Kan maar dan is het er eigenlijk al te warm. Zelfde geldt voor Jordanie. Mei en September zijn echt mijn lievelingsreismaanden.quote:
Ja, ik vind ‘m supertof.quote:
Dan moet je nog even wachtenquote:Op maandag 14 maart 2022 22:39 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Kan maar dan is het er eigenlijk al te warm. Zelfde geldt voor Jordanie. Mei en September zijn echt mijn lievelingsreismaanden.
Spul van Made.com is wel erg wisselend in kwaliteit helaas, nu zal het met een klok wel meevallen.quote:Op maandag 14 maart 2022 22:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, ik vind ‘m supertof.![]()
Deze misschien nog net wat leuker.
https://www.made.com/aza-metallic-cuckoo-clock-brass
meer een dagflamingoquote:Op maandag 14 maart 2022 22:40 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ben je liever een ochtendkippetje?
deze jaquote:Op maandag 14 maart 2022 22:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, ik vind ‘m supertof.![]()
Deze misschien nog net wat leuker.
https://www.made.com/aza-metallic-cuckoo-clock-brass
Ja klopt. Ik heb er weleens een stoeltje besteld dat echt bedroevend was.quote:Op maandag 14 maart 2022 22:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Spul van Made.com is wel erg wisselend in kwaliteit helaas, nu zal het met een klok wel meevallen.
Eerder een vreemde vogel hoorquote:
quote:Op maandag 14 maart 2022 22:45 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Mental image van hoe jij met een felroze stole flapperend door de stad rent
ja en van die zompige kloosterkaarsenquote:Op maandag 14 maart 2022 22:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Alleen Romeinse olielampjes, dacht ik
Binnenkort niet meerquote:Op maandag 14 maart 2022 22:47 schreef bitterbal het volgende:
wist niet dat je van buiten de eu ook een test moest doen als je gevaccineerd was
Sowieso bij de terugvlucht. Maar gaat er waarschijnlijk de 23ste af. Hoop ik.quote:Op maandag 14 maart 2022 22:47 schreef bitterbal het volgende:
wist niet dat je van buiten de eu ook een test moest doen als je gevaccineerd was
dat hoop ik dan maarquote:Op maandag 14 maart 2022 22:49 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Sowieso bij de terugvlucht. Maar gaat er waarschijnlijk de 23ste af. Hoop ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |