Hete tomatensoep over de kop.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 12:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Word je straks vervangen door een achtbaan
Dat soort dingen ging in een afgesloten weckglas in zo'n karretjequote:
vergeet ik om het goed dicht te draaienquote:Op dinsdag 15 maart 2022 12:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat soort dingen ging in een afgesloten weckglas in zo'n karretje
nee met zo'n klem.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 12:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
vergeet ik om het goed dicht te draaien
Spetters bij het openmaken.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 12:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat soort dingen ging in een afgesloten weckglas in zo'n karretje
Ja dat is een soort PEBKAC dan. Een Layer 8 issue.quote:
Liever echte kipsate.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 12:06 schreef Budapestenaar het volgende:
Vegan kipsatésalade op mijn cracker. Smaakt lekker
Poncho's.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 12:12 schreef bitterbal het volgende:
jullie zullen niet voorkomen dat iedereen onder de tomatensoep komt te zitten
"Meurstokjes - overrijp varkensvlees" staat daar.quote:
* knijpt in de twee voorste karretjes.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 12:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Word je straks vervangen door een achtbaan
Naar meisjequote:Op dinsdag 15 maart 2022 12:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dta mag. als ik het maar over jullie heen kan gooien
*wh00p wh00pquote:Op dinsdag 15 maart 2022 12:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
* knijpt in de twee voorste karretjes.
Oh fijn want ik kan geen Indiaas.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 12:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
"Meurstokjes - overrijp varkensvlees" staat daar.
quote:Op dinsdag 15 maart 2022 12:39 schreef Dr_Flash het volgende:
@:Ama kijk: D-Day https://nos.nl/livestream(...)de-coronamaatregelen
Lach niet, dit is erg belangrijk. Of we worden NU bevrijd of we zullen voor EEUWIG bezwijken onder het juk van de Big Transpa en de vervoermafia en de beflapjespolitiequote:
nee moest lachen omdat jij tegelijkertijd de link plaatstequote:Op dinsdag 15 maart 2022 12:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lach niet, dit is erg belangrijk. Of we worden NU bevrijd of we zullen voor EEUWIG bezwijken onder het juk van de Big Transpa en de vervoermafia en de beflapjespolitie![]()
Oeh spannendquote:Op dinsdag 15 maart 2022 12:39 schreef Dr_Flash het volgende:
@:Ama kijk: D-Day https://nos.nl/livestream(...)de-coronamaatregelen
moest lachenquote:
Dit zeggen mensen ook over mij als we ergens hebben afgesproken.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 12:50 schreef bitterbal het volgende:
NU.nl
Excuus voor het lange wachten. Minister Ernst Kuipers kan elk moment binnenlopen, maar we weten helaas niet hoe laat precies.
laatkomers zijn irritantquote:Op dinsdag 15 maart 2022 12:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dit zeggen mensen ook over mij als we ergens hebben afgesproken.
Ik hoop dat ie met het OV is.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 12:50 schreef bitterbal het volgende:
NU.nl
Excuus voor het lange wachten. Minister Ernst Kuipers kan elk moment binnenlopen, maar we weten helaas niet hoe laat precies.
zeker wappiesquote:Op dinsdag 15 maart 2022 12:58 schreef CherryLips het volgende:
Tof moment van de buren om te gaan boren.
Tegen de muur!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |