ja zware tijd heeft de man gehadquote:Op dinsdag 15 maart 2022 13:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hoop dat Thierry nu zich wat minder voelt zoals de joden na de Tweede Wereldoorlog.
Droegen ze toen ook mondkapjes in de trein?quote:Op dinsdag 15 maart 2022 13:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hoop dat Thierry nu zich wat minder voelt zoals de joden na de Tweede Wereldoorlog.
Jaaaa en deze week hoef ik niet met de trein dus ik ben er vanaf. 🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳quote:
Nou ik hoop wat anders. Maar goed.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 13:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hadden ze dat maar gedaan.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 13:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Droegen ze toen ook mondkapjes in de trein?
Volgens Thierry welquote:Op dinsdag 15 maart 2022 13:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Droegen ze toen ook mondkapjes in de trein?
+1quote:Op dinsdag 15 maart 2022 13:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik snap echt niet dat mensen er zo'n probleem mee hebben
Met warm weer heb ik het benauwd met dat ding op.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 13:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
het is gewoon kutirritant. Zeker als je een bril hebt.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 13:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Krijg ik er nog steeds wel snel acne van.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 13:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar je draagt hem niet dagelijks de hele dag. Je zit stil. In de trein.
Ik heb er vanochtend zelfs nog eentje in de winkel op gehadquote:Op dinsdag 15 maart 2022 13:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja dan snap ik het wel, want dan zie je geen zak. Leuk als je buschauffeur bent ofzo.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 13:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
het is gewoon kutirritant. Zeker als je een bril hebt.
Ik moet er straks in de apotheek ook eentje op.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 13:04 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik heb er vanochtend zelfs nog eentje in de winkel op gehad
Ik draag heb dagelijks, de hele werkdag op mn kinquote:Op dinsdag 15 maart 2022 13:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar je draagt hem niet dagelijks de hele dag. Je zit stil. In de trein.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |