quote:Op woensdag 16 maart 2022 19:19 schreef Strani het volgende:
[..]
Zou wel hardcore zijn om in een slagerij op PvdD te stemmen.
Ik geloof dat ik wel eens in een theater heb gestemd, maar toch voornamelijk in lokale bejaardenhuizenquote:Op woensdag 16 maart 2022 19:22 schreef Em31 het volgende:
Ik heb nog nooit echt de mogelijkheid gehad om te stemmen in een dierentuin of iets anders bijzonders, jullie? Het boeiendste voor mij was het Stadhuis in Groningen
Hier ook geen spannende locatiesquote:Op woensdag 16 maart 2022 19:22 schreef Em31 het volgende:
Ik heb nog nooit echt de mogelijkheid gehad om te stemmen in een dierentuin of iets anders bijzonders, jullie? Het boeiendste voor mij was het Stadhuis in Groningen
quote:Op woensdag 16 maart 2022 19:24 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Dat ik net als bij WIDM weer het meeste werk doe?
Ik hoorde vanmorgen dat Woerden de meest gemiddelde stad van Nederland was. Dus dan lijkt dat me het meest geschikt voor jullie!quote:Op woensdag 16 maart 2022 19:25 schreef Strani het volgende:
[..]Prima plan toch? Maar dan stemmen we wel in een neutrale gemeente, wel zo eerlijk.
Met het meeste werk bedoel ik dat ik dan het rondje inkleurquote:Op woensdag 16 maart 2022 19:25 schreef Strani het volgende:
[..]Prima plan toch? Maar dan stemmen we wel in een neutrale gemeente, wel zo eerlijk.
Woerden it isquote:Op woensdag 16 maart 2022 19:33 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik hoorde vanmorgen dat Woerden de meest gemiddelde stad van Nederland was. Dus dan lijkt dat me het meest geschikt voor jullie!
Hm geen research verder? STERK Woerden of Woerden & Democratie zijn wel wat extra onderzoek waard denk ik?quote:Op woensdag 16 maart 2022 19:34 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Met het meeste werk bedoel ik dat ik dan het rondje inkleur
Gaat @NailQueen dat halen tussen nu en 21.00 ?quote:Op woensdag 16 maart 2022 19:33 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik hoorde vanmorgen dat Woerden de meest gemiddelde stad van Nederland was. Dus dan lijkt dat me het meest geschikt voor jullie!
Als @Strani de taxi isquote:Op woensdag 16 maart 2022 19:36 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Gaat @:NailQueen dat halen tussen nu en 21.00 ?
Esther Vergeer (Woerden, 18 juli 1981) is een voormalig rolstoeltennisspeelster uit Nederlandquote:Op woensdag 16 maart 2022 19:33 schreef Arizona het volgende:
[..]
Waar blijf je nou? We zijn al 2 minuten te laatquote:Op woensdag 16 maart 2022 19:47 schreef Strani het volgende:
[..]
Tuurlijk, als je om 20:00 klaar staat op de stoep pik ik je op met m'n privévliegtuig
Grote kans dat je daar een ongeluk krijgt, daardoor je in een rolstoel terecht komt? Maar vervolgens wel aardig kan tennissen.quote:Op woensdag 16 maart 2022 20:00 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Esther Vergeer (Woerden, 18 juli 1981) is een voormalig rolstoeltennisspeelster uit Nederland
Jiske Griffioen (Woerden, 17 april 1985) is een rolstoeltennisspeelster uit Nederland.
Diede de Groot (Woerden, 19 december 1996) is een rolstoeltennisspeelster uit Nederland.
Nou ja, ze hebben een ongebruikelijk plaatselijk talent.
* Doet gelijk een paar stappen achteruitquote:Op woensdag 16 maart 2022 20:04 schreef Fascination het volgende:
Nou, vandaag testte een collega positief waarbij ik gister een paar uur in de auto zat naar een cursus. Nu meldt een andere deelnemer ook positief te testen. Dit gaat leuk worden.
Ik zal een mondkapje opdoen als ik hier post.quote:Op woensdag 16 maart 2022 20:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
* Doet gelijk een paar stappen achteruit
Dat apprecieer ik.quote:Op woensdag 16 maart 2022 20:06 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik zal een mondkapje opdoen als ik hier post.
Heb je nou die arme stembureaumedewerkers nog even gauw besmet?quote:Op woensdag 16 maart 2022 20:04 schreef Fascination het volgende:
Nou, vandaag testte een collega positief waarbij ik gister een paar uur in de auto zat naar een cursus. Nu meldt een andere deelnemer ook positief te testen. Dit gaat leuk worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |