Ik vermoed dat daar zestien gordijnen hangen.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 14:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Al die matrozen die het badkamerraampje van bal in de gaten hielden
Nee maar het is wel hoog tijd voor een kletsnatte kut.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 14:10 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik heb dus een heel knappe collega die tijdens calls vaak een kat op schoot heeft die ze aan het aaien is. Dat vind ik licht opwindend. Ben ik nu raar?
quote:Op dinsdag 15 maart 2022 14:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee maar het is wel hoog tijd voor een kletsnatte kut.
geen raam in de badkamerquote:Op dinsdag 15 maart 2022 14:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik vermoed dat daar zestien gordijnen hangen.
Gewoon vragen of je ook een keer die poes mag komen aaienquote:Op dinsdag 15 maart 2022 14:10 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik heb dus een heel knappe collega die tijdens calls vaak een kat op schoot heeft die ze aan het aaien is. Dat vind ik licht opwindend. Ben ik nu raar?
Even vragen of ze ook buikje wil aaien en dan zeggen dat je dat zelf ook wel lekker vind.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 14:10 schreef Budapestenaar het volgende:
quote:Op dinsdag 15 maart 2022 14:10 schreef Budapestenaar het volgende:
quote:Op dinsdag 15 maart 2022 14:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee maar het is wel hoog tijd voor een kletsnatte kut.
Ja hij doet dit wel vaker, hoezo?quote:
quote:Op dinsdag 15 maart 2022 14:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Even vragen of ze ook buikje wil aaien en dan zeggen dat je dat zelf ook wel lekker vind.
even vragen of ze de achterpoten even uit elkaar wil doen voor de camera.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 14:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Even vragen of ze ook buikje wil aaien en dan zeggen dat je dat zelf ook wel lekker vind.
quote:Op dinsdag 15 maart 2022 14:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[..]
Ja hij doet dit wel vaker, hoezo?
uhmquote:Op dinsdag 15 maart 2022 14:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
even vragen of ze de achterpoten even uit elkaar wil doen voor de camera.
hmm dat denk ik vrijwel dagelijksquote:Op dinsdag 15 maart 2022 14:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nou ja, een beetje dat je denkt: ik zou best die kat willen zijn
Ik moet voor gaatjes en herstel oid...quote:Op dinsdag 15 maart 2022 14:08 schreef Ama het volgende:
[..]
Gelukkig moet ik nu alleen naar de mondhygiëniste.
quote:Op dinsdag 15 maart 2022 14:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kom je straks in de gemeenschappelijke ruimte springt Katy Perry naakt uit een taart [ afbeelding ]
www.cloaca.comquote:Op dinsdag 15 maart 2022 14:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
even vragen of ze de achterpoten even uit elkaar wil doen voor de camera.
En dan steeds gekkere dingen vragen totdat ze denkt "Uhm misschien moet ik die kat even aan de kant doen onder de vergadering".quote:
nee dat ik best een kat zou willen zijnquote:Op dinsdag 15 maart 2022 14:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Jij wil door mijn knappe collega worden geaaid?
Als ik opgewonden ben vind ik aaien zeer hinderlijk.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 14:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nou ja, een beetje dat je denkt: ik zou best die kat willen zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |