HIep hiep hiep hoeraaaaaaaaaa,quote:Op dinsdag 15 maart 2022 06:48 schreef Bomenverzameling het volgende:
* Bomenverzameling zet koffie met gebak neer
tastoe
Van harte gefeliciteerdquote:Op dinsdag 15 maart 2022 06:48 schreef Bomenverzameling het volgende:
tastoe
UIteraardquote:Op dinsdag 15 maart 2022 07:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
Van harte gefeliciteerd.
Heb je ook thee?
Het duurde even, maar je bent erquote:Op dinsdag 15 maart 2022 07:25 schreef gianni61 het volgende:
Oh wacht, nu ik wat koffie binnen heb begin ik wakker te worden.
Er is feest
Proficiat!
Ja, het heeft even tijd nodig.quote:
Je wist de weg, dan was je redelijk wakker lijkt mijquote:Op dinsdag 15 maart 2022 07:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ja, het heeft even tijd nodig.
(je kunt je afvragen of het verantwoord is dat ik al 3 kwartier naar het werk gereden ben)
quote:Op dinsdag 15 maart 2022 06:48 schreef Bomenverzameling het volgende:
tastoe
Gefeliciteerd.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 06:48 schreef Bomenverzameling het volgende:
tastoe
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 15 maart 2022 06:48 schreef Bomenverzameling het volgende:
tastoe
gefeliciteerdquote:Op dinsdag 15 maart 2022 06:48 schreef Bomenverzameling het volgende:
tastoe
quote:Op dinsdag 15 maart 2022 00:54 schreef datismijnmening het volgende:
Fuck geld en status. Het helpt niet
Beheers je eensquote:
Ja gaat ook goed.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 08:02 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Fijn dat het goed gaat
En met je vriend?
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 15 maart 2022 06:48 schreef Bomenverzameling het volgende:
tastoe
assortiment zelfsquote:Op dinsdag 15 maart 2022 08:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gefeliciteerd![]()
![]()
* loopt naar het assortiment gebak toe
quote:
#luieleefquote:Op dinsdag 15 maart 2022 08:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Zooo, koffie, dekentje en muziek.. ik ben klaar voor deze nieuwe werkdag
quote:Op dinsdag 15 maart 2022 08:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Zooo, koffie, dekentje en muziek.. ik ben klaar voor deze nieuwe werkdag
quote:Op dinsdag 15 maart 2022 08:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Beheers je eensIk droeg geen rokken of knotjes hoor
Sowiesootje, gisteren tot 19.00 uur op kantoor geweest.quote:
Wérrukkuhhh, lunchen, stukje werrrukuh, avond eten maken, ontspannen en slapen.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 08:29 schreef Moeraskat het volgende:
Jongens, wat staat er op de agenda vandaag?
museum en uit etenquote:Op dinsdag 15 maart 2022 08:29 schreef Moeraskat het volgende:
Jongens, wat staat er op de agenda vandaag?
Is je voet afgestorven?quote:Op dinsdag 15 maart 2022 08:29 schreef Dr_Flash het volgende:
Tevens goedemorgen allen4:04 extra grijzigheid vandaag
EN gelukkig alweer een ochtendwandelingetje kunnen doen. Die steunkous is VEEL te klein dus die gaat terug. Misschien hebben ze een S in een L zakje gedaan of zo
![]()
[ afbeelding ]
Hangen, douchen, aankleden, hangen, spullenpakken, kattenvoerkopen, lunchen, werken, overleg, werken, werken, avondeten, werken werken, kitten halen, naar huis, hangen, slapenquote:Op dinsdag 15 maart 2022 08:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wérrukkuhhh, lunchen, stukje werrrukuh, avond eten maken, ontspannen en slapen.
En bij jou?
1 jaar en acht maanden.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 08:26 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Fijn
Hoelang nu al? ruim een jaar sowieso toch?
Bijna hetzelfde hier.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 08:33 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Hangen, douchen, aankleden, hangen, spullenpakken, kattenvoerkopen, lunchen, werken, overleg, werken, werken, avondeten, werken werken, kitten halen, naar huis, hangen, slapen
Behalve dat jij je haar dan nog in een knotje moet doen.quote:
ik heb ook een knotje vandaagquote:Op dinsdag 15 maart 2022 08:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Behalve dat jij je haar dan nog in een knotje moet doen.
Zo'n rare halve ui op je achterhoofd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |