Gewoon als tweede. Goed voor de complotdenkers in Italiëquote:Op maandag 14 maart 2022 09:48 schreef molloot200 het volgende:
Vandaag maar eens kijken welke startplek Italië """""""loot"""""""
De afstand vanaf de beschikbare overnachtingsplaatsen naar de locatie van het evenement wellicht?quote:
Oh, dan zullen ze wel even bezig zijn, Turijn is best een grote stad.quote:Op maandag 14 maart 2022 10:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
De afstand vanaf de beschikbare overnachtingsplaatsen naar de locatie van het evenement wellicht?
Dat lijkt me wel, toch?quote:Op maandag 14 maart 2022 10:07 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Oh, dan zullen ze wel even bezig zijn, Turijn is best een grote stad.
Ik neem iig wel aan dat ze alles met de hand gaan doen, wel zo nauwkeurig.
Sinds alleen die plek wordt geloot zijn er nooit echt slechte plekken gelootquote:Op maandag 14 maart 2022 09:49 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Gewoon als tweede. Goed voor de complotdenkers in Italië
Het zal afhankelijk zijn van hoe graag de RAI het opnieuw wil organiseren. Als het aan de EBU ligt, zullen ze een favoriet als Brividi liever ergens in de tweede helft van de show hebben, omdat het tussen de 8-12e startpositie onvermijdelijk vrij druk wordt met favorieten en je liever geen winnaarskandidaat helemaal in het eerste kwart wil.quote:Op maandag 14 maart 2022 10:11 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Sinds alleen die plek wordt geloot zijn er nooit echt slechte plekken geloot
Zweden 2013: 16
Denemarken 2014: 23
Oostenrijk 2015: 14
Zweden 2016: 9
Oekraïne 2017: 22
Portugal 2018: 8
Israël 2019: 14
Nederland 2021: 23
Zou wel verfrissend zijn als er nu een plek vóór plek 8 wordt geloot.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heel slechtquote:Op maandag 14 maart 2022 11:46 schreef Arizona het volgende:
@:guanabana hoe gaat het vandaag met je?
quote:Op maandag 14 maart 2022 11:54 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Heel slechtheb bijna niet geslapen en koorts is nog niet minder , voel me zo belabberd.
Wat rotquote:Op maandag 14 maart 2022 11:54 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Heel slechtheb bijna niet geslapen en koorts is nog niet minder , voel me zo belabberd.
Beterschapquote:Op maandag 14 maart 2022 11:54 schreef Guanabana het volgende:
[..]
quote:Op maandag 14 maart 2022 11:54 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Heb je therapie nodig?quote:Op maandag 14 maart 2022 11:56 schreef molloot200 het volgende:
Spangas, aka mijn halve jeugd, stopt ermee na 15 jaar met eind april de laatste aflevering
Een bureau (met een ladekast eronder), een bedbank en een schoenenkast.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 22:23 schreef H_T het volgende:
[..]
Klinkt heerlijk! Fijn dat je ervan genoten hebt
[..]
Ik moet morgen eigenlijk ook écht wat klusjes gaan doenWat heb je gebouwd?
quote:Op maandag 14 maart 2022 09:30 schreef ijs_beer het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
Heb je nog onderdelen overgehouden?quote:Op maandag 14 maart 2022 13:00 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Een bureau (met een ladekast eronder), een bedbank en een schoenenkast.
Kan geen schroefjes enz meer zien
quote:Op maandag 14 maart 2022 13:11 schreef Guanabana het volgende:
Zelftest is positief![]()
Lekker nog even op de valreep corona krijgen.
Da's minder, beterschap! Hopelijk blijft het qua symptomen meevallen. Corona blijft ook gewoon onder ons natuurlijk dus ik denk dat het iets is dat we allemaal wel eens zullen krijgen, van tijd tot tijd.quote:Op maandag 14 maart 2022 13:11 schreef Guanabana het volgende:
Schandequote:Op maandag 14 maart 2022 13:11 schreef Guanabana het volgende:
Laggardquote:Op maandag 14 maart 2022 13:11 schreef Guanabana het volgende:
Uiteraardquote:
Oh bah, beterschap!quote:Op maandag 14 maart 2022 13:11 schreef Guanabana het volgende:
Jouw in elkaar geknutselde meubels hebben allen een houtdeuvel te weinig, bedoel jequote:Op maandag 14 maart 2022 13:21 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Uiteraard
Zat nu standaard bij elk zakje een houtdeuvel teveel.
Nee, er zaten zowaar teveel onderdelen in plaats van te weinigquote:Op maandag 14 maart 2022 13:23 schreef Arizona het volgende:
[..]
Jouw in elkaar geknutselde meubels hebben allen een houtdeuvel te weinig, bedoel je
Beterschap! Naja, niet echt verrassend. Wel verrassend dat die zelftest nu pas positief is.quote:Op maandag 14 maart 2022 13:11 schreef Guanabana het volgende:
Ik heb 1,5 uur in de wachtrij gestaan maar helaas naast kaarten gegrepenquote:Op maandag 14 maart 2022 13:29 schreef AgnesGru het volgende:
Ik ga met vrienden naar een van de Streamers concerten, dacht kijk even voor een hotelletje, nou met die prijzen ga je haast wel bobben
Omdat een hotel te duur is ga je met de bobslee?quote:Op maandag 14 maart 2022 13:29 schreef AgnesGru het volgende:
Ik ga met vrienden naar een van de Streamers concerten, dacht kijk even voor een hotelletje, nou met die prijzen ga je haast wel bobben
Nooit geweten dat die dingen houtdeuvels hetenquote:Op maandag 14 maart 2022 13:21 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Uiteraard
Zat nu standaard bij elk zakje een houtdeuvel teveel.
De Efteling zal er nog wel een paar over hebben.quote:Op maandag 14 maart 2022 13:37 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Omdat een hotel te duur is ga je met de bobslee?
Vast, maar het lijkt me gewoon ietwat onhandig.quote:Op maandag 14 maart 2022 13:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
De Efteling zal er nog wel een paar over hebben.
Ik wist ook niet dat het houtdeuvels waren, noem ze meestal iets als "zo'n tamponding"quote:Op maandag 14 maart 2022 13:38 schreef H_T het volgende:
[..]
Nooit geweten dat die dingen houtdeuvels hetenIk noem ze altijd houten plug. Zo leer je nog eens wat
quote:Op maandag 14 maart 2022 13:11 schreef Guanabana het volgende:
Ben best boos dat ik het alsnog heb gekregenquote:Op maandag 14 maart 2022 13:20 schreef Arizona het volgende:
[..]
Laggard![]()
In ieder geval wel "fijn" dat je nu weet wat het is.
Sinds ik het weet iets minder slecht, maar dat is misschien de adrenaline ofzoquote:
Oh wat zondequote:Op maandag 14 maart 2022 13:35 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik heb 1,5 uur in de wachtrij gestaan maar helaas naast kaarten gegrepen
Arriveer je wel in stijlquote:Op maandag 14 maart 2022 13:37 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Omdat een hotel te duur is ga je met de bobslee?
Dat lijkt me dan een foutje van Ikea, waarschijnlijk had iemand anders er dan 10 te weinig ofzoquote:Op maandag 14 maart 2022 13:38 schreef H_T het volgende:
[..]
Nooit geweten dat die dingen houtdeuvels hetenIk noem ze altijd houten plug. Zo leer je nog eens wat
Eentje over is redelijk normaal, maar ik heb ook wel eens een kast in elkaar gezet dat ik meer dan 10 van die dingen overhield. De kast staat nog steeds dus het zal wel, maar dit waren er wel verdacht veel.
Snap ik, is ook balen als je al die tijd de dans bent ontsprongen.quote:Op maandag 14 maart 2022 14:05 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ben best boos dat ik het alsnog heb gekregen
Deze was niet van Ikeaquote:Op maandag 14 maart 2022 14:12 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Dat lijkt me dan een foutje van Ikea, waarschijnlijk had iemand anders er dan 10 te weinig ofzo
Ik heb de tic (de een noem het autistisch, de ander OCD) om voordat ik meubels in elkaar ga zetten, eerst alle schroeven e.d. sorteer en natel of het allemaal wel klopt.
quote:Op maandag 14 maart 2022 09:30 schreef ijs_beer het volgende:
SterkteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Koel en donker bewaren
Mag dat ook al? En heb je dan volledig vrije keuze?quote:
Snap ik. Ben je zo voorzichtig, ben je alsnog de sjaak.quote:Op maandag 14 maart 2022 14:05 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ben best boos dat ik het alsnog heb gekregen
Net broodje kaas en thee gehad.quote:Op maandag 14 maart 2022 14:47 schreef H_T het volgende:
[..]
Mag dat ook al? En heb je dan volledig vrije keuze?
Pff manquote:Op maandag 14 maart 2022 15:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
In hert kerstpakket zat worteltaart die je nog zelf moest bakken. We hebben die afgelopen week gebakken, maar we proeven helemaal geen wortel.
Nog meer ellende.quote:Op maandag 14 maart 2022 15:15 schreef Cyan9 het volgende:
Er zijn ook mensen die helemaal geen taart hebben.
Dat is wel erger dan geen wortels hebben inderdaadquote:Op maandag 14 maart 2022 15:15 schreef Cyan9 het volgende:
Er zijn ook mensen die helemaal geen taart hebben.
Nou wil ik niet zeggen dat ik zielig ben of zo, maar ik heb al in geen tijden taart gehad. Maar daar hoor je dan weer niemand over.quote:Op maandag 14 maart 2022 15:19 schreef Arizona het volgende:
[..]
Dat is wel erger dan geen wortels hebben inderdaad
Ga naar de bakker! Haal het lekkerste taartje uit de vitrine!quote:Op maandag 14 maart 2022 15:25 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Nou wil ik niet zeggen dat ik zielig ben of zo, maar ik heb al in geen tijden taart gehad. Maar daar hoor je dan weer niemand over.
Zou je taart willen dan?quote:Op maandag 14 maart 2022 15:25 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Nou wil ik niet zeggen dat ik zielig ben of zo, maar ik heb al in geen tijden taart gehad. Maar daar hoor je dan weer niemand over.
Ik zal hier even over beraadslagen, maar de voortekenen zijn positief.quote:
Ik heb dit weekend nog een stukje taart gehad. Aanrader hoor!quote:Op maandag 14 maart 2022 15:33 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik zal hier even over beraadslagen, maar de voortekenen zijn positief.
Ik niet zo recent, maar wel deze maand. Dat beviel welquote:Op maandag 14 maart 2022 15:34 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik heb dit weekend nog een stukje taart gehad. Aanrader hoor!
Maar als het gezond zou zijn, zou het niet zo lekker zijn.quote:Op maandag 14 maart 2022 16:02 schreef Arizona het volgende:
Ik hou echt heel erg van taart. Als het gezond was at ik iedere dag wel taartjes![]()
Al die mensen die zich alsnog 'kiplekker' voelen.quote:“Ik had al een paar dagen een kriebelige keel, maar voel me voor de rest kiplekker”, aldus Obama.
Zo lekker als een dooie kip in de vitrine van de poelier waarschijnlijk ́;)quote:Op maandag 14 maart 2022 16:04 schreef Guanabana het volgende:
Ik ben in goed gezelschap![]()
Voormalig Amerikaans president Obama test positief op coronavirus
[..]
Al die mensen die zich alsnog 'kiplekker' voelen.
Obamabanaquote:Op maandag 14 maart 2022 16:04 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Het meeste heb ik wel overdragen ja.quote:Op maandag 14 maart 2022 08:50 schreef Arizona het volgende:
[..]
Heb je het meeste al overgedragen?
Lekker vooruitzicht, naar Barcelona
Die smaakte vast ook niet zo naar wortel dan!quote:Op maandag 14 maart 2022 17:21 schreef Redefine het volgende:
Ik houd ook van taart. Vandaag toevallig nog een stuk op, want we hadden er een van een leverancier gekregen. Helaas was die niet zo heel lekker
Nee. Maar ook niet echt ergens anders naarquote:Op maandag 14 maart 2022 17:30 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Die smaakte vast ook niet zo naar wortel dan!
Helaas moet ik gaan sporten, anders had ik het graag gedaan natuurlijk.quote:Op maandag 14 maart 2022 17:29 schreef BillDauterive het volgende:
@:Luctor.et.Emergo, ik heb zo een vergadering, maar ik heb geen zin. Jij houdt wel van vergaderen toch, wil jij niet voor me invallen?
Daar kan de Nederlandse politie nog wat van leren.quote:Op maandag 14 maart 2022 18:19 schreef AgnesGru het volgende:
Ik zag op Twitter dat dictatuur weer trending is onder de wappies, maar gelukkig kwam ik ook deze treffende tweet tegen:
[ twitter ]
Het ergst is nog dat er niks beledigends op dat papiertje staat. Er staat letterlijk "twee woorden".quote:Op maandag 14 maart 2022 18:19 schreef AgnesGru het volgende:
Ik zag op Twitter dat dictatuur weer trending is onder de wappies, maar gelukkig kwam ik ook deze treffende tweet tegen:
[ twitter ]
Komt Zij ook?quote:Op maandag 14 maart 2022 18:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Helaas moet ik gaan sporten, anders had ik het graag gedaan natuurlijk.
Jaquote:Op maandag 14 maart 2022 18:37 schreef Nashipeer het volgende:
[..]
Het ergst is nog dat er niks beledigends op dat papiertje staat. Er staat letterlijk "twee woorden".
Misschien dat @Strani nog wat kan regelen. Ik hoorde dat hij Spaanse connecties heeftquote:Op zondag 13 maart 2022 21:53 schreef molloot200 het volgende:
De grootste gemiste kans uit dit hele NF seizoen naar mijn mening.
Is dat chickendelicious in het Engels? #durftevragenquote:Op maandag 14 maart 2022 16:04 schreef Guanabana het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
quote:Op maandag 14 maart 2022 20:57 schreef ijs_beer het volgende:
Met de fam even ene concertje van Barbara Streisand op Netflix kijken als afleiding.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
Nederlandse pompbedienden onderkwijlen. Dat zal Putin leren.quote:Medewerkers van het Russische LUKoil zijn in de regio Gorinchem bespuugd en bedreigd. De politie laat weten daarom extra te surveilleren bij de tankstations.
Proleten, een blijvend probleem.quote:Op maandag 14 maart 2022 21:07 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nederlandse pompbedienden onderkwijlen. Dat zal Putin leren.
Met de fam even ene concertje van Barbara Streisand op Netflix kijken als afleiding.Och ijske wat moeilijk. Hele dikke knuffel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe lang had je hem/haar al?
Moest denken aan deze post:Zielig, maar moest er ook wel om lachenquote:Op maandag 6 juli 2020 01:05 schreef ijs_beer het volgende:
Verder een pak knäckebröd bovenop het hoofd van de hond laten vallen ()
Sterkte vast voor morgen.Koel en donker bewaren
Met de fam even ene concertje van Barbara Streisand op Netflix kijken als afleiding.Guilty van Barbra en BarrySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
quote:Op maandag 14 maart 2022 21:18 schreef Guanabana het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe lang had je hem/haar al?
Moest denken aan deze post:
[..]
Zielig, maar moest er ook wel om lachen
Sterkte vast voor morgen.![]()
God dat was ik al vergeten.
...
Hij is net 9. Dus dat voelt ook nog als te jong.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
Met de fam even ene concertje van Barbara Streisand op Netflix kijken als afleiding.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
quote:Op maandag 14 maart 2022 21:20 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Guilty van Barbra en Barry![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
Ah ja, dat is niet superoud nee (nou ja, ligt aan het ras natuurlijk, maar toch).quote:Op maandag 14 maart 2022 21:22 schreef ijs_beer het volgende:
[..]![]()
God dat was ik al vergeten.
...
Hij is net 9. Dus dat voelt ook nog als te jong.![]()
Met de fam even ene concertje van Barbara Streisand op Netflix kijken als afleiding.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
Met de fam even ene concertje van Barbara Streisand op Netflix kijken als afleiding.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met de fam even ene concertje van Barbara Streisand op Netflix kijken als afleiding.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
Met de fam even ene concertje van Barbara Streisand op Netflix kijken als afleiding.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat vind ik nogal een aparte pi bij dit filmpjequote:Op maandag 14 maart 2022 18:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Daar kan de Nederlandse politie nog wat van leren.
Ik had deze toch aparter gevonden.quote:Op maandag 14 maart 2022 21:36 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat vind ik nogal een aparte pi bij dit filmpje
Het kan altijd erger, dat is waar.quote:Op maandag 14 maart 2022 21:38 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik had deze toch aparter gevonden.
Je kunt nog zulke goede hersenen hebben, het blijft van belang hoe je ze gebruikt.quote:Op maandag 14 maart 2022 21:41 schreef Redefine het volgende:
Vandaag kregen we het bericht dat er weer fabrieken in China zijn gesloten vanwege grote Corona uitbraken. Waarbij het er ook over ging dat China gerust een stad volledig in lockdown gooit, waarbij je zelf niet of amper naar buiten mag gedurende de hele dag. En nog wel wat meer. Waarop ik zei dat het binnen de Chinese dictatuur helaas zo gaat![]()
Waarop onze enige wappie collega zei dat het hier net zo gaatIk zei toen 'wil je nu echt China gaan vergelijken met Nederland?' Ja was het antwoord, want als je de grens overgaat moet je eigenlijk al je QR code laten zien, want de EU wil hetzelfde systeem invoeren als daar. En hier was vorig jaar ook een avondklok.
En die collega is allesbehalve dom. Eerder het tegenovergestelde:')
Dat is zonder meer waar ja. Er zijn genoeg intelligente mensen die van het padje af zijn.quote:Op maandag 14 maart 2022 21:49 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Je kunt nog zulke goede hersenen hebben, het blijft van belang hoe je ze gebruikt.
quote:Op maandag 14 maart 2022 21:41 schreef Redefine het volgende:
Vandaag kregen we het bericht dat er weer fabrieken in China zijn gesloten vanwege grote Corona uitbraken. Waarbij het er ook over ging dat China gerust een stad volledig in lockdown gooit, waarbij je zelf niet of amper naar buiten mag gedurende de hele dag. En nog wel wat meer. Waarop ik zei dat het binnen de Chinese dictatuur helaas zo gaat![]()
Waarop onze enige wappie collega zei dat het hier net zo gaatIk zei toen 'wil je nu echt China gaan vergelijken met Nederland?' Ja was het antwoord, want als je de grens overgaat moet je eigenlijk al je QR code laten zien, want de EU wil hetzelfde systeem invoeren als daar. En hier was vorig jaar ook een avondklok.
En die collega is allesbehalve dom. Eerder het tegenovergestelde:')
Met de fam even ene concertje van Barbara Streisand op Netflix kijken als afleiding.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Sterkte kerelquote:Op maandag 14 maart 2022 21:24 schreef ijs_beer het volgende:
Ik haal er steun uit hier af en toe het hart te luchten, ook al is het niet heel uitgebreid. Dank.Vandaag verder weinig gelegenheid voor gehad irl.
quote:Op maandag 14 maart 2022 21:24 schreef ijs_beer het volgende:
Ik haal er steun uit hier af en toe het hart te luchten, ook al is het niet heel uitgebreid. Dank.Vandaag verder weinig gelegenheid voor gehad irl.
Dat is wel next level wenkbrauw optillen.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 00:20 schreef Greys het volgende:
Jullie hebben het eerder vandaag vast al behandeld hier maar heb niet teruggelezen en wilde toch even opbiechten dat het ongelofelijke is gebeurd en ik Macron knettersexy op een foto vindt staan.
[ twitter ]
Jaquote:Op dinsdag 15 maart 2022 01:07 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dat is wel next level wenkbrauw optillen.
Zo, koekoek.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 00:20 schreef Greys het volgende:
Jullie hebben het eerder vandaag vast al behandeld hier maar heb niet teruggelezen en wilde toch even opbiechten dat het ongelofelijke is gebeurd en ik Macron knettersexy op een foto vindt staan.
[ twitter ]
Ja, als je wilt kun je laptop via HDMI kabel op je tv aansluiten.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 10:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
@:ESF1Gamer Kan ik F1 tv pro gewoon op mijn laptop kijken zonder dat ik aparte dingen moet aanschaffen, want ik ben al wel tot de conclusie gekomen dat het niet op een normale manier meer kan via de tv.
Gelukkig heb ik dat wel.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 10:15 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ja, als je wilt kun je laptop via HDMI kabel op je tv aansluiten.
F1TVPro heeft als enige betaalmethode creditcard
Same.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
quote:Op dinsdag 15 maart 2022 12:17 schreef AgnesGru het volgende:
Heb echt een energiedip![]()
En werd net gebeld door de opleider:Je zou bijna daar stoppen met die opleiding en naar de concurrent gaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
quote:Op dinsdag 15 maart 2022 11:54 schreef Arizona het volgende:
[..]
Same.
Er komt vandaag niets uit mijn handen. Koppijn.Hier al wel het een en ander gedaan, maar gisteren was productiever....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Wat heerlijkquote:Op dinsdag 15 maart 2022 12:26 schreef BillDauterive het volgende:
Ik ging net bij de bakker langs en toen ik geholpen werd, kwamen er net 8 broden uit de oven. Ik heb der mooi eentje van meegenomen, lekker warm en verser kan haast niet. Dat wordt smikkelen
Heerlijkquote:Op dinsdag 15 maart 2022 12:26 schreef BillDauterive het volgende:
Ik ging net bij de bakker langs en toen ik geholpen werd, kwamen er net 8 broden uit de oven. Ik heb der mooi eentje van meegenomen, lekker warm en verser kan haast niet. Dat wordt smikkelen
Vers gebakken korstquote:Op dinsdag 15 maart 2022 12:26 schreef BillDauterive het volgende:
Mazzelaarquote:Op dinsdag 15 maart 2022 12:26 schreef BillDauterive het volgende:
quote:Op dinsdag 15 maart 2022 12:17 schreef AgnesGru het volgende:
Heb echt een energiedip![]()
En werd net gebeld door de opleider:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
quote:Op dinsdag 15 maart 2022 12:29 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door AgnesGru op 15-03-2022 12:56:22 ]Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Nou bijna wel hequote:Op dinsdag 15 maart 2022 12:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Je zou bijna daar stoppen met die opleiding en naar de concurrent gaan.
quote:Op dinsdag 15 maart 2022 12:47 schreef AgnesGru het volgende:
[..]Pfff, daar ben je dan mooi klaar mee. Zou betekenen dat iedereen die in januari en februari een studie is begonnen, gewoon keihard naast de pot piest.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dan ook nog zo onaardig te woord gestaan worden.
Maar jouw opleider moet helemaal niet zeuren, het UWV zelf controleert of aan de voorwaarden is voldaan, zij nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
Online platform? Waarom niet gewoon op NPO 3?quote:Op dinsdag 15 maart 2022 13:01 schreef Hamlapjes het volgende:
Heel veel sterkte @:ijs_beer!
Tevens een klacht: voor De Mol (het Vlaamse origineel) werd in eerdere seizoenen de geoblock van die afleveringen gehaald, zodat we die op zondagavond direct na de tv-uitzending meteen konden zien. Dankzij de NPO kan dat niet meer dit jaar
[ twitter ]
[ twitter ]
[ twitter ]
Op npostart dan dus? Mag je gaan betalen om het te kunnen kijken.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 13:01 schreef Hamlapjes het volgende:
Tevens een klacht: voor De Mol (het Vlaamse origineel) werd in eerdere seizoenen de geoblock van die afleveringen gehaald, zodat we die op zondagavond direct na de tv-uitzending meteen konden zien. Dankzij de NPO kan dat niet meer dit jaar
[ twitter ]
[ twitter ]
[ twitter ]
Terecht klacht. Nu gaan via het toch kijken maar op een iets mindere legale manier.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 13:01 schreef Hamlapjes het volgende:
[ twitter ]
[ twitter ]
[ twitter ]
npostart is gratis. npoplus is 2.95 per maand.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 13:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Op npostart dan dus? Mag je gaan betalen om het te kunnen kijken.
Kut NPOquote:Op dinsdag 15 maart 2022 13:01 schreef Hamlapjes het volgende:
[ twitter ]
[ twitter ]
[ twitter ]
Oh, npoplus bedoelde ik dan.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 13:12 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Terecht klacht. Nu gaan via het toch kijken maar op een iets mindere legale manier.
[..]
npostart is gratis. npoplus is 2.95 per maand.
Wat stom zegquote:Op dinsdag 15 maart 2022 13:01 schreef Hamlapjes het volgende:
[ twitter ]
[ twitter ]
[ twitter ]
quote:Op dinsdag 15 maart 2022 13:00 schreef Arizona het volgende:
[..]
Pfff, daar ben je dan mooi klaar mee. Zou betekenen dat iedereen die in januari en februari een studie is begonnen, gewoon keihard naast de pot piest.
En dan ook nog zo onaardig te woord gestaan worden.
Maar jouw opleider moet helemaal niet zeuren, het UWV zelf controleert of aan de voorwaarden is voldaan, zij nietEn maart ook nog.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daarom, maar vind dit gewoon irritant en ga ik er weer over nadenken
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Leuk dat ze de rechten hebben gekocht. Maar zend het dan gewoon op tv uitquote:Op dinsdag 15 maart 2022 13:01 schreef Hamlapjes het volgende:
[ twitter ]
[ twitter ]
[ twitter ]
Het wisselt. Ik probeer het met de tang en mad skillz wat vaak goed gaat, dan soms naar tangen zijn ondingen en in geval van nood alsnog met de hand. Bij de Lidl is het weer een ander verhaal, want dan moet je de broodjes uit een bak meppen met een soort roeispaanquote:Op dinsdag 15 maart 2022 13:45 schreef Cyan9 het volgende:
Ik besloot net om twee lekkere broodjes bij de Jumbo bakker mee te nemen, en daar was het rond deze tijd behoorlijk druk. Het viel me op dat mensen op verschillende manieren de broodjes pakken, dus rijst nu de vraag: hoe doen jullie dat?
[poll=3892]
Ik doe het zelf altijd met de hand, eerst zo stiekem mogelijk, maar nu gewoon in plain sight. Ik heb gewoon niet de motorische skills om het met die tang voor elkaar te krijgen.
Ik moet duidelijk eens een keer naar de Lidl.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 13:49 schreef H_T het volgende:
[..]
Het wisselt. Ik probeer het met de tang en mad skillz wat vaak goed gaat, dan soms naar tangen zijn ondingen en in geval van nood alsnog met de hand. Bij de Lidl is het weer een ander verhaal, want dan moet je de broodjes uit een bak meppen met een soort roeispaan
Heb ik gister al gedaanquote:Op dinsdag 15 maart 2022 13:28 schreef Momo het volgende:
Zo gestemd voor de gemeenteraadsverkiezingen
Hun kaneelbroodjes zijn zeer smakelijkquote:Op dinsdag 15 maart 2022 13:51 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik moet duidelijk eens een keer naar de Lidl.
Ik mis de optie "Die pak ik gewoon niet."quote:Op dinsdag 15 maart 2022 13:45 schreef Cyan9 het volgende:
Ik besloot net om twee lekkere broodjes bij de Jumbo bakker mee te nemen, en daar was het rond deze tijd behoorlijk druk. Het viel me op dat mensen op verschillende manieren de broodjes pakken, dus rijst nu de vraag: hoe doen jullie dat?
[poll=3892]
Ik doe het zelf altijd met de hand, eerst zo stiekem mogelijk, maar nu gewoon in plain sight. Ik heb gewoon niet de motorische skills om het met die tang voor elkaar te krijgen.
De optie daarvoor is geen antwoord gevenquote:Op dinsdag 15 maart 2022 13:59 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik mis de optie "Die pak ik gewoon niet."
quote:Op dinsdag 15 maart 2022 13:49 schreef H_T het volgende:
[..]
Het wisselt. Ik probeer het met de tang en mad skillz wat vaak goed gaat, dan soms naar tangen zijn ondingen en in geval van nood alsnog met de hand. Bij de Lidl is het weer een ander verhaal, want dan moet je de broodjes uit een bak meppen met een soort roeispaan
Zend het dan meteen ook hier ‘live’ uitquote:Op dinsdag 15 maart 2022 13:01 schreef Hamlapjes het volgende:
[ twitter ]
[ twitter ]
[ twitter ]
Niet per se, geen antwoord geven kan ook betekenen "Met de hand, maar dat durf ik niet toe te geven." of "Met de tang, in een vloeiende beweging, want skillsss. Ik wil alleen de rest geen inferioriteitscomplex geven, dus houd ik mijn mond maar even."quote:Op dinsdag 15 maart 2022 14:04 schreef Redefine het volgende:
[..]
De optie daarvoor is geen antwoord geven
Booooooeeeeeeee NPOquote:Op dinsdag 15 maart 2022 13:01 schreef Hamlapjes het volgende:
[ twitter ]
[ twitter ]
[ twitter ]
Hopen dat NPO het die maandag gelijk uitzendt/online zet... Dan vind ik het niet erg om een extra dagje te wachten.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 13:01 schreef Hamlapjes het volgende:
[ twitter ]
[ twitter ]
[ twitter ]
Ik keek het altijd op zondagavond als afsluiting van het weekend en dan begon ik rond 21:30 uur en was het mooi om 23:00 uur afgelopen, echt jammer dat dat straks niet meer kan.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 14:50 schreef Yesse het volgende:
[..]
Hopen dat NPO het die maandag gelijk uitzendt/online zet... Dan vind ik het niet erg om een extra dagje te wachten.
Tegen die tijd wil ik het sowieso al wel gezien hebben eigenlijkquote:Op dinsdag 15 maart 2022 15:10 schreef sportfreak het volgende:
Kan zomaar zijn dat ze het hebben aangekocht om in de zomer ofzo ergens als opvulprogramma te gebruiken.
Ik probeer het vaak met een tang, maar ik vind het vaak maar ondingen. Door krachtverlies in mijn hand is het dus vaak drama, met broodjes die op de grond vallen enz. Dus meestal even proberen en dan toch voorzichtig een broodje uit de bak pakken.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 13:45 schreef Cyan9 het volgende:
[poll=3892]
En wat doe je wanneer je een broodje op de grond laat vallen?quote:Op dinsdag 15 maart 2022 15:30 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Ik probeer het vaak met een tang, maar ik vind het vaak maar ondingen. Door krachtverlies in mijn hand is het dus vaak drama, met broodjes die op de grond vallen enz. Dus meestal even proberen en dan toch voorzichtig een broodje uit de bak pakken.
Maar van jou weten we al dat je het wel toe zou durven geven, want die skills verwachten we niet van jouquote:Op dinsdag 15 maart 2022 14:08 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Niet per se, geen antwoord geven kan ook betekenen "Met de hand, maar dat durf ik niet toe te geven." of "Met de tang, in een vloeiende beweging, want skillsss. Ik wil alleen de rest geen inferioriteitscomplex geven, dus houd ik mijn mond maar even."
Onder de toonbank schoppenquote:Op dinsdag 15 maart 2022 15:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En wat doe je wanneer je een broodje op de grond laat vallen?
Vooral met een croissant zijn die tangen echt ondingen. Als het al lukt heb je een geplette croissant.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 15:30 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Ik probeer het vaak met een tang, maar ik vind het vaak maar ondingen. Door krachtverlies in mijn hand is het dus vaak drama, met broodjes die op de grond vallen enz. Dus meestal even proberen en dan toch voorzichtig een broodje uit de bak pakken.
Ik zou het idd durven toegeven als ik het met de hand zou doen, dat is het dus niet.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 15:46 schreef Redefine het volgende:
[..]
Maar van jou weten we al dat je het wel toe zou durven geven, want die skills verwachten we niet van jou
Je bent zo gewoon gebleven.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 15:53 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik zou het idd durven toegeven als ik het met de hand zou doen, dat is het dus niet.
Maar wat jullie al dan niet verwachten zegt niks over wat ik daadwerkelijk aan skills heb, dus niet antwoorden kan voor mij nog steeds zowel "ik pak die broodjes niet." óf "Met de tang, in een vloeiende beweging, want skillsss. Ik wil alleen de rest geen inferioriteitscomplex geven, dus houd ik mijn mond maar even." betekenen.![]()
Dat laatste past ook nog eens heel goed bij mij, want naast dat ik over enorm veel onverwachte skills beschik ben ik natuurlijk ook nog steeds enorm bescheiden.
Ze streven er wel naar wordt nu aangegeven.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 14:50 schreef Yesse het volgende:
[..]
Hopen dat NPO het die maandag gelijk uitzendt/online zet... Dan vind ik het niet erg om een extra dagje te wachten.
En jij nog niet?quote:Op dinsdag 15 maart 2022 16:08 schreef molloot200 het volgende:
We hebben hier voor de tweede keer in een maand corona in huis: drie weken geleden had m'n broertje het, nu is het mijn moeders beurt. Mweh
Moeilijke keuze, of is er bij jou veel te kiezen?quote:Op dinsdag 15 maart 2022 13:28 schreef Momo het volgende:
Zo gestemd voor de gemeenteraadsverkiezingen
Dat is klote, maar geloof me je kan het zelf dodgen. Mijn huisgenoten hebben het allemaal gehad, zelfs vriendjes/vriendinnen van hen die ook hier met corona in quarantaine zaten en ik heb het niet gehad.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 16:08 schreef molloot200 het volgende:
We hebben hier voor de tweede keer in een maand corona in huis: drie weken geleden had m'n broertje het, nu is het mijn moeders beurt. Mweh
Bij mij stonden SGP/CU en GroenLinks, bovenaan de stemwijzer dus ik heb voor GroenLinks gekozen omdat ik niks met geloof heb. Gemeente is ook wel anders, normaal vind ik best lastig om iets te kiezen omdat ik niet echt een partij heb waarvan ik denk ja daar ben ik het met bijna alles eens.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 16:11 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Moeilijke keuze, of is er bij jou veel te kiezen?
Ik heb mij grotendeels gebaseerd op de stemwijzer van mijn gemeente. Om iets te verduidelijken waar ik woon: de meeste links lijst was de SGP, daarnaast het CDA en daarnaast de CU
Klinkt als een gemeente waar het lekker gezellig is op zondagen.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 16:11 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Moeilijke keuze, of is er bij jou veel te kiezen?
Ik heb mij grotendeels gebaseerd op de stemwijzer van mijn gemeente. Om iets te verduidelijken waar ik woon: de meeste links lijst was de SGP, daarnaast het CDA en daarnaast de CU
Hopelijk zonder serieuze klachten!quote:Op dinsdag 15 maart 2022 16:08 schreef molloot200 het volgende:
Aan de medewerkers van de bakkerij afdeling geven en hopen dat zij het weggooien.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 15:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En wat doe je wanneer je een broodje op de grond laat vallen?
Grappig, bij mij stond CU ook bovenaan terwijl ik daar ook helemaal neits mee heb normaal gesprokenquote:Op dinsdag 15 maart 2022 16:15 schreef Momo het volgende:
[..]
Bij mij stonden SGP/CU en GroenLinks, bovenaan de stemwijzer dus ik heb voor GroenLinks gekozen omdat ik niks met geloof heb. Gemeente is ook wel anders, normaal vind ik best lastig om iets te kiezen omdat ik niet echt een partij heb waarvan ik denk ja daar ben ik het met bijna alles eens.
Daar moet je uit vluchten zodra het kanquote:Op dinsdag 15 maart 2022 16:16 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Klinkt als een gemeente waar het lekker gezellig is op zondagen.![]()
Of als een gemeente waaruit ik snel zou vertrekken.![]()
Ik denk omdat ik best wel vaak voor bepaalde voorzieningen was (buurthuis, ondersteuning ouderen). Dat zijn volgens mij wel dingen waar hun zich ook wel voor inzetten.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 16:16 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Grappig, bij mij stond CU ook bovenaan terwijl ik daar ook helemaal neits mee heb normaal gesproken
Ahhhh ja dat heb ik ook wel iddquote:Op dinsdag 15 maart 2022 16:18 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik denk omdat ik best wel vaak voor bepaalde voorzieningen was (buurthuis, ondersteuning ouderen). Dat zijn volgens mij wel dingen waar hun zich ook wel voor inzetten.
Het is hier fantastischquote:Op dinsdag 15 maart 2022 16:16 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Klinkt als een gemeente waar het lekker gezellig is op zondagen.![]()
Of als een gemeente waaruit ik snel zou vertrekken.![]()
Ja.quote:
Ik zie dat @Meke en ik ons moeten gaan beraden op onze links-progressieve strategie.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 16:20 schreef Hamlapjes het volgende:
Ik zie dat mijn subliminal messages over CU hun effect beginnen te krijgen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door ijs_beer op 15-03-2022 17:14:39 ]Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
Goeie kans dat ik me voor deze verkiezing bij jullie aansluitquote:Op dinsdag 15 maart 2022 16:57 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ik zie dat @:Meke en ik ons moeten gaan beraden op onze links-progressieve strategie.
quote:Op dinsdag 15 maart 2022 17:03 schreef ijs_beer het volgende:
Verder ben ik weer een beetje bijeengeraapt. Zelfs al wezen stemmen ter afleiding (). (PvdA wat dacht jij dan
)
PvdA goed bezigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en sterkte maatje
Verder ben ik weer een beetje bijeengeraapt. Zelfs al wezen stemmen ter afleiding (). (PvdA wat dacht jij dan
)
Het is niet makkelijk en zal het ook nooit worden. Nogmaals sterkte, en hou vooral de goede herinneringen in je hoofdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Ja, zijn belang boven dat we 'm graag nog bij ons hadden gehouden. We wilden het moment dat ie niks meer zou kunnen of echt pijn zou hebben voor zijn. Maar godsamme wat een gatquote:Op dinsdag 15 maart 2022 17:07 schreef Greys het volgende:
Heel veel sterkte beer! Jullie hebben het heel goed gedaan. En toch voelt het alsof je hart eruit ligt. Dikke kus.
)
Damn zo heftigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nogmaals heel veel sterkte
![]()
Have funquote:Op dinsdag 15 maart 2022 18:03 schreef H_T het volgende:
Op weg naar centrum Amsterdam, daar wat eten en daarna Mormon
)
Heel veel sterkteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
)
Veel sterkte. Dit gevoel van machteloosheid is bijzonder frustrerend en verdrietigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De Sahara is zonder meer erg droog.
Verder ben ik weer een beetje bijeengeraapt. Zelfs al wezen stemmen ter afleiding (). (VVD wat dacht jij dan
)
FixedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
quote:Op dinsdag 15 maart 2022 19:18 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Fixed![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Zolang ik mag stemmen (en dat is al lang) twijfel ik tussen GL en PvdA (en met soms zelf een uitstapje naar de SP)quote:Op dinsdag 15 maart 2022 16:57 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ik zie dat @:Meke en ik ons moeten gaan beraden op onze links-progressieve strategie.
In mijn gemeente zijn GL en PvdA samen, dus dat is dan voor jou wel makkelijker, hoef je niet te kiezen.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 19:24 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Zolang ik mag stemmen (en dat is al lang) twijfel ik tussen GL en PvdA (en met soms zelf een uitstapje naar de SP)
Maar vandaag toch weer PvdA gekozen.
quote:Op dinsdag 15 maart 2022 19:18 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Fixed![]()
VVD, nou vooruit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
quote:Op dinsdag 15 maart 2022 19:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]Ik stem geen VVDSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
quote:Op dinsdag 15 maart 2022 19:47 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
VVD, nou vooruit.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
GL of PvdA, zó rechts heb ik nooit gestemd.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 19:24 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Zolang ik mag stemmen (en dat is al lang) twijfel ik tussen GL en PvdA (en met soms zelf een uitstapje naar de SP)
Maar vandaag toch weer PvdA gekozen.
quote:Op dinsdag 15 maart 2022 19:47 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
VVD, nou vooruit.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Misschien moet je naar de gemeente De Friese Meren verhuizen, daar zit een communistische partij in de gemeenteraad.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 19:58 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
GL of PvdA, zó rechts heb ik nooit gestemd.![]()
Mijn antwoord op de 'wat heb je gestemd' vraag is vanaf de eerste keer stemmen "Ik stem SP bij gebrek aan linkser" geweest. Vorige landelijke verkiezingen hadden ze echter eea in het programma staan waardoor ik wat verder ben gaan kijken. Morgen voor de gemeente hier wordt het waarschijnlijk voor het eerst PvdD.
quote:Op dinsdag 15 maart 2022 20:02 schreef NailQueen het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
PvdD was mijn nummer drie.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 19:58 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
GL of PvdA, zó rechts heb ik nooit gestemd.![]()
Mijn antwoord op de 'wat heb je gestemd' vraag is vanaf de eerste keer stemmen "Ik stem SP bij gebrek aan linkser" geweest. Vorige landelijke verkiezingen hadden ze echter eea in het programma staan waardoor ik wat verder ben gaan kijken. Morgen voor de gemeente hier wordt het waarschijnlijk voor het eerst PvdD.
* Spullen paktquote:Op dinsdag 15 maart 2022 20:03 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Misschien moet je naar de gemeente De Friese Meren verhuizen, daar zit een communistische partij in de gemeenteraad.
PvdD was hier voor de gemeente redelijk constant op nr2 bij mij.quote:
De boel afwisselen is heel gezond idd.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 20:07 schreef Fred_B het volgende:
Ik ben al zo oud dat ik me de geneugten van tientallen jaren PvdA aan de macht in Dordrecht nog kan herinneren. Daar werd de hele stad niet vrolijker van, zullen we maar zeggen.
Zo het als je zou willen we kunnen van uit Spanje? (Landelijk dan, ik snap ook wel dat dat niet gaat voor de gemeenteraadquote:Op dinsdag 15 maart 2022 20:15 schreef Strani het volgende:
Ik heb nooit linkser gestemd dan D66. Ik heb ook nooit rechtser gestemd dan D66. Ik heb maar één keer gestemd.
Je stempas zat echt elke keer in de verkeerde brievenbus?quote:Op dinsdag 15 maart 2022 20:15 schreef Strani het volgende:
Ik heb nooit linkser gestemd dan D66. Ik heb ook nooit rechtser gestemd dan D66. Ik heb maar één keer gestemd.
Zouden we met de premier misschien ook eens moeten overwegen.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 20:15 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
De boel afwisselen is heel gezond idd.
Jaquote:Op dinsdag 15 maart 2022 20:16 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Zo het als je zou willen we kunnen van uit Spanje? (Landelijk dan, ik snap ook wel dat dat niet gaat voor de gemeenteraad)
Dat recalcitrante zit in de familie, zie ik.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 20:20 schreef Em31 het volgende:
Ik hoorde vandaag dat mijn vader al zowat 2 weken elke dag een bord van FvD omdraait zodat je 'm niet meer kan lezen![]()
Wat een invloed heb jij in de wereldquote:Op dinsdag 15 maart 2022 20:19 schreef Strani het volgende:
Ik kan dus landelijk stemmen voor Nederland en dan in Spanje voor gemeente en Europa.
quote:Op dinsdag 15 maart 2022 20:21 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat recalcitrante zit in de familie, zie ik.
Als je als partij heult met de Russen verdien je dat ook wel.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 20:20 schreef Em31 het volgende:
Ik hoorde vandaag dat mijn vader al zowat 2 weken elke dag een bord van FvD omdraait zodat je 'm niet meer kan lezen![]()
Niet landelijk in Spanje?quote:Op dinsdag 15 maart 2022 20:19 schreef Strani het volgende:
Ik kan dus landelijk stemmen voor Nederland en dan in Spanje voor gemeente en Europa.
Ohh elke keer bij dezelfde mensenquote:Op dinsdag 15 maart 2022 20:21 schreef Em31 het volgende:
[..]![]()
Het idee dat iemand 'm dus ook elke dag terug moet draaien vind ik heel grappig
Wat. Is. Waar?quote:Op dinsdag 15 maart 2022 20:15 schreef Strani het volgende:
Ik ook niet. Dus maar de eerste vrouw op de lijst van mijn keuze aangekruistquote:Op dinsdag 15 maart 2022 20:19 schreef NailQueen het volgende:
Ik weet niet eens wie er meedoen in mijn gemeente
Ik zag vandaag een gemeente verkiezing FvD poster met daarop, "hoeveel genders heb jij vandaag"quote:Op dinsdag 15 maart 2022 20:20 schreef Em31 het volgende:
Beetje lijm aan de randen smeren morgen.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 20:21 schreef Em31 het volgende:
[..]![]()
Het idee dat iemand 'm dus ook elke dag terug moet draaien vind ik heel grappig
Ah zo.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 20:18 schreef Strani het volgende:
[..]
JaDat heb ik voor de voorlaatste verkiezingen gedaan. De laatste keer wilde ik ook wel maar toen was ik net te laat met veranderen van m'n adres en zat zoals @:Em31 goed onthouden heeft de pas in de verkeerde bus
Ja mee eens hoor, elke partij heeft zijn eigen speerpunten die nuttig zijn.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 20:15 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
De boel afwisselen is heel gezond idd.
Ik voel dat hier een mogelijkheid ligt voor een hele foute pick-up line.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 20:22 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ik ook niet. Dus maar de eerste vrouw op de lijst van mijn keuze aangekruist
Hij wilde 'm eigenlijk helemaal weghalen maar dat mocht niet van mijn moeder omdat ze bang was dat iemand dat zou zienquote:Op dinsdag 15 maart 2022 20:22 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Als je als partij heult met de Russen verdien je dat ook wel.
Ok, niet onlogisch.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 20:22 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee, dat kan alleen als je ook de Spaanse nationaliteit hebt.
Man man manquote:Op dinsdag 15 maart 2022 20:22 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik zag vandaag een gemeente verkiezing FvD poster met daarop, "hoeveel genders heb jij vandaag"
(Wat denken de buren dan wel niet!) (Maar dat kan idd niet)quote:Op dinsdag 15 maart 2022 20:23 schreef Em31 het volgende:
[..]
Hij wilde 'm eigenlijk helemaal weghalen maar dat mocht niet van mijn moeder omdat ze bang was dat iemand dat zou zien
Zolang het niet gevuld is met de avondmaaltijd van de Emmetjes lijkt me dat verstandig.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 20:20 schreef Em31 het volgende:
Ja meneerquote:Op dinsdag 15 maart 2022 20:22 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ah zo.
Volgende keer wel op tijd doorgeven hee!
Jouw moeder snapt dat als je in een dorp met slechts twee huizen woont, er enige beperking is aan wat je zoal uit kan halen met je dorpsgenoten.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 20:23 schreef Em31 het volgende:
[..]
Hij wilde 'm eigenlijk helemaal weghalen maar dat mocht niet van mijn moeder omdat ze bang was dat iemand dat zou zien
Ik kan voor Europa stemmen in België via Nederland.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 20:19 schreef Strani het volgende:
Nee dat zou écht zonde zijn.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 20:24 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Zolang het niet gevuld is met de avondmaaltijd van de Emmetjes lijkt me dat verstandig.
Dat doe ik ook altijdquote:Op dinsdag 15 maart 2022 20:22 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ik ook niet. Dus maar de eerste vrouw op de lijst van mijn keuze aangekruist
quote:Op dinsdag 15 maart 2022 20:25 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik kan voor Europa stemmen in België via Nederland.
Op zichzelf wel logisch, Brussel is hier een stuk dichterbij.
Hiermee krijg ik @Meke niet de kroeg in.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 20:23 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik voel dat hier een mogelijkheid ligt voor een hele foute pick-up line.
En je weet zeker dat je alle stellingen begrepen hebt?quote:Op dinsdag 15 maart 2022 20:24 schreef AgnesGru het volgende:
Hier opnieuw een kieswijzer ingevuld, de top 2 is hetzelfde als vorige keer:
1. VVD
2. GL
3. SP
Ik kan dit zo niet rijmen met elkaar
Jupquote:Op dinsdag 15 maart 2022 20:27 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
En je weet zeker dat je alle stellingen begrepen hebt?
Ik ben Nederlandse kiesgerechtigde. Dan kan je als Nederlander stemmen dus.quote:
Op naar Spanje allemaalquote:Op dinsdag 15 maart 2022 20:27 schreef Strani het volgende:
Oké, ik neem een risico als ik dit zeg maar ik begrijp nooit zo goed waarom men per se op een vrouw stemt zonder te weten wie ze is en wat ze doet. Stem dan gewoon op een vrouw die volgens jou de stem waard is.
Ik heb die ene keer dat ik gestemd heb toevallig op een vrouw gestemd, maar alleen omdat die vrouw iets bereikt had waar ik veel respect voor had.
Duidelijk. Maar je staat wel gewoon ingeschreven in België? Of in beide landen?quote:Op dinsdag 15 maart 2022 20:28 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik ben Nederlandse kiesgerechtigde. Dan kan je als Nederlander stemmen dus.
Dan hebben misschien de gemeenteraadsleden de stellingen niet begrepen.quote:
Je bent voor windmolens maar deze moeten geplaatst worden bij een arbeiderswijk en de opgewekte stroom is voor de villawijk?quote:Op dinsdag 15 maart 2022 20:24 schreef AgnesGru het volgende:
Hier opnieuw een kieswijzer ingevuld, de top 2 is hetzelfde als vorige keer:
1. VVD
2. GL
3. SP
Ik kan dit zo niet rijmen met elkaar
En ze vindt dat bussen 130km/u zouden moeten mogen rijden op de snelweg.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 20:29 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Je bent voor windmolens maar deze moeten geplaatst worden bij een arbeiderswijk en de opgewekte stroom is voor de villawijk?
Ja, dat begrijp ik ook niet zo. Ik vind het eigenlijk denigrerend dat je op iemand stemt vanwege het geslacht.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 20:27 schreef Strani het volgende:
Oké, ik neem een risico als ik dit zeg maar ik begrijp nooit zo goed waarom men per se op een vrouw stemt zonder te weten wie ze is en wat ze doet. Stem dan gewoon op een vrouw die volgens jou de stem waard is.
Ik heb die ene keer dat ik gestemd heb toevallig op een vrouw gestemd, maar alleen omdat die vrouw iets bereikt had waar ik veel respect voor had.
Ik ben voor windmolen, die geplaatst mogen worden op het industrieterrein. De coffeeshops mogen open blijvenquote:Op dinsdag 15 maart 2022 20:29 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Je bent voor windmolens maar deze moeten geplaatst worden bij een arbeiderswijk en de opgewekte stroom is voor de villawijk?
En meer groen, maar daar moet dan wel een BMW in mogen staan.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 20:30 schreef Strani het volgende:
[..]
En ze vindt dat bussen 130km/u zouden moeten mogen rijden op de snelweg.
Ook dat inderdaad. En ja, denigrerend, dat vind ik het dus ookquote:Op dinsdag 15 maart 2022 20:30 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, dat begrijp ik ook niet zo. Ik vind het eigenlijk denigrerend dat je op iemand stemt vanwege het geslacht.
Sowieso ga ik er zelf ook vanuit dat ‘mijn’ partij wel in staat is zelf de volgorde te kunnen bepalen.
Een Nederlands paspoort is genoeg. Jij zou ook via Nederland moeten kunnen stemmen. Al kan je dan niet meer via Spanje stemmen uiteraard.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 20:29 schreef Strani het volgende:
[..]
Duidelijk. Maar je staat wel gewoon ingeschreven in België? Of in beide landen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |