Hete tomatensoep over de kop.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 12:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Word je straks vervangen door een achtbaan
Dat soort dingen ging in een afgesloten weckglas in zo'n karretjequote:
vergeet ik om het goed dicht te draaienquote:Op dinsdag 15 maart 2022 12:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat soort dingen ging in een afgesloten weckglas in zo'n karretje
nee met zo'n klem.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 12:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
vergeet ik om het goed dicht te draaien
Spetters bij het openmaken.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 12:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat soort dingen ging in een afgesloten weckglas in zo'n karretje
Ja dat is een soort PEBKAC dan. Een Layer 8 issue.quote:
Liever echte kipsate.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 12:06 schreef Budapestenaar het volgende:
Vegan kipsatésalade op mijn cracker. Smaakt lekker
Poncho's.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 12:12 schreef bitterbal het volgende:
jullie zullen niet voorkomen dat iedereen onder de tomatensoep komt te zitten
"Meurstokjes - overrijp varkensvlees" staat daar.quote:
* knijpt in de twee voorste karretjes.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 12:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Word je straks vervangen door een achtbaan
Naar meisjequote:Op dinsdag 15 maart 2022 12:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dta mag. als ik het maar over jullie heen kan gooien
*wh00p wh00pquote:Op dinsdag 15 maart 2022 12:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
* knijpt in de twee voorste karretjes.
Oh fijn want ik kan geen Indiaas.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 12:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
"Meurstokjes - overrijp varkensvlees" staat daar.
quote:Op dinsdag 15 maart 2022 12:39 schreef Dr_Flash het volgende:
@:Ama kijk: D-Day https://nos.nl/livestream(...)de-coronamaatregelen
Lach niet, dit is erg belangrijk. Of we worden NU bevrijd of we zullen voor EEUWIG bezwijken onder het juk van de Big Transpa en de vervoermafia en de beflapjespolitiequote:
nee moest lachen omdat jij tegelijkertijd de link plaatstequote:Op dinsdag 15 maart 2022 12:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lach niet, dit is erg belangrijk. Of we worden NU bevrijd of we zullen voor EEUWIG bezwijken onder het juk van de Big Transpa en de vervoermafia en de beflapjespolitie![]()
Oeh spannendquote:Op dinsdag 15 maart 2022 12:39 schreef Dr_Flash het volgende:
@:Ama kijk: D-Day https://nos.nl/livestream(...)de-coronamaatregelen
moest lachenquote:
Dit zeggen mensen ook over mij als we ergens hebben afgesproken.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 12:50 schreef bitterbal het volgende:
NU.nl
Excuus voor het lange wachten. Minister Ernst Kuipers kan elk moment binnenlopen, maar we weten helaas niet hoe laat precies.
laatkomers zijn irritantquote:Op dinsdag 15 maart 2022 12:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dit zeggen mensen ook over mij als we ergens hebben afgesproken.
Ik hoop dat ie met het OV is.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 12:50 schreef bitterbal het volgende:
NU.nl
Excuus voor het lange wachten. Minister Ernst Kuipers kan elk moment binnenlopen, maar we weten helaas niet hoe laat precies.
zeker wappiesquote:Op dinsdag 15 maart 2022 12:58 schreef CherryLips het volgende:
Tof moment van de buren om te gaan boren.
Tegen de muur!quote:
ja zware tijd heeft de man gehadquote:Op dinsdag 15 maart 2022 13:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hoop dat Thierry nu zich wat minder voelt zoals de joden na de Tweede Wereldoorlog.
Droegen ze toen ook mondkapjes in de trein?quote:Op dinsdag 15 maart 2022 13:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hoop dat Thierry nu zich wat minder voelt zoals de joden na de Tweede Wereldoorlog.
Jaaaa en deze week hoef ik niet met de trein dus ik ben er vanaf. 🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳quote:
Nou ik hoop wat anders. Maar goed.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 13:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hadden ze dat maar gedaan.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 13:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Droegen ze toen ook mondkapjes in de trein?
Volgens Thierry welquote:Op dinsdag 15 maart 2022 13:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Droegen ze toen ook mondkapjes in de trein?
+1quote:Op dinsdag 15 maart 2022 13:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik snap echt niet dat mensen er zo'n probleem mee hebben
Met warm weer heb ik het benauwd met dat ding op.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 13:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
het is gewoon kutirritant. Zeker als je een bril hebt.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 13:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Krijg ik er nog steeds wel snel acne van.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 13:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar je draagt hem niet dagelijks de hele dag. Je zit stil. In de trein.
Ik heb er vanochtend zelfs nog eentje in de winkel op gehadquote:Op dinsdag 15 maart 2022 13:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja dan snap ik het wel, want dan zie je geen zak. Leuk als je buschauffeur bent ofzo.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 13:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
het is gewoon kutirritant. Zeker als je een bril hebt.
Ik moet er straks in de apotheek ook eentje op.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 13:04 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik heb er vanochtend zelfs nog eentje in de winkel op gehad
Ik draag heb dagelijks, de hele werkdag op mn kinquote:Op dinsdag 15 maart 2022 13:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar je draagt hem niet dagelijks de hele dag. Je zit stil. In de trein.
quote:Op dinsdag 15 maart 2022 13:04 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb al een lelijke vlekkerige oude kop dus die paar puistjes kunnen er ook nog wel bij.
Echt hč, eigenlijk pleit ik om mondkapjes bij de klagers vast te nieten op het gezicht.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 13:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
stiekem denk ik dat ze een beetje overdrijftquote:
Verrassendquote:Op dinsdag 15 maart 2022 13:14 schreef UitStraling het volgende:
Gewoon bij degenen die het dragen van een mondkapje erger vinden dan de Tweede Wereldoorlog een gezond been afzetten, hebben ze tenminste echt wat om over te klagen en te wiewelen.
Eerst twee jaar in je porsche met een mondkapje op rond gaan rijden anders gewoon zwijgen met je grote smoelquote:Op dinsdag 15 maart 2022 13:14 schreef UitStraling het volgende:
Gewoon bij degenen die het dragen van een mondkapje erger vinden dan de Tweede Wereldoorlog een gezond been afzetten, hebben ze tenminste echt wat om over te klagen en te wiewelen.
Jij vindt een mondkapje erger dan de Tweede Wereldoorlog?quote:Op dinsdag 15 maart 2022 13:15 schreef Ama het volgende:
Volgens mij alles wat ik zeg of doe ben je tegen of niet.
Hele volksstammen gaan nu juist naar Duitsland denk ik.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 13:18 schreef gianni61 het volgende:
duitsers houden nog wel erg vast aan hun mondkapjes en 2g/2g+/3g geneuzel
voorlopig nog maar niet naar duitsland
Nee maar volgens mij heeft ook niemand dat gezegd.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 13:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jij vindt een mondkapje erger dan de Tweede Wereldoorlog?
quote:Op dinsdag 15 maart 2022 13:14 schreef UitStraling het volgende:
En jij voelt je aangesproken.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 13:19 schreef Ama het volgende:
[..]
Nee maar volgens mij heeft ook niemand dat gezegd.
Boks.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 13:04 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb al een lelijke vlekkerige oude kop dus die paar puistjes kunnen er ook nog wel bij.
Och, m'n concert was toch al verplaatst.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 13:18 schreef gianni61 het volgende:
duitsers houden nog wel erg vast aan hun mondkapjes en 2g/2g+/3g geneuzel
voorlopig nog maar niet naar duitsland
Zal wel de timing zijn. Gisteren ging het ook toevallig weer over minima.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 13:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
[..]
En jij voelt je aangesproken.
Ik zit dan bij een andere stamquote:Op dinsdag 15 maart 2022 13:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hele volksstammen gaan nu juist naar Duitsland denk ik.
Laat dat paasei dan ook geblokkeerd staan dan heb je dat probleem nietquote:Op dinsdag 15 maart 2022 13:20 schreef Ama het volgende:
[..]
Zal wel de timing zijn. Gisteren ging het ook toevallig weer over minima.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |