Eerder een vreemde vogel hoorquote:
quote:Op maandag 14 maart 2022 22:45 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Mental image van hoe jij met een felroze stole flapperend door de stad rent
ja en van die zompige kloosterkaarsenquote:Op maandag 14 maart 2022 22:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Alleen Romeinse olielampjes, dacht ik
Binnenkort niet meerquote:Op maandag 14 maart 2022 22:47 schreef bitterbal het volgende:
wist niet dat je van buiten de eu ook een test moest doen als je gevaccineerd was
Sowieso bij de terugvlucht. Maar gaat er waarschijnlijk de 23ste af. Hoop ik.quote:Op maandag 14 maart 2022 22:47 schreef bitterbal het volgende:
wist niet dat je van buiten de eu ook een test moest doen als je gevaccineerd was
dat hoop ik dan maarquote:Op maandag 14 maart 2022 22:49 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Sowieso bij de terugvlucht. Maar gaat er waarschijnlijk de 23ste af. Hoop ik.
Sommige mensen adoreren hem. Ik hoor daar zeker niet bij.quote:Op maandag 14 maart 2022 22:48 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik kan niet naar die Steve Lookner luisteren. Word helemaal kriegelig als die vent een slok water neemt. Gulpgloebgloeb
Die rants ook steedsquote:Op maandag 14 maart 2022 22:50 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Sommige mensen adoreren hem. Ik hoor daar zeker niet bij.
Ik trek hem ook niet nee.
Ja soa test hè.quote:Op maandag 14 maart 2022 22:47 schreef bitterbal het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |