SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUPYour beauty never ever scared me.
hou oooooooooooop met etenquote:Op dinsdag 15 maart 2022 10:43 schreef bitterbal het volgende:
Krijg daar nu wel trek in zeg![]()
[ afbeelding ]
Ik ookquote:Op dinsdag 15 maart 2022 10:43 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
Cha Sieuw is lekkerderderquote:Op dinsdag 15 maart 2022 10:43 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, grote zussen pesten altijd de kleinere zusjesquote:
quote:Op dinsdag 15 maart 2022 10:46 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja, grote zussen pesten altijd de kleinere zusjes
wat is dat?quote:Op dinsdag 15 maart 2022 10:47 schreef Moeraskat het volgende:
Oké ik trek het niet meer, ik heb pre-lunch gepakt.
ik was in de keukenquote:
hummus met geroosterde pitabroodjesquote:
snorrenvoedselquote:Op dinsdag 15 maart 2022 10:48 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
hummus met geroosterde pitabroodjeslekker dippen.
Even kijken wie er dikker is, gij of ikquote:
Je bent gewoon makkelijk beïnvloedbaarquote:Op dinsdag 15 maart 2022 10:47 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik was in de keukenkleine influencer dat je bent.
Ikquote:Op dinsdag 15 maart 2022 10:48 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Even kijken wie er dikker is, gij of ik
oh das kutquote:Op dinsdag 15 maart 2022 10:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
Vandaag was slecht-nieuws gesprekken met mensen in mijn team.
Reorganisaties?quote:Op dinsdag 15 maart 2022 10:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
Vandaag was slecht-nieuws gesprekken met mensen in mijn team.
quote:Op dinsdag 15 maart 2022 10:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
In gouden bikini en dan langzaam bewegen
Leuk is het niet inderdaad.quote:
Wat veranderingen in teams. Die zijn ook nog eens geïnitieerd door het bedrijf waar we die mensen inhuren, maar met sommige werk ik al bijna 5 jaar samen dus het is een beetje zuur. Zeker een persoon die vorig jaar weer teruggehaald is en die nu weer op de nominatie staat om te vertrekken.quote:
HAHAHAAAAAAAAAAAAquote:Op dinsdag 15 maart 2022 10:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je bent gewoon makkelijk beïnvloedbaar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
buikspekquote:Op dinsdag 15 maart 2022 10:43 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
nog meer buikspekquote:
ook lekkerquote:
Ik zie 'm nog hoorquote:
oh nu weer welquote:
hallo crackjequote:
Ja leuk, ik ben 2-3 dagen op kantoor, dan mogen ze mij live aanschouwen.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 10:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier is het company policy om in teams-meetings de camera aan te hebben staan zodat je elkaar ouderwets kunt zien.
Iemand belde mij, die ik zelfs nog nooit gezien had. Eerst wat ze zowat schreeuwde was: JE CAMERA STAAT NIET AANquote:Op dinsdag 15 maart 2022 10:38 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
''zet je camera eens aan''
- nee
'' doe niet zo flauw''
- heb ik geen zin in.
Kom gewoon fysiek naar een vergadering/meeting/overleg whatever, of je belt in.
Maar die nieuwe teams-camera-cultuur mag van mij net zo hard verdwijnen als die mondkapjes. Opbokken
Laten het bezorgen. Of laten schoonmoeder het halen.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 11:04 schreef UitStraling het volgende:
Doen de mensen die geen camera aan hebben ook boodschappen met een plastic zak over het hoofd of een boerka?
*kartonnen zak.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 11:04 schreef UitStraling het volgende:
Doen de mensen die geen camera aan hebben ook boodschappen met een plastic zak over het hoofd of een boerka?
ik haat dat zo ergquote:Op dinsdag 15 maart 2022 11:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja leuk, ik ben 2-3 dagen op kantoor, dan mogen ze mij live aanschouwen.
[..]
Iemand belde mij, die ik zelfs nog nooit gezien had. Eerst wat ze zowat schreeuwde was: JE CAMERA STAAT NIET AAN
Eh nee, moet dat dan? Ben jij van de camera-politie?
Ik het liefst wel.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 11:04 schreef UitStraling het volgende:
Schrik me altijd te pletter als mensen hun scherm delen en ik zie ineens mijn eigen hoofd levensgroot op het scherm.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 10:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier is het company policy om in teams-meetings de camera aan te hebben staan zodat je elkaar ouderwets kunt zien.
Mijn antwoord is dan altijd heel simpel: dat klopt.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 11:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja leuk, ik ben 2-3 dagen op kantoor, dan mogen ze mij live aanschouwen.
[..]
Iemand belde mij, die ik zelfs nog nooit gezien had. Eerst wat ze zowat schreeuwde was: JE CAMERA STAAT NIET AAN
Eh nee, moet dat dan? Ben jij van de camera-politie?
Daarom moet je altijd braaf een window delen. Dan krijg je dat niet.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 11:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Schrik me altijd te pletter als mensen hun scherm delen en ik zie ineens mijn eigen hoofd levensgroot op het scherm.
Mensen die ongevraagd een Teams-gesprek beginnen zou ik bij voorkeur een nekschot geven.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 11:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Daarom moet je altijd braaf een window delen. Dan krijg je dat niet.
De meeste mensen weten hier gelukkig wel hoe te communiceren. Er zijn een paar project managers die het leuk vinden om een mail te sturen en dan meteen te bellen om te vertellen dat ze een mail gestuurd hebben.
of wanneer ze zo dom met hun mond halfopen een document aan het zoeken zijnquote:Op dinsdag 15 maart 2022 11:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Schrik me altijd te pletter als mensen hun scherm delen en ik zie ineens mijn eigen hoofd levensgroot op het scherm.
Mjaquote:Op dinsdag 15 maart 2022 11:23 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
of wanneer ze zo dom met hun mond halfopen een document aan het zoeken zijn
Nieuwste trend in de horeca: bestellen via Teamsquote:Op dinsdag 15 maart 2022 11:23 schreef bitterbal het volgende:
zo blij dat ik al die teams onzin niet heb
Mensen die mond halfopen hebben is sowieso een enorme turn-off bij alles.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 11:23 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
of wanneer ze zo dom met hun mond halfopen een document aan het zoeken zijn
eensquote:Op dinsdag 15 maart 2022 11:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mensen die mond halfopen hebben is sowieso een enorme turn-off bij alles.
Voel jij je aangesproken?quote:
janog even en ik word vervangen door een drone ofzoquote:Op dinsdag 15 maart 2022 11:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nieuwste trend in de horeca: bestellen via Teams
Ik heb blijkbaar bepaalde verwachtingen van mensen die ik niet moet hebbenquote:Op dinsdag 15 maart 2022 11:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mensen die ongevraagd een Teams-gesprek beginnen zou ik bij voorkeur een nekschot geven.
ik kom zo naar je toehoequote:
Ja, maar de eerste stap is dat je kunt beeldbellen met je serveersterquote:Op dinsdag 15 maart 2022 11:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
janog even en ik word vervangen door een drone ofzo
Ken wetherspoons nietquote:Op dinsdag 15 maart 2022 11:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, maar de eerste stap is dat je kunt beeldbellen met je serveerster![]()
Overigens is het in de UK bij Wetherspoons al heel gebruikelijk om te bestellen met een app
"IK HEB JE NET GEMAILD"quote:Op dinsdag 15 maart 2022 11:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
Er zijn een paar project managers die het leuk vinden om een mail te sturen en dan meteen te bellen om te vertellen dat ze een mail gestuurd hebben.
Hier in nl zijn er ook wel zaken. Bv grote markt had vorige zomer bestellen met app maar dat is meestal vanwege personeels gebrekquote:Op dinsdag 15 maart 2022 11:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Da’s een grote keten van pubs en hotels.
En dan onderaan, Dit ter infoquote:Op dinsdag 15 maart 2022 11:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
"IK HEB JE NET GEMAILD"
Ja, geef me ook even de kans om 'm te lezen ja, met je lap tekst.
Zwaai je naar me ?quote:
Ja, zal daar ook wel een praktische of economische reden hebben. Maar ik loop altijd naar de bar. Dat is voor mij de helft van de lol van een Britse pubquote:Op dinsdag 15 maart 2022 11:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hier in nl zijn er ook wel zaken. Bv grote markt had vorige zomer bestellen met app maar dat is meestal vanwege personeels gebrek
Ja, zet er even bovenaan wie je ter info bijvoegt. Ik had door kunnen FOK!en.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 11:30 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
En dan onderaan, Dit ter info
GA WEG DAN
nee alleen als ik voorbij komquote:Op dinsdag 15 maart 2022 11:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Moet ik de hele dag als een koning Beatrix voor het raam gaan zitten wuiven?
quote:Op dinsdag 15 maart 2022 11:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Moet ik de hele dag als een koning Beatrix voor het raam gaan zitten wuiven?
Wel op meer plekken. Bij het koffietentje hiernaast ook.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 11:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, maar de eerste stap is dat je kunt beeldbellen met je serveerster![]()
Overigens is het in de UK bij Wetherspoons al heel gebruikelijk om te bestellen met een app
Hip volk daar in Edequote:Op dinsdag 15 maart 2022 11:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wel op meer plekken. Bij het koffietentje hiernaast ook.
Bij sushi afvaltenten is dat ook.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 11:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wel op meer plekken. Bij het koffietentje hiernaast ook.
oh vetquote:Op dinsdag 15 maart 2022 11:47 schreef CherryLips het volgende:
Sushi in Japan was ook via de tablet. Geen touw aan vast te knopen in het Japans, maar dan kwam er zo'n treintje je speciale bestelling brengen.
Zit je daar slak met wasabi en kikkeroogjes te eten.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 11:47 schreef CherryLips het volgende:
Sushi in Japan was ook via de tablet. Geen touw aan vast te knopen in het Japans, maar dan kwam er zo'n treintje je speciale bestelling brengen.
Dat heb je in Duitsland ookquote:Op dinsdag 15 maart 2022 11:47 schreef CherryLips het volgende:
dan kwam er zo'n treintje je speciale bestelling brengen.
das ook vetquote:Op dinsdag 15 maart 2022 11:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat heb je in Duitsland ookallerlei gerechten kwamen dan in pannetjes via een railsysteem naar je toe
![]()
https://www.rollercoaster-dresden.de/
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |