Mja komen ook wel veel dezelfde bootjes voorbijquote:Op dinsdag 15 maart 2022 10:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Boooooooot![]()
Ik zou elke dag tientallen foto's maken daar
Vervuiler beteaalt! Olieblikslaven uitmelken!quote:Op dinsdag 15 maart 2022 09:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het wordt geen prijsverlaging aan de tank, maar een prijsverhoging.
Zwaaien naar de knappe bootartsquote:Op dinsdag 15 maart 2022 10:00 schreef bitterbal het volgende:
daar gaat het ziekenhuisschip weer
[ afbeelding ]
Oh ja daar was ik op een gegeven moment wel een beetje op uitgekeken jaquote:Op dinsdag 15 maart 2022 10:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Mja komen ook wel veel dezelfde bootjes voorbijVeel container gedoe
quote:
quote:Op dinsdag 15 maart 2022 09:52 schreef UitStraling het volgende:
Oepsie gemaakt op het werk, even extra koffie pakken en mijn papbrein wakker schudden
quote:
quote:
Nou dan blijft dat wannabe admiraaltje maar even wachten tot je terug bent hequote:Op dinsdag 15 maart 2022 10:05 schreef bitterbal het volgende:
om 1500 vertrekt dat amerikaanse marine schip maar dat ga ik helaas missen vandaag
denk dat ze daar niet aan doenquote:Op dinsdag 15 maart 2022 10:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou dan blijft dat wannabe admiraaltje maar even wachten tot je terug bent he
Eerst zien, dan geloven.quote:
Face the consequencesquote:Op dinsdag 15 maart 2022 10:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Urgh, mensen die ineens via Teams bellen en verwachten dat je de camera aanzet.
Gezellig
Andersom gaan zittenquote:Op dinsdag 15 maart 2022 10:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Gezellig
Ja, daar hoef ik niets aan te doenquote:Op dinsdag 15 maart 2022 10:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Face the consequencesEerst even je haar in een coupe tsjernobyl doen
Ja, dat is ook heel normaal en niet raar natuurlijk.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 10:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Andersom gaan zitten [ afbeelding ]
Compleet wegkruipen onder je dekentje.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 10:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Gezellig
Moet je toch je bed nog uit.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 10:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Gezellig
Look at my onionquote:Op dinsdag 15 maart 2022 10:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, dat is ook heel normaal en niet raar natuurlijk.
Dat wordt een maandje spaanplaat kauwen hequote:Op dinsdag 15 maart 2022 10:10 schreef IJsdraakje het volgende:
Eerstewereldproblemen, m'n voorraad vegetarisch spul is bijna op, maar het is in de buurt niet in de aanbieding.
Smaakt ongeveer hetzelfde, goeie tip!quote:Op dinsdag 15 maart 2022 10:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat wordt een maandje spaanplaat kauwen he
Hier is het company policy om in teams-meetings de camera aan te hebben staan zodat je elkaar ouderwets kunt zien.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 10:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Gezellig
Ik heb ook nog wat karton liggen mocht je dat lekker vinden.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 10:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Smaakt ongeveer hetzelfde, goeie tip!
Ja hier ook maar hier werkt over het algemeen ook vlot hip volk.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 10:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier is het company policy om in teams-meetings de camera aan te hebben staan zodat je elkaar ouderwets kunt zien.
...met knotjes.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 10:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja hier ook maar hier werkt over het algemeen ook vlot hip volk.
Alleen maar mooie mensen natuurlijkquote:Op dinsdag 15 maart 2022 10:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja hier ook maar hier werkt over het algemeen ook vlot hip volk.
Iets boven het gemiddelde straatbeeld van een middelgrote stad.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 10:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Alleen maar mooie mensen natuurlijk
En boardevol vezelsquote:Op dinsdag 15 maart 2022 10:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Smaakt ongeveer hetzelfde, goeie tip!
Was dat ook maar gewoon een achtergebleven karrenpadenland geblevenquote:
''zet je camera eens aan''quote:Op dinsdag 15 maart 2022 10:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Gezellig
''zet je camera eens aan''quote:Op dinsdag 15 maart 2022 10:38 schreef Moeraskat het volgende:
''zet je camera eens aan''
- nee
'' doe niet zo flauw''
- heb ik geen zin in.
Bij ons zijn ze daar een heus beleid voor aan het opstellen.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 10:38 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
- nee
'' doe niet zo flauw''
- heb ik geen zin in.
Kom gewoon fysiek naar een vergadering/meeting/overleg whatever, of je belt in.
Maar die nieuwe teams-camera-cultuur mag van mij net zo hard verdwijnen als die mondkapjes. Opbokken
Hadden we geen babi pangang spek gehadquote:Op dinsdag 15 maart 2022 10:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Was dat ook maar gewoon een achtergebleven karrenpadenland gebleven
Nou als dat alles was.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 10:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hadden we geen babi pangang spek gehad
Dat is toch Indisch?quote:Op dinsdag 15 maart 2022 10:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hadden we geen babi pangang spek gehad
Probeer wat rottend vlees in de prullenbak!quote:Op dinsdag 15 maart 2022 10:41 schreef Ama het volgende:
Hopelijk krijg ik die chemische kitgeur wel weg met wierook. Wiet en geurkaarsen helpt niet.
ik zeg ook vaak: wil je checken of ik echt op kantoor ben?quote:Op dinsdag 15 maart 2022 10:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
- nee
'' doe niet zo flauw''
- heb ik geen zin in.
- AANZETTEN!
- Zet camera aan![]()
- ok zet maar weer uit....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |