Zuchtquote:Op zondag 20 maart 2022 14:50 schreef sportfreak het volgende:
[ afbeelding ]
Een vlammend begin van de klassieker
Kan het ook nooit normaal bij het voetbalquote:Op zondag 20 maart 2022 14:50 schreef sportfreak het volgende:
[ afbeelding ]
Dat hoort erbij zullen veel fans dan nog zeggenquote:Op zondag 20 maart 2022 14:50 schreef sportfreak het volgende:
[ afbeelding ]
Ik kijk vandaag niet live, maar ben wel benieuwd naar de reacties. Ze hebben aardig wat nieuwe mensen ingeschakeldquote:
Ik zie dat mijn advies gevolgd wordt.quote:Op zondag 20 maart 2022 14:50 schreef sportfreak het volgende:
[ afbeelding ]
F1 / [Live] Formula 1 Bahrain Grand Prix 2022 #9 Viapleequote:Op zondag 20 maart 2022 15:18 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik kijk vandaag niet live, maar ben wel benieuwd naar de reacties. Ze hebben aardig wat nieuwe mensen ingeschakeld
Je wilt geen ijsbeer meer zijnquote:Op zondag 20 maart 2022 15:23 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ik zie dat mijn advies gevolgd wordt.
Nee, platbranden.quote:
Spelen ze in Oss dan?quote:
Osdorpquote:
Het luistert wel een stuk rustiger inderdaad.quote:Op zondag 20 maart 2022 16:09 schreef Em31 het volgende:
Ik vind dit commentaar bij ViaPlay nu al relaxter eigenlijk
Vooral blij dat Jack Plooij weg is
Ze praten wel veel, maar dat is misschien even wennenquote:Op zondag 20 maart 2022 16:15 schreef AgnesGru het volgende:
Al staat nu weer de voetbal op, dus geen idee of het nog steeds zo is
Ja, echt zo domquote:Op zondag 20 maart 2022 16:19 schreef Redefine het volgende:
Voetballers die nu nog steeds hun shirt uittrekken en daardoor geel pakken
Ja. En extreem egoïstisch.quote:
Gewoon beschamend voor een aanvoerderquote:
Hij trekt hem zelfs naar de grondquote:Op zondag 20 maart 2022 16:28 schreef Redefine het volgende:
En Ajacieden van de week nog klagen over tijdrekken van Benfica nu raakt Antony geblesseerd buiten de lijnen en hinkt weer binnen de lijnen. Waarop Tadic naar hem toe rent dat die moet gaan liggen. En dat doet die dan ook
Ja hèquote:
Natuurlijkquote:Op zondag 20 maart 2022 16:30 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja hèIk zie dat in het VBL topic ze dit vervolgens nog weten te draaien dat Tadic juist ingrijpt tegen tijdrekken van een eigen speler
Wat een gevechtquote:
Ja, zou mooi zijn als dit het hele seizoen zo blijft (tussen die twee).quote:
Ik vind het allemaal niks. Die mevrouw pitreporter ook niet. Allemaal zo serieusquote:Op zondag 20 maart 2022 15:18 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik kijk vandaag niet live, maar ben wel benieuwd naar de reacties. Ze hebben aardig wat nieuwe mensen ingeschakeld
Welke app?quote:Op zondag 20 maart 2022 16:47 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ik vind het allemaal niks. Die mevrouw pitreporter ook niet. Allemaal zo serieus![]()
Ik heb de app met Olav en Jack opgezet, heerlâk
Grand Prix Radioquote:
Ik vond Olav en Jack niks (vaak loze, verkeerde en verlate info), wat dat betreft krijg je hier heel veel serieuze info dus op die manier wel een vooruitgang voor mijquote:Op zondag 20 maart 2022 16:47 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ik vind het allemaal niks. Die mevrouw pitreporter ook niet. Allemaal zo serieus![]()
Ik heb de app met Olav en Jack opgezet, heerlâk
Hij heeft zoveel mazzelquote:Op zondag 20 maart 2022 17:43 schreef molloot200 het volgende:
Met name mad dat Hamilton gewoon alsnog alweer op het podium staat
Ik zag hem nog 2 weken terug ofzo weer presenteren bij omroep maxquote:Op zondag 20 maart 2022 17:44 schreef AgnesGru het volgende:
Weerman Piet Paulusma (65) overleden aan gevolgen van kanker
https://www.ad.nl/show/we(...)van-kanker~a45b838a/
Smaken verschillen gelukkigquote:Op zondag 20 maart 2022 17:45 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik vond Olav en Jack niks (vaak loze, verkeerde en verlate info), wat dat betreft krijg je hier heel veel serieuze info dus op die manier wel een vooruitgang voor mij
Geen idee, ik moest frietsnacks uitkiezen op dat momentquote:Op zondag 20 maart 2022 17:45 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Hij heeft zoveel mazzel![]()
Wat zei Leclerc nou over Max? Zat iemand doorheen te tetteren hier.
Ik ben meer van de stemmen. Olav heeft zo’n karakeristieke stem, doe mis ik gewoon.quote:Op zondag 20 maart 2022 17:51 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Moet wel zeggen dat ik Olav en Jack gezelliger vond hoorAlleen dus minder informatief
quote:Op zondag 20 maart 2022 17:44 schreef AgnesGru het volgende:
Ik heb het niet gekeken, dus kan het niet beoordelen. Maar sluit mij er wel bij aan. Olav zijn enthousiasme was leuk, maar die maakte zoveel fouten en zag zoveel dingen gewoon niet dat je dan maar beter iemand kan hebben die wat serieuzer is maar geen onzin verkoopt.quote:Op zondag 20 maart 2022 17:45 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik vond Olav en Jack niks (vaak loze, verkeerde en verlate info), wat dat betreft krijg je hier heel veel serieuze info dus op die manier wel een vooruitgang voor mij
Hoorde het net op de radio. Daar schrik ik vanquote:Op zondag 20 maart 2022 17:44 schreef AgnesGru het volgende:
Ja hij was donderdag nog op tv en vrijdag nog op de radioquote:Op zondag 20 maart 2022 17:48 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik zag hem nog 2 weken terug ofzo weer presenteren bij omroep max
Denk je bijna met pensioen te kunnen...quote:
Hij was gisteren al niet op de radio te horen. Vrijdag nog wel.quote:Op zondag 20 maart 2022 18:02 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Hoorde het net op de radio. Daar schrik ik van
Getver, 65 jaar is nog best jong
Dat is wel heel snelquote:Op zondag 20 maart 2022 18:04 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja hij was donderdag nog op tv en vrijdag nog op de radioEcht snel gegaan dan nog
Ja, verschrikkelijkquote:
Het leek me eigenlijk het type dat nog 20 jaar door had willen gaan.quote:Op zondag 20 maart 2022 18:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Denk je bijna met pensioen te kunnen...
Goed ideequote:Op zondag 20 maart 2022 15:08 schreef Meridiaan het volgende:
Ik ben al de halve middag Anders Bagge en Medina aan het luisterenZingt heerlijk mee
Als het goed is, is ‘In I dimman’ een Zweedse term is om te zeggen dat je vrij dronken bent
Zeer vervelend.quote:Op zondag 20 maart 2022 18:27 schreef Fred_B het volgende:
Koetje neemt de trein terug van Barcelona naar Zeist, naar het schijnt. Na het WK in Qatar dan.
Ja, dat hoeft niet.quote:Op zondag 20 maart 2022 18:27 schreef Fred_B het volgende:
Koetje neemt de trein terug van Barcelona naar Zeist, naar het schijnt. Na het WK in Qatar dan.
Zo fijn dat ze dat hebben aangepastquote:Op zondag 20 maart 2022 20:15 schreef Hamlapjes het volgende:
https://www.goplay.be/vid(...)flevering-1#autoplay
Eerste aflevering van De Mol staat online en is in Nederland te bekijken!
Die zag ik van de week ook. Moest toen ook gelijk aan de SC denkenquote:Op zondag 20 maart 2022 19:03 schreef Meke het volgende:
Ik denk dat de Speld hier meeleest: https://speld.nl/2022/03/(...)en-staat-te-klooien/
ai, de prono vergeten in te vullen. Wel zin om straks even te kijkenquote:Op zondag 20 maart 2022 20:15 schreef Hamlapjes het volgende:
Top! Die ga ik van de week even bekijkenquote:Op zondag 20 maart 2022 20:15 schreef Hamlapjes het volgende:
Niet normaal zo goed.quote:Op zondag 20 maart 2022 20:15 schreef Hamlapjes het volgende:
Ik moet nog kijken, maar overtreft het de eerste aflevering van vorig jaarquote:
Ik weet niet of het een competitie is, maar evenaren zekerquote:Op zondag 20 maart 2022 22:44 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Ik moet nog kijken, maar overtreft het de eerste aflevering van vorig jaar?
Tevens: Armand Duplantis
Ik vond aflevering 1 van de seizoenen in Zuid-Afrika en Duitsland denk ik beter maar deze was ook magistraal.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 20 maart 2022 23:13 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik vond aflevering 1 van de seizoenen in Zuid-Afrika en Duitsland denk ik beter maar deze was ook magistraal.Dit dus ;YSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Same shit, different day
SC hopper present
Lijkt mij wel voor tenminste 24 uur ofzo, geef mensen de tijd om iets terug te kijken. Vind jij ook niet leuk als je aflevering van iets mist en meteen overal ziet dat Pietje eruit ligt.quote:
Ja, zeker hier, want het is niet op tv uitgezonden. Mensen moeten het terugkijken en je kan niet verwachten dat iedereen dat meteen doet.quote:Op zondag 20 maart 2022 23:54 schreef Momo het volgende:
[..]
Lijkt mij wel voor tenminste 24 uur ofzo, geef mensen de tijd om iets terug te kijken. Vind jij ook niet leuk als je aflevering van iets mist en meteen overal ziet dat Pietje eruit ligt.
Tot nu toe is er nog niet echt spoilergevoelige info buiten de spoilers opgegeven toch? Met name enthousiaste kreten dat de aflevering tof was maar daar leid je nog niks uit af denk ikquote:Op zondag 20 maart 2022 23:54 schreef Momo het volgende:
[..]
Lijkt mij wel voor tenminste 24 uur ofzo, geef mensen de tijd om iets terug te kijken. Vind jij ook niet leuk als je aflevering van iets mist en meteen overal ziet dat Pietje eruit ligt.
Nee hoor, dat een aflevering volgens iemand hier tof of juist kut zou zijn is geen spoiler maar gewoon een mening.quote:Op maandag 21 maart 2022 00:02 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Tot nu toe is er nog niet echt spoilergevoelige info buiten de spoilers opgegeven toch? Met name enthousiaste kreten dat de aflevering tof was maar daar leid je nog niks uit af denk ik
True true. In het Moltopic wordt het een paar uur volgehouden maar elders is het logisch langer spoilers aan te houdenquote:Op zondag 20 maart 2022 23:54 schreef Momo het volgende:
[..]
Daar ging ik ook bij in de fout, denk ik, want toen ik later thuis kwam, was mijn post ge-edit. Dat was niet bewust in ieder gevalquote:Op maandag 21 maart 2022 00:04 schreef Momo het volgende:
[..]
Nee hoor, dat een aflevering volgens iemand hier tof of juist kut zou zijn is geen spoiler maar gewoon een mening.Zeg het alleen maar omdat het met de WIDM finale mis ging, mensen waren NSF's aan het kijken die avond en toen stond hier al wie de mol was.
Oh ja, Nog even snel mijn proefabonnement opzeggen.quote:
Zo, jij bent er wel heel snel klaar mee.quote:Op maandag 21 maart 2022 08:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh ja, Nog even snel mijn proefabonnement opzeggen.
Nee hoor, ik ga gewoon het hele jaar kijken. Is meer de reactie omdat RB uitviel in de eerste race.quote:Op maandag 21 maart 2022 08:47 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Zo, jij bent er wel heel snel klaar mee.
Dat waardeer ik, ik ga vanavond terugkijkenquote:Op zondag 20 maart 2022 23:54 schreef Momo het volgende:
[..]
BARCELOOONAAAAAquote:
Nou beetje ziekjes vandaag en ook in contact geweest met iemand die daarna positief heeft getest voor Covid dus straks wellicht even een zelftest halen. Verder goed, de wereld bestaat nog en dat is in deze barre tijden al heel watquote:
Ik heb een beetje een snothoofd, dus ga me later vandaag maar weer eens aan een zelftest onderwerpen. De treinreis gisteren ging wel goedquote:
Zijn wij met dezelfde persoon in contact geweest?quote:Op maandag 21 maart 2022 11:38 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik heb een beetje een snothoofd, dus ga me later vandaag maar weer eens aan een zelftest onderwerpen. De treinreis gisteren ging wel goed
Dat krijg je met dat wilde uitgaansleven van jou tegenwoordigquote:Op maandag 21 maart 2022 11:38 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou beetje ziekjes vandaag en ook in contact geweest met iemand die daarna positief heeft getest voor Covid dus straks wellicht even een zelftest halen. Verder goed, de wereld bestaat nog en dat is in deze barre tijden al heel wat
En het jouwe?
Fijn te lezen dat je treinreis naar @Strani goed verliep, was toch wel een eindquote:Op maandag 21 maart 2022 11:38 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik heb een beetje een snothoofd, dus ga me later vandaag maar weer eens aan een zelftest onderwerpen. De treinreis gisteren ging wel goed
Angela zei dat ik de enige voor haar was, dus dat zal dan toch niet?quote:Op maandag 21 maart 2022 11:39 schreef Strani het volgende:
[..]
Zijn wij met dezelfde persoon in contact geweest?
Ik wíst het! Ik vond al dat ze verdacht vaak naar haar telefoon keekquote:Op maandag 21 maart 2022 11:41 schreef H_T het volgende:
[..]
Angela zei dat ik de enige voor haar was, dus dat zal dan toch niet?
Nou was dit wel in het café maar gewoon overdag toen het niet erg druk was. Maar het was iemand die net uit Nederland was gekomen. Zal je altijd zienquote:Op maandag 21 maart 2022 11:41 schreef Arizona het volgende:
[..]
Dat krijg je met dat wilde uitgaansleven van jou tegenwoordigHopelijk heb je je lesje geleerd!
(nee hoor, beterschap en hopelijk valt het mee, Covid of niet)
Hier gaat het eigenlijk wel goed. Weinig buikklachten meer en ook in mijn hoofd is het erg zonnig met hooguit af en toe wat lichte sluierbewolking
.
[..]
Fijn te lezen dat je treinreis naar @:strani goed verliep, was toch wel een eind
Overdag?!>! Als normale mensen werken of huishouden? NOG ERGER!! Je ontspoort (geen pun naar @H_T ) , Straniquote:Op maandag 21 maart 2022 11:45 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou was dit wel in het café maar gewoon overdag toen het niet erg druk was. Maar het was iemand die net uit Nederland was gekomen. Zal je altijd zien
Ik zat gewoon aan de koffie hoorquote:Op maandag 21 maart 2022 11:55 schreef Arizona het volgende:
[..]
Overdag?!>! Als normale mensen werken of huishouden? NOG ERGER!! Je ontspoort (geen pun naar @:H_T ) , Strani
Noem dat maar gewoon! Vuige Bourgondiër!quote:
Je bent jaloers hè, stiekemquote:Op maandag 21 maart 2022 12:04 schreef Arizona het volgende:
[..]
Noem dat maar gewoon! Vuige Bourgondiër!
Jaquote:
Als je nieuwe baan tegenvalt, zitten zij wel snel in je hoofdquote:Op maandag 21 maart 2022 11:55 schreef Redefine het volgende:
Gisteren heb ik op LinkedIn afscheid genomen van mijn oude werk en aangegeven dat ik per 1 april bij mijn nieuwe werkgever ga beginnen. Krijg ik vandaag bericht van een recruiter die mijn profiel heeft bekeken en daarom een geschikte vacature heeft![]()
Ik heb aangegeven dat als ze mijn profiel echt goed bekeken had, ze wel gezien had dat ik net een nieuwe baan heb
Ja, wie weetquote:Op maandag 21 maart 2022 12:16 schreef Meke het volgende:
[..]
Als je nieuwe baan tegenvalt, zitten zij wel snel in je hoofd![]()
Maar ik kreeg laatst ook een aanbod waarvan ik dacht![]()
HOE denk je dat dit een geschikte functie voor mij is
Lekker danquote:Op maandag 21 maart 2022 12:37 schreef Redefine het volgende:
Weer eens een pakketjes verhaal tussendoor. Vandaag zou tussen 12.30 en 15.30 door GLS iets afgeleverd worden. Kijk ik net nog even via track&trace of het tijdvak misschien al nauwkeuriger is geworden en de starttijd misschien is opgeschoven.
Staat daar dat mijn pakketje al om 11.15 is afgeleverd en dat ik er voor getekend hebDus even in mijn brievenbus gekeken, geen briefje
![]()
Net maar even mijn buren geappt of zij wat hebben aangenomen. Maar ik vrees dat mijn pakketje nu verdwenen is
Mooi dat het bij jou is goedgekomen.quote:Op maandag 21 maart 2022 12:42 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Lekker dan![]()
Hier is het goed gekomen met mijn pakketje. Bij dat punt stonden voorheen kluisjes waar je het kon afhalen, maar deze zijn er niet meer. Is nu een gewoon afhaalpunt geworden/
Dan kan je met een gerust hart op reisquote:Op maandag 21 maart 2022 12:42 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Lekker dan![]()
Hier is het goed gekomen met mijn pakketje. Bij dat punt stonden voorheen kluisjes waar je het kon afhalen, maar deze zijn er niet meer. Is nu een gewoon afhaalpunt geworden/
Kijk, hij hoeft niet eeuwig in het vagevuur te branden, maar dit is wel erg snel. Dit kan gewoon niet.quote:
Yesquote:Op maandag 21 maart 2022 12:46 schreef H_T het volgende:
[..]
Dan kan je met een gerust hart op reisOf ben je al onderweg?
Beide partijen hebben echt een dikke betonplaat voor hun kop.quote:Op maandag 21 maart 2022 12:48 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Kijk, hij hoeft niet eeuwig in het vagevuur te branden, maar dit is wel erg snel. Dit kan gewoon niet.
Gelukkig maar! Ook fijn dat ze vervoerder dit even communiceertquote:Op maandag 21 maart 2022 12:46 schreef Redefine het volgende:
[..]
Mooi dat het bij jou is goedgekomen.
Bij mij overigens ook. Een van de buren reageerde al dat zij het hadden ontvangen. Dus nu binnen.
Dit is wel heel snel jaquote:Op maandag 21 maart 2022 12:48 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Kijk, hij hoeft niet eeuwig in het vagevuur te branden, maar dit is wel erg snel. Dit kan gewoon niet.
Nee, Tadic was verkeerd vertaald. Aldus Erik ten Hag, die zelf vloeiend Servo-Kroatisch spreekt.quote:Op maandag 21 maart 2022 12:53 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dit is wel heel snel jaIs Tadic daar de voorzitter. Die vond dat Marc weer snel aan de slag moest
Zo grensoverschrijdend was het dus blijkbaar niet.quote:
Het is sowieso allemaal de schuld van de nos.quote:Op maandag 21 maart 2022 12:59 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Nee, Tadic was verkeerd vertaald. Aldus Erik ten Hag, die zelf vloeiend Servo-Kroatisch spreekt.
Overmars en Antwerpen zijn nu zelf (weer) grenzen aan het overschrijden.quote:Op maandag 21 maart 2022 13:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zo grensoverschrijdend was het dus blijkbaar niet.
Of is deze grap te snel?
Het loopt waarschijnlijk straks spaak omdat hij geen VOG krijgt.quote:Op maandag 21 maart 2022 13:05 schreef Em31 het volgende:
Zegt ook wel iets over zijn eigen arrogantie, hij schaamt zich blijkbaar ook totaal niet.
Goeie reis en veel plezierquote:
VOG is toch alleen in NL geldig en voor zaken die in dat land gebeurt zijn?Was zoiets ook niet aan de hand met Robert M. toentertijd?quote:Op maandag 21 maart 2022 13:11 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Het loopt waarschijnlijk straks spaak omdat hij geen VOG krijgt.
Heb je een VOG nodig om technisch directeur te worden?quote:Op maandag 21 maart 2022 13:11 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Het loopt waarschijnlijk straks spaak omdat hij geen VOG krijgt.
Joh, het is een geintje. Voor technisch directeuren van voetbalploegen gelden dat soort regels niet. They can get away with murder.quote:Op maandag 21 maart 2022 13:12 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
VOG is toch alleen in NL geldig en voor zaken die in dat land gebeurt zijn?Was zoiets ook niet aan de hand met Robert M. toentertijd?
Grote kans dus dat dit een recidivist wordtquote:Op maandag 21 maart 2022 13:05 schreef Em31 het volgende:
Zegt ook wel iets over zijn eigen arrogantie, hij schaamt zich blijkbaar ook totaal niet.
Dit moet een "domme Belgen"-mop zijn.quote:
Oh wow ja, wat ergquote:Op maandag 21 maart 2022 13:34 schreef heywoodu het volgende:
Zo te zien iemand die hier nogal vaak gepost heeft?
Komt me wel bekend voor van hier in elk geval, hoewel ik hier zelf slechts sporadisch post..
BE in GC / In memoriam
Huh, hoe danquote:Op maandag 21 maart 2022 13:34 schreef heywoodu het volgende:
Komt me wel bekend voor van hier in elk geval, hoewel ik hier zelf slechts sporadisch post..
BE in GC / In memoriam
Whutquote:Op maandag 21 maart 2022 13:34 schreef heywoodu het volgende:
BE in GC / In memoriam
Jemigquote:Op maandag 21 maart 2022 13:34 schreef heywoodu het volgende:
BE in GC / In memoriam
Zo jong nogquote:Op maandag 21 maart 2022 13:34 schreef heywoodu het volgende:
BE in GC / In memoriam
Ah daar zat gisteren natuurlijk ook de verwarring. Tadic dacht dat die gisteren Anthony buiten de lijnen begeleidde toen die hem tegen de grond gooide.quote:Op maandag 21 maart 2022 12:59 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Nee, Tadic was verkeerd vertaald. Aldus Erik ten Hag, die zelf vloeiend Servo-Kroatisch spreekt.
Die poste inderdaad wel vaak rondom het festival ja.quote:Op maandag 21 maart 2022 13:34 schreef heywoodu het volgende:
BE in GC / In memoriam
Die was hier altijd behoorlijk actief als het songfestival dichter bij kwam. Veel te jong..quote:Op maandag 21 maart 2022 13:34 schreef heywoodu het volgende:
BE in GC / In memoriam
"We hebben geluisterd naar wat er gebeurd is en naar wat onze waarden zijn. Dat is een match."quote:
quote:Op maandag 21 maart 2022 13:34 schreef heywoodu het volgende:
BE in GC / In memoriam
Oh nee. Verdomme. Wat triest.quote:Op maandag 21 maart 2022 13:34 schreef heywoodu het volgende:
BE in GC / In memoriam
Wat verschrikkelijkquote:Op maandag 21 maart 2022 13:34 schreef heywoodu het volgende:
BE in GC / In memoriam
Dat is ook precies hoe ik me haar herinner hier, vrolijk en enthousiast, en mede vanwege haar roots bijna altijd een groot fan van de Servische inzendingen.quote:Op maandag 21 maart 2022 15:00 schreef Meke het volgende:
Mooie TT. Ik vind het ook wel gek om via de link die Yvonne plaatste ineens een beeld te hebben van iemand die ik vooral van tekst ken. Maar haar vrolijke uiterlijk paste goed bij de posts die ze plaatste, dus het klopt wel ofzo. Wel extra raar dat je dan nu nooit meer haar posts zut lezen
Ja dat, onze Servië-vlagwapperaar.quote:Op maandag 21 maart 2022 15:02 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Dat is ook precies hoe ik me haar herinner hier, vrolijk en enthousiast, en mede vanwege haar roots bijna altijd een groot fan van de Servische inzendingen.
Dat je zo iemand nog aanneemt is al wat dubieus. Vooral omdat het zo snel is. Maar dat moeten ze dan nog zelf weten het is niet strafbaar.quote:Op maandag 21 maart 2022 14:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
"We hebben geluisterd naar wat er gebeurd is en naar wat onze waarden zijn. Dat is een match."
Uhm...Bij Antwerp is het blijkbaar normaal om dickpics rond te sturen? Daar hechten zij waarde aan?
Wat was er mis met de oude borden?quote:Op maandag 21 maart 2022 16:22 schreef Fred_B het volgende:
Tussen al het leed maar even een non-issue dan. In Nederland zijn er sinds kort nieuwe bebouwde komborden.
[ afbeelding ]
Zoals in één oogopslag blijkt, VERLAAT je hier dus de bebouwde kom
Hoe je iets wat op zich heel duidelijk was, zo veel malen onduidelijker kan maken met slechts een kleine verandering.quote:Op maandag 21 maart 2022 16:22 schreef Fred_B het volgende:
Tussen al het leed maar even een non-issue dan. In Nederland zijn er sinds kort nieuwe bebouwde komborden.
[ afbeelding ]
Doet me denken aan de Belgische varianten, maar dan een miljoen keer onduidelijkerquote:Op maandag 21 maart 2022 16:22 schreef Fred_B het volgende:
[ afbeelding ]
Maar je mag nog steeds maar 50.quote:Op maandag 21 maart 2022 16:22 schreef Fred_B het volgende:
[ afbeelding ]
Echt hequote:Op maandag 21 maart 2022 16:23 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Hoe je iets wat op zich heel duidelijk was, zo veel malen onduidelijker kan maken met slechts een kleine verandering.
Mooiquote:
Wtf. Haar ooit nog eens ontmoet met EIC.quote:Op maandag 21 maart 2022 13:34 schreef heywoodu het volgende:
BE in GC / In memoriam
Even ZELF ONDERZOEK gedaan en wat blijkt: het is allemaal een complot om ons rijgedrag te beperken!quote:
Nu ben ik dus wel heel benieuwd hoe het nieuwe 'U verlaat de bebouwde kom'-bord eruit zietquote:Op maandag 21 maart 2022 16:22 schreef Fred_B het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn auto heeft al intelligente snelheidsondersteuning, dat ben ik namelijk zelfquote:Op maandag 21 maart 2022 16:39 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Even ZELF ONDERZOEK gedaan en wat blijkt: het is allemaal een complot om ons rijgedrag te beperken!
Blijkbaar moeten vanaf deze zomer alle nieuwe auto's Intelligente Snelheidsondersteuning hebben, maar die waren nogal slecht in het herkennen van de oude borden, die zagen ze aan voor een bord met gewoon tekst of een straatnaam. De nieuwe borden zorgen er dan voor dat het ook echt herkend wordt als start of eind van de bebouwde kom, inclusief bijbehorende maximale snelheid
Maar goed, dat had dan alsnog wel met een beter design gekund, lijkt mij
Ik denk dat dat die op de foto isquote:Op maandag 21 maart 2022 16:40 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nu ben ik dus wel heel benieuwd hoe het nieuwe 'U verlaat de bebouwde kom'-bord eruit ziet
Oh zoooooo! Dus je gaat Amersfoort uit maar je mag alsnog maar 50!quote:Op maandag 21 maart 2022 16:45 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik denk dat dat die op de foto isEn bij binnenkomen staat die rode streep er dan niet
quote:Op maandag 21 maart 2022 16:49 schreef Arizona het volgende:
[..]
Oh zoooooo! Dus je gaat Amersfoort uit maar je mag alsnog maar 50!
Kijk ik ben helemaal verward!
Onze gezinsauto heeft zo'n intelligent rijsysteem maar die gaat juist de mist in als hij teveel borden ziet
Dat vraag ik me op de snelweg soms ook wel eens af.quote:Op maandag 21 maart 2022 16:54 schreef H_T het volgende:
[..]Zo'n weg is hier in de buurt ook. Je bent de bebouwde kom uit, op weg naar een snelweg, alles schreeuwt 80, maar je mag er maar 50. Ik vraag me wel eens af of ik de enige ben die zich daar aan houdt
Het is maar goed dat ik nooit bij Amersfoort rij dusquote:Op maandag 21 maart 2022 16:54 schreef H_T het volgende:
[..]Zo'n weg is hier in de buurt ook. Je bent de bebouwde kom uit, op weg naar een snelweg, alles schreeuwt 80, maar je mag er maar 50. Ik vraag me wel eens af of ik de enige ben die zich daar aan houdt
Dat is correct, en het is ingevoerd om de reden die @Hamlapjes noemde. Maar hoe ze dan op zo’n slecht ontwerp komenquote:Op maandag 21 maart 2022 16:45 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik denk dat dat die op de foto isEn bij binnenkomen staat die rode streep er dan niet
quote:Op maandag 21 maart 2022 16:56 schreef Arizona het volgende:
[..]
Het is maar goed dat ik nooit bij Amersfoort rij dus
quote:Op maandag 21 maart 2022 17:09 schreef Pinnenmutske het volgende:
Mijn ogen zijn een ramp.
Fotofobie klinkt de diagnose.
Pff
Gelukkig heb ik een goeie zonnebril.quote:Op maandag 21 maart 2022 17:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En dan begint nu net de lente.
Oh dat klinkt niet fijnquote:Op maandag 21 maart 2022 17:09 schreef Pinnenmutske het volgende:
Mijn ogen zijn een ramp.
Fotofobie klinkt de diagnose.
Pff
Zonnebril. Ik spaar voor een speciale bril.quote:Op maandag 21 maart 2022 17:15 schreef H_T het volgende:
[..]
Oh dat klinkt niet fijnIs er iets tegen te doen?
Heb je daar continu last van? Wat rot lijkt me dat!quote:Op maandag 21 maart 2022 17:23 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Zonnebril. Ik spaar voor een speciale bril.
Toch maar lekker genieten dus van al je kopjes koffie in het caféquote:Op maandag 21 maart 2022 17:37 schreef Strani het volgende:
Wat een triest nieuwsdie naam heb ik inderdaad toch veel voorbij zien komen...
Yepquote:Op maandag 21 maart 2022 17:48 schreef Arizona het volgende:
[..]
Heb je daar continu last van? Wat rot lijkt me dat!
Sowieso, heel belangrijk.quote:Op maandag 21 maart 2022 17:56 schreef Arizona het volgende:
[..]
Toch maar lekker genieten dus van al je kopjes koffie in het café![]()
Het beste uit iedere dag halen.
Beterschap, hopelijk blijft het bij lichte klachten!quote:Op maandag 21 maart 2022 19:22 schreef Strani het volgende:
Ik sluit me met frisse tegenzin aan bij de Covidclub. Gisterenavond ziek geworden, vandaag een positieve zelftest geleverd.
Wat doen ze toch met die Wereldgerechtenquote:Op maandag 21 maart 2022 19:21 schreef H_T het volgende:
Ik heb vandaag weer een wereldgerecht gehad en ook de Kip Siam is niet zo lekker als ik me meende te herinneren. Morgen deel 2 en ik heb vast wat gembersiroop toegevoegd, want dat leek me een verbetering
Waarschijnlijk hebben ze die een keer 'gezonder' gemaakt en zit er nu minder zout en minder smaakversterker inquote:Op maandag 21 maart 2022 19:28 schreef Arizona het volgende:
[..]
Wat doen ze toch met die Wereldgerechten![]()
Ze worden allemaal minder lijkt het wel!
Beterschap!quote:Op maandag 21 maart 2022 19:22 schreef Strani het volgende:
Ik sluit me met frisse tegenzin aan bij de Covidclub. Gisterenavond ziek geworden, vandaag een positieve zelftest geleverd.
Ik ga er ook een doen vanavond. Ik vrees dat ik ook wel eens aan de beurt kan zijnquote:Op maandag 21 maart 2022 19:22 schreef Strani het volgende:
O die heb ik hier ook staanquote:Op maandag 21 maart 2022 19:21 schreef H_T het volgende:
Ik heb vandaag weer een wereldgerecht gehad en ook de Kip Siam is niet zo lekker als ik me meende te herinneren. Morgen deel 2 en ik heb vast wat gembersiroop toegevoegd, want dat leek me een verbetering
quote:Op maandag 21 maart 2022 19:22 schreef Strani het volgende:
Dit zou wel kunnen.quote:Op maandag 21 maart 2022 19:34 schreef H_T het volgende:
[..]
Waarschijnlijk hebben ze die een keer 'gezonder' gemaakt en zit er nu minder zout en minder smaakversterker in
Ja dit zou ik wel mooi vinden, naast Séverine voor atoquote:Op maandag 21 maart 2022 19:10 schreef NailQueen het volgende:
Wat een triest nieuws van Miss Dynastie. Ik heb haar naam vaak voorbij zien komen![]()
Weet iemand wat haar favoriete esf-nummer was? Dan hebben we misschien een soort eerbetoon aan haar.
Vies hè?? Wij hadden die ook een keer toen ik weer wat Wereldgerechten wilde proberen. Was er meteen klaar mee.quote:Op maandag 21 maart 2022 19:21 schreef H_T het volgende:
Hoop het niet voor je, maar je bent in goed gezelschapquote:Op maandag 21 maart 2022 19:35 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik ga er ook een doen vanavond. Ik vrees dat ik ook wel eens aan de beurt kan zijn
Oh nee! Beterschap.quote:Op maandag 21 maart 2022 19:22 schreef Strani het volgende:
Beterschapquote:Op maandag 21 maart 2022 19:22 schreef Strani het volgende:
Als we tegelijkertijd covid krijgen zijn we covid brothers for lifequote:Op maandag 21 maart 2022 19:35 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik ga er ook een doen vanavond. Ik vrees dat ik ook wel eens aan de beurt kan zijn
Dag 10quote:Op maandag 21 maart 2022 19:50 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Hoop het niet voor je, maar je bent in goed gezelschap![]()
[..]
Oh nee! Beterschap.
Dan los je mij af, want ik ben er net vanaf aan het raken. Tenminste, vandaag ging eindelijk voor het eerst wat beter (dag 10).
Voor het eerst buiten geweest, wel 10 hele minuten gewandeld.
Jaquote:Op maandag 21 maart 2022 19:58 schreef Strani het volgende:
[..]
Dag 10wow dan had je het wel heel heftig!
Dat vermoed ik ook. Veel van die gerechten smaken nu anders en je ziet het bij veel producten wel. Jammer dat ze geen andere manier hebben bedacht om de smaak te behouden.quote:Op maandag 21 maart 2022 19:34 schreef H_T het volgende:
[..]
Waarschijnlijk hebben ze die een keer 'gezonder' gemaakt en zit er nu minder zout en minder smaakversterker in
quote:Op maandag 21 maart 2022 19:22 schreef Strani het volgende:
Wat rot zegquote:Op maandag 21 maart 2022 20:00 schreef Guanabana het volgende:
[..]
JaEcht een dikke week (en nu soms nog steeds) verhoging/koorts gehad. En echt tot niets in staat zijn qua energie.
En ben nog steeds zeker niet 100%.
Ben echt nog nooit zo lang ziek geweest.
Ohh dat was al helemaal rot geweestquote:Op maandag 21 maart 2022 20:18 schreef Redefine het volgende:
Wat smaak betreft. Had gisteren met wat drinken dat er heel weinig smaak aan zat. Pakte daarna wat anders en dat had ook weinig smaak. Dacht, nou daar gaan we dan, nu toch Corona. Maar de zelftest was negatief. Dus daarna even in de gaten gehouden. Later proefden andere dingen wel normaal. Was dan waarschijnlijk dat die appelsap etc. een beetje waterig was.
Ook verder geen enkel ander symptoom dus kan morgen gelukkig wel naar Barcelona.Waar het nu eindelijk er op lijkt dat het weer niet meer zo slecht gaat worden als verwachtVoorheen was de voorspelling dat het alle dagen dat ik er was alleen maar zou regenen. Maar dat lijkt nu al een stuk beter te gaan worden.
Oh nee! Hoop dat je niet zo lang ermee zit als ikquote:Op maandag 21 maart 2022 20:26 schreef H_T het volgende:
Hey Straan, we zijn bacillenbuddies
Ook een positieve test hier dus. Ik verdenk AngelaEnige logische verklaring dat we het allebei hebben
Misschien dat ik daarom niet positief kan testenquote:Op maandag 21 maart 2022 20:26 schreef Meke het volgende:
[..]
Ohh dat was al helemaal rot geweestGelukkig kun je als je eigen negatieve zelf (
) op naar Barcelona, heeel veel plezier! Ben je er vaker geweest? Wat staat er bovenaan je lijstje?
quote:Op maandag 21 maart 2022 20:26 schreef H_T het volgende:
Ook een positieve test hier dus. Ik verdenk AngelaEnige logische verklaring dat we het allebei hebben
De enige groente die in de klassieke variant hierin moest waren zes lente-uitjes. Dat leek me erg karig, dus ik heb 400 gram roerbarkgroente gedaanquote:Op maandag 21 maart 2022 19:46 schreef Meke het volgende:
[..]
Dit zou wel kunnen.
Ik vind het wel heel leuk dat je nu drie recepten met één box kan maken, ik ga meestal voor een combi tussen de veel-groente en de vega-optie
Slijmerig werd het 20 jaar geleden ook al, voor eventuele receptwijzigingenquote:Op maandag 21 maart 2022 19:49 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Vies hè?? Wij hadden die ook een keer toen ik weer wat Wereldgerechten wilde proberen. Was er meteen klaar mee.
Werd het bij jou ook een soort van slijmerige saus?
Fijn dat het bij jou nu beter gaatquote:Op maandag 21 maart 2022 19:50 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Hoop het niet voor je, maar je bent in goed gezelschap![]()
[..]
Oh nee! Beterschap.
Dan los je mij af, want ik ben er net vanaf aan het raken. Tenminste, vandaag ging eindelijk voor het eerst wat beter (dag 10).
Voor het eerst buiten geweest, wel 10 hele minuten gewandeld.
Dank je welquote:Op maandag 21 maart 2022 20:26 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Oh nee! Hoop dat je niet zo lang ermee zit als ikMaar ik ben geloof ik een uitzondering hoor
/voelt zich een loser
Beterschap
Knalde dat T-lijntje er bij jou ook meteen in?quote:Op maandag 21 maart 2022 20:38 schreef H_T het volgende:
Wel goed voor mijn postgemiddelde, zo'n positieve test
Ik weet dat deze post niet aan mij gericht is, maar bij mij kwam hij echt heeeel heel licht en pas na meer dan 10 minuten op. Maar toch gewoon positief. Kreeg nog lichte lichte hoop dat het niks wasquote:Op maandag 21 maart 2022 20:40 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Knalde dat T-lijntje er bij jou ook meteen in?
quote:Op maandag 21 maart 2022 20:26 schreef H_T het volgende:
Ja! Die was echt veel eerder een duidelijke streep dan de Cquote:Op maandag 21 maart 2022 20:40 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Knalde dat T-lijntje er bij jou ook meteen in?
Ik had de eerste dag twee keer een negatieve test, zelfs. Maar ik geloofde er niks van, dus na twee dagen nog eens gedaan, en toen dus een duidelijke streep meteen, want waarschijnlijk meer virus. (Had ook voor de zekerheid keel erbij gedaan).quote:Op maandag 21 maart 2022 20:42 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik weet dat deze post niet aan mij gericht is, maar bij mij kwam hij echt heeeel heel licht en pas na meer dan 10 minuten op. Maar toch gewoon positief. Kreeg nog lichte lichte hoop dat het niks was
Bedankt! En ik waardeer de voorzorg in de smileykeuzequote:
Oei, dan mogen molloot, Strani en H_T alleen nog maar met mondkapje op postenquote:Op maandag 21 maart 2022 20:44 schreef Koen66 het volgende:
Wut, beterschap Corona peeps
Dit is toch niet de electronisch verspreidbare ypsilon variant he
Ja, ik deed de laatste tijd sowieso zelf ook al steeds de keel erbij. Maar ik moet daar ontzettend van kokhalzen. Gatverdammequote:Op maandag 21 maart 2022 20:44 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik had de eerste dag twee keer een negatieve test, zelfs. Maar ik geloofde er niks van, dus na twee dagen nog eens gedaan, en toen dus een duidelijke streep meteen, want waarschijnlijk meer virus. (Had ook voor de zekerheid keel erbij gedaan).
Wanneer heb je positief getest? En voel je je ook ziek?quote:Op maandag 21 maart 2022 20:49 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja, ik deed de laatste tijd sowieso zelf ook al steeds de keel erbij. Maar ik moet daar ontzettend van kokhalzen. GatverdammeGeen idee of er bij mij nu een dikke streep te zien is, ik heb nog geen zelftest gedaan sinds de officiële positief is.
quote:Op maandag 21 maart 2022 20:48 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Oei, dan mogen molloot, Strani en H_T alleen nog maar met mondkapje op postenGuana hoeft dat niet, die is nu vast niet meer besmettelijk. Beterschap allemaal!
Ik heb zaterdagavond een positieve zelftest gehad (met dus dat hele lichte streepje), zondag een officiële test gedaan.quote:Op maandag 21 maart 2022 20:51 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Wanneer heb je positief getest? En voel je je ook ziek?
Ik heb op dag 5 ofzo nog een zelftest gedaan en was nog steeds positiefNaja wel logisch ook, dat kan nog 8 weken aanhouden zelfs las ik. Dus ik ga nu maar geen zelftesten meer verspillen
Ja je hoort het nu echt enorm veel. Alsof corona nog even snel met een inhaalslag bezig is zodat écht iedereen besmet is geweest.quote:Op maandag 21 maart 2022 20:53 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik heb zaterdagavond een positieve zelftest gehad (met dus dat hele lichte streepje), zondag een officiële test gedaan.
Ik heb een heel klein beetje keelpijn, maar dat valt ook reuze mee. Ik had getest omdat m'n ouders het allebei hadden. Mijn broertje heeft het ook al gehad een paar weken geleden dus ik was de enige van het hele gezin die 'nog moest' zeg maarIk dacht al wel dat er geen ontkomen meer aan was hoor.
Ja, wij vonden het als gezin al knap dat we twee jaar (!) het buiten huis hebben weten te houden, maar nu is binnen 3 weken iedereen dus besmet geweest.quote:Op maandag 21 maart 2022 20:53 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja je hoort het nu echt enorm veel. Alsof corona nog even snel met een inhaalslag bezig is zodat écht iedereen besmet is geweest.
Maar gelukkig dat je je niet heel ziek voelt iig!
Klopt afquote:Op maandag 21 maart 2022 20:53 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja je hoort het nu echt enorm veel. Alsof corona nog even snel met een inhaalslag bezig is zodat écht iedereen besmet is geweest.
Maar gelukkig dat je je niet heel ziek voelt iig!
Jij ook beterschap H_T!quote:Op maandag 21 maart 2022 20:26 schreef H_T het volgende:
Bij ons voor zover we weten maar 1 van de 4 positief geweestquote:Op maandag 21 maart 2022 20:56 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja, wij vonden het als gezin al knap dat we twee jaar (!) het buiten huis hebben weten te houden, maar nu is binnen 3 weken iedereen dus besmet geweest.
Dat zijn wel de logische high-lights die je niet kan missen. Een stop voor koffie/lunch in het restaurant van warenhuis El Corte Inglés is nog wel een aanrader. Dat is centraal gelegen en betaalbaar en heeft een mooi uitzicht.quote:Op maandag 21 maart 2022 20:28 schreef Redefine het volgende:
[..]
Misschien dat ik daarom niet positief kan testen![]()
Ik ben er wel eerder geweest, maar toen was ik zo klein data ik mij er niks meer van kan herinneren. Bovenaan mijn lijstje staan meerdere dingen. Sagrada Familia, Pac Guël, uitzicht vanaf de Montjuïc.
Hopelijk zijn Italianen iets enthousiaster een oogje toe te knijpen om hun show niet te laten verpesten (tenzij het een concurrent van Brividi is natuurlijk).quote:Op maandag 21 maart 2022 20:56 schreef molloot200 het volgende:
Die extreem snelle besmetting geeft wel lichte stress als het gaat om een evenement als het ESF. Dat kan nog weleens meer in de soep lopen dan alleen IJsland zoals vorig jaar.
New Mexico en ik hebben ook geen corona gekregen, terwijl we met een besmette Aridochter in huis leefden zonder afstand te houden. Heel raar.quote:Op maandag 21 maart 2022 20:46 schreef Guanabana het volgende:
Mijn vriend heeft overigens nergens last van gekregenDus dat kan blijkbaar ook gewoon.
We hebben wel, zeker de eerste week, afstandelijk gedaan, maar toch. Je verwacht toch dat je niet ontkomt aan besmetting door zwevende aerosolen.
Wellicht een verschuiving van het verplicht om de 2 dagen testen naar het testen bij het hebben van klachten?quote:Op maandag 21 maart 2022 21:03 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Hopelijk zijn Italianen iets enthousiaster een oogje toe te knijpen om hun show niet te laten verpesten (tenzij het een concurrent van Brividi is natuurlijk).
Dat zou al enorm helpen, want dan heeft natuurlijk niemand meer klachten.quote:Op maandag 21 maart 2022 21:04 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Wellicht een verschuiving van het verplicht om de 2 dagen testen naar het testen bij het hebben van klachten?
En ik dacht dat die tegenslag de blaren waren die ik kreeg door verkeerde sokkenquote:Op maandag 21 maart 2022 20:59 schreef Arizona het volgende:
[..]
Jij ook beterschap H_T!
Het kon ook niet goed gaan he, tegenover de vlekkeloze treinrit van gisteren moest wel een ander onheil tegenover staan
Ja dat zijn ook wel toffe dingen, veel plezierquote:Op maandag 21 maart 2022 20:28 schreef Redefine het volgende:
[..]
Misschien dat ik daarom niet positief kan testen![]()
Ik ben er wel eerder geweest, maar toen was ik zo klein data ik mij er niks meer van kan herinneren. Bovenaan mijn lijstje staan meerdere dingen. Sagrada Familia, Pac Guël, uitzicht vanaf de Montjuïc.
Ja preciesquote:Op maandag 21 maart 2022 20:33 schreef H_T het volgende:
[..]
De enige groente die in de klassieke variant hierin moest waren zes lente-uitjes. Dat leek me erg karig, dus ik heb 400 gram roerbarkgroente gedaan
Straks gaan ze nog liedjes van Jan Smit plaatsenquote:Op maandag 21 maart 2022 21:33 schreef Meke het volgende:
Ik denk trouwens wel dat het al een aanwijzing was dat jullie smaak niet helemaal in orde meer was @:H_T en @:Strani als jullie Angela de Jong deelden
Nee joh! Niet De Jongquote:Op maandag 21 maart 2022 21:33 schreef Meke het volgende:
Ik denk trouwens wel dat het al een aanwijzing was dat jullie smaak niet helemaal in orde meer was @:H_T en @:Strani als jullie Angela de Jong deelden
Dat was de eerste Angela waar ik aan moest denken, de tweede is Merkelquote:Op maandag 21 maart 2022 21:36 schreef H_T het volgende:
[..]
Nee joh! Niet De JongIk weet niet eens of ze wel een achternaam heeft
Angela van Hamilton?quote:Op maandag 21 maart 2022 21:36 schreef H_T het volgende:
[..]
Nee joh! Niet De JongIk weet niet eens of ze wel een achternaam heeft
quote:Op maandag 21 maart 2022 21:41 schreef Meke het volgende:
[..]
Dat was de eerste Angela waar ik aan moest denken, de tweede is Merkel
Angela Schuyler?quote:
quote:Op maandag 21 maart 2022 21:45 schreef H_T het volgende:
[..]
Angela Schuyler?
Edit: die lijkt Angelica te heten
Oh, verkeerde Hamiltonquote:
We moeten die hele Angela vergetenquote:Op maandag 21 maart 2022 20:26 schreef H_T het volgende:
Alles om jouw thunder te kunnen stelenquote:Op maandag 21 maart 2022 22:30 schreef molloot200 het volgende:
Dacht ik een keer allemaal aandacht hier in de SC op te eisen door corona te krijgen, moeten al die andere mensen hier het weer tegelijk met mij krijgen
Jij ook kerel! En molloot ook nog maar een keer. Plus Guana natuurlijkquote:Op maandag 21 maart 2022 22:35 schreef Strani het volgende:
[..]
We moeten die hele Angela vergetenvanaf nu zijn we er alleen voor elkaar!
Beterschap daar ook!
Ja dat hadden we allemaal wel gewild natuurlijk, die volledige aandachtquote:Op maandag 21 maart 2022 22:30 schreef molloot200 het volgende:
Dacht ik een keer allemaal aandacht hier in de SC op te eisen door corona te krijgen, moeten al die andere mensen hier het weer tegelijk met mij krijgen
In dat geval zou er vrij weinig mis zijn met je smaakquote:Op maandag 21 maart 2022 21:45 schreef H_T het volgende:
[..]
Angela Schuyler?
Edit: die lijkt Angelica te heten
Tip: volgende keer geen coronaaktparty organiserenquote:Op maandag 21 maart 2022 22:30 schreef molloot200 het volgende:
Had dan even dat ene weekje gewacht, dan had jij het rijk voor jou alleen gehadquote:Op maandag 21 maart 2022 22:38 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja dat hadden we allemaal wel gewild natuurlijk, die volledige aandacht
Toe maar, toe maar!quote:Op maandag 21 maart 2022 22:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ze was er weer.Maar ik heb niet met haar gespeeld, want ik had competitiewedstrijd. Maar ze kwam aan het einde van mijn enkel partij nog wel even naar me toe om me aan te moedigen. Ik was alleen toen net klaar (en gewonnen), maar toen wel even met haar gesproken.
Ieder z'n hobby.quote:Op maandag 21 maart 2022 23:08 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Toe maar, toe maar!
Wij hier allemaal ziek, Luctor gewoon chickies hosselen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |