SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUPYour beauty never ever scared me.
hou oooooooooooop met etenquote:Op dinsdag 15 maart 2022 10:43 schreef bitterbal het volgende:
Krijg daar nu wel trek in zeg![]()
[ afbeelding ]
Ik ookquote:Op dinsdag 15 maart 2022 10:43 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
Cha Sieuw is lekkerderderquote:Op dinsdag 15 maart 2022 10:43 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, grote zussen pesten altijd de kleinere zusjesquote:
quote:Op dinsdag 15 maart 2022 10:46 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja, grote zussen pesten altijd de kleinere zusjes
wat is dat?quote:Op dinsdag 15 maart 2022 10:47 schreef Moeraskat het volgende:
Oké ik trek het niet meer, ik heb pre-lunch gepakt.
ik was in de keukenquote:
hummus met geroosterde pitabroodjesquote:
snorrenvoedselquote:Op dinsdag 15 maart 2022 10:48 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
hummus met geroosterde pitabroodjeslekker dippen.
Even kijken wie er dikker is, gij of ikquote:
Je bent gewoon makkelijk beïnvloedbaarquote:Op dinsdag 15 maart 2022 10:47 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik was in de keukenkleine influencer dat je bent.
Ikquote:Op dinsdag 15 maart 2022 10:48 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Even kijken wie er dikker is, gij of ik
oh das kutquote:Op dinsdag 15 maart 2022 10:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
Vandaag was slecht-nieuws gesprekken met mensen in mijn team.
Reorganisaties?quote:Op dinsdag 15 maart 2022 10:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
Vandaag was slecht-nieuws gesprekken met mensen in mijn team.
quote:Op dinsdag 15 maart 2022 10:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
In gouden bikini en dan langzaam bewegen
Leuk is het niet inderdaad.quote:
Wat veranderingen in teams. Die zijn ook nog eens geïnitieerd door het bedrijf waar we die mensen inhuren, maar met sommige werk ik al bijna 5 jaar samen dus het is een beetje zuur. Zeker een persoon die vorig jaar weer teruggehaald is en die nu weer op de nominatie staat om te vertrekken.quote:
HAHAHAAAAAAAAAAAAquote:Op dinsdag 15 maart 2022 10:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je bent gewoon makkelijk beïnvloedbaar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
buikspekquote:Op dinsdag 15 maart 2022 10:43 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
nog meer buikspekquote:
ook lekkerquote:
Ik zie 'm nog hoorquote:
oh nu weer welquote:
hallo crackjequote:
Ja leuk, ik ben 2-3 dagen op kantoor, dan mogen ze mij live aanschouwen.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 10:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier is het company policy om in teams-meetings de camera aan te hebben staan zodat je elkaar ouderwets kunt zien.
Iemand belde mij, die ik zelfs nog nooit gezien had. Eerst wat ze zowat schreeuwde was: JE CAMERA STAAT NIET AANquote:Op dinsdag 15 maart 2022 10:38 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
''zet je camera eens aan''
- nee
'' doe niet zo flauw''
- heb ik geen zin in.
Kom gewoon fysiek naar een vergadering/meeting/overleg whatever, of je belt in.
Maar die nieuwe teams-camera-cultuur mag van mij net zo hard verdwijnen als die mondkapjes. Opbokken
Laten het bezorgen. Of laten schoonmoeder het halen.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 11:04 schreef UitStraling het volgende:
Doen de mensen die geen camera aan hebben ook boodschappen met een plastic zak over het hoofd of een boerka?
*kartonnen zak.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 11:04 schreef UitStraling het volgende:
Doen de mensen die geen camera aan hebben ook boodschappen met een plastic zak over het hoofd of een boerka?
ik haat dat zo ergquote:Op dinsdag 15 maart 2022 11:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja leuk, ik ben 2-3 dagen op kantoor, dan mogen ze mij live aanschouwen.
[..]
Iemand belde mij, die ik zelfs nog nooit gezien had. Eerst wat ze zowat schreeuwde was: JE CAMERA STAAT NIET AAN
Eh nee, moet dat dan? Ben jij van de camera-politie?
Ik het liefst wel.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 11:04 schreef UitStraling het volgende:
Schrik me altijd te pletter als mensen hun scherm delen en ik zie ineens mijn eigen hoofd levensgroot op het scherm.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 10:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier is het company policy om in teams-meetings de camera aan te hebben staan zodat je elkaar ouderwets kunt zien.
Mijn antwoord is dan altijd heel simpel: dat klopt.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 11:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja leuk, ik ben 2-3 dagen op kantoor, dan mogen ze mij live aanschouwen.
[..]
Iemand belde mij, die ik zelfs nog nooit gezien had. Eerst wat ze zowat schreeuwde was: JE CAMERA STAAT NIET AAN
Eh nee, moet dat dan? Ben jij van de camera-politie?
Daarom moet je altijd braaf een window delen. Dan krijg je dat niet.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 11:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Schrik me altijd te pletter als mensen hun scherm delen en ik zie ineens mijn eigen hoofd levensgroot op het scherm.
Mensen die ongevraagd een Teams-gesprek beginnen zou ik bij voorkeur een nekschot geven.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 11:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Daarom moet je altijd braaf een window delen. Dan krijg je dat niet.
De meeste mensen weten hier gelukkig wel hoe te communiceren. Er zijn een paar project managers die het leuk vinden om een mail te sturen en dan meteen te bellen om te vertellen dat ze een mail gestuurd hebben.
of wanneer ze zo dom met hun mond halfopen een document aan het zoeken zijnquote:Op dinsdag 15 maart 2022 11:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Schrik me altijd te pletter als mensen hun scherm delen en ik zie ineens mijn eigen hoofd levensgroot op het scherm.
Mjaquote:Op dinsdag 15 maart 2022 11:23 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
of wanneer ze zo dom met hun mond halfopen een document aan het zoeken zijn
Nieuwste trend in de horeca: bestellen via Teamsquote:Op dinsdag 15 maart 2022 11:23 schreef bitterbal het volgende:
zo blij dat ik al die teams onzin niet heb
Mensen die mond halfopen hebben is sowieso een enorme turn-off bij alles.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 11:23 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
of wanneer ze zo dom met hun mond halfopen een document aan het zoeken zijn
eensquote:Op dinsdag 15 maart 2022 11:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mensen die mond halfopen hebben is sowieso een enorme turn-off bij alles.
Voel jij je aangesproken?quote:
janog even en ik word vervangen door een drone ofzoquote:Op dinsdag 15 maart 2022 11:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nieuwste trend in de horeca: bestellen via Teams
Ik heb blijkbaar bepaalde verwachtingen van mensen die ik niet moet hebbenquote:Op dinsdag 15 maart 2022 11:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mensen die ongevraagd een Teams-gesprek beginnen zou ik bij voorkeur een nekschot geven.
ik kom zo naar je toehoequote:
Ja, maar de eerste stap is dat je kunt beeldbellen met je serveersterquote:Op dinsdag 15 maart 2022 11:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
janog even en ik word vervangen door een drone ofzo
Ken wetherspoons nietquote:Op dinsdag 15 maart 2022 11:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, maar de eerste stap is dat je kunt beeldbellen met je serveerster![]()
Overigens is het in de UK bij Wetherspoons al heel gebruikelijk om te bestellen met een app
"IK HEB JE NET GEMAILD"quote:Op dinsdag 15 maart 2022 11:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
Er zijn een paar project managers die het leuk vinden om een mail te sturen en dan meteen te bellen om te vertellen dat ze een mail gestuurd hebben.
Hier in nl zijn er ook wel zaken. Bv grote markt had vorige zomer bestellen met app maar dat is meestal vanwege personeels gebrekquote:Op dinsdag 15 maart 2022 11:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Da’s een grote keten van pubs en hotels.
En dan onderaan, Dit ter infoquote:Op dinsdag 15 maart 2022 11:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
"IK HEB JE NET GEMAILD"
Ja, geef me ook even de kans om 'm te lezen ja, met je lap tekst.
Zwaai je naar me ?quote:
Ja, zal daar ook wel een praktische of economische reden hebben. Maar ik loop altijd naar de bar. Dat is voor mij de helft van de lol van een Britse pubquote:Op dinsdag 15 maart 2022 11:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hier in nl zijn er ook wel zaken. Bv grote markt had vorige zomer bestellen met app maar dat is meestal vanwege personeels gebrek
Ja, zet er even bovenaan wie je ter info bijvoegt. Ik had door kunnen FOK!en.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 11:30 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
En dan onderaan, Dit ter info
GA WEG DAN
nee alleen als ik voorbij komquote:Op dinsdag 15 maart 2022 11:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Moet ik de hele dag als een koning Beatrix voor het raam gaan zitten wuiven?
quote:Op dinsdag 15 maart 2022 11:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Moet ik de hele dag als een koning Beatrix voor het raam gaan zitten wuiven?
Wel op meer plekken. Bij het koffietentje hiernaast ook.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 11:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, maar de eerste stap is dat je kunt beeldbellen met je serveerster![]()
Overigens is het in de UK bij Wetherspoons al heel gebruikelijk om te bestellen met een app
Hip volk daar in Edequote:Op dinsdag 15 maart 2022 11:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wel op meer plekken. Bij het koffietentje hiernaast ook.
Bij sushi afvaltenten is dat ook.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 11:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wel op meer plekken. Bij het koffietentje hiernaast ook.
oh vetquote:Op dinsdag 15 maart 2022 11:47 schreef CherryLips het volgende:
Sushi in Japan was ook via de tablet. Geen touw aan vast te knopen in het Japans, maar dan kwam er zo'n treintje je speciale bestelling brengen.
Zit je daar slak met wasabi en kikkeroogjes te eten.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 11:47 schreef CherryLips het volgende:
Sushi in Japan was ook via de tablet. Geen touw aan vast te knopen in het Japans, maar dan kwam er zo'n treintje je speciale bestelling brengen.
Dat heb je in Duitsland ookquote:Op dinsdag 15 maart 2022 11:47 schreef CherryLips het volgende:
dan kwam er zo'n treintje je speciale bestelling brengen.
das ook vetquote:Op dinsdag 15 maart 2022 11:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat heb je in Duitsland ookallerlei gerechten kwamen dan in pannetjes via een railsysteem naar je toe
![]()
https://www.rollercoaster-dresden.de/
[ afbeelding ]
Hete tomatensoep over de kop.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 12:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Word je straks vervangen door een achtbaan
Dat soort dingen ging in een afgesloten weckglas in zo'n karretjequote:
vergeet ik om het goed dicht te draaienquote:Op dinsdag 15 maart 2022 12:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat soort dingen ging in een afgesloten weckglas in zo'n karretje
nee met zo'n klem.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 12:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
vergeet ik om het goed dicht te draaien
Spetters bij het openmaken.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 12:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat soort dingen ging in een afgesloten weckglas in zo'n karretje
Ja dat is een soort PEBKAC dan. Een Layer 8 issue.quote:
Liever echte kipsate.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 12:06 schreef Budapestenaar het volgende:
Vegan kipsatésalade op mijn cracker. Smaakt lekker
Poncho's.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 12:12 schreef bitterbal het volgende:
jullie zullen niet voorkomen dat iedereen onder de tomatensoep komt te zitten
"Meurstokjes - overrijp varkensvlees" staat daar.quote:
* knijpt in de twee voorste karretjes.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 12:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Word je straks vervangen door een achtbaan
Naar meisjequote:Op dinsdag 15 maart 2022 12:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dta mag. als ik het maar over jullie heen kan gooien
*wh00p wh00pquote:Op dinsdag 15 maart 2022 12:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
* knijpt in de twee voorste karretjes.
Oh fijn want ik kan geen Indiaas.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 12:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
"Meurstokjes - overrijp varkensvlees" staat daar.
quote:Op dinsdag 15 maart 2022 12:39 schreef Dr_Flash het volgende:
@:Ama kijk: D-Day https://nos.nl/livestream(...)de-coronamaatregelen
Lach niet, dit is erg belangrijk. Of we worden NU bevrijd of we zullen voor EEUWIG bezwijken onder het juk van de Big Transpa en de vervoermafia en de beflapjespolitiequote:
nee moest lachen omdat jij tegelijkertijd de link plaatstequote:Op dinsdag 15 maart 2022 12:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lach niet, dit is erg belangrijk. Of we worden NU bevrijd of we zullen voor EEUWIG bezwijken onder het juk van de Big Transpa en de vervoermafia en de beflapjespolitie![]()
Oeh spannendquote:Op dinsdag 15 maart 2022 12:39 schreef Dr_Flash het volgende:
@:Ama kijk: D-Day https://nos.nl/livestream(...)de-coronamaatregelen
moest lachenquote:
Dit zeggen mensen ook over mij als we ergens hebben afgesproken.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 12:50 schreef bitterbal het volgende:
NU.nl
Excuus voor het lange wachten. Minister Ernst Kuipers kan elk moment binnenlopen, maar we weten helaas niet hoe laat precies.
laatkomers zijn irritantquote:Op dinsdag 15 maart 2022 12:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dit zeggen mensen ook over mij als we ergens hebben afgesproken.
Ik hoop dat ie met het OV is.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 12:50 schreef bitterbal het volgende:
NU.nl
Excuus voor het lange wachten. Minister Ernst Kuipers kan elk moment binnenlopen, maar we weten helaas niet hoe laat precies.
zeker wappiesquote:Op dinsdag 15 maart 2022 12:58 schreef CherryLips het volgende:
Tof moment van de buren om te gaan boren.
Tegen de muur!quote:
ja zware tijd heeft de man gehadquote:Op dinsdag 15 maart 2022 13:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hoop dat Thierry nu zich wat minder voelt zoals de joden na de Tweede Wereldoorlog.
Droegen ze toen ook mondkapjes in de trein?quote:Op dinsdag 15 maart 2022 13:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hoop dat Thierry nu zich wat minder voelt zoals de joden na de Tweede Wereldoorlog.
Jaaaa en deze week hoef ik niet met de trein dus ik ben er vanaf. 🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳quote:
Nou ik hoop wat anders. Maar goed.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 13:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hadden ze dat maar gedaan.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 13:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Droegen ze toen ook mondkapjes in de trein?
Volgens Thierry welquote:Op dinsdag 15 maart 2022 13:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Droegen ze toen ook mondkapjes in de trein?
+1quote:Op dinsdag 15 maart 2022 13:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik snap echt niet dat mensen er zo'n probleem mee hebben
Met warm weer heb ik het benauwd met dat ding op.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 13:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
het is gewoon kutirritant. Zeker als je een bril hebt.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 13:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Krijg ik er nog steeds wel snel acne van.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 13:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar je draagt hem niet dagelijks de hele dag. Je zit stil. In de trein.
Ik heb er vanochtend zelfs nog eentje in de winkel op gehadquote:Op dinsdag 15 maart 2022 13:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja dan snap ik het wel, want dan zie je geen zak. Leuk als je buschauffeur bent ofzo.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 13:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
het is gewoon kutirritant. Zeker als je een bril hebt.
Ik moet er straks in de apotheek ook eentje op.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 13:04 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik heb er vanochtend zelfs nog eentje in de winkel op gehad
Ik draag heb dagelijks, de hele werkdag op mn kinquote:Op dinsdag 15 maart 2022 13:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar je draagt hem niet dagelijks de hele dag. Je zit stil. In de trein.
quote:Op dinsdag 15 maart 2022 13:04 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb al een lelijke vlekkerige oude kop dus die paar puistjes kunnen er ook nog wel bij.
Echt hè, eigenlijk pleit ik om mondkapjes bij de klagers vast te nieten op het gezicht.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 13:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
stiekem denk ik dat ze een beetje overdrijftquote:
Verrassendquote:Op dinsdag 15 maart 2022 13:14 schreef UitStraling het volgende:
Gewoon bij degenen die het dragen van een mondkapje erger vinden dan de Tweede Wereldoorlog een gezond been afzetten, hebben ze tenminste echt wat om over te klagen en te wiewelen.
Eerst twee jaar in je porsche met een mondkapje op rond gaan rijden anders gewoon zwijgen met je grote smoelquote:Op dinsdag 15 maart 2022 13:14 schreef UitStraling het volgende:
Gewoon bij degenen die het dragen van een mondkapje erger vinden dan de Tweede Wereldoorlog een gezond been afzetten, hebben ze tenminste echt wat om over te klagen en te wiewelen.
Jij vindt een mondkapje erger dan de Tweede Wereldoorlog?quote:Op dinsdag 15 maart 2022 13:15 schreef Ama het volgende:
Volgens mij alles wat ik zeg of doe ben je tegen of niet.
Hele volksstammen gaan nu juist naar Duitsland denk ik.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 13:18 schreef gianni61 het volgende:
duitsers houden nog wel erg vast aan hun mondkapjes en 2g/2g+/3g geneuzel
voorlopig nog maar niet naar duitsland
Nee maar volgens mij heeft ook niemand dat gezegd.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 13:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jij vindt een mondkapje erger dan de Tweede Wereldoorlog?
quote:Op dinsdag 15 maart 2022 13:14 schreef UitStraling het volgende:
En jij voelt je aangesproken.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 13:19 schreef Ama het volgende:
[..]
Nee maar volgens mij heeft ook niemand dat gezegd.
Boks.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 13:04 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb al een lelijke vlekkerige oude kop dus die paar puistjes kunnen er ook nog wel bij.
Och, m'n concert was toch al verplaatst.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 13:18 schreef gianni61 het volgende:
duitsers houden nog wel erg vast aan hun mondkapjes en 2g/2g+/3g geneuzel
voorlopig nog maar niet naar duitsland
Zal wel de timing zijn. Gisteren ging het ook toevallig weer over minima.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 13:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
[..]
En jij voelt je aangesproken.
Ik zit dan bij een andere stamquote:Op dinsdag 15 maart 2022 13:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hele volksstammen gaan nu juist naar Duitsland denk ik.
Laat dat paasei dan ook geblokkeerd staan dan heb je dat probleem nietquote:Op dinsdag 15 maart 2022 13:20 schreef Ama het volgende:
[..]
Zal wel de timing zijn. Gisteren ging het ook toevallig weer over minima.
Die lagen om het bochtje te wachtenquote:Op dinsdag 15 maart 2022 13:32 schreef bitterbal het volgende:
sta ik onder de douche sneakt dat oorlogschip voorbij
ja godverquote:Op dinsdag 15 maart 2022 13:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die lagen om het bochtje te wachten [ afbeelding ]
Nee gewoon overgewerkt...quote:
Had je wel lekkere taart?quote:Op dinsdag 15 maart 2022 13:42 schreef Bomenverzameling het volgende:
Bedankt allen
[..]
Nee gewoon overgewerkt...
Op het werk niet. ONderweg naar huis even bij de Jumbo taart gehaald (want korting)quote:
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 15 maart 2022 13:42 schreef Bomenverzameling het volgende:
Bedankt allen
[..]
Nee gewoon overgewerkt...
Beetje belachelijk vind ik datquote:Op dinsdag 15 maart 2022 13:51 schreef bitterbal het volgende:
zelfs je positief bent hoef je dus niet meer thuis te blijven
maar deden we voorheen ook natuurlijkquote:Op dinsdag 15 maart 2022 13:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kunnen mensen weer ziek op kantoor zitten en anderen aansteken.
Net als vroegah.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 13:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Tegen dat het griepseizoen weer begint hebben we hier toch 1 miljoen ongevaccineerde Oekraïners zitten.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 13:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hadden ze niks lekkers voor jequote:Op dinsdag 15 maart 2022 13:45 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Op het werk niet. ONderweg naar huis even bij de Jumbo taart gehaald (want korting)
Nee Doen ze bij ons nooit volgens mij.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 14:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hadden ze niks lekkers voor jeWat voor taart heb je nu gehaald?
Al die matrozen die het badkamerraampje van bal in de gaten hieldenquote:Op dinsdag 15 maart 2022 13:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die lagen om het bochtje te wachten [ afbeelding ]
Kom je straks in de gemeenschappelijke ruimte springt Katy Perry naakt uit een taartquote:Op dinsdag 15 maart 2022 14:04 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nee Doen ze bij ons nooit volgens mij.
Ze hadden wel mijn verjaardag groot op de schermen aangekondigd. Ik had zelf wel voor mini-marsjes e.d. gezorgd..
Vanille room dacht ik
Ik vermoed dat daar zestien gordijnen hangen.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 14:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Al die matrozen die het badkamerraampje van bal in de gaten hielden
Nee maar het is wel hoog tijd voor een kletsnatte kut.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 14:10 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik heb dus een heel knappe collega die tijdens calls vaak een kat op schoot heeft die ze aan het aaien is. Dat vind ik licht opwindend. Ben ik nu raar?
quote:Op dinsdag 15 maart 2022 14:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee maar het is wel hoog tijd voor een kletsnatte kut.
geen raam in de badkamerquote:Op dinsdag 15 maart 2022 14:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik vermoed dat daar zestien gordijnen hangen.
Gewoon vragen of je ook een keer die poes mag komen aaienquote:Op dinsdag 15 maart 2022 14:10 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik heb dus een heel knappe collega die tijdens calls vaak een kat op schoot heeft die ze aan het aaien is. Dat vind ik licht opwindend. Ben ik nu raar?
Even vragen of ze ook buikje wil aaien en dan zeggen dat je dat zelf ook wel lekker vind.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 14:10 schreef Budapestenaar het volgende:
quote:Op dinsdag 15 maart 2022 14:10 schreef Budapestenaar het volgende:
quote:Op dinsdag 15 maart 2022 14:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee maar het is wel hoog tijd voor een kletsnatte kut.
Ja hij doet dit wel vaker, hoezo?quote:
quote:Op dinsdag 15 maart 2022 14:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Even vragen of ze ook buikje wil aaien en dan zeggen dat je dat zelf ook wel lekker vind.
even vragen of ze de achterpoten even uit elkaar wil doen voor de camera.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 14:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Even vragen of ze ook buikje wil aaien en dan zeggen dat je dat zelf ook wel lekker vind.
quote:Op dinsdag 15 maart 2022 14:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[..]
Ja hij doet dit wel vaker, hoezo?
uhmquote:Op dinsdag 15 maart 2022 14:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
even vragen of ze de achterpoten even uit elkaar wil doen voor de camera.
hmm dat denk ik vrijwel dagelijksquote:Op dinsdag 15 maart 2022 14:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nou ja, een beetje dat je denkt: ik zou best die kat willen zijn
Ik moet voor gaatjes en herstel oid...quote:Op dinsdag 15 maart 2022 14:08 schreef Ama het volgende:
[..]
Gelukkig moet ik nu alleen naar de mondhygiëniste.
quote:Op dinsdag 15 maart 2022 14:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kom je straks in de gemeenschappelijke ruimte springt Katy Perry naakt uit een taart [ afbeelding ]
www.cloaca.comquote:Op dinsdag 15 maart 2022 14:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
even vragen of ze de achterpoten even uit elkaar wil doen voor de camera.
En dan steeds gekkere dingen vragen totdat ze denkt "Uhm misschien moet ik die kat even aan de kant doen onder de vergadering".quote:
nee dat ik best een kat zou willen zijnquote:Op dinsdag 15 maart 2022 14:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Jij wil door mijn knappe collega worden geaaid?
Als ik opgewonden ben vind ik aaien zeer hinderlijk.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 14:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nou ja, een beetje dat je denkt: ik zou best die kat willen zijn
mensen aaien is ook altijd wat vreemdquote:Op dinsdag 15 maart 2022 14:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als ik opgewonden ben vind ik aaien zeer hinderlijk.
Ik vind aaien buiten dat wel erg lekker hoor, zit altijd wel te frotten en te friemelen en te liefkozen en te aaien.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 14:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mensen aaien is ook altijd wat vreemd
De hele dag slapenquote:Op dinsdag 15 maart 2022 14:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee dat ik best een kat zou willen zijn
Nou ja, beetje zacht spinnen en wegdromenquote:Op dinsdag 15 maart 2022 14:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als ik opgewonden ben vind ik aaien zeer hinderlijk.
Af en toe een haarbal uitbraken.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 14:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nou ja, beetje zacht spinnen en wegdromen
En de bank slopen met je nagelsquote:Op dinsdag 15 maart 2022 14:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Af en toe een haarbal uitbraken.
of je baasjequote:Op dinsdag 15 maart 2022 14:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En de bank slopen met je nagels
En dan vervolgens je meest schattige snoetje opzetten en om eten vragen zekerquote:
Met je arie je baasje wakker maken.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 14:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En de bank slopen met je nagels
quote:Op dinsdag 15 maart 2022 14:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En dan vervolgens je meest schattige snoetje opzetten en om eten vragen zeker
kekekekekekekekeequote:Op dinsdag 15 maart 2022 14:32 schreef UitStraling het volgende:
Lekker kwetteren als je een vogeltje ziet vliegen.
Wat dat betreft ben je al een halve katquote:
Doen ze uit frustratie, zo lief is het niet.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 14:32 schreef UitStraling het volgende:
Lekker kwetteren als je een vogeltje ziet vliegen.
Ja maar ik ben ook voor het vogeltje, de poes vreet maar mooi Felix.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 14:36 schreef Ama het volgende:
[..]
Doen ze uit frustratie, zo lief is het niet.
Zou mijn kat niet snel Felix zooi geven.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 14:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja maar ik ben ook voor het vogeltje, de poes vreet maar mooi Felix.
Enige wat het mormeltje lust.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 14:40 schreef Ama het volgende:
[..]
Zou mijn kat niet snel Felix zooi geven.
Mijn kat at dat allemaal niet haha. Maar ik bestelde ook altijd graanvrije brokken met veel vlees voor haar.quote:
de puroiquote:Op dinsdag 15 maart 2022 14:42 schreef Ama het volgende:
[..]
Mijn kat at dat allemaal niet haha. Maar ik bestelde ook altijd graanvrije brokken met veel vlees voor haar.
Oh niet aan gedacht. Denkt ook niemand aan als ik jarig ben.quote:
jammer dan, je moet.quote:
Verdoriequote:
Ik heb net een halve double chocolate chip cookie op, nu licht misselijkquote:
Om meer Wattenschijfjes te kopen?quote:
Maisjuhhhhquote:
een halve double is eigenlijk gewoon 1 toch?quote:Op dinsdag 15 maart 2022 15:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb net een halve double chocolate chip cookie op, nu licht misselijk
Ga je haar klonen?quote:Op dinsdag 15 maart 2022 15:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Om meer Wattenschijfjes te kopen?
Nee, het is een chocoladekoekje met extra chocola.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 15:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
een halve double is eigenlijk gewoon 1 toch?
Heb er wel over nagedacht om haar te laten dekken, maar ik hoef niet NOG meer cavia's.quote:
Gemiste kans.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 15:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb er wel over nagedacht om haar te laten dekken, maar ik hoef niet NOG meer cavia's.
Met beide zou je een @CherryLips kunnen lokkenquote:Op dinsdag 15 maart 2022 15:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, het is een chocoladekoekje met extra chocola.
Anders was het of een chocoladekoekje of gewoon chocola.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |