Ja, da’s bij mensen ook zoquote:Op maandag 14 maart 2022 22:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kijk maar in het dierenrijk, bij leeuwen doet het mannetje wel altijd alsof die de koning is maar de vrouwtjes bepalen alles
Ook met het Oude Testament?quote:Op maandag 14 maart 2022 22:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, ook dát klopt dus niet. Er zijn wel keuzes gemaakt voor wat betreft de teksten die wel of geen onderdeel van de bijbel mochten zijn. Maar de teksten zelf zijn voor 95% vergelijkbaar met de oudste versies die nog bestaan.
En wat als je allebei niet haaltquote:Op maandag 14 maart 2022 22:14 schreef Koen66 het volgende:
[..]
rijden in een Porsche als je de 30 cm niet haalt
Klopt.quote:Op maandag 14 maart 2022 22:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, ook dát klopt dus niet. Er zijn wel keuzes gemaakt voor wat betreft de teksten die wel of geen onderdeel van de bijbel mochten zijn. Maar de teksten zelf zijn voor 95% vergelijkbaar met de oudste versies die nog bestaan.
Hoe erg moet het niet zijn als je een Clio rijdtquote:Op maandag 14 maart 2022 22:14 schreef Koen66 het volgende:
[..]
rijden in een Porsche als je de 30 cm niet haalt
Maar dan alsnog vind ik het een weinig interessante roman, en zeker niet om heilig in te geloven en heel mijn leven op aan te passen en anderen te dwingen hetzelfde te doenquote:
Dat is weer een andere discussiequote:Op maandag 14 maart 2022 22:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar dan alsnog vind ik het een weinig interessante roman, en zeker niet om heilig in te geloven en heel mijn leven op aan te passen en anderen te dwingen hetzelfde te doen
Het is geen roman.quote:Op maandag 14 maart 2022 22:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar dan alsnog vind ik het een weinig interessante roman, en zeker niet om heilig in te geloven en heel mijn leven op aan te passen en anderen te dwingen hetzelfde te doen
Ja ik vind vooral de invloed die het boek heeft gehad (en nog steeds heeft) fascinerend, de verhalen zelf zijn niet zo denderendquote:Op maandag 14 maart 2022 22:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat is weer een andere discussieIk vind de bijbel een heel bijzonder boek, maar ik maak toch wel graag mijn eigen keuzes
misschien zijn dat de echte 30+ kingsquote:Op maandag 14 maart 2022 22:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hoe erg moet het niet zijn als je een Clio rijdt
Ik zie het wel als een fictieroman gebaseerd op gebeurtenissen in de geschiedenisquote:Op maandag 14 maart 2022 22:20 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Het is geen roman.Ik denk dat je het meer moet zien als een geschiedenisboek.
Laten we het daar op houdenquote:Op maandag 14 maart 2022 22:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
misschien zijn dat de echte 30+ kingsdie lopen er niet mee te koop
Ben jij weleens in Slovenië geweest, Liesje?quote:Op maandag 14 maart 2022 22:20 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Het is geen roman.Ik denk dat je het meer moet zien als een geschiedenisboek.
Ik ben wel blij met dat thuiswerkadviesquote:Op maandag 14 maart 2022 22:26 schreef mschol het volgende:
https://www.nu.nl/coronav(...)thuiswerkadvies.html
Nope maar lijkt me wel tof. Denk schitterende natuur maar misschien een tikkie te westers voor me qua beschaving.quote:Op maandag 14 maart 2022 22:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ben jij weleens in Slovenië geweest, Liesje?
Hopelijk wel dat de testverplichting eraf gaat voor terugkomst uit niet Europese landen.quote:Op maandag 14 maart 2022 22:26 schreef mschol het volgende:
https://www.nu.nl/coronav(...)thuiswerkadvies.html
dat mag enforced worden hoorquote:Op maandag 14 maart 2022 22:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ben wel blij met dat thuiswerkadvies
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |