SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUPYour beauty never ever scared me.
hou oooooooooooop met etenquote:Op dinsdag 15 maart 2022 10:43 schreef bitterbal het volgende:
Krijg daar nu wel trek in zeg![]()
[ afbeelding ]
Ik ookquote:Op dinsdag 15 maart 2022 10:43 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
Cha Sieuw is lekkerderderquote:Op dinsdag 15 maart 2022 10:43 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, grote zussen pesten altijd de kleinere zusjesquote:
quote:Op dinsdag 15 maart 2022 10:46 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja, grote zussen pesten altijd de kleinere zusjes
wat is dat?quote:Op dinsdag 15 maart 2022 10:47 schreef Moeraskat het volgende:
Oké ik trek het niet meer, ik heb pre-lunch gepakt.
ik was in de keukenquote:
hummus met geroosterde pitabroodjesquote:
snorrenvoedselquote:Op dinsdag 15 maart 2022 10:48 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
hummus met geroosterde pitabroodjeslekker dippen.
Even kijken wie er dikker is, gij of ikquote:
Je bent gewoon makkelijk beīnvloedbaarquote:Op dinsdag 15 maart 2022 10:47 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik was in de keukenkleine influencer dat je bent.
Ikquote:Op dinsdag 15 maart 2022 10:48 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Even kijken wie er dikker is, gij of ik
oh das kutquote:Op dinsdag 15 maart 2022 10:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
Vandaag was slecht-nieuws gesprekken met mensen in mijn team.
Reorganisaties?quote:Op dinsdag 15 maart 2022 10:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
Vandaag was slecht-nieuws gesprekken met mensen in mijn team.
quote:Op dinsdag 15 maart 2022 10:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
In gouden bikini en dan langzaam bewegen
Leuk is het niet inderdaad.quote:
Wat veranderingen in teams. Die zijn ook nog eens geīnitieerd door het bedrijf waar we die mensen inhuren, maar met sommige werk ik al bijna 5 jaar samen dus het is een beetje zuur. Zeker een persoon die vorig jaar weer teruggehaald is en die nu weer op de nominatie staat om te vertrekken.quote:
HAHAHAAAAAAAAAAAAquote:Op dinsdag 15 maart 2022 10:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je bent gewoon makkelijk beīnvloedbaar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
buikspekquote:Op dinsdag 15 maart 2022 10:43 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
nog meer buikspekquote:
ook lekkerquote:
Ik zie 'm nog hoorquote:
oh nu weer welquote:
hallo crackjequote:
Ja leuk, ik ben 2-3 dagen op kantoor, dan mogen ze mij live aanschouwen.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 10:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier is het company policy om in teams-meetings de camera aan te hebben staan zodat je elkaar ouderwets kunt zien.
Iemand belde mij, die ik zelfs nog nooit gezien had. Eerst wat ze zowat schreeuwde was: JE CAMERA STAAT NIET AANquote:Op dinsdag 15 maart 2022 10:38 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
''zet je camera eens aan''
- nee
'' doe niet zo flauw''
- heb ik geen zin in.
Kom gewoon fysiek naar een vergadering/meeting/overleg whatever, of je belt in.
Maar die nieuwe teams-camera-cultuur mag van mij net zo hard verdwijnen als die mondkapjes. Opbokken
Laten het bezorgen. Of laten schoonmoeder het halen.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 11:04 schreef UitStraling het volgende:
Doen de mensen die geen camera aan hebben ook boodschappen met een plastic zak over het hoofd of een boerka?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |