mensen aaien is ook altijd wat vreemdquote:Op dinsdag 15 maart 2022 14:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als ik opgewonden ben vind ik aaien zeer hinderlijk.
Ik vind aaien buiten dat wel erg lekker hoor, zit altijd wel te frotten en te friemelen en te liefkozen en te aaien.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 14:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mensen aaien is ook altijd wat vreemd
De hele dag slapenquote:Op dinsdag 15 maart 2022 14:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee dat ik best een kat zou willen zijn
Nou ja, beetje zacht spinnen en wegdromenquote:Op dinsdag 15 maart 2022 14:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als ik opgewonden ben vind ik aaien zeer hinderlijk.
Af en toe een haarbal uitbraken.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 14:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nou ja, beetje zacht spinnen en wegdromen
En de bank slopen met je nagelsquote:Op dinsdag 15 maart 2022 14:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Af en toe een haarbal uitbraken.
of je baasjequote:Op dinsdag 15 maart 2022 14:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En de bank slopen met je nagels
En dan vervolgens je meest schattige snoetje opzetten en om eten vragen zekerquote:
Met je arie je baasje wakker maken.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 14:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En de bank slopen met je nagels
quote:Op dinsdag 15 maart 2022 14:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En dan vervolgens je meest schattige snoetje opzetten en om eten vragen zeker
kekekekekekekekeequote:Op dinsdag 15 maart 2022 14:32 schreef UitStraling het volgende:
Lekker kwetteren als je een vogeltje ziet vliegen.
Wat dat betreft ben je al een halve katquote:
Doen ze uit frustratie, zo lief is het niet.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 14:32 schreef UitStraling het volgende:
Lekker kwetteren als je een vogeltje ziet vliegen.
Ja maar ik ben ook voor het vogeltje, de poes vreet maar mooi Felix.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 14:36 schreef Ama het volgende:
[..]
Doen ze uit frustratie, zo lief is het niet.
Zou mijn kat niet snel Felix zooi geven.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 14:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja maar ik ben ook voor het vogeltje, de poes vreet maar mooi Felix.
Enige wat het mormeltje lust.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 14:40 schreef Ama het volgende:
[..]
Zou mijn kat niet snel Felix zooi geven.
Mijn kat at dat allemaal niet haha. Maar ik bestelde ook altijd graanvrije brokken met veel vlees voor haar.quote:
de puroiquote:Op dinsdag 15 maart 2022 14:42 schreef Ama het volgende:
[..]
Mijn kat at dat allemaal niet haha. Maar ik bestelde ook altijd graanvrije brokken met veel vlees voor haar.
Oh niet aan gedacht. Denkt ook niemand aan als ik jarig ben.quote:
jammer dan, je moet.quote:
Verdoriequote:
Ik heb net een halve double chocolate chip cookie op, nu licht misselijkquote:
Om meer Wattenschijfjes te kopen?quote:
Maisjuhhhhquote:
een halve double is eigenlijk gewoon 1 toch?quote:Op dinsdag 15 maart 2022 15:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb net een halve double chocolate chip cookie op, nu licht misselijk
Ga je haar klonen?quote:Op dinsdag 15 maart 2022 15:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Om meer Wattenschijfjes te kopen?
Nee, het is een chocoladekoekje met extra chocola.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 15:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
een halve double is eigenlijk gewoon 1 toch?
Heb er wel over nagedacht om haar te laten dekken, maar ik hoef niet NOG meer cavia's.quote:
Gemiste kans.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 15:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb er wel over nagedacht om haar te laten dekken, maar ik hoef niet NOG meer cavia's.
Met beide zou je een @CherryLips kunnen lokkenquote:Op dinsdag 15 maart 2022 15:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, het is een chocoladekoekje met extra chocola.
Anders was het of een chocoladekoekje of gewoon chocola.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |