quote:Op maandag 14 maart 2022 22:27 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nope maar lijkt me wel tof. Denk schitterende natuur maar misschien een tikkie te westers voor me qua beschaving.
Dat hoop ik ook. Dan wil ik nog een weekendje naar de UKquote:Op maandag 14 maart 2022 22:29 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hopelijk wel dat de testverplichting eraf gaat voor terugkomst uit niet Europese landen.
Ja dat beeld heb ik er inderdaad een beetje bij.quote:Op maandag 14 maart 2022 22:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Het schijnt meer Oostenrijk dan oostblok te zijn, dus dat denk ik wel.
+1quote:Op maandag 14 maart 2022 22:29 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hopelijk wel dat de testverplichting eraf gaat voor terugkomst uit niet Europese landen.
Slovenie is heel mooi. Lang geleden dat ik daar geweest ben wel.quote:Op maandag 14 maart 2022 22:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Het schijnt meer Oostenrijk dan oostblok te zijn, dus dat denk ik wel.
Ik wil Albaantje. Al zit dat er voorlopig toch nog even niet in want april is wat kort dag en mijn directe collega is in mei 4,5 week vrij.quote:Op maandag 14 maart 2022 22:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook. Dan wil ik nog een weekendje naar de UK
waarom?quote:Op maandag 14 maart 2022 22:32 schreef mschol het volgende:
[..]
omdat we je even moeten trainen tot een nachtuil
Zou je dat ophangen?quote:Op maandag 14 maart 2022 22:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
https://www.made.com/lark(...)-clock-charcoal-grey
In juni dan?quote:Op maandag 14 maart 2022 22:34 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik wil Albaantje. Al zit dat er voorlopig toch nog even niet in want april is wat kort dag en mijn directe collega is in mei 4,5 week vrij.
Kan maar dan is het er eigenlijk al te warm. Zelfde geldt voor Jordanie. Mei en September zijn echt mijn lievelingsreismaanden.quote:
Ja, ik vind ‘m supertof.quote:
Dan moet je nog even wachtenquote:Op maandag 14 maart 2022 22:39 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Kan maar dan is het er eigenlijk al te warm. Zelfde geldt voor Jordanie. Mei en September zijn echt mijn lievelingsreismaanden.
Spul van Made.com is wel erg wisselend in kwaliteit helaas, nu zal het met een klok wel meevallen.quote:Op maandag 14 maart 2022 22:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, ik vind ‘m supertof.![]()
Deze misschien nog net wat leuker.
https://www.made.com/aza-metallic-cuckoo-clock-brass
meer een dagflamingoquote:Op maandag 14 maart 2022 22:40 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ben je liever een ochtendkippetje?
deze jaquote:Op maandag 14 maart 2022 22:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, ik vind ‘m supertof.![]()
Deze misschien nog net wat leuker.
https://www.made.com/aza-metallic-cuckoo-clock-brass
Ja klopt. Ik heb er weleens een stoeltje besteld dat echt bedroevend was.quote:Op maandag 14 maart 2022 22:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Spul van Made.com is wel erg wisselend in kwaliteit helaas, nu zal het met een klok wel meevallen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |