 23 maart 2022 19:48 schreef sp3c het volgende:
[..]
op een steenworp afstand kun je er stenen naar gooien
40 of 100 of 1000 km afstand maakt voor de afweer niet zo heel veel uitquote:Op woensdag 23 maart 2022 19:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En heb je met 2 sec een raket op je harses voor je afweer in kan grijpen.
Is het echt zo moeilijk te geloven dat een hoop intelligente mensen om begrijpelijke redenen het beeld van Trump hebben dat hij te dom om te poepen is - buiten een reden als "muhh media" of "TDS"?quote:
Tenzij je van onder het pakijs wil gaan lanceren zit je snel op een paar duizend kilometer afstand van de Russische kust.quote:Op woensdag 23 maart 2022 19:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Want een zooitje raketten op een steenworp afstand ipv 3000 km afstand is niet afschrikwekkend?
OK, heb jij die dekselse trump ook al goed te pakken zeg.
Ik zit er niet naast.quote:Op woensdag 23 maart 2022 19:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja.
Geen moer.
Echt, je zit er zo naast, je kan ook wel eens inbinden hoor, doe ik ook wel eens.
not necessarilyquote:Op woensdag 23 maart 2022 19:51 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik zit er niet naast.
A nuclear submarine is a submarine powered by a nuclear reactor, but not necessarily nuclear-armed.
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Nuclear_submarine
Aandrijving maakt geen moer uit? Ja, precies.. daarom hebben ze ook nucleaire subs uitgevonden ipv gewoon een ronkende scheepsmotor he.quote:Op woensdag 23 maart 2022 19:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja.
Geen moer.
Echt, je zit er zo naast, je kan ook wel eens inbinden hoor, doe ik ook wel eens.
Woonde jij in Aleppo? Mijn bron namelijk wel.quote:Op woensdag 23 maart 2022 14:10 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ach net alsof de coalitie daar geen handje van had in het Midden Oosten. Beetje simpel gedacht weer maar het gebeurt overal.
Trump kennende om de Oekrainers te intimideren wat verzonnen materiaal over Hunter te publiceren.quote:Op woensdag 23 maart 2022 19:33 schreef sp3c het volgende:
[..]
hij zegt ik zou nukeboten die kant op sturen
dan is 'om wat te doen' geen onredelijke vraag lijkt me
Niet als je met zo'n ding DREIGT nee, Gast je snapt er echt geen moer van he?quote:Op woensdag 23 maart 2022 19:54 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Aandrijving maakt geen moer uit? Ja, precies.. daarom hebben ze ook nucleaire subs uitgevonden ipv gewoon een ronkende scheepsmotor he.
Nee gelukkig niet. Maar dan had ik een andere stad of gebied kunnen kiezen overal wordt gebombardeerd en steden met de grond gelijk gemaakt dat is niet iets "Russisch"quote:Op woensdag 23 maart 2022 19:54 schreef HiZ het volgende:
[..]
Woonde jij in Aleppo? Mijn bron namelijk wel.
duikboten zijn niet om mee te dreigenquote:Op woensdag 23 maart 2022 19:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Niet als je met zo'n ding DREIGT nee, Gast je snapt er echt geen moer van he?
Wáárom zou je met onderzeeërs gaan dreigenquote:Op woensdag 23 maart 2022 19:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Niet als je met zo'n ding DREIGT nee, Gast je snapt er echt geen moer van he?
Hij deed het toch, en nee, hij dreigde niet met de aandrijving van de subs, echt nietquote:Op woensdag 23 maart 2022 19:55 schreef sp3c het volgende:
[..]
duikboten zijn niet om mee te dreigen
kun je beter een paar carriers een rondje Baltic laten maken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |