Zuchtquote:Op zondag 20 maart 2022 14:50 schreef sportfreak het volgende:
[ afbeelding ]
Een vlammend begin van de klassieker
Kan het ook nooit normaal bij het voetbalquote:Op zondag 20 maart 2022 14:50 schreef sportfreak het volgende:
[ afbeelding ]
Dat hoort erbij zullen veel fans dan nog zeggenquote:Op zondag 20 maart 2022 14:50 schreef sportfreak het volgende:
[ afbeelding ]
Ik kijk vandaag niet live, maar ben wel benieuwd naar de reacties. Ze hebben aardig wat nieuwe mensen ingeschakeldquote:
Ik zie dat mijn advies gevolgd wordt.quote:Op zondag 20 maart 2022 14:50 schreef sportfreak het volgende:
[ afbeelding ]
F1 / [Live] Formula 1 Bahrain Grand Prix 2022 #9 Viapleequote:Op zondag 20 maart 2022 15:18 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik kijk vandaag niet live, maar ben wel benieuwd naar de reacties. Ze hebben aardig wat nieuwe mensen ingeschakeld
Je wilt geen ijsbeer meer zijnquote:Op zondag 20 maart 2022 15:23 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ik zie dat mijn advies gevolgd wordt.
Nee, platbranden.quote:
Spelen ze in Oss dan?quote:
Osdorpquote:
Het luistert wel een stuk rustiger inderdaad.quote:Op zondag 20 maart 2022 16:09 schreef Em31 het volgende:
Ik vind dit commentaar bij ViaPlay nu al relaxter eigenlijk
Vooral blij dat Jack Plooij weg is
Ze praten wel veel, maar dat is misschien even wennenquote:Op zondag 20 maart 2022 16:15 schreef AgnesGru het volgende:
Al staat nu weer de voetbal op, dus geen idee of het nog steeds zo is
Ja, echt zo domquote:Op zondag 20 maart 2022 16:19 schreef Redefine het volgende:
Voetballers die nu nog steeds hun shirt uittrekken en daardoor geel pakken
Ja. En extreem egoïstisch.quote:
Gewoon beschamend voor een aanvoerderquote:
Hij trekt hem zelfs naar de grondquote:Op zondag 20 maart 2022 16:28 schreef Redefine het volgende:
En Ajacieden van de week nog klagen over tijdrekken van Benfica nu raakt Antony geblesseerd buiten de lijnen en hinkt weer binnen de lijnen. Waarop Tadic naar hem toe rent dat die moet gaan liggen. En dat doet die dan ook
Ja hèquote:
Natuurlijkquote:Op zondag 20 maart 2022 16:30 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja hèIk zie dat in het VBL topic ze dit vervolgens nog weten te draaien dat Tadic juist ingrijpt tegen tijdrekken van een eigen speler
Wat een gevechtquote:
Ja, zou mooi zijn als dit het hele seizoen zo blijft (tussen die twee).quote:
Ik vind het allemaal niks. Die mevrouw pitreporter ook niet. Allemaal zo serieusquote:Op zondag 20 maart 2022 15:18 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik kijk vandaag niet live, maar ben wel benieuwd naar de reacties. Ze hebben aardig wat nieuwe mensen ingeschakeld
Welke app?quote:Op zondag 20 maart 2022 16:47 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ik vind het allemaal niks. Die mevrouw pitreporter ook niet. Allemaal zo serieus![]()
Ik heb de app met Olav en Jack opgezet, heerlâk
Grand Prix Radioquote:
Ik vond Olav en Jack niks (vaak loze, verkeerde en verlate info), wat dat betreft krijg je hier heel veel serieuze info dus op die manier wel een vooruitgang voor mijquote:Op zondag 20 maart 2022 16:47 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ik vind het allemaal niks. Die mevrouw pitreporter ook niet. Allemaal zo serieus![]()
Ik heb de app met Olav en Jack opgezet, heerlâk
Hij heeft zoveel mazzelquote:Op zondag 20 maart 2022 17:43 schreef molloot200 het volgende:
Met name mad dat Hamilton gewoon alsnog alweer op het podium staat
Ik zag hem nog 2 weken terug ofzo weer presenteren bij omroep maxquote:Op zondag 20 maart 2022 17:44 schreef AgnesGru het volgende:
Weerman Piet Paulusma (65) overleden aan gevolgen van kanker
https://www.ad.nl/show/we(...)van-kanker~a45b838a/
Smaken verschillen gelukkigquote:Op zondag 20 maart 2022 17:45 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik vond Olav en Jack niks (vaak loze, verkeerde en verlate info), wat dat betreft krijg je hier heel veel serieuze info dus op die manier wel een vooruitgang voor mij
Geen idee, ik moest frietsnacks uitkiezen op dat momentquote:Op zondag 20 maart 2022 17:45 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Hij heeft zoveel mazzel![]()
Wat zei Leclerc nou over Max? Zat iemand doorheen te tetteren hier.
Ik ben meer van de stemmen. Olav heeft zo’n karakeristieke stem, doe mis ik gewoon.quote:Op zondag 20 maart 2022 17:51 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Moet wel zeggen dat ik Olav en Jack gezelliger vond hoorAlleen dus minder informatief
quote:Op zondag 20 maart 2022 17:44 schreef AgnesGru het volgende:
Ik heb het niet gekeken, dus kan het niet beoordelen. Maar sluit mij er wel bij aan. Olav zijn enthousiasme was leuk, maar die maakte zoveel fouten en zag zoveel dingen gewoon niet dat je dan maar beter iemand kan hebben die wat serieuzer is maar geen onzin verkoopt.quote:Op zondag 20 maart 2022 17:45 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik vond Olav en Jack niks (vaak loze, verkeerde en verlate info), wat dat betreft krijg je hier heel veel serieuze info dus op die manier wel een vooruitgang voor mij
Hoorde het net op de radio. Daar schrik ik vanquote:Op zondag 20 maart 2022 17:44 schreef AgnesGru het volgende:
Ja hij was donderdag nog op tv en vrijdag nog op de radioquote:Op zondag 20 maart 2022 17:48 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik zag hem nog 2 weken terug ofzo weer presenteren bij omroep max
Denk je bijna met pensioen te kunnen...quote:
Hij was gisteren al niet op de radio te horen. Vrijdag nog wel.quote:Op zondag 20 maart 2022 18:02 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Hoorde het net op de radio. Daar schrik ik van
Getver, 65 jaar is nog best jong
Dat is wel heel snelquote:Op zondag 20 maart 2022 18:04 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja hij was donderdag nog op tv en vrijdag nog op de radioEcht snel gegaan dan nog
Ja, verschrikkelijkquote:
Het leek me eigenlijk het type dat nog 20 jaar door had willen gaan.quote:Op zondag 20 maart 2022 18:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Denk je bijna met pensioen te kunnen...
Goed ideequote:Op zondag 20 maart 2022 15:08 schreef Meridiaan het volgende:
Ik ben al de halve middag Anders Bagge en Medina aan het luisterenZingt heerlijk mee
Als het goed is, is ‘In I dimman’ een Zweedse term is om te zeggen dat je vrij dronken bent
Zeer vervelend.quote:Op zondag 20 maart 2022 18:27 schreef Fred_B het volgende:
Koetje neemt de trein terug van Barcelona naar Zeist, naar het schijnt. Na het WK in Qatar dan.
Ja, dat hoeft niet.quote:Op zondag 20 maart 2022 18:27 schreef Fred_B het volgende:
Koetje neemt de trein terug van Barcelona naar Zeist, naar het schijnt. Na het WK in Qatar dan.
Zo fijn dat ze dat hebben aangepastquote:Op zondag 20 maart 2022 20:15 schreef Hamlapjes het volgende:
https://www.goplay.be/vid(...)flevering-1#autoplay
Eerste aflevering van De Mol staat online en is in Nederland te bekijken!
Die zag ik van de week ook. Moest toen ook gelijk aan de SC denkenquote:Op zondag 20 maart 2022 19:03 schreef Meke het volgende:
Ik denk dat de Speld hier meeleest: https://speld.nl/2022/03/(...)en-staat-te-klooien/
ai, de prono vergeten in te vullen. Wel zin om straks even te kijkenquote:Op zondag 20 maart 2022 20:15 schreef Hamlapjes het volgende:
Top! Die ga ik van de week even bekijkenquote:Op zondag 20 maart 2022 20:15 schreef Hamlapjes het volgende:
Niet normaal zo goed.quote:Op zondag 20 maart 2022 20:15 schreef Hamlapjes het volgende:
Ik moet nog kijken, maar overtreft het de eerste aflevering van vorig jaarquote:
Ik weet niet of het een competitie is, maar evenaren zekerquote:Op zondag 20 maart 2022 22:44 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Ik moet nog kijken, maar overtreft het de eerste aflevering van vorig jaar?
Tevens: Armand Duplantis
Ik vond aflevering 1 van de seizoenen in Zuid-Afrika en Duitsland denk ik beter maar deze was ook magistraal.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 20 maart 2022 23:13 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik vond aflevering 1 van de seizoenen in Zuid-Afrika en Duitsland denk ik beter maar deze was ook magistraal.Dit dus ;YSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Same shit, different day
SC hopper present
Lijkt mij wel voor tenminste 24 uur ofzo, geef mensen de tijd om iets terug te kijken. Vind jij ook niet leuk als je aflevering van iets mist en meteen overal ziet dat Pietje eruit ligt.quote:
Ja, zeker hier, want het is niet op tv uitgezonden. Mensen moeten het terugkijken en je kan niet verwachten dat iedereen dat meteen doet.quote:Op zondag 20 maart 2022 23:54 schreef Momo het volgende:
[..]
Lijkt mij wel voor tenminste 24 uur ofzo, geef mensen de tijd om iets terug te kijken. Vind jij ook niet leuk als je aflevering van iets mist en meteen overal ziet dat Pietje eruit ligt.
Tot nu toe is er nog niet echt spoilergevoelige info buiten de spoilers opgegeven toch? Met name enthousiaste kreten dat de aflevering tof was maar daar leid je nog niks uit af denk ikquote:Op zondag 20 maart 2022 23:54 schreef Momo het volgende:
[..]
Lijkt mij wel voor tenminste 24 uur ofzo, geef mensen de tijd om iets terug te kijken. Vind jij ook niet leuk als je aflevering van iets mist en meteen overal ziet dat Pietje eruit ligt.
Nee hoor, dat een aflevering volgens iemand hier tof of juist kut zou zijn is geen spoiler maar gewoon een mening.quote:Op maandag 21 maart 2022 00:02 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Tot nu toe is er nog niet echt spoilergevoelige info buiten de spoilers opgegeven toch? Met name enthousiaste kreten dat de aflevering tof was maar daar leid je nog niks uit af denk ik
True true. In het Moltopic wordt het een paar uur volgehouden maar elders is het logisch langer spoilers aan te houdenquote:Op zondag 20 maart 2022 23:54 schreef Momo het volgende:
[..]
Daar ging ik ook bij in de fout, denk ik, want toen ik later thuis kwam, was mijn post ge-edit. Dat was niet bewust in ieder gevalquote:Op maandag 21 maart 2022 00:04 schreef Momo het volgende:
[..]
Nee hoor, dat een aflevering volgens iemand hier tof of juist kut zou zijn is geen spoiler maar gewoon een mening.Zeg het alleen maar omdat het met de WIDM finale mis ging, mensen waren NSF's aan het kijken die avond en toen stond hier al wie de mol was.
Oh ja, Nog even snel mijn proefabonnement opzeggen.quote:
Zo, jij bent er wel heel snel klaar mee.quote:Op maandag 21 maart 2022 08:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh ja, Nog even snel mijn proefabonnement opzeggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |