*kartonnen zak.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 11:04 schreef UitStraling het volgende:
Doen de mensen die geen camera aan hebben ook boodschappen met een plastic zak over het hoofd of een boerka?
ik haat dat zo ergquote:Op dinsdag 15 maart 2022 11:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja leuk, ik ben 2-3 dagen op kantoor, dan mogen ze mij live aanschouwen.
[..]
Iemand belde mij, die ik zelfs nog nooit gezien had. Eerst wat ze zowat schreeuwde was: JE CAMERA STAAT NIET AAN
Eh nee, moet dat dan? Ben jij van de camera-politie?
Ik het liefst wel.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 11:04 schreef UitStraling het volgende:
Doen de mensen die geen camera aan hebben ook boodschappen met een plastic zak over het hoofd of een boerka?
Schrik me altijd te pletter als mensen hun scherm delen en ik zie ineens mijn eigen hoofd levensgroot op het scherm.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 10:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier is het company policy om in teams-meetings de camera aan te hebben staan zodat je elkaar ouderwets kunt zien.
Mijn antwoord is dan altijd heel simpel: dat klopt.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 11:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja leuk, ik ben 2-3 dagen op kantoor, dan mogen ze mij live aanschouwen.
[..]
Iemand belde mij, die ik zelfs nog nooit gezien had. Eerst wat ze zowat schreeuwde was: JE CAMERA STAAT NIET AAN
Eh nee, moet dat dan? Ben jij van de camera-politie?
Daarom moet je altijd braaf een window delen. Dan krijg je dat niet.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 11:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Schrik me altijd te pletter als mensen hun scherm delen en ik zie ineens mijn eigen hoofd levensgroot op het scherm.
Mensen die ongevraagd een Teams-gesprek beginnen zou ik bij voorkeur een nekschot geven.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 11:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Daarom moet je altijd braaf een window delen. Dan krijg je dat niet.
De meeste mensen weten hier gelukkig wel hoe te communiceren. Er zijn een paar project managers die het leuk vinden om een mail te sturen en dan meteen te bellen om te vertellen dat ze een mail gestuurd hebben.
of wanneer ze zo dom met hun mond halfopen een document aan het zoeken zijnquote:Op dinsdag 15 maart 2022 11:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Schrik me altijd te pletter als mensen hun scherm delen en ik zie ineens mijn eigen hoofd levensgroot op het scherm.
Mjaquote:Op dinsdag 15 maart 2022 11:23 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
of wanneer ze zo dom met hun mond halfopen een document aan het zoeken zijn
Nieuwste trend in de horeca: bestellen via Teamsquote:Op dinsdag 15 maart 2022 11:23 schreef bitterbal het volgende:
zo blij dat ik al die teams onzin niet heb
Mensen die mond halfopen hebben is sowieso een enorme turn-off bij alles.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 11:23 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
of wanneer ze zo dom met hun mond halfopen een document aan het zoeken zijn
eensquote:Op dinsdag 15 maart 2022 11:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mensen die mond halfopen hebben is sowieso een enorme turn-off bij alles.
Voel jij je aangesproken?quote:
janog even en ik word vervangen door een drone ofzoquote:Op dinsdag 15 maart 2022 11:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nieuwste trend in de horeca: bestellen via Teams
Ik heb blijkbaar bepaalde verwachtingen van mensen die ik niet moet hebbenquote:Op dinsdag 15 maart 2022 11:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mensen die ongevraagd een Teams-gesprek beginnen zou ik bij voorkeur een nekschot geven.
ik kom zo naar je toehoequote:
Ja, maar de eerste stap is dat je kunt beeldbellen met je serveersterquote:Op dinsdag 15 maart 2022 11:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
janog even en ik word vervangen door een drone ofzo
Ken wetherspoons nietquote:Op dinsdag 15 maart 2022 11:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, maar de eerste stap is dat je kunt beeldbellen met je serveerster![]()
Overigens is het in de UK bij Wetherspoons al heel gebruikelijk om te bestellen met een app
"IK HEB JE NET GEMAILD"quote:Op dinsdag 15 maart 2022 11:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
Er zijn een paar project managers die het leuk vinden om een mail te sturen en dan meteen te bellen om te vertellen dat ze een mail gestuurd hebben.
Hier in nl zijn er ook wel zaken. Bv grote markt had vorige zomer bestellen met app maar dat is meestal vanwege personeels gebrekquote:Op dinsdag 15 maart 2022 11:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Da’s een grote keten van pubs en hotels.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |