quote:Op woensdag 16 maart 2022 19:19 schreef Strani het volgende:
[..]
Zou wel hardcore zijn om in een slagerij op PvdD te stemmen.
Ik geloof dat ik wel eens in een theater heb gestemd, maar toch voornamelijk in lokale bejaardenhuizenquote:Op woensdag 16 maart 2022 19:22 schreef Em31 het volgende:
Ik heb nog nooit echt de mogelijkheid gehad om te stemmen in een dierentuin of iets anders bijzonders, jullie? Het boeiendste voor mij was het Stadhuis in Groningen
Hier ook geen spannende locatiesquote:Op woensdag 16 maart 2022 19:22 schreef Em31 het volgende:
Ik heb nog nooit echt de mogelijkheid gehad om te stemmen in een dierentuin of iets anders bijzonders, jullie? Het boeiendste voor mij was het Stadhuis in Groningen
quote:Op woensdag 16 maart 2022 19:24 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Dat ik net als bij WIDM weer het meeste werk doe?
Ik hoorde vanmorgen dat Woerden de meest gemiddelde stad van Nederland was. Dus dan lijkt dat me het meest geschikt voor jullie!quote:Op woensdag 16 maart 2022 19:25 schreef Strani het volgende:
[..]Prima plan toch? Maar dan stemmen we wel in een neutrale gemeente, wel zo eerlijk.
Met het meeste werk bedoel ik dat ik dan het rondje inkleurquote:Op woensdag 16 maart 2022 19:25 schreef Strani het volgende:
[..]Prima plan toch? Maar dan stemmen we wel in een neutrale gemeente, wel zo eerlijk.
Woerden it isquote:Op woensdag 16 maart 2022 19:33 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik hoorde vanmorgen dat Woerden de meest gemiddelde stad van Nederland was. Dus dan lijkt dat me het meest geschikt voor jullie!
Hm geen research verder? STERK Woerden of Woerden & Democratie zijn wel wat extra onderzoek waard denk ik?quote:Op woensdag 16 maart 2022 19:34 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Met het meeste werk bedoel ik dat ik dan het rondje inkleur
Gaat @NailQueen dat halen tussen nu en 21.00 ?quote:Op woensdag 16 maart 2022 19:33 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik hoorde vanmorgen dat Woerden de meest gemiddelde stad van Nederland was. Dus dan lijkt dat me het meest geschikt voor jullie!
Als @Strani de taxi isquote:Op woensdag 16 maart 2022 19:36 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Gaat @:NailQueen dat halen tussen nu en 21.00 ?
Esther Vergeer (Woerden, 18 juli 1981) is een voormalig rolstoeltennisspeelster uit Nederlandquote:Op woensdag 16 maart 2022 19:33 schreef Arizona het volgende:
[..]
Waar blijf je nou? We zijn al 2 minuten te laatquote:Op woensdag 16 maart 2022 19:47 schreef Strani het volgende:
[..]
Tuurlijk, als je om 20:00 klaar staat op de stoep pik ik je op met m'n privévliegtuig
Grote kans dat je daar een ongeluk krijgt, daardoor je in een rolstoel terecht komt? Maar vervolgens wel aardig kan tennissen.quote:Op woensdag 16 maart 2022 20:00 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Esther Vergeer (Woerden, 18 juli 1981) is een voormalig rolstoeltennisspeelster uit Nederland
Jiske Griffioen (Woerden, 17 april 1985) is een rolstoeltennisspeelster uit Nederland.
Diede de Groot (Woerden, 19 december 1996) is een rolstoeltennisspeelster uit Nederland.
Nou ja, ze hebben een ongebruikelijk plaatselijk talent.
* Doet gelijk een paar stappen achteruitquote:Op woensdag 16 maart 2022 20:04 schreef Fascination het volgende:
Nou, vandaag testte een collega positief waarbij ik gister een paar uur in de auto zat naar een cursus. Nu meldt een andere deelnemer ook positief te testen. Dit gaat leuk worden.
Ik zal een mondkapje opdoen als ik hier post.quote:Op woensdag 16 maart 2022 20:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
* Doet gelijk een paar stappen achteruit
Dat apprecieer ik.quote:Op woensdag 16 maart 2022 20:06 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik zal een mondkapje opdoen als ik hier post.
Heb je nou die arme stembureaumedewerkers nog even gauw besmet?quote:Op woensdag 16 maart 2022 20:04 schreef Fascination het volgende:
Nou, vandaag testte een collega positief waarbij ik gister een paar uur in de auto zat naar een cursus. Nu meldt een andere deelnemer ook positief te testen. Dit gaat leuk worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 16 maart 2022 20:11 schreef NailQueen het volgende:
Strani we komen te laat!
Komt dit als een verrassing?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
Was wel m’n intentie, maar er zat glas tussen mij en de medewerkersquote:Op woensdag 16 maart 2022 20:08 schreef Arizona het volgende:
[..]
Heb je nou die arme stembureaumedewerkers nog even gauw besmet?
Oké ik heb zojuist geleerd dat je niet mag landen in een woonwijk. Maar ik zoek nog naar een oplossing!quote:Op woensdag 16 maart 2022 20:02 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Waar blijf je nou? We zijn al 2 minuten te laat
Ik zie dit voor mequote:Op woensdag 16 maart 2022 20:26 schreef Strani het volgende:
@:NailQueen als je nú naar het kanaal rent gaan we het daar proberen, maar we kunnen niet stoppen dus je moet het trapje van de deur goed vastgrijpen.
Slinger de ladder maar naar beneden!quote:Op woensdag 16 maart 2022 20:26 schreef Strani het volgende:
@:NailQueen als je nú naar het kanaal rent gaan we het daar proberen, maar we kunnen niet stoppen dus je moet het trapje van de deur goed vastgrijpen.
Vorig jaar in 013, mocht je via backstage je stem uitbrengen en daarna op een nummer naar keuze nog het grote podium op en daar een 360 graden foto laten maken van jezelf.quote:Op woensdag 16 maart 2022 19:22 schreef Em31 het volgende:
Verkiezingenquote:Op woensdag 16 maart 2022 20:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Geen Verhaal van Nederland vandaag
* Arizona start de tune van Mission Impossiblequote:Op woensdag 16 maart 2022 20:29 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Slinger de ladder maar naar beneden!
Vind ik wel leuk om te kijken altijdquote:
Maar niet leuker dan Het Verhaal van Nederlandquote:Op woensdag 16 maart 2022 20:33 schreef Fascination het volgende:
[..]
Vind ik wel leuk om te kijken altijd
Op NPOplus kun je alles achter elkaar kijkenquote:Op woensdag 16 maart 2022 20:35 schreef Arizona het volgende:
[..]
Maar niet leuker dan Het Verhaal van Nederland
quote:Op woensdag 16 maart 2022 20:29 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Oké, vandaag is echt een dag van leren. Ik weet nu bijvoorbeeld ook dat het niet goed afloopt als je iemand die op dat moment stilstaat met een snelheid van 400 kilometer per uur probeert op te pikken via een touwladdertje.quote:Op woensdag 16 maart 2022 20:29 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Hebben we nietquote:Op woensdag 16 maart 2022 20:38 schreef Fascination het volgende:
[..]
Op NPOplus kun je alles achter elkaar kijken
quote:Op woensdag 16 maart 2022 20:33 schreef Arizona het volgende:
[..]
* Arizona start de tune van Mission Impossible
* Arizona draait de volumeknop verder openquote:Op woensdag 16 maart 2022 20:40 schreef Strani het volgende:
[..]
Oké, vandaag is echt een dag van leren. Ik weet nu bijvoorbeeld ook dat het niet goed afloopt als je iemand die op dat moment stilstaat met een snelheid van 400 kilometer per uur probeert op te pikken via een touwladdertje.
Maar goed. Ik heb nog 20 minuten. Woerdens democratische toekomst; here I come!
Ik sta dus nog steeds bij het kanaalquote:Op woensdag 16 maart 2022 20:40 schreef Strani het volgende:
[..]
Oké, vandaag is echt een dag van leren. Ik weet nu bijvoorbeeld ook dat het niet goed afloopt als je iemand die op dat moment stilstaat met een snelheid van 400 kilometer per uur probeert op te pikken via een touwladdertje.
Maar goed. Ik heb nog 20 minuten. Woerdens democratische toekomst; here I come!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, al zijn Gemeenteraadsverkiezingen altijd wel wat saaier. Maar we wachten vol spanning op het charmante Nieuwegein.quote:Op woensdag 16 maart 2022 20:33 schreef Fascination het volgende:
[..]
Vind ik wel leuk om te kijken altijd
Fijn dat de melkpakken niet meer zo bedrukt hoeven te kijken.quote:Op woensdag 16 maart 2022 20:49 schreef Meke het volgende:
Hallo menson de bedrukte melkpakken kunnen geannuleerd worden ik ben er weer!!
GODZIJDANK. Mijn gebeden hebben gewerktquote:Op woensdag 16 maart 2022 20:49 schreef Meke het volgende:
Ben je ontsnapt uit de handen van je ontvoerder?quote:Op woensdag 16 maart 2022 20:49 schreef Meke het volgende:
Ja ik hoop alleen niet dat @Strani meeleest want ik ben nog niet zo heel ver wegquote:Op woensdag 16 maart 2022 20:52 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ben je ontsnapt uit de handen van je ontvoerder?
Ik denk dat juist veel van die zweverige yogamoeders die geen vaccin wouden, nu wel weer afhaakt zijn door dat gedweep met Putin. Uitslag voor FvD zal laag zijn deze keer en dan kan Thierry weer roepen dat het verkiezingsfraude is.quote:Op woensdag 16 maart 2022 20:52 schreef Fascination het volgende:
Ik hoorde dat een collega naar de verkiezingsavond van FvD gaat.
Ik hoop het van harte. Die collega van mij is een complotgekkie dus die zal niet snel afhaken.quote:Op woensdag 16 maart 2022 20:57 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik denk dat juist veel van die zweverige yogamoeders die geen vaccin wouden, nu wel weer afhaakt zijn door dat gedweep met Putin. Uitslag voor FvD zal laag zijn deze keer en dan kan Thierry weer roepen dat het verkiezingsfraude is.
Studenten die geen woning in Utrecht kunnen betalen.quote:Op woensdag 16 maart 2022 21:03 schreef Fascination het volgende:
Hoezo is GroenLinks zo groot in Nieuwegein?
quote:Op woensdag 16 maart 2022 20:47 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik sta dus nog steeds bij het kanaal
Oh je leeft tóch nog, gelukkig!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oké dan heb ik iets anders geraakt...
quote:Op woensdag 16 maart 2022 21:04 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh je leeft tóch nog, gelukkig!
Ik mag het toch hopenquote:Op woensdag 16 maart 2022 20:57 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik denk dat juist veel van die zweverige yogamoeders die geen vaccin wouden, nu wel weer afhaakt zijn door dat gedweep met Putin. Uitslag voor FvD zal laag zijn deze keer en dan kan Thierry weer roepen dat het verkiezingsfraude is.
is @Meke nog oke? Heeft iemand haar gezien?quote:Op woensdag 16 maart 2022 21:04 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh je leeft tóch nog, gelukkig!
SP had 4 zetels, doet nu niet mee.quote:Op woensdag 16 maart 2022 21:03 schreef Fascination het volgende:
Hoezo is GroenLinks zo groot in Nieuwegein?
Ik hoorde vandaag op de radio dat ze weer zoiets hadden in 013!quote:Op woensdag 16 maart 2022 20:32 schreef Cee het volgende:
[..]
Vorig jaar in 013, mocht je via backstage je stem uitbrengen en daarna op een nummer naar keuze nog het grote podium op en daar een 360 graden foto laten maken van jezelf.
Vorige keer kon ie dat nietquote:Op woensdag 16 maart 2022 20:57 schreef Momo het volgende:
[..]
Ah vandaar. Qua percentage verschuivingen vond ik het al niet kloppenquote:Op woensdag 16 maart 2022 21:05 schreef Fred_B het volgende:
[..]
SP had 4 zetels, doet nu niet mee.
GL groeit drie zetels.
PvdA groeit één zetel.
NOS is stomverbaasd.
De meest gemiddelde gemeente is blijkbaar Alphen aan den Rijn.quote:Op woensdag 16 maart 2022 21:07 schreef Em31 het volgende:
Waarom beginnen we in Nieuwegein trouwens, een hele gemiddelde gemeente?
Ik weet het niet hoor, maar ik zit al de hele dag gewoon in Leiden en ben niet van plan nu nog naar Nieuwegein te gaan.quote:Op woensdag 16 maart 2022 21:07 schreef Em31 het volgende:
Nummer 141 maar liefst lees ik nuquote:Op woensdag 16 maart 2022 21:10 schreef Strani het volgende:
[..]
De meest gemiddelde gemeente is blijkbaar Alphen aan den Rijn.
Áltijd maar weer die flauwe grapjes in deze SCquote:Op woensdag 16 maart 2022 21:11 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik weet het niet hoor, maar ik zit al de hele dag gewoon in Leiden en ben niet van plan nu nog naar Nieuwegein te gaan.
Ja, en dus een gemeente waar 1/8e van de stemmen over andere linkse partijen moest worden herverdeeld. Statistisch erg handig gekozenquote:Op woensdag 16 maart 2022 21:07 schreef Em31 het volgende:
Dan had de NOS wellicht de meest gemiddelde gemeente op de ranglijst van hoe gemiddeld gemeentes zijn genomen.quote:Op woensdag 16 maart 2022 21:11 schreef Em31 het volgende:
[..]
Nummer 141 maar liefst lees ik nu
[ twitter ]
Al een tijdje niet meerquote:Op woensdag 16 maart 2022 21:05 schreef NailQueen het volgende:
[..]
is @:Meke nog oke? Heeft iemand haar gezien?
Dat is helemaal geen grapje.quote:Op woensdag 16 maart 2022 21:12 schreef Strani het volgende:
[..]
Áltijd maar weer die flauwe grapjes in deze SC
quote:Op woensdag 16 maart 2022 21:12 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, en dus een gemeente waar 1/8e van de stemmen over andere linkse partijen moest worden herverdeeld. Statistisch erg handig gekozen![]()
Was dan naar Houten of Vianen ofzo gegaan.
HET IS EEN LINKS COMPLOT!quote:Op woensdag 16 maart 2022 21:12 schreef Strani het volgende:
[..]
Dan had de NOS wellicht de meest gemiddelde gemeente op de ranglijst van hoe gemiddeld gemeentes zijn genomen.
Omg daar werk ik!!!111quote:Op woensdag 16 maart 2022 21:10 schreef Strani het volgende:
[..]
De meest gemiddelde gemeente is blijkbaar Alphen aan den Rijn.
Dan ga je maar op je sokken maar als Em zegt dat jij naar Nieuwegein gaat, dan doe je dat gewoon zonder morrenquote:Op woensdag 16 maart 2022 21:13 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dat is helemaal geen grapje.![]()
Ik heb zelfs mijn schoenen al uitgedaan, ik ga nergens meer heen.
Inderdaad, altijd dat gezeik en gejank hier.quote:Op woensdag 16 maart 2022 21:14 schreef Strani het volgende:
[..]
Dan ga je maar op je sokken maar als Em zegt dat jij naar Nieuwegein gaat, dan doe je dat gewoon zonder morren
* Nog luider mort en verder onderuit zitten gaat.quote:Op woensdag 16 maart 2022 21:14 schreef Strani het volgende:
[..]
Dan ga je maar op je sokken maar als Em zegt dat jij naar Nieuwegein gaat, dan doe je dat gewoon zonder morren
Mja aardig gemiddeld gemiddeldquote:Op woensdag 16 maart 2022 21:14 schreef Strani het volgende:
[..]
En is dat gemiddeld leuk of gemiddeld onprettig?
Echt hè, zó klaar meequote:Op woensdag 16 maart 2022 21:14 schreef Em31 het volgende:
[..]
Inderdaad, altijd dat gezeik en gejank hier.
Ga lekker zelf naar Nieuwegein.quote:Op woensdag 16 maart 2022 21:14 schreef Em31 het volgende:
[..]
Inderdaad, altijd dat gezeik en gejank hier.
Ja ik ben er al hoorquote:Op woensdag 16 maart 2022 21:16 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ga lekker zelf naar Nieuwegein.
Leuke stad hoor, Zwollequote:Op woensdag 16 maart 2022 21:16 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja ik ben er al hoormoet ik blijkbaar nu al in Zwolle zijn
Nou, volgens mij is het feestje in Zwolle voorlopig ook al gedaan.quote:Op woensdag 16 maart 2022 21:16 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja ik ben er al hoormoet ik blijkbaar nu al in Zwolle zijn
Ik ga me storten op het bittergarnituur op het partijfeest van Swollwacht nu.quote:Op woensdag 16 maart 2022 21:17 schreef Strani het volgende:
Ergens is er weinig triester dan zo'n partij-bijeenkomst op een verkiezingsavond. En op gemeentelijk niveau is het nog een tandje treuriger.
Vader Abraham woont in Breda. Ik vind het nog meevallen.quote:Op woensdag 16 maart 2022 21:20 schreef Strani het volgende:
Waarom doet een stad als Breda er 75 minuten over om een exitpoll te regelen? Zijn ze het dan vergeten te vragen bij de stemlokalen en moeten ze nog even snel bij de mensen thuis langs?
Misschien hebben ze er gewoon niet zo'n zin in en slaan ze het een keer over.quote:Op woensdag 16 maart 2022 21:20 schreef Strani het volgende:
Waarom doet een stad als Breda er 75 minuten over om een exitpoll te regelen? Zijn ze het dan vergeten te vragen bij de stemlokalen en moeten ze nog even snel bij de mensen thuis langs?
Die kan toch niet kiezen en moet een muntje gooien om te beslissenquote:Op woensdag 16 maart 2022 21:21 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Vader Abraham woont in Breda. Ik vind het nog meevallen.
Zeg dat dan meteen, in plaats van eerst nog te zeggen 'ja kwart over tien hebben we 'm hoor, komt goed!'.quote:Op woensdag 16 maart 2022 21:21 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Misschien hebben ze er gewoon niet zo'n zin in en slaan ze het een keer over.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |