Eerder een vreemde vogel hoorquote:
quote:Op maandag 14 maart 2022 22:45 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Mental image van hoe jij met een felroze stole flapperend door de stad rent
ja en van die zompige kloosterkaarsenquote:Op maandag 14 maart 2022 22:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Alleen Romeinse olielampjes, dacht ik
Binnenkort niet meerquote:Op maandag 14 maart 2022 22:47 schreef bitterbal het volgende:
wist niet dat je van buiten de eu ook een test moest doen als je gevaccineerd was
Sowieso bij de terugvlucht. Maar gaat er waarschijnlijk de 23ste af. Hoop ik.quote:Op maandag 14 maart 2022 22:47 schreef bitterbal het volgende:
wist niet dat je van buiten de eu ook een test moest doen als je gevaccineerd was
dat hoop ik dan maarquote:Op maandag 14 maart 2022 22:49 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Sowieso bij de terugvlucht. Maar gaat er waarschijnlijk de 23ste af. Hoop ik.
Sommige mensen adoreren hem. Ik hoor daar zeker niet bij.quote:Op maandag 14 maart 2022 22:48 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik kan niet naar die Steve Lookner luisteren. Word helemaal kriegelig als die vent een slok water neemt. Gulpgloebgloeb
Die rants ook steedsquote:Op maandag 14 maart 2022 22:50 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Sommige mensen adoreren hem. Ik hoor daar zeker niet bij.
Ik trek hem ook niet nee.
Ja soa test hè.quote:Op maandag 14 maart 2022 22:47 schreef bitterbal het volgende:
fingers crossedquote:Op maandag 14 maart 2022 22:52 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat is al snel.Maar lijkt er wel op hoor, dat die reisbeperking er af zal gaan.
quote:Op maandag 14 maart 2022 22:52 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat is al snel.Maar lijkt er wel op hoor, dat die reisbeperking er af zal gaan.
Hoax. Je hebt gewoon verenquote:Op maandag 14 maart 2022 22:53 schreef Budapestenaar het volgende:
Tanden poetsen en dan maar onder de wol
Van nu.nlquote:Op maandag 14 maart 2022 22:53 schreef bitterbal het volgende:
zag het niet staan in het nos bericht over het omt advies
quote:Volgens het OMT heeft het testen voor reizen en het digitale coronapaspoort geen meerwaarde meer. De experts schrijven dat de maatregelen weinig effectief zijn omdat ze "suboptimaal" worden nageleefd. Zelfs als ze wel nageleefd zouden worden, is het effect voor reizigers "beperkt".
Het OMT adviseert wel om reizigers op de dag van aankomst en vijf dagen daarna een zelftest te laten doen. Reizen zorgt volgens het OMT voor een verhoogd risico om ziek te worden.
oke. nou goed hoop het. Scheelt weer gedoe en geld om thuis te kunnen komen. Zeker als ze hier het testen voor de evenementen ook laten vervallenquote:
viel best mee, heeft toch veel Balkaninvloed.quote:Op maandag 14 maart 2022 22:27 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nope maar lijkt me wel tof. Denk schitterende natuur maar misschien een tikkie te westers voor me qua beschaving.
Hold on, hold on! BREAKING NEWS! BREAKING NEWS!quote:Op maandag 14 maart 2022 22:48 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik kan niet naar die Steve Lookner luisteren. Word helemaal kriegelig als die vent een slok water neemt. Gulpgloebgloeb
Ik ben wel een beetje fan.quote:Op maandag 14 maart 2022 22:50 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Sommige mensen adoreren hem. Ik hoor daar zeker niet bij.
Ik trek hem ook niet nee.
https://www.instagram.com/tv/Ca-OoCBq_Fk/?utm_medium=copy_linkquote:Op maandag 14 maart 2022 22:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oke. nou goed hoop het. Scheelt weer gedoe en geld om thuis te kunnen komen. Zeker als ze hier het testen voor de evenementen ook laten vervallen
Gaan ze uit eten?quote:Op maandag 14 maart 2022 23:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
https://www.instagram.com/tv/Ca-OoCBq_Fk/?utm_medium=copy_link
Fuck die ruggengraatquote:Op maandag 14 maart 2022 23:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Drugs zijn voor zwakke mensen zonder ruggengraat.
Was is er aan de hand dimmy?quote:Op dinsdag 15 maart 2022 00:54 schreef datismijnmening het volgende:
Fuck geld en status. Het helpt niet
HIep hiep hiep hoeraaaaaaaaaa,quote:Op dinsdag 15 maart 2022 06:48 schreef Bomenverzameling het volgende:
* Bomenverzameling zet koffie met gebak neer
tastoe
Van harte gefeliciteerdquote:Op dinsdag 15 maart 2022 06:48 schreef Bomenverzameling het volgende:
tastoe
UIteraardquote:Op dinsdag 15 maart 2022 07:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
Van harte gefeliciteerd.
Heb je ook thee?
Het duurde even, maar je bent erquote:Op dinsdag 15 maart 2022 07:25 schreef gianni61 het volgende:
Oh wacht, nu ik wat koffie binnen heb begin ik wakker te worden.
Er is feest
Proficiat!
Ja, het heeft even tijd nodig.quote:
Je wist de weg, dan was je redelijk wakker lijkt mijquote:Op dinsdag 15 maart 2022 07:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ja, het heeft even tijd nodig.
(je kunt je afvragen of het verantwoord is dat ik al 3 kwartier naar het werk gereden ben)
quote:Op dinsdag 15 maart 2022 06:48 schreef Bomenverzameling het volgende:
tastoe
Gefeliciteerd.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 06:48 schreef Bomenverzameling het volgende:
tastoe
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 15 maart 2022 06:48 schreef Bomenverzameling het volgende:
tastoe
gefeliciteerdquote:Op dinsdag 15 maart 2022 06:48 schreef Bomenverzameling het volgende:
tastoe
quote:Op dinsdag 15 maart 2022 00:54 schreef datismijnmening het volgende:
Fuck geld en status. Het helpt niet
Beheers je eensquote:
Ja gaat ook goed.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 08:02 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Fijn dat het goed gaat
En met je vriend?
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 15 maart 2022 06:48 schreef Bomenverzameling het volgende:
tastoe
assortiment zelfsquote:Op dinsdag 15 maart 2022 08:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gefeliciteerd![]()
![]()
* loopt naar het assortiment gebak toe
quote:
#luieleefquote:Op dinsdag 15 maart 2022 08:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Zooo, koffie, dekentje en muziek.. ik ben klaar voor deze nieuwe werkdag
quote:Op dinsdag 15 maart 2022 08:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Zooo, koffie, dekentje en muziek.. ik ben klaar voor deze nieuwe werkdag
quote:Op dinsdag 15 maart 2022 08:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Beheers je eensIk droeg geen rokken of knotjes hoor
Sowiesootje, gisteren tot 19.00 uur op kantoor geweest.quote:
Wérrukkuhhh, lunchen, stukje werrrukuh, avond eten maken, ontspannen en slapen.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 08:29 schreef Moeraskat het volgende:
Jongens, wat staat er op de agenda vandaag?
museum en uit etenquote:Op dinsdag 15 maart 2022 08:29 schreef Moeraskat het volgende:
Jongens, wat staat er op de agenda vandaag?
Is je voet afgestorven?quote:Op dinsdag 15 maart 2022 08:29 schreef Dr_Flash het volgende:
Tevens goedemorgen allen4:04 extra grijzigheid vandaag
EN gelukkig alweer een ochtendwandelingetje kunnen doen. Die steunkous is VEEL te klein dus die gaat terug. Misschien hebben ze een S in een L zakje gedaan of zo
![]()
[ afbeelding ]
Hangen, douchen, aankleden, hangen, spullenpakken, kattenvoerkopen, lunchen, werken, overleg, werken, werken, avondeten, werken werken, kitten halen, naar huis, hangen, slapenquote:Op dinsdag 15 maart 2022 08:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wérrukkuhhh, lunchen, stukje werrrukuh, avond eten maken, ontspannen en slapen.
En bij jou?
1 jaar en acht maanden.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 08:26 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Fijn
Hoelang nu al? ruim een jaar sowieso toch?
Bijna hetzelfde hier.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 08:33 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Hangen, douchen, aankleden, hangen, spullenpakken, kattenvoerkopen, lunchen, werken, overleg, werken, werken, avondeten, werken werken, kitten halen, naar huis, hangen, slapen
Behalve dat jij je haar dan nog in een knotje moet doen.quote:
ik heb ook een knotje vandaagquote:Op dinsdag 15 maart 2022 08:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Behalve dat jij je haar dan nog in een knotje moet doen.
Zo'n rare halve ui op je achterhoofd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |