En dan onderaan, Dit ter infoquote:Op dinsdag 15 maart 2022 11:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
"IK HEB JE NET GEMAILD"
Ja, geef me ook even de kans om 'm te lezen ja, met je lap tekst.
Zwaai je naar me ?quote:
Ja, zal daar ook wel een praktische of economische reden hebben. Maar ik loop altijd naar de bar. Dat is voor mij de helft van de lol van een Britse pubquote:Op dinsdag 15 maart 2022 11:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hier in nl zijn er ook wel zaken. Bv grote markt had vorige zomer bestellen met app maar dat is meestal vanwege personeels gebrek
Ja, zet er even bovenaan wie je ter info bijvoegt. Ik had door kunnen FOK!en.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 11:30 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
En dan onderaan, Dit ter info
GA WEG DAN
nee alleen als ik voorbij komquote:Op dinsdag 15 maart 2022 11:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Moet ik de hele dag als een koning Beatrix voor het raam gaan zitten wuiven?
quote:Op dinsdag 15 maart 2022 11:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Moet ik de hele dag als een koning Beatrix voor het raam gaan zitten wuiven?
Wel op meer plekken. Bij het koffietentje hiernaast ook.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 11:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, maar de eerste stap is dat je kunt beeldbellen met je serveerster![]()
Overigens is het in de UK bij Wetherspoons al heel gebruikelijk om te bestellen met een app
Hip volk daar in Edequote:Op dinsdag 15 maart 2022 11:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wel op meer plekken. Bij het koffietentje hiernaast ook.
Bij sushi afvaltenten is dat ook.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 11:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wel op meer plekken. Bij het koffietentje hiernaast ook.
oh vetquote:Op dinsdag 15 maart 2022 11:47 schreef CherryLips het volgende:
Sushi in Japan was ook via de tablet. Geen touw aan vast te knopen in het Japans, maar dan kwam er zo'n treintje je speciale bestelling brengen.
Zit je daar slak met wasabi en kikkeroogjes te eten.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 11:47 schreef CherryLips het volgende:
Sushi in Japan was ook via de tablet. Geen touw aan vast te knopen in het Japans, maar dan kwam er zo'n treintje je speciale bestelling brengen.
Dat heb je in Duitsland ookquote:Op dinsdag 15 maart 2022 11:47 schreef CherryLips het volgende:
dan kwam er zo'n treintje je speciale bestelling brengen.
das ook vetquote:Op dinsdag 15 maart 2022 11:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat heb je in Duitsland ookallerlei gerechten kwamen dan in pannetjes via een railsysteem naar je toe
![]()
https://www.rollercoaster-dresden.de/
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |