quote:Op dinsdag 15 maart 2022 13:04 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb al een lelijke vlekkerige oude kop dus die paar puistjes kunnen er ook nog wel bij.
Echt hč, eigenlijk pleit ik om mondkapjes bij de klagers vast te nieten op het gezicht.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 13:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hoop dat Thierry nu zich wat minder voelt zoals de joden na de Tweede Wereldoorlog.
stiekem denk ik dat ze een beetje overdrijftquote:
Verrassendquote:Op dinsdag 15 maart 2022 13:14 schreef UitStraling het volgende:
Gewoon bij degenen die het dragen van een mondkapje erger vinden dan de Tweede Wereldoorlog een gezond been afzetten, hebben ze tenminste echt wat om over te klagen en te wiewelen.
Eerst twee jaar in je porsche met een mondkapje op rond gaan rijden anders gewoon zwijgen met je grote smoelquote:Op dinsdag 15 maart 2022 13:14 schreef UitStraling het volgende:
Gewoon bij degenen die het dragen van een mondkapje erger vinden dan de Tweede Wereldoorlog een gezond been afzetten, hebben ze tenminste echt wat om over te klagen en te wiewelen.
Jij vindt een mondkapje erger dan de Tweede Wereldoorlog?quote:Op dinsdag 15 maart 2022 13:15 schreef Ama het volgende:
Volgens mij alles wat ik zeg of doe ben je tegen of niet.
Hele volksstammen gaan nu juist naar Duitsland denk ik.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 13:18 schreef gianni61 het volgende:
duitsers houden nog wel erg vast aan hun mondkapjes en 2g/2g+/3g geneuzel
voorlopig nog maar niet naar duitsland
Nee maar volgens mij heeft ook niemand dat gezegd.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 13:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jij vindt een mondkapje erger dan de Tweede Wereldoorlog?
quote:Op dinsdag 15 maart 2022 13:14 schreef UitStraling het volgende:
En jij voelt je aangesproken.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 13:19 schreef Ama het volgende:
[..]
Nee maar volgens mij heeft ook niemand dat gezegd.
Boks.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 13:04 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb al een lelijke vlekkerige oude kop dus die paar puistjes kunnen er ook nog wel bij.
Och, m'n concert was toch al verplaatst.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 13:18 schreef gianni61 het volgende:
duitsers houden nog wel erg vast aan hun mondkapjes en 2g/2g+/3g geneuzel
voorlopig nog maar niet naar duitsland
Zal wel de timing zijn. Gisteren ging het ook toevallig weer over minima.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 13:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
[..]
En jij voelt je aangesproken.
Ik zit dan bij een andere stamquote:Op dinsdag 15 maart 2022 13:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hele volksstammen gaan nu juist naar Duitsland denk ik.
Laat dat paasei dan ook geblokkeerd staan dan heb je dat probleem nietquote:Op dinsdag 15 maart 2022 13:20 schreef Ama het volgende:
[..]
Zal wel de timing zijn. Gisteren ging het ook toevallig weer over minima.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |